har inte sagt att de spelar tråkigt, jag tycker bara de har ett tråkigt LAG :P
Moderator
2009-03-12 19:47
Haha ojdå, jag läser visst inte alls nogrant idag , sorry för det ;)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Slug P23 Är det personerna i Man United du tycker är tråkiga eller? Eftersom du inte tycker de spelar tråkigt så måste det vara utanför plan du syftar på. Ska ett lag vara roligt utanför plan? Och vad är det som gör Barca så jävla roliga i jämförelse? Ps. Ska skicka ett mail till Sir.Alex och föreslå att de köper in Jerry Seinfeld, för han är ju rolig. Kanske Mr.Bean istället, för att behålla en Engelsk touch? Eller?
Viruz_ eller så kanske du ska försöka dig på skämt, du verkar ju vara vrålrolig. visserligen har united en fair share av tokstjärnor som är grymma fotbollspelare men för det behöver man ju inte gilla dem. om scoles, fletcher eller o'shea m.fl kallas roliga som fotbollspelare så kan man ju skjuta sig. sen är det bra mycket lättare att tycka illa om ronaldo än att gilla honom. har man rooneys vokabulär så är det klart man inte blir uppskattad och berbatov är för fan sp*rsare, det säger väl det mesta???
Moderator
2009-03-12 23:40
Skönt att alla dessa tråkiga fotbollspelare tillsammans klarar av att spela en effektiv och attrakiv fotboll då.
Ska faktiskt bli kul att se när Ferguson samt Scholes, Giggs, Neville, van der sar mfl går i pension, hur det kommer gå för united.... finns väl bara en man för att axla det senare, mourinho ;)
be the change
"Bayern spelar sjukt nice, Pool har spelat sjukt nice, Chelsea & Arsenal kommer förhoppningsvis komma igång nu då ligan känns omöjligt denna säsongen.." -> jag tippade bayern som finalkandidat innan cl drog igång. men de har inte alls fått ihop sitt lag den här säsongen. att säga att de spelar sjukt nice? njae, det kan jag inte hålla med om. de ligger blott femma i ligan, om jag inte har helt fel, och av ett lag med sådana spelare i truppen som de har borde de kunna så mkt bättre. att de slog sporting med 12-1 känns som en dålig värdemätare. då imponerar pools vinst över real med 5-0 mkt mer. pool har spelat bra med gerrard på plan, och i form. utan honom har det väl mest varit okey, om än inte perfekt. dock skall man inte underskatta det arbete kuyt bidrar med, hur mkt springer inte den mannen på plan varje match? det är ju sinnes... gerrard-kuyt-torres kan mkt väl ta pool till final alltså, det är ingen omöjlighet. chelsea? well, de har ju inte lyckats med målsättningarna inför säsongen riktigt och kom inte alls igång på det vis man önskade med scolari, så där håller jag med dig om att de förhoppningsvis kan fokusera på cl nu när ligan är körd. känns som hiddink och pånyttfödde drogba kan ta dem till en ny titel i bästa fall (och för guds skull tycker jag man borde sluta spela frankrikes svar på allbäck från start (anelka för den som inte förstod)). arsenal? well, utan adde och fabbe är det kört. så enkelt är det. arsenal kan inte producera mål av den enkla anledningen att det inte finns en bra striker i laget utan adde och ingen spelmotor och fältherre utan fabbe. eduardo m.fl. räcker inte till en final. det visade roma, faktiskt. jag har ingen statistik tillgänglig och orkar inte söka men jag kan tänka mig att arsenals målskillnad denna säsongen är ovanligt liten/låg(?). appropå c.l.-finalen så... fortfarande svårtippat alltså... om barca får ordning på sin defensiv känns det ju som det är en solklar finalkandidat vi ser i det laget. annars känns det väl lite som hugget och stucket mellan united (som dock ser ut att ligga bra till, givetvis), pool och eventuellt chelsea. tror bayern ryker och så även de andra.
Glory glory Man United
I'm like a black man without his cane!
Moderator
2009-03-13 00:47
Har faktiskt tjötat med några Unitedpolare i veckan om vem som ska axla tränarrollen. Jag ser Mourinho som en självklart kandidat, och man märker ju på honom att han är lite småsugen på det också. Bara det att spelet kanske inte riktigt går ihop mellan dom två parterna där. Men skulle absolut vilja se honom som tränare för oss, skulle han lyckas så skulle han mycket väl kunna få en lika framgångsrik karriär som Sir Alex. Sen har vi bollat lite roligare idéer också, tänk er Mourinho som tränare, och sen Roy Keane som assisterande. Fyfaen vad kul det skulle vara att se dom två ihop, skulle nog inte funka men så in i helvete roligt med Keanes temperament!
