I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League 2008/2009

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-11-09 12:58
Blastboy:
Ja du har tätt vi har säkert ett par stycken där som skulle kunnat bidra med något bra i truppen. Problemet är att Schuster inte kan/vill ge dom chansen. Skulle vara kul om dom kunde ta upp lite spelara från castillan a la barca stil.

S-oteric
Du blir bara mer dummare ju mer jag läser dina tankelösa inlägg. Jag tror vi har en rejäl real hatare på fiskkroken?
Du säger jag skryter med Reals titlar? Hell yeah och jag är jävligt stolt när jag gör det din nolla.
Kunde bry mig mindre om du tycker jag är en so called (plastsupporter!)

"Hade din klubb gått igenom det Juve fått gå igenom hade vi aldrig sett ditt namn på något forum överhuvudtaget. Du hade försvunnit fortare än Guti dyker ner i gräset vid åsynen av ett utsträckt ben"

Din fjant vi har gått igenom missade chanser och misslyckande i Europa ändå sedan Zidanes pärla mot Leverkursen 2001-2002!

AINT NO FUTURE IN YO FRONTIN!

HALA MADRI!

2008-11-09 13:17
Din fjant vi har gått igenom missade chanser och misslyckande i Europa ändå sedan Zidanes pärla mot Leverkursen 2001-2002!

Misslyckande?
La Liga-vinst 02-03, La Liga-tvåa 04-05 och 05-06, Copa del Rey-tvåa 03-04, Supercopa de España-vinst 2003, Intercontinental Cup-vinst 2002 och Super Cup-vinst 2002.

Detta går inte att jämföra med Juventus facit för samma tidsperiod. Real Madrid har heller inte spelat i Segunda Division...någonsin, om jag inte misstar mig. Går inte att jämföra, alls.
•pave paradise•

2008-11-09 14:23
men seriöst sitter ni å bråkar om vilket lag som presterat sämst de senast åren? av just real å juve också? haha
vafan håll på era lag å strunta i att klaga på folk som håller på något annat.
jag hatar för övrigt både real å juventus, av helt olika anledningar men jag respekterar att ni håller på dom.
hejhej

2008-11-09 14:28
Ingen bråkar. Ingen klagar på att folk håller på det och det laget. Om man nu inte kallar rättelse av felaktig fakta för bråk dvs.
•pave paradise•
Sångare

2008-11-10 02:06
Whatevaman, om du inte fattade det så menar jag något i stil med: kastas ner i Serie B, uteslutas ur CL, få två ligatitlar fråntagna (alltså två års historia RADERAT), strippats på en handfull av världens bästa spelare (Zambrotta, Cannavaro, Thuram, Ibrahimovic, Mutu, Vieira, Emerson), få sitt rykte felaktigt nedsmutsat och tvingas byta ut HELA ledningen i klubben. Tror du på fullaste allvar att komma tvåa i ligan (buhu) ens väger upp en hundradel av det jag beskriver? Nej, du visar återigen vilken plastsupporter du är genom att gnälla om att komma tvåa i ligan och att inte vinna CL på hela 7 år (oj). Det går sämre och sämre för dig i tråden.
Jag kan garantera att du aldrig hade varit kvar om något liknande hade hänt Madrid. Ditt beteende här är bevis nog.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2008-11-10 15:04
S-oteric:
Orkar inte argumentara med dig längre. Allt du kan säga är hur mycket du tycker jag är en platssupporter och hur ni Juve fans är så lojala, för er klubb fick ert "rykte felaktigt nedsmutsats" och ni fortfarande hejar på dom.
Att inte ha vunnit Europas största turnering på 7 år är självklart för en klubb som Real en enorm besvikelse. Real har lätt mycket högre förväntningar än vad Juventus har att prestera år efter år.
Att ha misslyckat 7 år med all den talang laget har för att vinna CL väger lika tungt som en nerflyttning pågrund av fusk.
Sångare

2008-11-11 01:45
"Att ha misslyckat 7 år med all den talang laget har för att vinna CL väger lika tungt som en nerflyttning pågrund av fusk."

Game over.

2008-11-11 17:09
Whatevaman
Lägg av, du framstår som en komplett idiot i dina inlägg. Tycker du borde sluta upp bara... Helt löjligt ju.

Påstår du verkligen att en förlust på flertal miljarder, titlar, divisionplacering, spelare och ledning väger upp sisådär sju år av misslyckande? Det är ju Real Madrid som ligger bakom sina misslyckanden och ingen annan, olikt Juves situation...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Sångare

2008-11-13 00:14
Bra sagt, Yamo_RGRA. Du verkar vara en man av rätt virke.

