I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-09 03:30
S-oteric

Du snackar bra mycket skit du, klart man har lite koll på historian så, men varför ska man sitta och råplugga den? Jag har koll från allt när jag började älska min klubb och framåt, historia.. ja det är allt ni jävla benrakare har att komma med då ni inte kommer någonstans i fotbollen..

raka dig bara raka raka raka raka .
be the change

2009-04-09 12:55
Jag har koll på min klubb. Jag har koll på allt jag behöver veta. Men jag känner mig absolut inte bättre än dig ifall jag kan rabbla upp ett landslag från 1980, ok att jag känner mig mer bildad om fotboll och möjligen har sätt mer. Men jag känner mig inte bättre än någon. Jag känner till de viktiga händelserna i fotbollens historia.. de viktiga spelarna osv.

Btw. alla vet att du börja hålla på Juve bara för att Mellberg kom dit..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-09 16:15
Är det någon som vet hur många mål Batistuta gjorde säsongen 94/95?
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/

2009-04-09 16:33
26 enligt wikipedia.
your heart pump project kool-aid

2009-04-09 16:58
precis, allt dom dom fåntrattarna sitter och säger är rakt av saxxat från wiki ;)
be the change

2009-04-10 01:08
O Adriano har slutat lira fotboll... Så jävla sorgligt att en spelare som besitter sådan stor kapacitet och talang kommer att bli ihågkommen för sina problem utanför planen och inte för vad han var kapabel till att göra på planen.. Att han också alltid varit så nära att "bli bra" igen när han sedan strulat till det för sig själv..

ADRIANO UNO DI NOI!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2009-04-10 01:34
Han kommer inte sluta... bara ett rop på hjälp och uppmärksamhet.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-04-10 12:53
Det har han gott om...

2009-04-10 22:31
Länk till http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article4871379.ab

Läsvärd krönika från Niva som handlar om hur PL snor åt sig talanger från Italien..

2009-04-11 14:01
Kom igen nu Roma! Piska SS idag!!!

2009-04-11 15:40
Jävla piss domare som är rädda för att ge oss straff för de vet va de e för skitsnack i media efteråt....

2009-04-11 15:43
Såååja domarn! Nu har du öppnat ögonen..

2009-04-11 16:58
Åt helvete så jävla dåligt

2009-04-11 18:00
YES!!!!!!!!! 1 ynka poäng för Inter.... Vinner vi mot Genoa ikväll så är plattmatchen mot Chievo betydelselös.

Dai ragazzi noi ci crediamo

2009-04-11 21:32
Vi spelade så jävla bra också.. helt otroligt. Men... FORZA GENOA

2009-04-11 22:19
Juve ser ut att få pisk. Väldigt trevligt.

2009-04-11 23:32
Hahaha... Vad ska man säga liksom.... Fy fan vad katastrofalt...

Ni spelar skitkasst och vi spelar sämre. Grattis till scudetton.

2009-04-12 00:24
Det som var grejen var.. Att vi spelade riktigt bra. Gud vet hur fan de fick in två mål.. Men när Juve gång på gång, inte tar vara på sina chanser att ta in på oss(vem vet vad som kunde hänt om ni gick förbi oss när vi endast var en poäng före) visar ni hur kassa ni är.

2009-04-12 00:50
Vi spelade minst lika bra mot Chievo som ni gjorde idag mot Palermo. Vi hade en dålig första halvlek och en betydligt bättre andra, precis som er men vice versa. Trots det fick ni med er tre poäng i er plattmatch mot Udinese till skillnad från oss som inte fick ett skit mot Genoa - och DET beror på att ni har en större defensiv stabilitet än oss i dagsläget. Tyvärr.

Kan inte beskylla er för våra misslyckanden då det vore jävligt idiotiskt, får bara medge att Juventus som klubb mår väldigt dåligt just nu. En vinst mot Inter skulle kanske läka en del av såren.

Vi får sikta mot Coppan och silverstjärnan (10 coppa-titlar) istället. Forza Juve

2009-04-12 02:29
Haha, självklart ska Palladino avgöra.
your heart pump project kool-aid

2009-04-12 11:42
Länk till http://www.goal.com/en/news/10/italy/2009/04/12/1204909/alessio-secco-ref-penalized-juventus

Katastrofalt attt han väljer att klaga på domaren istället för att ge en riktig utskällning till hela jävla laget och Ranieri. Han har rätt i det han säger men faktum kvarstår att Genoa spelade bättre fotboll igår... GENOA - laget som lever på våra gamla juvespelare... Fy fan alltså, hahaha...

