inter tar cl iår, lætt vært att betta på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok vi kör dagens matcher då: 18:30 Zenit St.Petersburg - Real Madrid 2.80 3.25 2.60 20:45 Villarreal - Celtic 1.45 4.15 8.25 ViasatSport3 20:45 AaB - Manchester United 11.00 4.80 1.33 TV6 20:45 Bayern München - Lyon 1.90 3.40 4.35 ViasatSport2 20:45 Fiorentina - Steaua Bucuresti 1.50 4.00 7.50 20:45 Arsenal - Porto 1.50 4.00 7.50 ViasatSport1 20:45 Fenerbahce - Dynamo Kiev 1.85 3.40 4.60 20:45 BATE Borisov - Juventus 9.75 4.50 1.38 Odds från expekt. Kommer lira emot bayern idag som värderas till runt 51% vinstchans mot lyon vilket jag tycker är galet så kommer lira en x2:a där. Annars vet jag inte, kanske fiorentina borde vara värt men 68% vinstchans vettifan om dem har, fast verkade som steaua saknar två bra spelare idag, värt att chansa med ett handikapp kanske på runt 2.8 - 3.00. Villarreal är lurigt, bara mött skitlag i ligan och vunnit med 1-0, deffade som fan mot ManUnited och fick 0-0, klart bättre lag men jag är lite osäker där, mest på taktiken dem använt sig av hittills. Dagens match då ? Arsenal - Porto känns det som, Porto kan mycket väl skrälla här tror jag, synd att dem sålde Quaresma. Bayern - Lyon är ju inte heller fy skam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla trisst att 6an måste visa dom nordiska lagen. Hade mycket hellre sätt Bayern - Lyon eller Arsenal - Porto.
Vi är överallt!
Viasat Sport ftw.
•pave paradise•
Såja Arsenal, så ska vi spela..
be the change
Någon som har målen på länk? Tack på förhand.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
underbart att vi kan spela som vi gör mot porto... på nått sätt kan jag tycka bättre om att loosa var femte match och sedan spela asbra i resten istället för att gå in i långa svackor där vi inte riktigt kommer loss och tappar poäng på oavgjort. galet, 7-1 hade varit det rättvisa resultatet efter den här matchen! go gunners!
Mike_ Var de inte rätt jämnt i första? Såg inte spelet men såg highligts o porto hade ju en ribba osv.. Ikväll kör inter mot bremen, blir mycke mål:D 3-1 eller 4-2 står mina cash på see youu
isaksson ska få på nööööööten
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Det hoppas jag verkligen. Gnälliga jävel...
•pave paradise•
Shaktar ska få galet mycket pisk ikväll
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Ja hade ju då totalfel. 1-1 o skitfotboll efter 1-0 målet.. -.-
Heja Cypern.
•pave paradise•
Xtremesia första halvlek var jämn i målchanser. Arsenal hade all boll och kontrollerade matchen medan Porto kontrade och skapade några farliga lägen, nicken som gick i ribbans överkant, ett farligt skott utifrån och en hörna där en portospelare slår bollen förbi almunia i målet men clichy tar bort bollen på mållinjen. matchen i sig var kul att se på eftersom Porto inte tänker destruktivt som de flesta klubbar som kommer till Emirates gör. tyvärr funkar det bättre att just vara destruktiva mot arsenal men det är en annan sak. efter det var det bara arsenal, i målchanser och spel. arsenal - porto måste lätt varit den här cl-omgångens höjdpunkt.
Att ingen nämnt Real Madrids starka bortaseger mot Zenit är bara så fel .
Kanske för ni åker på spö mot Juventus om två veckor? :) Nä, skämta det blir tufft
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
nu ska ju tv6 sluta visa CL matcher. det går ju att streama men det är ju inte riktigt samma kvalitet.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
nu ska ju tv6 sluta visa CL matcher. det går ju att streama men det är ju inte riktigt samma kvalitet. Va varför?
Viasat Fotboll ska lanseras.
