Ranieri, snälla ta ditt pick och pack och försvinn. Behåll den lilla värdighet du har kvar. I övrigt noterar vi att International Milano tar sin andra raka ligatitel. Det unnar vi dom i väntan på att Serie A växer sig starkast igen och dom två giganterna tar över. Precis som det skall vara. Ingen bryr sig om Serie A i dagsläget, så vem som vinner kommer aldrig kommas ihåg. Men det är sött när dom små sticker upp och viftar med armarna och vill synas. Det får man erkänna.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Hahahahahaha Yamo. Så tragiskt. Ni vinner på planen? Snarare Moggis domare som vann åt er. O S-oteric, du brydde dig om Serie A ända tills ni inte längre hade chans att vinna. Du är en rikspajas utan dess like. Hade de varit Juve som vann och Milan som kom tvåa hade du snackat ditt skit om att nu är det som vanligt. Idag hade ni tur och ni har än mer tur att det är läggmatch mot Siena nästa omgång, annars hade ni missat CL. Patetiska juventini. Snackar för mycket bajs. Vi har 4 raka scudetti, inget annat. O om du vill hålla på o jiddra om skrivbordsscudetton så har vi 3. TORNERETE IN SERIE B!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VINCIAMO SENZA RUBARE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ni vinner ett par år när ligan är som sämst. Vart var ni alla andra åren då Serie A hade status (för det har den knappast i dagsläget)? Nöj er för all del över era futtiga små plastscudetti om ni så vill. Att ta ifrån er det enda lilla ni har vore bara fel. ;)
Ser ut som om Zlatte lämnar oss. Han verkar inte spec glad över spelet. Hoppas vi värvar vettigt tills nästa säsong annars får vi det körigt.
Yamo O ni vann pga ert fusk? Är det något att vara glad över. O Mourinho visar Zlatan vart skåpet skall stå.
Hahaha. Fyfan alltså. Tycker synd om dessa legoknektar som cirkulerar kring Guden i International Milano. Eller ska jag säga FC Zlatan. Han gör _EXAKT_ vad fan han vill i den lilleputtklubben. Hade han ens andats något åt samma håll i en riktig storklubb så hade han åkt ut med huvudet före. Saken är ju bara den att hans fotbollskunnande är så gigantiskt stort att det räcker till att ensam vinna Serie A. Måste vara en konstig känsla för övriga spelare i laget som vet med sig att ingen av dom är Scudetto-material, dom är vana vid att alltid komma 3a efter dom två storlagen. Helt plötsligt får man stå där och spruta champagne över Morattis faxmaskin. Måste vara en märklig känsla. Bäst att njuta av den medans den varar, för den återkommer aldrig igen efter att Zlatan drar därifrån.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric Jag tror du pratar om Moggi. Ingen skumpa för er efter att han tagga. Pappskalle. Gå till din tredjeplats...eventuellt fjärde. Ni som skulle ta allt iår. Era jävla sopor
Förstår mig inte på er efterblivna som sitter o snackar"om Zlatan inte spela" bla bla bla. Zlatan är vår spelare och då spelar han för oss. Något annat scenario finns inte så sch bara.
forza inter zlatan e kung
Det som är bra med kvinnliga interisti är att man vet att de inte håller på laget bara för att Zlatan är "snygg" :)
haha
Ranieri sparkad. Ciro Ferrara tar över. Vågat kort när Ciro inte har någon tidigare erfarenhet... Men det behövs nog knappt för att va bättre än loosern Ranieri.
Grymt! Jag gillade Ranieri ifrån början men han var inte rätt för juve. Xtremesia Ferarra tar ju bara över för två matcher. Sen får vi se.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
CIAO RANIERI, hahahaha.. Härligt med Ferrara, han har varit bredvid Lippi under en längre period och sitter på en hel del kunskaper. Det är dock bara temporärt, inför 09/10 kommer Juve definitivt köra med en annan tränare. Forza Juve, nu lever hoppet igen!
insane M P24 Samma här, som du säger så var han inte rätt för oss.
Tror Juve kan bli riktigt farliga tills nästa säsong. Nu när man dumpat Ranieri. Kändes aldrig som om han kunde utmana Inter. Får hoppas på en rensning i Intertruppen. Finns för många yrkesdrägg i laget.
