Anchelotti som tränare nästa år i Juve! det ger oss följande slagkraftiga lag. Buffon Grosso-Cannavaro-Chiellini-molinaro Zanetti-Sissoko-Emerson Diego-Seedorf Del Piero Julgran. Sälj övriga spelare som inte får plats i laget. Vi behöver bara 11 man.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Inter = Inga titlar då Serie A var världens bästa liga. Inga titlar någonsin efter att Ibracadabra lämnar. Inga titlar utan MorRATtis fax. Inga titlar som någon bryr sig ett piss om. I sommar försvinner Zlatan, ett halvår efter Moronho. Efter det är dom nummer tre om dom har tur... precis där dom ska vara. Grattis Lazio till finalplatsen... ni var bättre. Grattis Ranieri till att nästan ha klarat tränarkurs level 1a ditt inkompetenta jävla offer dra åt helvete och sug min ådrige.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric Det är så kul. Just när man tror att ni och Milan har varit så patetiska som det går att vara. Så kommer du och är än värre. Patetiska sopa. Kolla på skiten du vräker ur dig. Vad tror du ni hade haft utan moggi? Inte ett skit kan jag garantera dig. Zlatan s(z)tannar, Mourinho stannar och vi vinner 5:e raka nästa år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja den elvan fick man ju sig iaf ett gott skratt av, insane. Endast en idiot hade värvat ihop den och sedan spelat den... och passande nog så har vi ett gäng sådana vid ratten.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Insane M, Zenmuron är det du eller koppade du bara vad han sa ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
S-oteric Hehe. Ja jag satt och fnissade för mig själv när jag skrev den. Det hade nästan varit lite kul att se den. Känns som att juve hade sett ut som om Anchelotti kom. Minus Emerson då kanske men vem kan säga nej till puman?
Xtremesia Det är jag som är Zenmuron. Skriver sällan men ibland kan jag inte låta bli ;)
Haha. Juventusforumet är ganska kul. Hälften har ångest för att de inte håller på barca. 80 % vill hänga ranieri och skjuta hans mamma.
Vad fan kulo @ Ranieri säger jag just nu. Den mannen är inte nykter. Såhär spelar man fotboll: bakifrån. Kolla på Juves glansdagar, lagen är alltid byggda bakifrån. Vi kan inte ha Serie As bästa anfall och yttrar ackompanjerat av ett gäng huvudlösa kycklingar i bakre leden. Vi kan dessutom inte ha en man som bedriver en personligen agenda emot Italiens största offensiva talang (en 22-åring som förblir talang tack vare detta jävla ägg). Dra åt helvete Ranieri, fyfan vad jag vill vakna upp till nyheten om att han är sparkad.
Det jobbiga är dock att det saknas bra lediga alternativ och att Ranieri gått sängvägen med ledningen.
insane m ... vi kan skratta åt Emerson nu men det som är skrämmande är att Juve-ledningen säkert ser ett potentiellt kap nu när han är på marknaden.
saken är ju den att Lippi blir ledig efter nästa sommar. Samtidigt som Ranieris kontrakt går ut. Så antingen väntar vi ett år och sen plockar vi mästaren Lippi. Eller så plockar vi någon annan nu och glömmer Lippi. Vem ska vi plocka in då? Scolari? Conte? Känns inte helt hett. Prandelli vill jag inte ha. Gasperini? Njaee.
O btw. Varför....Har...Inte......Buffon.....Bindeln.......? Är det för att MR vill kompensera Trezeguets något begränsade speltid...?
hade Emerson inte varit katastrofdålig i Milan hade det nog funnits en risk. Han var ju trots allt jävligt bra när han spelade under Capello. Men jaja, nu ser jag fram emot transferfönstret. Vore trevligt om cannavaro kunde bli klar snart. Skulle kännas skönt.
Kan ta en nödlösning som Conte ett år om alla ändå vet att Lippi kommer. Spelarna har inte respekt för Ranieri atm, kolla på Camos, Trez och Del Pieros uppträdande och kroppsspråk. Detta håller inte längre.
Haha juve juve vaffanculo! Smutsiga damjävel! Grande Zarate! Lazio mot fler titlar under en säsong än roma och juve tillsammans, precis som det borde vara ;)
CAMPIONI!
Xtremesia Att du ens säger att ni vunnit fyra raka scudettos. Såg du Inter fira någon scudetto 06? Om Milan hade fått den scudetton hade jag skämts och aldrig någonsin nämnt den men du är stolt över den.
your heart pump project kool-aid
Ska jag skämmas över att mitt lag inte var del av era smutsiga affärer och därför inte dömdes? Skulle inte tro det va. Det är ingen som jag prioriterar eller ser som guldvärd. Men det är vår scudetto alltså 4:e raka. Zero Titoli!
Ditt lag har varit med om mer smuts än du kan räkna på dina fingrar och tår. Tycker bara det är patetiskt att du är stolt över en scudetto som inter inte hade något med att göra. Hellre Zero Titoli i ett år än 15-20. Nolla!