•pave paradise•
Vilken fet jävla skit. Först är det tv 4 som flyttar serie a till "storsatsande" canal +. Nu är CL borta också. De kunda iaf väntat med de tills efter CL..
yes 6:an sänder det viktigaste nästa omgång arsenal- fenerbache
i'm always telling the truth even when i'm lying.
viktigaste my ass. Real Madrid-Juventus blir tveklöst det viktigaste, mest prestigefyllda och klassiska möte..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Real Madrid - Juventus är knappast långt ifrån den viktigaste matchen. Bägge lagen har råd att förlora matchen medan varken Arsenal eller Fenerbahçe har råd med det. Sedan är det ett möte mellan två lag som var i kvartsfinal förra året. Juventus-fans hävdar dock mer än gärna att även matchen mot BATE hemma kommer att vara viktigare, mer prestigefyllt och klassiskt än allt annat som spelas under hela turneringen.
•pave paradise•
lhabia När det vankas möte mellan Real Madrid och Juventus så är det alltid stort, oavsett hur lagen i sig kan se ut. Matcherna är så känslofyllda så det ryker om det. Jag menar, det är två av Europas största giganter som möts! Vi får inte glömma allt Juve har fått gå igenom i och med Farsopoliperioden. De har fått stå utanför finrummet i ett tag nu och det blir onekligen intressant att få se om de redan nu kan mätas med ett så pass stabilt och starkt lag som Real Madrid. Före Farsopoli så var det jämnt mellan lagen, om inte Juventus var snäppet överlägsna (sett utifrån resultaten under 2000-talet). Nu är det dock nya tider och nya lag. INGET utav lagen har råd med en förlust. Den gruppen är riktigt tajt då ett imponerande starkt Zenit också finns med och krigar om avancemang. Sen vill Juventus så gärna ta sig från gruppen och nå så långt som det går, kanske till finalen i Rom dessutom. Och så har vi såklart Real Madrid som kommer göra allt för att försäkra en gruppseger. Så, ja, det blir riktigt tufft.
Moderator
2008-10-12 02:53
Yamo_RGRA Håller med fullständigt angående detta. Men en annan sak som jag tänkt på ett tag, iallafall vad jag tycker. Visst att det är kul när lite mindre lag avancerar långt i turneringen, skräller lite då och då, men är det inte turneringen för dom bredaste och bästa lagen? Så känner lite jag och tycker det är lite småtråkigt när vissa lag kan nå kvartsfinal och kanske en semi till och med, bara man får rätt lottning. Har man tur i grupplottningen och lyckas där och även sedan får möta ett av dom sämre lagen när utslagningen kommer så är ett mediokert lag helt plötsligt i semin. Och nejtack, jag gillar inte det faktiskt. Tyckte det var mycket bättre som CL var för några år sedan, med först ett gruppspel precis som nu, sen ytterligare ett till med 3 lag i varje grupp (om jag inte minns fel?). På det sättet blev det dom starkaste lagen som avancerade och verkligen visade att man var en av dom stora klubbarna som slogs om titeln. Jag skulle iallafall gärna ha tillbaks det på det sättet, någon som kanske håller med?
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz jag förstår inte. ett mindre lag är oftast ett sämre lag och därmed ett mediokert lag och oavsett om man är ett mediokert storlag eller ett mindre lag så är lottning a och o. det är väl just när ett mindre lag möter ett mediokert som det mindre laget har sin chans att gå vidare och skrälla så som du vill. jag förstår att du tycker om när det kommer skrällar av mindre lag men dom är med i turneringen på samma sätt som alla andra och då är lottning sjukt viktigt.
Moderator
2008-10-12 22:05
Jag menar inte direkt att jag gillar när det skräller, tycker det kan vara kul då och då, t.ex när monaco kom till finalen, och för mig är/var det ett "skrällag". Menade på att jag tycker det ska vara lite hårdare och längre fas innan slutspelet börjar så att man ser vilka som klarar av att matcha och rotera hela laget. Då man verkligen behöver nyttja en bred trupp för att kunna prestera både i inhemska ligan och CL.
time isn't wasted when you're getting wasted .
för mig var monaco och porto matchen det tråkigaste jag sett i championsleague! hoppas aldrig det händer igen!