2009-04-12 13:26
juventus fick straff som inte borde varit straff, har dom börjat muta nu igen?
be the change

2009-04-12 13:31
Haha Jackvegas. Om du inte visste det så är det Inters president Moratti som ligger bakom ALLT som pågår i Italiensk fotboll..

Yamo.
Skillnaden mellan Palermo mot Inter på San Siro och Chievo mot er på Olimpico var att i första halvlek kom de inte ens nära vårt mål. Det fanns bara ett lag på planen och det var vi. Vi hade 3 frilägen som vi missade i första halvlek, domarn missade en solklar straff men ändå så gick vi ut med 2-0 i halvtid.

I andra halvlek så var Palermo mer på G och tog vara på sina chanser. No Offense till Toldo som är en riktigt Grande person och spelare. Men vi Interisti har blivit bortskämda av att Julio Cesar räddar exakt de omöjliga skott som Toldo släppte in igår.
Sångare

2009-04-12 14:54
JackVegas kommer in i Serie A-tråden med en fattig och intetsägande oneliner om mutor och sen påstår han att han inte är en inavlad PL-bonde som fått lagtillhörighet utdelad av Aftonbladet. Hahahahaha. Hur får du ihop det?

Ja, herrejävlar...

2009-04-12 15:16
Något jag glädjer mig åt var den fantastiska stämningen på San Siro igår.. Helt galet! Nu bär det av till Turin.. Hoppas iallafall att Julione är tillbaks. Skönt att Camoranesi är avstängd, han har alltid en förmåga att göra säsongens bästa match mot oss..

2009-04-12 15:23
S-oteric mmmh puss :)
be the change

2009-04-12 15:50
Fantastisk stämning på San Siro? Av det jag såg så buade hela Milano-publiken ut Inter när de hade släppt in Palermo i andra halvlek. Men vem vet, det kanske är en fantastisk stämning i dina ögon.

En fantastisk stämning (en riktig sådan) kommer du däremot få se på lördag...

Per sempre ti odierò INTER

2009-04-12 15:54
Nja nu snackar du skit. Då kom "san siro sorlet". Ett fenomen som uppkommer när 80 000 personer suckar samtidigt...

2009-04-12 15:58
Många ramsor, dock är det svårt att urskilja ramsorna när man inte kan dem. Vilket jag inte tror att du kan(normalitet)..

2009-04-12 16:38
Tyvärr alltså, men jag har fan inte sett någon lysande stämning på San Siro den senaste säsongen. Ni har blivit utsjungna av i princip alla motståndarsupportrar som kommit på besök. Enda gången man hör er är kanske någon minut då hela arenan ljuder "vincere". Mer än så hör man tyvärr inte.

2009-04-12 18:06
Yamo : Måste tyvär hålla med.Varit på San siro ett par gånger när Inter har spelat, senast mot Juve. Pubilken låter verkligen illa och det är sämre tryck än vad man tror.

2009-04-12 20:09
Zlajman
Jag känner många som varit där nere och säger tvärtemot dig.

Yamo
T.ex. så är den enda ramsa jag brukar höra på juves matcher fino alla fine.. När du troligen hör fler eftersom du kan dem.

2009-04-12 21:11
Visst, men allt jag säger är att stämningen är betydligt bättre på Olimpico än på San Siro. Så är det bara, det måste man inse även som interista tyvärr. Vi är färre men låter högre. Både curva sud och nord malar på under hela matcherna, oavsett resultat, och trycket är alltid riktigt bra. Tror du inte mig så finns det inte mycket mer att säga, vi får väl se hur det låter på lördag :-)

2009-04-12 21:14
Klart ni fokuserar på läktaren när det på planen suger ;)

Oooufh!

Sorry, men jag är lite weak för Juve, min bror spelade alltid med dom på gamla fifatiderna och jag whippade alltid hans butt :D Och inter har ju haft the one and only Ronaldo... Men men så gåre ;)
be the change

2009-04-12 21:56
Och som vanligt finns bara Lazio i Rom.. ordning återställd!
CAMPIONI!

2009-04-12 23:02
Yamo
Det kan ju också ha med att göra att er Curva utgör en större % av publiken som får plats på arenan..

