I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-27 15:43
Zlajman
100 Miljoner euro är riktigt mycket pengar. Och det är vad som behövs för att nu börja rusta för en lång utveckling i framtiden. Jag behåller också gärna zlatan det är Inters bästa spelare när han vill. Men när han ser ut såhär och pratar som han gör i media är det något fel. Moratti betalar en skyhög lön till Ibra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-27 16:11
Xtremesia: Jaa, självklart säljer inter ibra för 100 mille euro, men det är ingen som kommer betala så mkt. Man kommer max få 50-60 för honom.

2009-04-27 16:21
Exakt. Det är nog inte värt det, men om man kollar i längden. Tänker inte ens prata om spelarköp/försäljningar fram tills det att Scudetton är 100% säkrad. Man vet aldrig med Pazza Inter :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-27 19:51
Xtremesia P16

Haha? Svårt att erkänna att Ibra utgör sisådär 80% av dagens Inter? Ni var ju jävligt nära att tappa scudetton tills han klev in och avgjorde, det är inget jag tycker utan det är ren fakta. Sen har han också legat bakom den större delen av er målproduktion i år. När han inte är på spelhumör så faller ert lag direkt. Så är det bara, tyvärr.

2009-04-27 23:28
Det är rätt. Han gjorde sina två mål nere i parma och man är evigt tacksam. Men om du såg matchen igår så borde du förstå hur less man blir.

2009-04-28 11:35
Visst, kan förstå att man blir lite missnöjd med honom när han inte presterar men att gå bärsärkagång på mannen är helt fel. Han är uppe på hela 20 mål i ligan, har man levererat som Ibra i år så får man lov att göra plattmatcher som dessa.

2009-04-28 11:55
Yamo
Det är helt ok att göra plattmatcher, men det finns en gräns för hur omotiverad en spelare kan se ut och hur lite kan kämpar. Att skylla ifrån sig på medspelare när man själv gör en dålig mottagning är fan inte ok.

2009-04-28 15:56

2009-04-28 16:15
Xtremesia: Hans betende på planen var dåligt, men man kan inte annat än hålla med honom till viss del. Spelare som viera,Deckislav,Figo,Cruz,Chivu ska inte spela fotboll. Inter måste rensa truppen kraftigt om man ska slåss om titeln nästa år. Inter leder ligan men måste ha bland ligans sämsta anfallspar. Om man ens kan kalla det anfallspar.

2009-04-28 18:41
Zlajman
Med den rensning du beskriver är det nog inget lag som tar ligan första året.. Kanske då pga. juve o milans dålighet.

btw: Chivu e skön :)

2009-04-29 00:34
zlajman

Om Inter vill vinna CL så behöver man en kreatör på mittfältet framför flintisen. Mourinho och Moratti gjorde ett stort misstag i somras när man valde att satsa på två ytterspringare som totalfloppat. Jag tror även Zlatan trivs bättre när laget spelar centralt se t.ex. på landslaget som nästan alltid attackerar på kanterna. Var glad att spelare som Figo och framförallt Stankovic hållit en så pass hög nivå som dom ändå gjort för annars hade den här säsongen gått mycket sämre för er del kan jag lova.
your heart pump project kool-aid

2009-04-29 08:36
elem
Vi ska nog snarare vara tacksamma över att Zlatan till stor del agerat playmaker/target/spets.

2009-04-29 15:05
Vi ska nog snarare vara tacksamma över att Zlatan till stor del agerat playmaker/target/spets.

Haha, hur ska Zlatan spela då? Enligt mig är en han den ultimata targetspelaren. Vad hände med Jiminez han var ju på g ett tag?

2009-04-29 15:11
Jo jo. Jag tycker också han är det, men jag menar att om han inte hade varit det hade det kunnat gå dåligt. Jimenez var ju riktigt bra i hemmaderbyt förra året(2-1) och var på G där. Sedan blev han skadad och sen dess har allt vad självförtroende hetat försvunnit. Jag hoppas han kommer tillbaks eftersom att han verkligen har kapaciteten.
Sångare

2009-04-29 17:28
Ibra är Inter. Utan Juventus-spelaren hade Inter aldrig så mycket som fått nosa på en Scudetto. Återigen... Calciopoli är anledningen till allt som skett dom sista åren.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-04-29 17:50
Jajaja din pajasjävel. Du vill inte ens kännas vid Ibra tills han verkligen spelar bra eller vill lämna Inter. Då är han helt plötsligt Juventino o en bra spelare. Varför tror ni han lämnade er äckel klubb? Ni satte er själva i skiten o ni får ta er ur den.

