Ingen titel i år heller! Och sedan alla dessa patetiska nollor på RAWK som skriver "I'm so fucking proud of the lads, well fought"! Holy hell you deluded cunts, you just lost to england's third best team in the finest of cups. Mycket att vara stolt över. Benitez sänder ut ett enormt warcry genom att byta ut Torres "Vi förlorar ändå, lika bra att spara honom, ni andra kan kriga på", humor verkligen.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
JackVegas- haha japp, men vad var det jag sa??? hahaha jag trodde att livepool skulle vända det i halvtid. Dom har ju fan spelat såna här galna matcher just i CL senaste 3 åren. Helt galet bra match, och imorrn blir det ännu en nagelbitare!!
Chelsea är oslagbara i år =) Drogba är kung! Han har allt man kan önska! Så jävla stark e han! Vinner allt ! =) Sen så gör Anelka ett bra inhopp men 2 avgörande assist!Frost Kan även bero på att Torres hade Mios röda mantel för han var fan osynlig!
Highfive anyone, anyone?
Torres var kass, vilket gladde mitt Blåa hjärta som verkligen hatar den lilla råttan. Dagen då en blå sparkar av hans ben så kommer jag skratta. Så osportslig är jag vad det gäller honom. Han är en världsstriker, men han ska sluta med sitt kaxiga flin, filmande och allmänt drygande. 4-4... kan fortfarande inte fatta att vi är vidare. Minns ni när El capitain defenco Mourinho var manager och det blev kanske 1, max 2 mål på två möten med pool? Nu blev det 7-5 totalt. Underbart för fotbolls älskare, mindre kul för poolare. Cech... ska nu då ta sig an Messi, Eto och Henry som tillsammans har gjort 60 baljor eller något sånt. Känns bra... I N T E. Bäst för honom att håller ett par nollor nu och får tillbaka självförtroendet och bevisar för Messi att han är så bra som Messi säger att han är. Messi har ju satt Cech som en av världens absolut bästa. Det var han inte igår. Undrar hur matchen hade sett ut med en fräsh Gerrard och en icke avstängd Terry?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Chelsea är oslagbara i år =) -med cech i målet??
liverpool vinner ligan?
-med reina i målet??
vansinnig match målvakterna bjöd upp till.. cech missar väl 8 utboxningar/höjdbollar. reina gör en riise precis när laget har chansen, borde väl också ha varit på alex frispark (som är en jävligt hård, bra frispark... men ändå).
grymt rolig match att se i övrigt. lagens offensiva delar var bra som fan och att liverpool skulle få en straff visste väl alla som sett dem i cl tidigare år.
var det essien som täckte in ett mål förresten? (i såfall var han på fler bollar än cech) nicken på mållinjen var underbar, man kan ju fråga sig vad han tänkte efter den rensningen... typ, "fucking hell, that was close"
Det var Chef Essien indeed :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ja, essien är fan underbar, synd att hans omdöme inte verkar vara vad det borde.. jag menar: chelsea.. come on :P
Hahaha, en av dom som verkligen, VERKLIGEN motiverar summan som dom köptes för. Sen att han i regel alltid ler på planen, även om han missar ett öppet läge eller så tyder på glädje och det är sällsynt.
sant, det är faktiskt jävligt kul att se leenden och kanske särskilt av såna som essien som verkligen gör sig förtjänt av att kunna le åt missar eftersom han väger upp det med sitt spel. när adebayor sprungit offside 14 ggr på en match och sen till slut kommer till ett läge och han missar, då blir man vansinnig när han ler åt missen. sen förlåter man honom direkt när han gör mål mot villareal osv. vad säger du förresten om drogba? några mål, lite dra i klubbmärket och en "reyesrullning", allt i en match... inte dåligt :)
alltså var ju samma skit förra året, att chels inte kan möta barca i finalen! JÄVLA SKIT! blir så sjuk besviken att dom bästa lagen ej får mötas i finalen, det är ju bara bull!