Om Juve skulle få Conte tror jag att de kan bli riktigt farliga. Men de måste värva in lite spelare. Men jag hoppas för sakens skull att Conte stannar i Bari där han helt klart har något fint på g. Dock är jag själv inte för tränarbyten i sista stund..Kan visa sig vara ett kostsamt misstag.
Ambrosini UOMO DI MERDA :)
Det händer verkligen grejer nere i Italien just nu. Ranieri har redan fått gå och det sägs att Spalletti är den riktiga ersättaren. Samtidigt är Van Basten i Milano för att spela golf.@Attityd-Problem Bränn upp tröjan!
your heart pump project kool-aid
elem Aldrig! FORZA INTER
O Cannavaro officiellt klar för Juve. Hoppas han är lika dålig som han har varit i Real på sistone
Hur ställer sig ni juventini till en eventuell bytesaffär mellan Pandev och Iaquinta? Finns det någon som helst substans och sanning i rykterna? Iaquinta hade vart en perfekt spelartyp för Lazio men frågan är, vill han komma hit? Är han missnöjd i Juve? Pandev - Aquafresca hade också vart intressant men det känns lite.. jag vet inte, vill verkligen Mou ha Goran?
CAMPIONI!
Xtremesia Tror fjolårets protester från fansen talar för sig. Man skulle precis släppa iväg Iaquinta men då skickade fansen iväg ett rejält brev till ledningen där man klart och tydligt visade att Vincenzo är en av oss och inte skulle ge sig iväg någonstans. Iaquinta trivs i Turin utan tvekan. Han har själv sagt att han gillar situationen i Juve, här måste han kämpa till sig en startplats. I Udine t ex behövde han knappast ge fullt ut i träningarna för att sen få spela från start i helgen. Anfallsuppsättningen i Juve ska i mitt tycke inte behöva ändras alls, och det har ledningen själv sagt: man ska hålla hårt i våra fyra forwards och de ska spela klart sina kontrakt förrän de sticker iväg nånstans. -- Hoppas på rejäla förstärkningar till försvaret i första hand, och sen mittfältet. Ytterpositionerna måste förstärkas mest. Bentornato Cannavaro... Diego blir förhoppningsvis officiell inom de kommande dagarna. Forza CIRO FERRARA!!!
Ranieri kickad - better than kvart i tre-sex. Better than Scudetto.
Rizmo Svårt att säga. Iaquinta var säkert missnöjd i början av säsongen då han inte fick spela särskillt mycket trots att Trezeguet var skadad. Nu däremot spelar han varje match och det kan förhoppningsvis göra att han väljer att stanna och kämpa om en plats nästa år också. Jag är jävligt nöjd med juventus anfallare och vill ha kvar alla fyra. Juventus har inget världslag ännu men på anfallspositionerna är det få lag som slår oss. Fyra extremt bra anfallare där ingen känns given och alla slåss om två platser. Grymt. Dom flesta Juventusfans är dessutom väldigt förtjusta i Iaquinta på grund av att han alltid sliter, kämpar och ger allt. Tror och hoppas därför inte på något byte men jag har inget emot Pandev. Nu är det ju dock mer prat om att Quagliarella ska ersätta Iaquinta (som enligt media ännu vill lämna)
Enligt Genoas sida på SF är Milito och Motta klara för Inter. Jag gillar det.
Gillar duktiga Mourinhos satsning på unga inhemska spelare.
Haha. Ja.
elem Det kommer ;) 2-3 spelare kommer komma upp från Primaveran, samtidigt som jag hoppas att någon av Cassano/Rossi kan värvas. Men vi får se, det är allmänt känt att i Internazionale är inte antalet Italienare någon prioritet. Snarare att bygga på vår argentinsk/brasilianska koloni:)
Kanske det, vi får helt enkelt ta och se. Personligen tror jag att allt det där bara var skitsnack som fansen ville höra när dom åkte ur CL. Mourinho tänker kortsiktigt och har inte tänkt stanna i Inter särskilt länge känns det som. På andra sidan Milano snackas det om att Ancelotti nu bestämt sig för att stanna kvar i Milan och jag är inte det minsta överraskad.
alltså måste fråga.. kan någon förklara för mig varför man egentligen vill köpa loss quagliarella?
