Hoppas bara inte att domarn ska ställas i centrum efter denna match..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaså? hur ska ni annars vinna?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric: Dom kan vinna på tur, som förra gången..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Tur..... .... Perfekt fotbollsmatch. Ni har 2 skott på mål hela matchen. Del piero och Amauri i toppform syntes inte ens till. Zlatan ensam hade 3 frilägen som han brände och ändå vann vi. Är det någon som har tur är det ni på San siro förra året när Camoranesi lyckas stå 2 meter offside en halvmeter ifrån linjedomaren och ändå göra mål.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snarare ni som hade tur att det inte blev större siffror :)
Eller så var det ni som hade tur att Del Piero inte pangade in ett par bollar till i mål för att verkligen snygga till de förödmjukande siffrorna.
Och så kan vi också se mötet på San Siro förra säsongen ;)
Hehe. Jag visste väl att du inte skulle hålla med ;)
Insane M Det är svårt att bortse att du kallar det tur när Zlatan missar fler frilägen än ni har skott på mål :DINTER DEVI VINCERE
Att Zlatan missar har inget med tur eller otur att göra. det är oskicklighet. Målet däremot var tur. Muntari kom joggandes i straffområdet, han tittade antagligen på tifot på läktaren eller något, och fick bollen på foten så att den styrdes in i mål. Så minns jag det iallafall ;)
Äsch. Muntari kom med flit. Zlatan sköt inte, det var en menad passning. Och muntari ville bryta ner manninger genom att lägga bollen så nära honom så möjligt för att få honom att känna sig värdelös.
12 Julio Cesar; 4 Zanetti, 2 Cordoba, 25 Samuel, 26 Chivu; 19 Cambiasso; , 5 Stankovic, 20 Muntari, 7 Figo 45 Balotelli; 8 Ibrahimovic. Antingen så ser det ut så i en 4-4-2 men ryktet säger att vi ställer upp med 4-3-2-1: 12 Julio Cesar; 4 Zanetti, 2 Cordoba, 25 Samuel, 26 Chivu; 19 Cambiasso; , 5 Stankovic, 20 Muntari, 45 Balotelli; 7 Figo 8 Ibrahimovic. Startelva juventus: 1 Buffon, 21 Grygera, 33 Legrottaglie, 3 Chiellini, 28 Molinaro; 32 Marchionni, 18 Poulsen, 30 Tiago, 11 Nedved; 9 Iaquinta, 10 Del Piero.
Bra första halvlek! Poulsen och tiago har varit bra.
Tycker Marchionni varit bra i Juve. Fan att inte Marios skott i början gick in där i början. Just Mario tror jag spräcker nollan idag. Kul när canal + kommentatorn börja prata om att Zanetti slarva och så. Så får han Molinaro att flyga ut över sidlinjen som ett barn.
Ganska dålig andra halvlek från Juve. Jag har alltid försvarat Ranieri men jag börjar vända lite. Han är väldigt feg och varje gång Giovinco får chansen tar han den. Ändå får han inte spela med än några minuter. Suck.
Giovinco och Trezeguet syntes ju inte. Så typiskt att just Grygera kommer från ingenstans o nickar in den. Markeringsmiss.. Men. 1-1 borta mot Juve, 10 poäng ner och 4 poäng sammanlagt av Juve. Det är jag nöjd med.
Giovinco syndes. Han är bara så liten. ;) Nej men ärligt, han fick ju lite tid på sig. Men slog 4 hörnor som alla blev farliga. Det var mer än vad vi lyckades göra på resten av matchen i hörnväg. Giovinco är en liten, teknisk spelare, men han har också ett enormt bra tillslag på bollen. Inlägg, hörnor och frisparkar blir alltid farliga när giovinco slår dem. Tror han gjort 7 eller 8 assist den här säsongen (fler än nedved och näst mest i laget) och då har han ändå bara spelat från start när nedved varit skadad. Jävla Ranieri :( Trez rörde aldrig bollen. Men det är inte hans stil. När han väl rör den blir det mål.
Var fan kul att se löpduellerna mellan Cordoba och Iaquinta. Os-Final 100 meter. Gillar att se Marios utveckling. + till Muntari. Han är ju fan snabb :D Så fin kontring.
Grygera?
hehe.
Jag och min bror som båda är mångåriga juventusfans kallar numera helt naturligt Grygera för "greven"
Det började med Dracula, sen greve Dracula sen Greve Grygera och nu bara greven. Det är något väldigt vampyrlikt över Grygera.
Han har ju dessutom en lätt puckeryggig löpstil. Det bidrar också. Ska dock säga att jag gillar honom.
Jag måste säga att jag underskattade vårt mål. Det är ett helt otroligt mål kolla bara.
Ja, det är ett vackert mål faktiskt. Perfekt iscensatt kontring. Synd att Balotelli inte vet hur man uppför sig. Typisk gatubarnsmentalitet på den nollan. Går runt och muckar och gnäller konstant även om han spelar mot spelare som vunnit VM-guld och 5 Scudetti medans han spelat 10 matcher i Serie A. I Serie A regerar gentlemännen, även om rivaliteten är stark. Del Piero, Maldini, Zanetti, osv. Balotelli skämmer ut sig och leker något han verkligen inte är.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
"He doesn’t need to behave like this, it’s blatant provocation." “Perhaps someone told him he’d impress more if he did these things, but that’s not the case. He is a real talent and it only damages his career. “I’m not saying he shouldn’t have a bit of a knockabout, as it is a contact sport, but he does it in a way that has absolutely no fair play. It’s not a positive message.” Det är inte ofta man hör respekterade veteraner som Legrottaglie tala om en spelare i Serie A på det här viset. Balotelli borde verkligen skämmas just nu. Samt bättra sig. Jag vet vad snabba pengar kan göra med ett gatubarns självbild, men för helvete... lite klass kan man begära.