((MAAD))
mike_ Alltså... Drogba och Jag är en knepig relation. Jag hatar honom fortfarande för hans media utspel förra året. Han har ju medgett att han inte ens gav allt i CL finalen för att "han inte kände för det". Men nu spelar han onekligen väldigt väldigt bra, och tillför den extra dimensionen fram som vi har saknat. Men hans flörtar med klubbmärket ger jag inte mycket för, när Lamps gjorde det igår, då vet man. Denna är för oss fans liksom. När Drogba gör det så är det mer som en ursäkt för att han är dryg annars. Slutar han bara dyka så ska jag försöka ta till mig honom igen. Med hans kroppshydda så SKA man inte försöka filma utan göra som han gjorde mot Carragher, flytta på det som är i vägen. Reyes förresten, va fan hände med honom? :)
hehe drogba är inte lätt att ha å göra med... kan han bara hålla ihop det till slutet av säsongen så var det ju värt att han stannade.. sen i sommar så händer ju alltid det sjukaste och man får på nytt dumpa allt man byggt upp när det kommer till lagets spelare reyes spelar i benfica om jag inte minns fel. har väl varit lite överallt i spanien.. han gick från arsenal till sevilla sen har jag öfr mig att han var i real och kanske atletico också.. fan jag gillade honom i arsenal... kändes som en riktig arsenalspelare, även om alla som var med 03/04 (utom pennant) har en speciell plats i hjärtat. men han förfrös väl när han inte fick spela alla matcher.
körde wikipedia på reyes... gick från sevilla till arsenal och därifrån till real. nu i atletico men på lån i benfica.. sådär :)
Haha vilken hora reyes är :)
Highfive anyone, anyone?
Bra inlägg... motiverat, genomtänk och framförallt 100% rätt. ...
drogba arbetade även defensivt igår, så visst gjorde han sitt jobb, mer än väl, trots allt... nu ser vi fram emot uniteds uttåg ur cl! go porto!
weee wooon it fivee tiiimes
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Idag är jag mer Portugis än Ronaldo. Hoppas innerligt att United ryker. Och jag ser att det kan hända. Inget Engelskt lag har vunnit på stadion, Porto har inte loosat sedan November, Porto gjorde 2 mål på OT. Porto kan spela boll. Tror inte alls på en kassaskåps seger för United som många verkar tro.
mike_ Men straffen var ju faktiskt korrekt dömd ;).
Don't!
Håller med dig psycho det kan bli en jävla bra match...
be the change
Fan jag kan inte se matchen/rna idag, bara det inte bli lika underhållning som igår hehe.
Don't!
Jag kan ju bara se en av matcherna, om man inte kan fixa någon stream elle rnågot sen efter så man kan kolla på porto united.. för jag tror det blir 2 bra fotbollsmatcher idag... go gunners..
be the change
mitchy visst var straffen korrekt, men jag borde satt en gustav vasalapp på att de skulle få den ändå. idag vill jag inte se någon underhållning alls, jag vill se 2 st 0-0 matcher utan målchanser
det måste vara arsenals största svaghet egentligen att aldrig kunna gå ut o säga att idag ska vi spela astråkigt men gå vidare för det är det som räknas! man vinner väldigt sällan titlar på att tunnla motståndare var 5e sekund. istället har vi "med det här laget kan vi inte satsa på 0-0" och vi kan inte göra det, visst kan vi spela tråkigt och dåligt också för den delen, det har vi visat lite för många gånger denna säsongen men det har aldrig funnits en tanke på det inför en match. det är nån jävla äcklig stolthet som bottnar i att vi är sjukt classy och det blir jag fan trött på. näe 0-0 for president!!
Gallas borta va?
yes, resten av säsongen.. djourou är också borta, precis som clichy och almunia. härligt försvar ikväll med fabianski i målet, sagna-toure-silvestre-gibbs som backlinje.. wonderful.. känns inte som ett gäng som stänger en match direkt
Näää, det skulle oroa mig väldigt att vara utan dessa. I alla fall Gallas, Clichy och Almunia.
precis. men men, dess tre gör väl lika mycket för arsenal som senna gör för villareal så det får väl var rättvist helt enkelt...
Good point :)
Messi vs en avstängd Cole, det kan vara intressant.
Don't!