Elem. Mou har ju sagt att han vill satsa på inters egna talanger där de flesta är italienare. Att ryktet om Giueseppe Rossi och Cassano kom ungefär samtidigt som han gav Santon debut gav säkert fart till spekulationerna.
Priyan Tyvärr har jag inget bra svar. Quagliarella känns aningens överhypad. Hoppas inte Juve köper honom.
Att Juve vill ha Kolarov är ju.. ja jag vet inte. Han kommer ju inte lämna under några omständigheter, iaf inte denna säsongen. Pandev mot Marchisio + 12mil euro(minimum) är okej.. almiron kan ni behålla.
CAMPIONI!
Producent
2009-05-24 09:28
Maldinis sista match på San Siro idag, kommer fan bli stort!
Lil_H..
Pandevs kontrakt går ut nästa år och han lär inte skriva på nåt nytt med tanke på den lönepolicy som råder i Lazio. Han tjänar nu 450 000 euro om året vilket kan jämföras med dom bäst betalda spelarna i den norska ligan . Och vad jag förstår så är inte Lotito sugen på att höja nämnvärt? Hoppa gärna in här ni som vet mer om Lazio. Alltså blir han bosman nästa år, så man bör sälja det här året om man ämnar casha in. Marchisio kan ni glömma, det hade aldrig fansen tillåtit. Det talas om Iaquinta och det känns mer sannolikt, men då är det ett direkt byte och inga eller iaf mycket små summor pengar emellan. Iaquinta är också populär i klubben och en perfekt truppspelare som levererar när han får chansen och inte gnäller över bänk, men det vore trots allt en liten kvalitetshöjning att få in Pandev i truppen, tror jag dom flesta Juve-fans håller med om. Som det ser ut nu så är det troligt att Pandev lämnar Lazio för Juve i sommar, men något Marchisio+12mille euro är inte aktuellt, särskilt inte när vi just lagt 29mille euro på Diego och vi fortfarande måste förstärka försvaret. Skulle det dock hända så blir det skottpengar på ledningen.
Lil_H
Exakt vad
jag suttit och tänkt på inför denna omgång. En av de största gör sin sista hemmamatch. En av de bästa gör sitt. Kommer bli stort.
Producent
2009-05-24 12:26
Xtremesia Kommer bli små jobbigt att se Il Capitano göra sin sista match på San siro idag. Hoppas han gör 1 eller 3 mål. Och att Nesta blir inbytt typ den sista kvarten eller något så man får skåda världens förre detta bästa backbar. Kommer bli magiskt.
Lil_H..
Lil_h Jag tippar att han gör ett på straff, ett på nick o sen en frispark i krysset. För allas bästa är det nog bäst att bänka Nesta. Annars går han sönder igen o missar nästa säsong med.
Vilken besvikelse av Curva sud. Får hoppas de kommer med något mäktigt under/efter matchen
Ibra går mot skytteligavinsten :)
S-oteric 29 Mil Euro? vart kommer den siffran ifrån? Jag har sett siffror runt 20-24m euro nämnas men eftersom diego inte ens är klar så är det väl tveksamt det med. Marchisio ska förövrigt stanna i Juve karriären ut. Jag hade inte ens velat se honom bytas rakt av utan pengar iblandat emot Pandev.
Damn. I nästa omgång möter Milan Viola borta.. Om milan torskar idag samtidigt som Viola vinner så ligger Viola 1 poäng bakom bara. Om Juve gör sitt kan Milan komma 4 dem med.. Blir spännande att se.
Det känns som att Roma har kört upp en stor bunt med pengar i domarens rektum. Eller så är domaren bara dum i huvudet. Och då är han inte domare, utan dummare.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Inter med 5 italienare på plan. När var det senast? :) Synd att Viola inte vann bara.
Fy fan vad jobbigt. Nu måste Milan vinna mot Fiorentina, och som om inte det vore nog så måste Juve förlora eller få oavgjort.
Eller vänta lite. Jag är inte så haj på tabellen men vad är det dom prioriterar mest efter poäng? Jag tror att det är målskillnad, och isåfall så har ju Milan spikat platsen i CL. :)
Målskillnad har jag fått höra. Borde vara inbördes. Men men.