2009-05-02 22:04
Framgångsrecept=Gör Zlatan arg, så presterar han.

2009-05-02 22:17
Härligt Zlatte, schhh Interisti. Enda som fattas är underskriften och en vit R.Madrid-tröja i sommar.

2009-05-02 22:46
Lyssna du också din jävla Pajas. Som hatar han tills han blir riktigt grym o tills han gör sig lite omöjlig, för att sedan älska honom. Han pissar på er juventini och er jävla skitklubb. Pajas -13.

GABRIELE!!

2009-05-02 22:51
Tydligen pissar han på er också, hahahaha

2009-05-02 22:54
Pissar han på oss? Han tystar ner en del av publiken som buade åt honom(MED ALL RÄTT) dock bör han granska sig själv när han innan matchen börjat bestämt sig för att hata Mancini och för att klaga ihjäl sig. Det viktigaste är att vi har pissat ner er iår så håll käften o sluta va så glad för att Zlatan beter sig som han gör när ert lag är på Serie B nivå.

Loosertränare, looserledning och looserklubb. Pajassopor

2009-05-02 23:10
Han är bara glad när han vinner. Om han någon gång skulle förlora i smålagsspel på träning är det alltid någon annans fel. Domarens, målvaktens, gräsets, bollens, kameramännens eller så stod solen för lågt. Enda gången han inte klagar är när han vinner. Jag älskar såna människor, säger José Mourinho.

Detta säger det mesta om Ibra. Dock så lackar jag på hans attityd, SPELA KLART MATCHEN. SPELA KLART SÄSONGEN, för det första. O sedan kan du börja gå på halvfart..
Producent

2009-05-03 10:31
Loosertränare, looserledning och looserklubb. Pajassopor

Whoa whoa whoa, take it easy!

Även jag sin Milan fans kan säga att Juve är ingen looser klubb, dom är ju trotts allt Serie As mest framgångsrika klubb. Okej, Ranieri (eller fan han heter) är lite feg av sig. Det var ju han som gjorde Chelsea till en stortklubb.

Däremot har Ni en jävla looserledning, kolla på Morattis dubbelmoral, man blir bara spyfärdig av honom.

Utan Zlatan skulle ni ligga på 3-4 plats, där ni egentligen tillhör.
Lil_H..

2009-05-03 11:33
Jaja lil_h. Det var då nu är nu. Vad är det med Moratti?

Det var Mourinho som gjorde Chelsea till en storklubb och utan alla era straffar hade ni fan legat vid nedflyttning. Zlatan är vår spelare så jag förstår mig inte på er som håller på o säger"Utan zlatan". Kolla på er ledning. Italiens mest korrupte man i Berlusconi och hans högra hand Galliani. Att Berlusconi inte ens kan ställas inför rätten i Italien säger ju mycket om hur han styr landet.

2009-05-03 11:50
Haha, ser du inte hur pinsam du är? Framgång kan inte raderas. "Loserklubb", bara lägg ner.

Mourinho har absolut inte gjort Chelsea till det laget de är idag. Kolla i benstommen, Terry Lampard Cech, alla de är från Ranieris Chelsea. Hade de gett honom ett år till så skulle han säkert uppnå minst lika mycket som Mourinho. Men trots det kan man inte undgå att Ranieri numera är jävligt feg i sitt coachande.

Ibra till Madrid och Inter till Serie B :-)

2009-05-03 12:04
Yamo
Framgång kan inte raderas nej. Men så som ni spelar nu kan jag förstå att ni sitter o kollar på historia för att ni är så jävla patetiska just nu. Att ni sitter o glädjer er åt samma Zlatan som ni hatar 3/4 av säsongen är ju än mer patetiskt. Som jag har sagt till dig förr, du är bara Zlatans lilla dickryder, hatar han tills han nu gör 20 + mål på en säsong o uttrycker hans önskan om att vilja lämna.

Haha. De spelare du nämner hade jag utan ögon kunnat se som spelare som utgör stommen i ett lag. Ranieri vann inte ett skit för Chelsea, trots att Abramovic gav han allt han ville. Mourinho däremot.. Tänker inte ens ta upp det. 5 titlar på 3 år säger väl det mesta jämfört med ranieris 1 på 4 år ?