2.24 gånger pengarna på united ikväll. Kalas odds. Brände in 1000 kr på det.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
2,24 på United? Det var som fan, rätt tacksamt ändå. Hade jag tippat hade jag dock tippat 1:a eller kryss.
Moderator
2009-04-15 16:14
Nee nu när Ferdinand är tillbaks hoppas jag formen hittas igen, ska bli skönt med en hel kväll med fotboll. Starta upp med Allsvenskan och sen gå upp ett antal klasser till CL. Förövrigt kan jag satsa på att OM Arsenal ryker idag, att Silvestre har någonting med det att göra. Självmål, orsakad straff eller liknande. Då känner jag igen honom! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
hAHA RAMuz ellerhur.. Backlinjen ser inte så säker ut, gibbs var väldigt tveksam sist match faktiskt. Men jag tror vi tar det ändå. Vi lär väl köra 1 anfallare och 5 mittfältare för att stödja defensiven oxå. Men jag hoppas iaf på underhållande fotboll som igår, fast fan inte så nära ögat hela tiden då dör jag..
be the change
Arsenal fixar detta =) Man Utd däremot! Bye bye Bye!
Highfive anyone, anyone?
United eller barca tar det =)
Chelsea såklart =)
Highfive anyone, anyone?
Arsenal tröjan är på, ölen är kalla och goda. Humöret är på topp. Ge mig en kanonmatch nu. Gooooo GUUNNNNNNERS!!!!!
be the change
Fan läste att Sagna oxå vart skadad nu och Eboue spelar.. Vafan händer..
be the change
Vilken rökare!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Man U - porto??? Vad tycks?
Kuken Hammarby!
Jag måste faktiskt säga att de dyker upp fler och fler fans från olika lag ju längre tuneringar går.
Don't!
Moderator
2009-04-15 21:29
Så nära 2-0!
Fan Vidic, den måste du sätta
http://duckdown82.tumblr.com/
Dämn, Fabregas "klack" och walcott's mål. Det var snyggt! Vi har det mesta faktiskt, detta ska vi väl inte tappa. Hoppas på att se Eduardo komma in i andra halvlek. Detta blir grymt.. Barca-Gunners i final, tror fan det. Ramuz Hur ser united matchen ut? Fin fotboll? Ställer Porto upp med bra fotboll? Ja, vad händer?!? :D
be the change
Moderator
2009-04-15 21:47
Njaa tycker vi har ett helt okej grepp, Porto dyker upp med farligheter i omgångar och efter förra veckans match så är man ju livrädd hela tiden! Men jag är rätt nöjd, märks absolut att Ferdinand är tillbaks och Vidic får inte missa den chansen han hade. Men får se, man känner sig positiv inför andra halvlek iallafall! :)
Fyfanken, det här gjorde vi bra. Fabianski spelade hur bra som helst i målet, inget kunde varit bättre. Eboue gjorde en bra match förutom inläggen. Gibbs var oxå bra, det var skönt att se då förra matchen han gjorde inte var bra.Nu vågade han springa framåt skönt som fan. Så jävlar.. Adebayor gör en svag insats, mycket offside och skit, men lyckas göra mål så han bli godkänd.. Fabregas ligger bakom mycket, speciellt målen. Han är kung. Van Persie gör en stark match, inte sin bästa, men han gör det som behövs. Och villareal hade aldrig chansen att komma in i matchen.. Vi kontrollerade den fint, och jag är nöjd. Nu jävlar Ferguson.. Nu ses vi igen. bara 4 gånger kvar denna säsongen nu.. (inräknad FA final ;) )) jag är imponerad över våran defensiva insats då vi inte släppte in mål, ja jag är helnöjd. Långt ifrån våran högsta nivå, men vinner ändå 3-0 ! Go GUNNERS... Skål! Påsköl is the shit!
be the change
JackVegas- haha tumme upp! ;)
Moderator
2009-04-16 12:06
Sjukt skönt att vi gick vidare, satt nästan och skakade dom sista 20 minuterna. Extra skönt efter att alla här suttit och snackat om att United aldrig skulle klara det! Så blir trevligt :)
Ramuz Nu kan vi möta varandra 4 gånger innan säsongens slut. Fifan.
be the change