2008-11-25 12:15
Ikväll är det omgång igen! Hoppas vitryssarna slår Real Madrid ikväll, borde ju inte alls vara omöjligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 21:28
gah. nu när fabregas vill så mycket, så får han ALLTID bollarna försent så han antingen är markerad eller offside..

kom igen nu arsenal.. passa säkrare och anfall bättre nu... kom IGEN..
be the change

2008-11-25 23:21
hehe nämen bendtner kan också göra mål :D

2008-11-25 23:23
Hehe, snygg boll från fabregas. Dock hade vi jävligt svårt att komma igenom.. Måste bli vassare fan.

Haha, rätt åt den jävla filmaren att få rött kort, ligger ner och har asont när arsenal har bollen, sen reser sig upp o springer direkt när han ser att dom har bollen. usch.. smutsiga människa.
be the change

2008-11-25 23:42
haha rätt
Sångare

2008-11-25 23:55
Juve leker.

2008-11-26 22:56
Jag kan inte göra något annat än att skratta åt inter.. haha så jävla dåligt.. men men
1a i serie a
1a i gruppen och klara för slutspelet

Och vinst i derby d'italia för 3 dagar sen..:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-27 01:07
Så fucking smutsiga zinter e, klarar inte ens av avancemang på egen hand! Hoppas deras flygplan störtar på väg till deras nästa bortamatch.

Steve Rifkind must of been sniffing!

2008-11-27 01:10
Skulle kalla bilden för snitsig men när du kallar Inter för smutsiga samtidigt som det står "smuts är bra" på tröjan....ja, lista ut det själv...
•pave paradise•

2008-11-27 01:13
Okej ihabia, om du inte fattade det, så.. så ja.. gå o kolla på Full House eller Dharma&Greg o liknande humor som passar dig..

2008-11-27 11:24
Skålar för att lissabon fick stryk igår och barca säkrade därmed 1a plats i gruppen!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-11-27 11:26
el_presidente:

Klart jag fattade. Det var bara ett otroligt kasst skämt värdigt en femåring. Förväntade mig lite mer. Och eftersom du är medveten om humorn i de två serier du nämner så vore det bäst om du tog till dig ditt egna råd. Du kanske lär dig ett och annat om humor.
•pave paradise•

2008-11-27 15:46
lhabia, helt seriöst vad är det du vill? Lidde skumt att du försvarar alla interisti och allt som har med Inter att göra, liksom what's up?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-11-27 15:54
Yamo_RPRA:

Är du seriös nu? Ska du av alla på Whoa komma och snacka om att jag försvarar alla Inter-fans (ta det på svenska för Guds skull, ingen blir imponerad av att du använder den italienska termen) efter ditt ihärdiga dravel om att Juventus inte alls hade något att göra med skandalen i Italien? Du pekar finger mot allt och alla som säger något om Juventus, men har ändå stake nog att hävda att jag gör detsamma när det jag har gjort är skämtsamt påpekande av bristfälliga skämt?

Herregud, slappna av lite. Det här är ingenting jämfört med vad du brukar skriva när folk säger minsta lilla illa om Juventus.
•pave paradise•

2008-11-27 16:26
El_Presidente

Hur fan kan du önska att någon flygkrachar..Jag hatar Juve mer än nått annat lag och sånt önskar ja inte ens dom för sånt kommer bara tillbax till en ..Är du verkligen 23år?? Du uppför dig som du vore 12

2008-11-27 16:33
Smuts hit och smuts dit.. brukas av laget vars ledning drog smuts över all italiensk fotboll.

Du e så bränd asså.. Ganska arg bara för att ni torskade visst..?

2008-11-27 16:40
Onödig diskussion som jag sätter punkt för om jag får. Smutskastning fram och tillbaks är irriterande, speciellt när grollet här handlar om ett möte två lag emellan på nationell nivå. Även den diskussionen borde sättas punkt för, och ni överfanatiska hetsare borde tänka på att de flesta som säger någonting negativt om Juventus har en enda anledning bakom sina uttalanden, samtidigt som de såklart har enorm respekt för personer som Del Piero och Buffon. Väldigt enkelt, vidare diskussioner om ämnet är därför just nu överflödiga.
•pave paradise•

2008-11-27 17:44
lhabia

Du är inte någon Inter-fan (eller interista som jag och många andra föredrar att säga), så sluta blanda in dig i varje diskussion som rör oss eller dem. Låter bara så jävla störigt när du snackar dig in i allt som har med Juve/Inter att göra. Lägg av för fan.

Sen är du inte det minsta insatt i Calciopoli så, för allas skull, skippa snacket om hur vi har besudlat sporten då du inte har någon aning om vad som verkligen hände. Eftersom du redan verkar ha dränkt dig i Aftonbladskiten som publicerats de senaste tre åren så kan du lika gärna hålla dina negativa åsikter gentemot Juve för dig själv.
AMICI DI NESSUNO

2008-11-27 17:52
Yamo_RGRA:

- Jag har varit ett Inter-fan sedan du var 7 år gammal.
- Jag läser inte Aftonbladet utan att gå djupare inom allt de skriver om via andra tidningar.

