Men va fan! ska dom inte sända en enda match på onsdag nu i TV6!
Nej. Allt är flyttat till de andra Viasat-kanalerna, som inte kostar sådär fruktansvärt mycket ändå egentligen.
•pave paradise•
vad sysslar viasat med första gången 6an inte visar nån match eller, vem vill betala 200kr extra per månad för att se nån fotbollsmatch idioterrrrrrrrrrr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Betalar man 200:-/månad får man Champions League, Euroleague, Champions Hockey League, FA Cupen, Bündesliga och Ligue 1, bland annat.
•pave paradise•
ja dvs inget intressant förutom CL la liga är fortfarande gratis...länge leve tv4 producerzzz
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
vad fan e bra med tv4 om jag får fråga? får jag se eller höra lundh och ekwall mer än vad jag redan gör exploderar jag fan, sen ska inte viasat ha cred för fem öre, som nån skrev, skicka ner nån brud som sugit sig till flygbiljetten och leverera en trasig intervju känns inte motiverat någonstans. fan ända sättet att vinna med ett så jävla dåligt försvar är att göra 5 mål själva. skrämmande att se hur rostig sylvester är. känns som vi gått tillbaka till en sprucken jävla offsidefälla från 88 med undantaget att alla ser livrädda ut när de tveksamt sträcker upp armen för att markera offside. sen gör vi 5 mål och överarbetar bara 3 målchanser och dessutom gör Ramsey sitt första i CLdebuten. så jävla gott! THE ARSENAL
Blev väldigt besviken på Reals insats i första halvleken mot Juventus. Andra kom vi igång fast ändå inte tillräckligt bra för att kunna kvittera. Ser fram emot returmötet på Santiago Bernabeu.HALA MADRID!
Whatevaman Jag tror faktiskt på att Real kan gå långt i år. Med rätt förutsättningar, hela truppen frisk och en bra lottning kan ni säkert nå kvartsfinalen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Liverpool ska ta hem hela skiten!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Okej...NU är jag sur på Viasat...varför spelar Barcelona såhär NU för? Argh.
•pave paradise•
Det bästa på 6an är ändå när dom efter matchen slår över till studion och säger att mål och eftersnack kommer efter pausen, sen efter pausen säger dom "eftersnacket fortsätter nu i viasat fotboll, ni på 6an får se scrubs. Nu blir det reklam". Vad fan är det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är bara för att jävlas, helt sjukt
Rastasite Hahahahahaahahaha... Luktar så jävla mycket hat härinne! FORZA JUVENTUS
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Kvällens match mellan anorthosis-inter var det sjukaste jag har varit med om..
hehe fy fan vad sjukt att liverpool fick en straff där! Och vad lycklig jag blev över romas vinst. Hoppas det vänder nu!
tåg, tåg och...tåg!
Spelade Torres?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Martin Hansson alltså... Ska man skratta eller gråta?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
frost P21 Nej, på läktarn.
Don't!
Hade inte vart någon straff alls där om det inte varit: 1) Anfield. 2) Publikens reaktion på handsbollen tidigare. Svagt av domaren tycker jag, men visst, det går ju inte att säga att den var sådär klockrent feldömd, bara att i de flesta fall hade ingen dömt den.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
steven gerrard jävla filmande horunge , en skam för fotbollen
Survival of the fitest only the strong survive.
Klart han sökte den, han gick ju allt in i situationen för. Men att kalla någon en horunge för att någon du tyckte filmade, vad i ... ? En skam för fotbollen, Jo tja, du får ju tycka som du vill.
Don't!
Folk säger att italienska lag mutar osv osv. Kolla liverpool, hur mycke har inte dem fått med sig i CL väg?
sinnesjukt, minns förra säsongen mot arsenal, två straffsituationer som felbedöms och pang liverpool är vidare... sanslöst
Haha, Del Piero verkar vara på hugget iallafall, kul att se!
be the change
Den där Arsenal-förlusten sved en jävla del kan jag säga...horribelt domaragerande men väl kämpat av Liverpool. Del Piero anses väl redan vara Juventus räddande ängel...eller är det Gud? Hursomhelst så blir han ju definitivt inte sämre. Jag har inte sett någonting men två mål borta på Bernabeu talar för sig själv.