Ni tog VM förra året.. Grattis. Ni prioriterade ju den... O året innan de vare CL ni prioriterade.. Vad prioriterade ni iår? Försäsongen..? Era framgångar inom Italien = 0 efter att Galliani & co inte längre fick styra o ställa som de ville i lega calcio Vindarna vänder... Vindarna vänder. Patetiskt att se att ni inte tar någon titel alls med tanke på att ni inte spelar CL. Åker ut innan 8delen i Uefacupen och åker ut i er första coppamatch.
PAZZA INTER!!! 1-0 nu. Nu kör vi på! Mourinho är en helt otrolig person. Flörtar med kameran, står o pratar med cassano vid sidlinjen som om det vore hans egen spelare osv osv.
Första 20 minutrarna är riktigt dåliga. Liknar mest en brottningsmatch. Vad som följer är det bästa inter-spel jag har sätt. Helt otroligt, borde varit minst 2-0. Men vi tar det här och Zlatan ser väldigt taggad ut. FORZA INTER
ok.. jag har sätt dåliga domarinsatser. Men denna tar fan allt. Han blåser för exakt allt och jag tror inte att vi har haft bollen rullande i 2 minuter igenom hela matchen innan det har kommit en avblåsning
Xtremesia: Kollar du på SerieA ofta? Brukar se ut så i nästan varje match. Snyggt mål av Zlatte.
Zlajman, jag ser allt jag kommer över. Ja jag vet hur det ser ut.. Men dagens insats var helt skrämmande O nu har jag verkligen förstått mig på hur samp klarar sig. Det stavas C.A.S.S.A.N.O, ett lag som går in 90 minuter för att bara filma, armbågas och spela fult. Är helt beroende av den här killens briljans. Tror seriöst att det var 30 minuters effektiv tid idag och 60 minuersj ävla avblåsningar osv osv.
Xtremesia Ditt senaste inlägg visar hur lite du egentligen vet. Milan har ALLTID varit bättre ute i Europa där man får möta lag som bjuder upp till spel och inte backar hem med 10 man. Vi har under 2000-talet spelat 3 CL finaler och vunnit två, de andra åren har man nästan alltid gått till kvart eller semi. Under de här åren har man bara lyckats vinna en Serie A titel 04, så mycket hjälp fick vi av Galliani. Inter har under sina tre bästa år sen 70-talet inte lyckats ta sig längre än en åttondelsfinal i CL. De senaste 3,4 åren har Milan varit på väg neråt trots att man vann CL 07. Sakta men säkert bygger vi upp ett nytt lag och siktar på en ny storhetstid med spelare som Pato, Flamini och Thiago Silva och jag är säker på att Milan inom två år kommer vara tillbaks på den absoluta toppen. De åren Juve och Milan vann Serie A ansågs ligan vara Europas bästa, nu kämpar vi mot Tyskland och Frankrike om tredjeplatsen. Vindarna vänder som du så vackert skrev, Serie A kommer bli Europas bästa liga igen och Inter kommer vara evig trea igen.
Zlatan har sagt att han vill lämna Inter nu igen. tror dock inte det blir något av det pga prislappen.
elem Grattis. Ni var bäst då vi är bäst nu. Vi är dock bäst i ett läge som inte är särskilt gynnsamt. Finanskris och Italienarna ligger efter i ekonomin jämfört med engelsmännen t.ex. där det pumpas in cash hela tiden. Att vi har ett lag som inte kan matcha er högstanivå(som t.ex. visas i CL) är jag beredd att hålla med om. Men vi har inte heller ett lag som sjunker liga lågt som ni kan göra och vi torskar sällan poäng i två matcher i rad. Nu har vi rätt tränare med rätt fotbollsfilosofi. Efter flopparna Q och Mancini så vill han nu ta in unga italienska talanger och bygga laget på det sättet. Kom ihåg att detta är Mourinhos första säsong bara. Vindarna har vänt. Vi är bäst och ni ligger efter. Snart kommer framgångarna i CL också.
Insane M Källa?
Precis som jag hävdat ett bra tag. Zlatan vill bort. Han vill till en storklubb igen. Han tyckte bättre om den tillvaron. Moronho sticker ett halvår in på nästa säsong. Ni läste det här först. Inter kommer att tryckas ner till sin rätta position. Den eviga förloraren, den egenupplevt förfördelade rebellen som sticker upp nån gång och känns lite söt sådär ibland, men som i det långa loppet aldrig kan sätta sig emot giganterna inom italiensk fotboll.
Äsch. Får vi 1 miljard för Zlatan så kan vi köpa in gott om spelare. Förstår bara inte hans missnöje med uttåget ur CL. Hade HAN tagit vara på sina chanser hade vi varit vidare.