Skulle verkligen inte prata när mr tiago skämde ut sig igår.. Balotelli har erkänt det själv. Han har problem med psyket. Men det är alltså en människa som gått från i princip inget till att nu vara fotbollsproff. Tänk dig också hur utsatt man är som mörk i Italien. Han lär ha fått höra rasistiska kommentarer genom hela sitt liv och numera på arenorna i fotbollen också.
Han är ung och har minst 10 år kvar på sitt liv som proffs och kommer utvecklas mer och lära sig mer.
On the performance of Mario Balotelli, the Inter coach remarked: "I'm satisfied with his game. He defended well and kept his position. As for the rest, I don't like him replying to the referee, but I understand that he's eighteen, that everyone puts him under pressure, and that he's still the victim of racist chants. But he has to stay strong and be focused. After Tiago's sending-off Juve started putting great pressure on the referee and on Mario as well, so I thought it was better to substitute him." Balotelli was often called to one side by match referee Farina at the Stadio Olimpico. "This is my character: if they provoke me I sometimes react," explained the 18-year-old. "It's true, this is a weak aspect of my personality. I have to improve."
Bra att han vet om det. Visst, det är rasist-ramsor vart han än kommer men han låter publiken vinna om han reagerar och skämmer ut sig så som han gör nu. Låter han det vara så blir det böter och om det inte upphör så blir det spel för tomma läktare. Då har han vunnit.
Det är Italien vi pratar om. Roma fick ju böta för Curva Suds rasistramsor. Men, då är det ungefär 1 år kvar tills vi möter Roma igen. Vilket gör att de antagligen läggs på is och så kommer något annat lag och gör samma sak får sin lilla bot osv osv.
inzaghi andra hat-tricket för säsongen. not bad! pippot pippar igen. ...cannavaro till juve?
Finns fan ingen anfallare i världen med den teknik som Pippo har på offensiva löpningar. Man borde spela in hans rörelsemönster och visa i varje fotbollsskola runt om i världen.
Attenzione! Milan går förbi Juve :) Inter Milan Juve Genoa Viola kampen om 2-4e platserna blir kul att kolla på när vi säkrar 17!
What the fuck.. fick roma en straff som avgjorde matchen? Jag trodde De Rossi klagade på domarna över såna situationer och därför vann inte dom scudetton i år..
CAMPIONI!
usch va äckligt zappade över till roma matchen och det första man får se är löshunden som sötter 3-2 på straff....hoppas derbyt svider era parasiter.... non mollare maaaaaaaaai
BOIA CHI MOLLA
Rizmo det är Moratti som fixar. Det vet väl alla ?
Kan inte Moratti hjälpa Lazio på onsdag? Han borde gilla oss mer än juve.
CAMPIONI!
Coppan är utom hans räckhåll ;) Hoppas fan ni kniper det så Mourinhos uttalande om "Zero Titoli" för juve milan och roma slår in. Moratti har ju lackat ur ganska hårt på Juves fans och sa att om han hade varit på plats hade han tagit Inter av planen.
I år har Inter fått jävligt många domarfördelar i Coppan (och jävligt felaktiga sådana också), så nog skulle Moratti fixa lite hjälp åt Lazio också, hahah
Det är väl millimeter offsiden mot roma och straffen som vi missade :) Men Moratti fixar. Han e en skön jävel.
Vinst för Balotelli! Juventus spelar en match utan publik. Sen är det en fråga om när större reaktioner görs. Men detta är en bra start!
Vilken match spelas utan publik? Inte coppan va?
CAMPIONI!
Nej nästa hemmamatch, den mot Lecce. Spelar ingen roll där hade ändå bara kommit 15k. Bra att man stävjar rasismen. Nu hoppas vi även på regleringar som stävjar gatubarnsbeteende.
Bara? 15k är väl en bra siffra för juve?
CAMPIONI!
Cannavaro är 90% klar för Juve. Även officiella sidan bekräftar att förhandlingar pågår. Han kommer som free transfer och går ner kraftigt i lön, får ett kontrakt på 1+1. Går även rykten om att han bett om nummer 29 . Så jävla GRANDE som bög-Birro hade sagt. Skulle aldrig ta tillbaka Zambrotta, den störste Juventinon och den störste svikaren, men Cannavaro kan jag köpa till en viss del. Jag säger nog faktiskt ja till detta. Chiellini-Cannavaro är Italiens tilltänkta CB-duo i VM 2010 och det kan vara bra om dom får spela ihop sig en säsong.
håller definitivt med, välkommen tillbaka canna!
Emerson river sitt kontrakt och Cannavaro är i princip klar för Juve. Kanske årets bästa transfer dag för en milanista som mig.
your heart pump project kool-aid
Producent
2009-04-22 10:40
Elem Kunde verkligen inte sagt det bättre. Skönt att Emerson bryter sitt kontrakt, så onödiga pengar Milan fick betala honom, så många misstag han gjorde! Nästa år vinner Milan ligan ;)
Lil_H..
Emerson den otursförföljde lämnar Milan... Det luktar scudetto för milan lång väg.
JUVE=ZERO TITOLI MILAN=ZERO TITOLI ROMA=ZERO TITOLI
haha, otippat det skulle komma... :)
Grazie Mourinho ;)
Grazie Ranieri.. Nej jag skojade. Till och med jag har börjat tappa tron på den gode Claudio efter kvällens nya bottennap.