Ny omgång snart kan nån få fram vilka lag som spelar på vilka kanaler på tisdag och onsdag. så jag kan ladda upp :) jag längtar ihjäl
Geni
http://www.tvmatchen.se/index.php?showPeriod=nextweek Scrolla ner lite.
•pave paradise•
Oj, oj, och återigen oj. Kommer vara tungt som satan att få möta Real Madrid nu på tisdag. I princip hela Juventus A-lag är otillgängligt... Känns som om det blir en målfest a lá Real... Å andra sidan kan det båda gott för Juvefansen - vi får med största sannolikhet se pajasen Claudio Ranieris avgång.
18:30 Zenit St.Petersburg - BATE Borisov 1.25 5.60 13.50 20:45 Steaua Bucuresti - Lyon 3.70 3.25 2.10 20:45 Porto - Dynamo Kiev 1.60 3.75 6.25 20:45 Fenerbahce - Arsenal 4.15 3.35 1.95 20:45 Manchester United - Celtic 1.25 5.60 13.50 20:45 Villarreal - AaB 1.20 5.95 19.00 20:45 Bayern München - Fiorentina 1.80 3.35 5.10 20:45 Juventus - Real Madrid 3.05 3.10 2.50
18:30 Zenit St.Petersburg - BATE Borisov 1.25 5.60 13.50 20:45 Steaua Bucuresti - Lyon 3.70 3.25 2.10 20:45 Porto - Dynamo Kiev 1.60 3.75 6.25 20:45 Fenerbahce - Arsenal 4.15 3.35 1.95 20:45 Manchester United - Celtic 1.25 5.60 13.50 20:45 Villarreal - AaB 1.20 5.95 19.00 20:45 Bayern München - Fiorentina 1.80 3.35 5.10 20:45 Juventus - Real Madrid 3.05 3.10 2.50
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Tror inte att Juventus kommer bli överkörda av Real men hoppas och tror att Los Blancos vinner detta klassiska mötet mellan två fotbollsgiganter. Tipsar på 2-0:! RAUL och Van Nistelrooy nätar:D!HALA MADRID!
alltså fan va viasat pissar på oss fattiglappar. först försvinner dom bästa matcherna och nu visas det inte ens i widescreen?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Hahah fyfan va jag dör, så jävla snyggt :P 0-2 hahaha kom igen nu pumpar vi mer
be the change
är bilden 4:3 för er också?
ja vad fan har hänt med bilden!? Och ljudet är skit också.. FUCK VIASAT, ge rättigheterna till tv4!
ahaha vad fan händer där ute? Många överraskande resultat.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
och dom har lagt pengar på att flyga dit nån brud att stå vid sidan planen och inte göra någon nytta alls mer än att säga att det är livat på läktaren (oväntat), medans kommentatorerna sitter i nån källare nånstans i stockholm och kan inte es urskilja vem som har bollen på deras pixliga skärmar. cp viasat!
Så ni får också 4:3 format... Fucked up ju!!!
Nej. Det är den turkiska sändningen som är i 4:3 och funkar om man följer matchen via just turkisk TV. Resten av Europa var inte med på noterna. Kvällens resultat påminner om Champions League i innebandy...
•pave paradise•
Starkt av juve. Serie a vs..
Haha fyfan! Målrik omgång! Schysst! =D
be the change
Vem fan e Real?! Fan vad rätt åt Fenerbacsczscszhe också! :D
Steve Rifkind must of been sniffing!
Fan vad rätt åt Fenerbacsczscszhe också! Fenerbahçe. Varför det är rätt åt dem tänker jag inte fråga, den åsikten är rätt vanlig och en som oftast går att koppla till reaktioner kring hur det går för landslaget också
•pave paradise•
Tråkigt bara att man inte fick se målen i 6an..
ännu tråkigare att man inte får se morgondagens match(er) i 6an heller..
Så jävla illa att Real aldrig kan spela sin fotboll i Champions League, vad fan ska det krävas för att man ska lyckas även där? blir fan tokig..