S-oteric Kolla bara på de uttalanden t.ex. Buffon och Alex gjort på sistone. Det är tragiskt att se hur svagt Juventus är.
Dagens bild av Juventus! En gammal kärring som färgat håret svart för att inte se äldre ut med sitt gråa hår, som inte längre kan spela fotboll. Men som bara ser på när Inter mal sönder dem.
Haha och där dödade X den bilden.
CAMPIONI!
Xtremesia: Hahaha, beskriver den rätt bra. Aja SerieA är över.
Milans andra mål är snyggt. Men första som är straff finns inte.. Hur mycket kommer vi få höra om det i press? Ingenting. Manipulazione Intelettuale.
Håller med om att den var billig men den var inte direkt matchavgörande heller. Hade vi vunnit matchen med 1-0 och Palermo haft lite mer än ett skott 10 meter utanför mål så hade man nog fått höra ganska mycket om den. Sluta prata om Inter som att ni är några underdogs mot resten av Italien för så är det verkligen inte, långt ifrån.
Det är skrämmande att se dagens Juventus. Ser inte bra ut alls... En viss Ranieri måste väck från klubben så snart som möjligt.
Det är lugnt. Tvåan och trean går direkt till CL, spelar ingen roll. Sen blir vi av med Ranieri på köpet. Annars blir det bärsärkargång i Turin. Idag var Giovinco inte ens med i truppen. AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jävla idiot-helvete. Denne man har ingen respekt kvar från spelarna. Han har sina buttymen i Molinaro, Marchionni, Nedved (tyvärr) och så vidare som får spela varje match trots att det inte finns någon som helst grund för det. I övrigt är det hymlande ögon och uppgivet kroppsspråk. Nej, jag höll länge Claudios rygg men nu är råttet mågat s.a.s. Man kan orera kring skador på nyckelspelare och så vidare och det finns poänger i det. Buffon borta halva året, Camoranesi borta halva året, Trezeguet, Amauri, Sissoko likaså. Vi har inte kunnat skaffa en bredd efter Calciopoli, så enkelt är det. Men, den fotboll vi spelat imponerar på ingen, undantaget matcherna mot Milan, Roma och Real Madrid. Ranieri har resultatmässigt gjort ett knappt godkänt verk fram tills kollapsen nu på slutet men serien är ju som bekant 38 omgångar och inte 30. Det här kan sluta ordentligt illa men gör nog inte det. 3:e platsen klarar vi. Det vi upplever just nu är en reaktion på att Scudetto-racet tog slut efter Chievo.
Det är viktigt att komma ihåg att vi fortfarande är i kölvattnet av Calciopoli. Att vi kunnat utmana Inter så länge är ett underbetyg till Inter i allmänhet och Serie A i synnerhet. Serie A är som sagt svagare än den varit på årtionden. När den en dag återfår sin forna status, jag tippar på 5 år, så är det Juve som regerar igen. Något annat behöver ni inte oroa er över.
Zalagol :-) Ännu en gång slår han till mot svinen, hehe.
Vilket spel inter visar upp. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Zlatan ser inte ut att ha kul.
Någongång var förlusten tvungen att komma. Lika bra att få den borta mot Napoli. + Mourinho, vi har en riktigt bra tränare! - Zlatan. Fyfan va arg jag blir när han ser ut som han gör, bollen är en meter ifrån honom och han står o klagar på medspelare istället. Om han håller på såhär är det lika bra att sälja honom. 100 millar jag tackar och bockar. Zalayeta är riktigt bra, varför starta med Denis? Blasi är ett svin.
Lol, smått otroligt att en interista kan klaga på Zlatan. Utan honom hade ni fan legat efter oss (!) i tabellplaceringen i år, och förlorat scudetton till Roma i fjol.
Jag skiter i hur bra en lirare är. Men när man uppträder så som Zlatan gör på en fotbollsplan idag vill man bara ta tillbaks han till fotbollsskolans steg 1. När man känner att man gör en dålig match som Zlatan gör idag, då tar man tag i det o krigar själv. Försöker vinna boll eller något. Men Ibra, han klagar på medspelarna. En så otrolig fotbollsspelare ska inte behöva göra så. O nej. Du vet absolut inte hur det hade sätt ut utan Zlatan. Snacka inte ens om det. Du håller bara lite extra på han som malmöit och för att han på senare tid har sagt att han vill lämna Inter. Det som är anledningen till att det ser ut som det gör idag, är Maicons frånvaro. Det är det som skiljer oss idag från tidigare. Nu rullar vi boll... o rullar... o rullar. När någon e på kanten med yta, så rullas den tillbaks in i mitten. Hade maicon varit med hade överlappen kommit tillsammans med ett inlägg!
100 millar jag tackar och bockar. Finns inte en klubb i världen som hade betalat 100 millar för Ibra.
Xtremesia: Hans kroppssråk är riktigt kasst. Men tycker inte vi ska sälja han. Vi såg hur förra säsongen höll på att sluta utan honom.