I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League 2008/2009

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-04-17 16:03
Sköna stålar rullade in på United där :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-23 20:49
Kuken. RvP är borta mot United. Men Almunia och Djouro är tillbaks.. Jag ser hellre djourou spela än KUKvestre som är en av världens sämsta jävla backar.. köp majstorovic eller något annars hshahaha
be the change

2009-04-23 20:56
Jag gillar inte vårat vänsterbacks problem mot Messi och Co. Mår lite dåligt för att våra defensiva förutsättningar mot världens bästa offensiv inte är optimala...

Men men... Det ska nog gå vägen. Förlorar vi mot Barca så förlorar vi trots allt mot CL mästarna. Vinner vi, blir vi CL mästare. Så lyder min teori. Vinnare i detta mötet vinner allt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-23 20:57
Barca-Arsenal i final, där vi ska ta revanch.. Som jag sagt ett tag. :)

Men vi får se som sagt, jag är nervös fan.. När defensiven krånglar så sjuukt möe!
be the change

2009-04-23 20:58
Man får bänka sig framför tv:n och hålla alla tummar som finns på Barca. Den andra matchen ser jag inte ens under pistolhot.

2009-04-24 09:59
yids
:)

det kommer bli en jävla holmgång. funderar skarpt på att ta mig nånstans där det inte finns tv eller internet. det kan fan inte vara nyttigt med såna här matcher, man förlorar flera av ens bästa år på den här jävla sporten. 112 på speed dial och ölen i andra handen