Yeah.. Men tööngt jobb att ta över efter ferguson sen.. jag tycker det ska bli jobbigt när wenger lämnar oss nångång, för den som ska ta över efter.. det är skitjobbigt för mig.. men efter ferguson som varit där så länge o allt, det är fan fruktansvärt..
be the change
Mourinho får gärna ta över i ett övergångsstadie, men jag vill ha en tränare som sitter på sin post ett bra tag som ger lite konsekvens åt laget. Busby kunde inte ha fostrat sina babes på tre år, Ferguson hade inte kunnat skapat det starka och väloljade maskineri som United har varit ett tag utan att få ett gäng år på sig. Så medan typ Solskjaer skaffar sig erfarenhet i reserverna så kan Mourinho ta över, men sen vill jag se en man med en plan som sträcker sig längre än 3 år.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
fan vad det hade kännts sell out om mourinho hade tagit över. visst är han en av de allra bästa tränarna i världen men med alla historier fram och tillbaka så hade det hela bara varit jävligt äckligt. han har ju dock fördelen att inte vara förknippat med endast ett lag såsom fergie och wenger är så på det planet funkar det väl. men det borde finnas någon annan tycker jag priyan ang. arsenals chanser tycker jag du ska stryka iaf hälften av ditt inlägg. adebayor har inte gjort någon glad denna säsongen och hans striker egenskaper känns hyfsat överdrivna då killen mer jobbade till sig massa mål förra säsongen. tyvärr steg detta honom åt huvudet så han har slutat springa. nu när eduardo är tillbaka finsn det dock en konkurrens igen som kan tvinga adebayor till att springa igen. dessutom är adebayor skadefri och sitter nog på bänken i helgen. fabregas kommer även han tillbaka inom en snar framtid så förhoppningsvis deltar båda i nästa omgång av cl. men det är önsketänkande från mig såklart. tom. rosicky kommer kanske spela :)
Mourinho passar inte i Man United, den posten är vikt åt Martin O´Neil i synnerhet eller Moyes i allmänhet. Det ska vara Brittiskt och det ska vara duktiga. En självgod portugis med knackig engelska som ser sig själv som nyckeln till all framgång går inte ihop med den historian som United har. Jag vill inte se Chelsea lottas mot Barca, United eller Bayern. Jag ser inget lag som en omöjlighet nu med Guus´s intåg och det självförtroendet han har byggt upp, men jag ser givetvis helst att vi lottas mot ett "sämre" lag.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess: Jag håller med dig, det ska vara en britt som leder United.
http://duckdown82.tumblr.com/
Redknapp? ;þ
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag ska fan skriva här hur det kommer lottas, så vet ni Porto-Villareal Liverpool-Bayern Arsenal-Chelsea Manchester United-Barcelona 50 spänn på att porto och villareal kommer mötas... så att 2 mindre klubbar inte åker ut haha
be the change
Hade ju varit extra kul om de Engelska lagen inte hade fått möta varandra.
Jo jag vet, men tror inte platini och dom andra grabbarna fixar det så ;)
be the change
Många snackar om barca, men dem släppte fan in tre (!!) mot lyon på bara två matcher. Totalt underkänt enligt mig, deras defensiv funkar inte. Pique är jue fan ordinarie där, haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snart lottning, woho
be the change
man u-liverpool 1-4 liverpool-man u 2-0 geee miiig den lottningen
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
var kan man följa lottningen, om man nu kan det?
Lottning går både på Viasat fotboll och Eurosport
Åkersberga 2-1 annars.. förstår dock om du blivit förvirrad i din segeryra, dem två första segrarna på sex år, eran säsong är väl så gott som klar nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
topdogz jaja.... hur som helt, HSV vände 0-2 till 3-2 borta mot Galtasaray, det är riktigt jääävla starkt.. Liverpool tar CL o HSV UEFA...åh va gött
ge oss liverpool så ska dom få revanch sen förra året! dvs de sjuka flytet med dommaren..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
hahaaaaa liverpool-chelsea lovely
verkar bli en helengelsk final haha
Yessss, drömlottning för United
Sen om vi slår Porto så blir det antingen arsenal eller villarreal i semin :) Kan bli United-Fools i final
YES! Villareal! IM HAPPY!
be the change
Gött att slippa chelski,pool,bayern eller barca i en eventuell semi :)
Ja duckie, ni kommer åka på stryk mot gunners igen! Mohahaha :)
be the change
herregud... snacka om att ge united fritt respass till finalen... bayern ryker, sen är väl frågan vilka barca möter... pool?
Barca är sämre bakåt och bayern är bättre framåt .. jävlar vilken match
be the change
Skulle va rätt kul om Pires sänkte arsenal
Bayern tar hem det här!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
För fan.... Alltid samma jävla visa.
Don't!
Så jävla trött på liverpool. Aja, bring it on!
Oväntat :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
gött aatt HSV får slå ut man city oxå...ååh va gött kuk-kompany och fitt-de jong ska få påå nöten
Vem fan bryr sig om uefa-cupen, lägg ner skiten
Villarreal United Chelsea Barca Går vidare
Duck är rolig iaf hehe det är tur de
be the change
arsenal - pool i final ;)
Varken Arsenal eller Man U slutar som segrare iår! Jag kommer nämligen från framtiden!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Rossi sänker Arsenal, det är en sak som är säker iaf :)
ush tung lottning för mig som cule.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fast det blir kul att se dom tunga matcherna nu, helst hade jag egentlligen velat ha man u, vore en glödhet match!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Det roliga är att jag inte är orolig... Pool spelar ruggig fotboll just nu med en smått hysterisk form, men jag tror den är feltajmad så att säga. Chelsea spelar bättre men fortfarande inte 100% så det finns utrymme för förbättring. I min värld så har pool spelat sin bästa fotboll för säsongen redan, Chelsea har inte gjort det, men kommer göra. Ska bli kul att se den spelaren jag hatar över allt annat, snorungen Torres mot Terry igen, alltid lika kul. Terry gör Torres till tjej... så som han ligger så fort Terry kommer.