Något mer du vill visa att du har fel om?
•pave paradise•

2008-11-27 19:44
lhabia

Ok, that explains everything. Du surar på oss pga 5 maggio 2002, get over it man! ;-)
AMICI DI NESSUNO

2008-11-27 19:46
Haha, kan ju berätta då att ur mina ögon att 3 scudetti + er i B kompenserar 5 maj 2002 ganska bra:)

2008-11-27 21:11
Xtremesia

Faktiskt inte. Vi hade massvis med framgångar tills dess, vi har fått lyfta alla möjliga bucklor och är medvetna om att vi kommer lyfta en hel del framöver igen. Det är den mentaliteten som härjar i Juve och därför blir man inte så orolig över en säsong i B, kolla bara hur det gick för oss efter - vi fick besegra alla storlag, kvalificera till Champ. League och nu även vara ytterst nära en gruppseger. Tre scudetti till er på vår bekostnad gör ändå ingen stor skillnad, vi ligger waaaay ahead i scudettoracet.

Den 5 maj 2002 hade ni inte lyft någon scudetto sedan 1989, sen att era scudettodrömmar rök ännu en gång och hamnade i era största rivalers händer måste nog vara bland det suraste ni någonsin hade kunnat vara med om. Med tanke på alla investeringar kära Moratti och gänget hade lagt ut så måste det ha svidit för interisti att inte få känna på någon ligatitel, och verkligen inte någon CL-titel heller för den delen.
AMICI DI NESSUNO
Moderator

2008-11-27 21:18
Hihi , jag gillar Buffon och Del Piero!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-11-27 21:30
Exakt, man kan helt enkelt inte rå för det :-)
AMICI DI NESSUNO
Moderator

2008-11-27 22:02
Nedved glömde vi! Riktig godbit :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-11-27 22:45
HAha aa yamo du har rätt. Jag själv såg min idol ronaldo gråta det var jävligt surt som 10 åring hade ja knappt sätt han jubla ordentligt med undantag för uefacups vinsterna...

Men men, det är nya tider! Sen har vi ju 98 när ronaldo blev fälld i straffområdet och borde ha en straff men en viss domare och don luciano ville annat(skrivet med glimten i ögat)så får del piero straff i anfallet efter och ni tog scudetton igen.

2008-11-28 00:37
Yamo_RGRA:

Och du verkar bli tårögd varje gång någon säger någonting som inte stämmer in på din syn av Juventus. "Get over it, man". Världen är full av avvikande åsikter. Dags att vänja sig vid det, speciellt om man tänker fortsätta diskutera fotboll.
•pave paradise•

2008-11-28 11:41
Och eftersom du är medveten om humorn i de två serier du nämner så vore det bäst om du tog till dig ditt egna råd.

Jag e medveten om många saker, lilla du.

Hur fan kan du önska att någon flygkrachar..

Im as cold as ice!

2008-11-28 12:30
Det är du, va? Tror jag inte en sekund på och du motbevisar ju inte det heller för den delen.
•pave paradise•

2008-11-28 18:23
ihabia

Beroende av att ha sista ordet? Okej.. här avsluta med att säga "Nej det är jag inte, du är".. kom igen, jag bjuder på den :)

2008-11-28 18:33
Nej, men alltid lika förvånad över att 23åringar beter sig som dagisbarn, men i ditt fal är jag van, så van. Tackar som frågar!

Åter till Champions League. Nästa omgång, inte i veckan men nästa eller?
•pave paradise•

2008-11-29 23:14
hahaha gillar denna tråd....tror det är whoa i ett nötskal

2008-12-10 20:54
tråkigt attt alla grupper är avgjorda i stort sett, blev till att se på lyon-munchen, bra fart, heja lyon, scheisse bayern
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-10 21:22
Bayern dominerar
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-12-10 21:45
helt sjukt vilket lag munchen har, det e vidrigt, men fantastiskt
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-10 22:53
Förväntade lag som går vidare. Skönt att smuts som Shaktar o Fenerbache e ute, Panathinaikos borde också åka ut.. tillsammans med Inter så hade det varit perfekt :)

2008-12-10 23:57
Porto-Arsenal 2-0 WHAT?
ManUtd-Aab- 2-2? WHAT?
be the change

2008-12-11 00:22
JackVegas- P22

well dom var ju redan klara :P

2008-12-11 03:26
Jo men ändå, man ska alltid spela fussball lizm.
be the change
Sångare

2008-12-12 21:29
JackVegas, bara lämna sportforumet. Du har inte här att göra.

2008-12-12 22:51
S-oteric P22

Och varför det? Jag har nog lika mycket här att göra som dig, blinda juventino.
be the change