Cech är f.ö. världens mest överskattade målvakt. O det var Mourinho som gjorde Terry till kapten för Chelsea.

2009-05-03 12:20
Konstigt att Inters fans buar åt Zlatte när han tryckt ner en scudetto i halsen på dem och förmodligen gör det igen i år. 3Titlar och Interfansen börjar redan glömma bort vem som fört dom fram i ligan.

2009-05-03 12:26
Zlajman
Det mesta har väl att göra med hans uttalande om Inter på sistone och hur han sätt ut senaste 3 matcherna. En spelare som lagt av o spela när det återstår 5 matcher för att bara klaga på alla andra, has it coming to him när fansen börjar klaga på honom.

Dock var det skönt att se att han tog åt sig på bästa sätt. Det var iaf onödigt att hyscha 3-4 ggr.

Äsch. Kolla på Mourinho och le bara åt att vi har en Coach som inte är inkompetent!

2009-05-03 14:56
Det var Abramovich och ingen annan som gjorde Chelsea till en storklubb. Berlusconi är korrupt precis som alla andra mäktiga män i Italien, Moratti är absolut inget undantag.
Producent

2009-05-03 15:24
xtremesia

Moratt gicki ut i pressen och sa att han skulle räkna Milans straffar (12 st, Inter 4 st). Han glömde dock att påpeka att Milan endast fått en felaktig straff som direkt lett till vinst (Chievo), och att Milan var det laget som fått mest avgörande misstag emot sig och Inter det lag som fått flest i sin fördel (två år i rad dessutom) samt att Inter snart slagit nytt rekord för längsta tiden.

Lil_H..

2009-05-03 15:43
Haha du är så patetisk. Kopierar från Henri nekmouches pissartikel. Moratti gick inte ut i pressen och sa det utan anledning, Moratti fick frågan vad han tyckte om Berlusconis uttalande uppslängd i ansiktet och sade då att Berlusconi borde räkna milans straffar istället.

Ni har fått 14 straffar och FLER ÄN 1 har varit felaktig. Ni tror fortfarande på den tabell som Berlusconis media sänder ut där Milan leder. Värsta jag hört.

2009-05-03 17:28
Får man inte vara glad över att Zlatan eventuellt lämnar ligan snart?

Och förresten, hur jävla dum är du egentligen? Ranieri jobbade bara ett jävla futtigt år under Abramovich, + att han fick jobba det året under tiden då ryssen hade möten om kontrakt med Svennis o en massa skit.

Det var ranieri och inte fittmourinho som gjorde Terry till spelaren han är idag. Robben, Gallas, Makelele, alla dom togs dit av honom.

Inte för att jag gillar mannen, tvärtom vill se hans avgång närsomhelst men man kan inte undgå att han låg bakom de större delarna av Mourinhos sk framgång. På samma sätt som Juve ligger bakom Inters framgångar nufrötiden (Farsopoli).

2009-05-03 18:25
Yes! Chansen finns att Ranieri avgår inom kort...

“If the club still has faith in its Coach then we can carry on."

2009-05-03 21:06

2009-05-03 21:27
Men är du helt dum i huvudet eller. Han hade honom i ett år och gjorde inte ett skit. Mourinho var den som satte Terry som kapten. Det går inte att bortse från att det var MOURINHO som gjorde Chelsea till det storlag man är idag, det är även Mourinhos Chelsea som nu är framgångsrika i Europa. Men Guus Hiddink har haft sin effekt på lageteftersom att Scolaris pang pang fotboll inte funkar.

Robben, gallas, makelele? VILKA FAN AV DEM SPELAR KVARI CHELSEA IDAG ? Du är fanimej helt efterbliven, Ranieri var i England 4 år och kunde inte ens prata engelska.

O angående er match idag är det fan ni som är sämst. Totalt utspelade av Lecce hemma, tacka gud för Buffon! Det enda sätt ni ligger bakom våra framgångar är att ni fuskade och fick torsk, om man kan kalla det för er förtjänst. Då grattar jag er till det.

Patetiska sopor.
Producent

2009-05-03 22:05
Xtremesia

Alltid så kul att läsa dina inlägg, du har alltid rätt, kan aldrig ha fel, precis som Inter ledningen.
Jag tror hellre på Berlusconis media än en Inter fans. Du hade ju inte ens trott på Berlusconi om han sa att 1+1 var 2.