•pave paradise•
sinnesjukt, minns förra säsongen mot arsenal, två straffsituationer som felbedöms och pang liverpool är vidare... sanslöst Och inter spelade 100 av 180 minuter me en man mindre.. Casillas får nästan ta på sig det andra målet.. hans mur täcker ju hans sikt och inte "andra hörnet"
arsenal fener 0-0, hur v persie kan missa sina lägen i första halvlek är bara sjukt, precis som fjärdedomare med tilläggstid, 6 byten betyder 3 minuter, har man sen gnällfilmande spelare som ligger ner i ca 5 så betyder det tydligen 1 minut. ser man också semturks slag i ansiktet på silvestre som borde betytt rött kort kan man fråga sig hur rosetti fått döma en em-final, jävla sopa.
att silvestre antagligen bröt näsbenet och låg på plan i ca 2 minuter innan han byttes ut betyder inte heller något för tilläggstiden.. man blir galen
Juve Juve Forza Juve! Fyfan va det är härligt att se Del Piero vilken jävla levande legend.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Han var rätt het mot Roma också. Killen har en hel del krut kvar, och vilka jävla frisparkar.
Jävligt pinsamt att vi förlorar så dåligt mot ett b lag som Juventus. Det blir ingen titel detta året, ledningen måste vakna upp och inse att truppen inte är tillräcklgit stark för att prestera resultat i ligan, cl och copa del rey. Buy some new players you bitches!! Bleees
Ja, ni kan ju värva Ronaldo......
Whatevaman haha b-lag. undrar vilka som verkligen är det just nu.. Värva nytt? Hahah real i ett nötskal.
Precis, det är bara muppar som håller på Real i Sverige. Ni har ingen passion, ingen lojalitet och framförallt inte ett piss samröre med klubben ni "supportar". Patetiska nollor som skriker efter nya spelare så fort det bär emot. Tack för att du bekräftade mina farhågor där. Ett lag i Italien. Grande Juve.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Blastboy : Tänker inte argumentara om att vi är dåliga just nu och ja ni är ett b lag i mina ögon. Ni har inte vunnit något på flera år och det är inte presic som ni kommer utmana dom riktiga storlagen om titeln. Men dock all heder för att ni vann oss två matcher, väldigt bra gjort! S-oteric: Vad fan snackar du om? Ingen passion? Ingen lojalitet? Jag har varit i supporter till Real i en VÄLDIGT lång tid så jag uppskattar inte att du kallar mig nolla när du inte vet något. Jag som supporter har rätt att kritisera laget när dom spelar dåligt som alla borde kunna göra till sitt lag. Så var god att inte öppna munnen om du inte har något vettigt argument eller punk att säga din tönt. bleeesHALA MADRI
Har någon av er så kallade supportrar under VÄLDIGT lång tid ens sett en match live där klubben ni älskar spelat?
•pave paradise•
Japp men inte Juventus utan Stoke vid två tillfällen, men nu ska vi inte vara sånna. 19 år och har många år framöver till o ordna det.
Jodå, klart vi ska vara såna. Jag har sett varenda lag jag håller på med Inter som undantag, och just därför kallar jag mig inte för en "interista" eller vad man nu kallar sig för när man ska sätta sig själv i fack. Fascinationen över dessa italienska och spanska lag är väldigt, väldigt lustiga då termer som används av de som faktiskt går på matcherna slängs runt som om det är helt naturligt. Jag greppar det inte riktigt. Jag menar, om man häver ur sig alla möjliga skanderingar så är det väl inte så konstigt att jag förutsätter att man varit på åtminstone en match?