2009-04-13 00:37
Hade jag varit Romanista hade jag varit smått oroad över att klubben gång på gång grinar över domarna istället för att se till sig själva. Man är alltså ett "topplag" som har släppt in 46 mål på 31 matcher. Det är endast de fyra bottenlagen som har släppt in fler mål än Roma..

2009-04-13 01:30
Så länge det kommer finnas ett Roma så ser jag ingen anledning till att vara orolig. Bara jag får se detta lag göra vad fan som helst på plan så är jag nöjd. Vinner de så är jag överlycklig, förlorar de så är det klart jag blir ledsen. Men jag håller med dig, det är knappast en dommare som står bakom denna usla sässong.
tåg, tåg och...tåg!

2009-04-13 03:07
Heja revolutionären.. din frånvaro säger allt.
CAMPIONI!

2009-04-13 09:01
Xtremesia P16

Curvorna är på kortsidorna. Hur ska dem kunna vara större än båda långsidorna? Bortasektionen är bara en liten del i och med den lilla publikkapaciteten.

Och besides, om curvorna utgör en större del än själva publikkapaciteten så tyder väl det på att Turin-publiken är betydligt mer stödjande och sångstark. Vi har fler "sjungande fans" än marginalåskådare, hur bra är inte det? :-) Det om något bidrar enormt till stämningen på en fotbollstadion.

2009-04-13 13:06
Nej men det är just det jag menar. Eftersom Curva Nord i Milano kanske rymmer vad? 20-30 lax högst. Och hela san siro rymmer 80 000. Medan er curva kanske rymmer 10-15 000 av era 30 000 som kommer in. Så utgör det en större % av vilka som verkligen stödjer laget, kan ramsorna och sjunger med.

2009-04-13 13:34
Fan nu har jag ju väldigt svårt att hitta exakta siffror... Så vad jag säger=shit mer eller mindre.

Aja. 5 Dagar kvar till säsongens match... Har en äcklig känsla.. Vi har mer eller mindre chans att avgöra ligan nu på riktigt. Då hoppas jag verkligen inte spelarna gör någon plattmatch som mot Milan förra året när vi kunde säkra ligan i ett Derby.
Sångare

2009-04-14 01:52
Det kunde varit säsongens match men tyvärr så såg blev det inte det då Chievo kvitterade på övertid. Allting dog där. Men, Juve-Inter är alltid prestige och vi har nu dessutom anledning att känna flåset i nacken från ett par lag snarare än att titta uppåt. Därför tolereras inget annat än en urladdning i helgen.

2009-04-14 19:37
Ligan var mer eller mindre avgjord innan den började :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Sångare

2009-04-15 15:35
Ja, och ändå schabblade vi bort det. Beklagligt.

2009-04-17 12:40
döden tråd som vanligt.

min frånvaro? kan ju bero på att ens liv inte stavas whoa, kanske?

härligt derby, nice att få bevittna andra derbyt på och en samma säsong. angående förlusten hade jag det på känn, alltid det hungrigare laget som vinner oavsett om det skiljer 128 p eller om det andra laget har toppform.
what's good for the goose is still good for the gander.

2009-04-17 14:25
Konstigt, hade Lazio fightats för en CL-plats hade vi garanterat varit hungriga då också.

Men eftersom roma spelat över sin förmåga i 2 säsonger nu så börjar saker och ting återgå till det normala.
CAMPIONI!

2009-04-17 16:05
28 timmar 25 minuter kvar. Detta blir stort!

Goalkeepers: 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar, 22 Paolo Orlandoni.

Defenders: 2 Ivan Cordoba, 6 Maxwell, 16 Nicolas Burdisso, 23 Marco Materazzi, 25 Walter Samuel, 26 Christian Chivu, 39 Davide Santon.

Midfielders: 4 Javier Zanetti, 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo, 14 Patrick Vieira, 19 Esteban Cambiasso, 20 Sulley Muntari.

Strikers: 8 Zlatan Ibrahimovic, 9 Julio Cruz, 18 Hernan Crespo, 21 Victor Obinna, 45 Mario Balotelli.

Hoppas jag se från start. In med Cruz som har en aning om hur man gör mål på Buffon iaf.

2009-04-17 16:19
Vi måste vinna detta.... Fan om vi torskar alltså, snacka om att det kommer kännas TUNGT... har dock en relativt god känsla inför mötet...
DAI JUVEEEEEEE

2009-04-17 16:42
Har en riktigt kass känsla.....