Inter är inte en lika stor klubb som Juventus eller Milan. För att vara en storklubb måste man klara sig ute i Europa, visst Milan missa cl och åkte ut tidigt i Uefa Cupen, men vi kommer lyckas så mycket bättre ute i Europa nästa år än Inter.
"Otur att vi mötte Man u, världens bästa lag"
Otur? Förr eller senare måste man möta ett bra lag. Var glad att ni inte mötte Barca, ni hade blivit uppätna.

Zlatan till Real nästa säsong, då kommer ni förmodligen ha problem med gruppspelet, ni hade det tillochmed med Zlatan.

Det är ju som är så jävla patetisk
Lil_H..

2009-05-03 22:17
Lil_h
Jag litar inte särskilt mycket på berlusconi nej. Efterblivet att du sitter o kopierar nekmouches artiklar på svenskafans. Killen som kan hur mycket som helst när det kommer till att sitta bakom datan o snacka skit om Inter. Men i fantv när det behövs lite riktigt fotbollskunnande håller han käften.

Ännu ett tecken på hur patetisk du är är att du sitter o söker sympatier med Juventini. Japp vi hade otur att vi mötte United, vi hade otur i matchen också. Vi hade fler ramträffar mot United än t.ex. arsenal hade skott på mål, men ändå kommer Arsenal undan med 1-0. Det säger ju mycket om vårt flyt i CL. Men du har rätt vi ska kunna slå alla lag. Men truppen Sir Alex har att jobba med är otrolig.

Jag är fullt medveten om CL spelet och hur det ser ut. Men det kommer en tid för oss också. Ni är fullt medvetna om att ni på de 3 senaste säsongerna sammanlagt varit över 100 poäng bakom oss va?

Låt han gå till Real om han vill, 2-6 mot Barca. Jag är säker på att vi hade gjort det bättre.. Det kommer inte gå bättre där. Att sitta o prata om vår CL insats när man själv inte ens spelar är bara dumt.

Efter denna Scudetto, där Mourinho en hel säsong har testat laget och experimenterat. Så är vi uppe i 17 scudetti, då är det bara framgångarna i Europa som saknas samtidigt som vi fortsätter mala scudetti.

2009-05-03 22:28
Fantastiskt Genuaderby btw. Milito med ett hattrick, ska bli kul att se han i intertröjan :)
Sångare

2009-05-03 23:00
Ibland undrar jag om Zlatan vet vilken klubb han spelar i. Ganska uppenbart att han ser inter som en mellanlandning mellan två storklubbar. Han kunde inte spela i Serie B i den fasen av karriären han var i då. Dessutom kom han från sitt livs överlägset sämsta säsong i Juve och båda parter var nöjda med att gå skilda vägar. Zlatan tog det lätta och snabba valet för att så småningom få spela i en storklubb igen. Under dessa tre år har Zlatan gång på gång uttalat skillnaden mellan att spela i en gigantisk klubb som Juve (när man spelar i Juve så känns det redan i spelargången som att man leder med 1-0) och en som lilla söta uppstickaren inter. Aldrig har jag hört honom säga nåt om att bryr sig det minsta om inter. Möjligtvis nåt i stil med "respekterar kontraktet och trivs här", rena artighetsfraser.

Nej, det blir Madrid för Zlatan i sommar och sen kan inter återgå till sin sedvanliga tredjeplats. Samtidigt som Serie A stiger med Juve och (tyvärr) Milan i toppen, precis som det skall vara.

2009-05-03 23:03
S-oteric
Ni kommer ju fan åka ner i Serie B nästa år. Milan kommer nog ta det nästa år, emerson den olycksförföljde har ju lämnat. O vad vet du ens om det där med spelargången. Er arena är fan en tredjedel så stor som vår, tror du inte det är större att gå in på san siro än ert skitbygge? Pajas. Hoppas ni fortsätter såhär, så kanske de inte ens blir cl för er :)