•pave paradise•
Forza Juve, Real Madrid blir utklassade på plan och läktare. Måste svida att vara en maräng för tillfället. Fem raka trepoängare, GRAZIE RANIERI E GRAZIE ALEX! :-D
Man kan ju vara en
supporter för en klubb utan att ha haft möjlighet att vara närvarande vid match.
Det menar du inte?! Läs det jag skrev innan du öppnar käften, mmmkay?
•pave paradise•
Whatevaman, du är urtypen av den hobbyfan man ofta hittar i Sverige. Du spolierade tyvärr din trovärdighet för all framtid med uttalandet: "Buy some new players you bitches!!" Radera ditt account, starta om med nytt namn och gör inte om samma misstag.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Vad är det för fel på att vilja att ledningen ska köpa nya spelare så att truppen blir starkare? Vilken nolla dude...
Felet är att Real och deras så kallade anhängare vädjar om att köpa spelare i varenda jävla motgång. Kolla vilket lag ni har helt seriöst vad är problemet? Ni förlorade mot ett lag som på pappret skall vara sämre än er, men det är där det tar stopp för på pappret vinner man inga matcher, men det verkar som om ni aldrig fattat det.
och diskussionen om "äktheten" i supporterskap går vidare. alla som inte håller på något lag borde veta att man måste hålla på ett lag som aldrig vunnit något och att aldrig ha en åsikt om någonting. var glada att ni vann och sluta böla över reals köpelag.
Blastboy : Vad fattar du om Real och dess anhängare? Vi har vunnit en av världens bästa ligor om inte den bästa två år i rad med i princip samma lag. Vi har haft samma anfallspar i tre år med Ruud och Raul. Vi har bara en naturlig yttermittfältare nu när Mr.Glass blir skadad och Robinho lämnade. Men enligt dig så är det fel att vela begära att ha mer djup i truppen av en så stor och framgångsrik klubb som Real.
Whatevaman Ni klarar av att mangla spanska smålag genom er offensiv. Men när det gäller att spänna kulorna i den lite finare turneringen i världen så säger det helt plötsligt stopp. Ni har ett obefintligt försvar, försök reda ut det först. Sen tror jag inte ni kammar hem La Liga-guldet i år, Barca känns snäppet vassare. Och slutligen, hur många nya spelare vill ni ha förresten? Ni måste förstå att titlar inte kammas hem i transfermarknaden, de kammas hem på plan. FORZA JUVE... NU SIKTAR VI MOT ROM!
Att vi bara klarar av att vinna emot spanska smålag är det dummaste jag någonsin läst. Förra året släppte vi in minst mål och gjorde flest mål i hela ligan. Vi krossade barca, villareal och valencia när vi spelade mot dom. CL förra året skulle vi gått vidare om vi inte skulle haft våra nyckelspelare borta som t ex Sneijder, Robben och Ruud i returmötet. Sen vad fattar Juve om titlar? Ni har inte vunnit någon sen eran prestigefyllda serie b vinst so get ya mind right.
Vi har bara en naturlig yttermittfältare nu när Mr.Glass blir skadad och Robinho lämnade. Har ni kikat nere i ungdomsleden? Finns säkert 10 renodlade yttrar där.
Haha! Whatevaman, du är en parodi på dig själv. Du visar gång på gång att du är ett hobbyfan med dina uttalanden. Du börjar jiddra och brösta upp dig med Real Madrids titlar? Det var inte det som var diskussionsämnet utan huruvida du är en plastsupporter som skriker om titlar och nya spelarköp. Och så börjar du snacka om titlar i nästa inlägg! Aaahahaha. Ser du inte själv att du gör bort dig? Hade din klubb gått igenom det Juve fått gå igenom hade vi aldrig sett ditt namn på något forum överhuvudtaget. Du hade försvunnit fortare än Guti dyker ner i gräset vid åsynen av ett utsträckt ben.