2009-05-03 23:05
Sångare

2009-05-03 23:09
Känns som att Ranieri är på väg ut. Gigli och Blanc hade ett sammanträde efter matchen, och kopplade på den beslutsamma minen båda två. Är 95% säker på att han inte är kvar till nästa säsong. Delvis pga resultaten men mycket pga att Del Piero, Camoranesi och Trezeguet inte respekterar honom det minsta. Problemet ligger i att det i dagsläget inte finns någon uppsjö av kvalitativa alternativ. Det finns hemvävt i form av Ferrara eller Conte men där brister tränarerfarenheten, samt att båda faktiskt spelat med en del av dagens spelare, kan bli problem med att ta order där. Det finns även på kartan att ta Prandelli eller Spalletti men detta hade båda varit kontroversiella värvningar och prestigefyllda dessutom, något som dagens ledning inte borde kunna säkra med tanke på vad som hittills uppvisats. Nåväl, min röst ligger på Conte.

2009-05-03 23:09
En defensivt lagd tränare skulle nog göra gott för er.
Sångare

2009-05-03 23:14
@Yamo

Ta aldrig nånting du läser på goal.com seriöst. Hänvisa aldrig dit, läs aldrig nåt där, skit helt enkelt i sidan. Den är skapad av en kille på juventuz-forumet och det enda dom gör är att dikta upp historier á la Aftonhoran, till och med värre.

Dessutom vore det idiotiskt att agera nu, nu, nu. Det gäller att uppvisa en enad front tills dess att CL-platsen förhoppningsvis är säkrad. Du kan dock räkna med att saker kommer att ske så fort säsongen är över.

2009-05-03 23:53
Det Zlatan ångrar mest av allt är nog att han inte valde Milan när han hade chansen.

2009-05-04 00:01
elem
Jag tror det är vad han ångrar minst.
Producent

2009-05-04 16:23
Jag tror det är vad han ångrar minst.

Han skulle vinna Champions League om han skulle spelat i Milan.
Tror inte heller att Mourinho stannar, han pallar Italien högst 2 år till.

Ni är fullt medvetna om att ni på de 3 senaste säsongerna sammanlagt varit över 100 poäng bakom oss va?

Du är fullt medveten om att Milan har lyckats vinna 6 Cl titlar sen sist gång Inter vann va?
Och vad spelar det för roll om ramträffar? Du ska vara glad över att ni ens fick ramträff.

Men ja, det kanske trotts allt saknades ett handsmål..
Lil_H..

2009-05-04 16:39
Lil_H
Återigen visar du din inkompetens. Vindarna har vänt har jag sagt. Ditt Milan har iår knappt vunnit en match utan en straff eller ett handsmål. På 34 matcher har ni hittils 14 straffar. Ni har alltså ett snitt på 0.4 straffar per match.

Som sagt. Ni skall inte ens prata, enda anledningen till att ni ens lyckats gå om kassa Juve. Är förutom straffarna att ni inte spelat COPPAN eller CL. O ändå ligger ni 7 poäng bakom oss. Ni hade alla förutsättningar att ta minst en titel iår, men ni var sämst. Detta är Mourinhos första år och jag tror inte vi har sätt mycket av vad Portugisen har att erbjuda än.

Han har som sagt experimenterat med Inter hela säsongen och går ändå mot en scudetto.

2009-05-04 17:27
Xtremesia P16
Ni är fullt medvetna om att ni på de 3 senaste säsongerna sammanlagt varit över 100 poäng bakom oss va?

hur räknar du då?
hejja

2009-05-04 18:27
Vi får många straffar med oss är för att vi har ett annorlunda anfallsspel än Inter. Vi rullar runt bollen och försöker hitta instick och kommer därför ofta in i boxen. Inter gör många av sina mål på fasta situationer och kontringar. Vi kan ju vända på steken och nämna att Inter inte fått en straff emot sig på över en säsong, men det är egentligen helt onödigt. Det är roligt att en Interista fortfarande tror att ligan är korrupt trots att hans lag vunnit den tre år i rad.

Vi borde tagit en titel i år det håller jag med om, vi förstärkte bra i offensiven men blundade för problemen i defensiven. Sen har vi haft problem med skador på nyckelspelare. Men sånt händer, jag är säker på att mitt Milan kommer komma tillbaks om några år starkare än någonsin.

Vi åkte ur de internationella cuperna samtidigt så jag tvivlar på att CL-spel har med saken att göra, och där min vän visade du din inkompetens.

Ditt Milan har iår knappt vunnit en match utan en straff eller ett handsmål.

Är du säker på att du håller på rätt lag?

44 years and counting....