Omgång 30 Juventus - Chievo Udinese - Inter Omgång 31 Genoa - Juventus Inter - Palermo Lazio - AS Roma Omgång 32 Juventus - Inter Det kommer va riktigt nice att skåda serie a kommande omgångarna, med undantag för 30. Resten är ju bara otroligt. Vinner vi dessa 3 kommande är ligan över. Annars lär det räcka med X borta i Turin om vi vinner de två kommande för att sedan ta hem ligan mot pisslagen. Men det skulle inte va fel med att ta en trea i Turin för att"avgöra" ligan där :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Amen lägg av.......... Det där var ett regelrätt mål av Napoli. Pinsam domare.
Och där fick Napoli ett mål felaktigt bortdömt mot Milan... O ändå är det säkert oss det kommer att snackas om. Oss det hävs skit över. Elem vad säger du till mig nu....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inget fel på Inters seger idag. Men det som borde oroa er (eller rättare sagt dig... finns ju bara en människa sorglig nog att hålla på inter här) är att man blir förvånad vid dom få tillfällen då domaren inte tvingas ingripa för att rädda MorRATti. Men fan vilket mål av Ibra. Hoppas han går till en storklubb snart så att han kan få lite avlastning precis som han fick när han spelade i en storklubb förra gången.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Exakt.. Han bytte ju från ett pisslag till en storklubb. Du e bara en dicklicker, Zingaro hit zingaro dit, men så fort det ryktas om att han ska från Inter. Då är han för bra för oss osv. Det ni borde förstå är att vi iår även utan misstag hade legat etta och det bara PGA ER SJÄLVA. Ni har tre fler torskar och en färre oavgjord än oss, vilket betyder 10 poäng bara där. Samtidigt 2 färre vinster.. detta säger allt. Ni släpper in fler och gör färre mål än oss, vilket också förklarar en stor del av varför det ser ut som det gör i tabellen. Håller fast vid att Siena matchen är den enda match där domarn"vann matchen åt oss" ingen annan match. Allt vi får med oss brusas upp i media något enormt, medan allt annat sopas åt sidan(Manipulazione Intelettuale).
Ja, du är ju bara barnet. Vi släpper det där tills du blir lite äldre.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Du kommer ha frusit ihjäl tills dess, istiden har bara börjat för er och milanisti. Än är den ganska lindrig för er.. -7 endast..
Ingen tar denna perioden på allvar ändå. Inter får några leksaks-scudetto nu när ligan är nere i en downperiod efter Calciopoli. När Italien är tillbaka på toppen är det precis som vanligt Juve och Milan som runnar the show.
Och där fick Napoli ett mål felaktigt bortdömt mot Milan... O ändå är det säkert oss det kommer att snackas om. Oss det hävs skit över. Elem vad säger du till mig nu.... Om vadå? Har du fått rättvisa nu eller? Napoli borde fått målet godkänt. Erkänn nu de miljoner felaktiga domslut fittinter fått med sig.
your heart pump project kool-aid
Sluta sök sympatier hos milanisti. Tror du Moggi tiderna togs på allvar... Pajas-fasoner från dig återigen.. Mytomaniicoo
Grande Cambiasso förlänger!
"Tror du Moggi tiderna togs på allvar..." Öh, ja? Juve dominerade europeisk fotboll med Moggi i spetsen. Vi var störst.
Grattis o hela Italien var säkra på att ni fuskade.. vilket sedan visade sig vara klart. Hur värda blir de scudetti ni tog under Moggis tid då?....
Vi vann inte bara scudetti under Moggis tid. Get your facts straight
Yes men jag sa ju att moggi tiderna inte tas på allvar.. Pajas
Jaha? Varför skulle de INTE tas på allvar? Juve dominerade allt som gick att dominera. Kanske beror det på interisti som du som bara försöker glömma bort dessa dagar av dominans? Juve var riktiga giganter, till skillnad från dagens Inter som bara försöker leka "giganter" men som i själva verket inte är i närheten av gigantiska. In your face! haha
Hahaha. Dominerade? Ni mutar domare och spelar instängd 1-0 fotboll, det är inte att dominera. Fixar fan Maserati till domarna när ni ska möta Djurgården.. hur tragiskt är inte det. Det som är så synd är att vi som är så dåliga ligger före er.. 7 poäng... Men det är bara domarna..
Skämtar du? Påstår du, helt ärligt talat, att Juve har spelat "instängd 1-0-fotboll" ända sen 1997? Hahahahahhaha fy fan alltså!!!! Snacka om att inte veta ett skit om det du snackar om! "7 poäng", lägg av, ska man räkna ihop alla poängen vi har varit före er genom åren så får man nog ihop en hel del
Grattis för att ni var bättre än oss då. Är du glad nu? Är du tillfredsställd? Eller är du förståeligt nog besviken över att ni inte är bättre än oss nu?
Vi är inte mycket sämre än er. Att vår framtid ser så ljus ut glädjer mig verkligen, vi är under uppbyggnad och vår utveckling har varit fantastisk såhär långt, kommer bli jävligt kul att följa Juve de närmsta åren. I fjol kom vi trea, i år är vi tvåa och nästa år är förstaplatsen vår. Ni kommer lida så fruktansvärt mycket när Zlatan lämnar er. Hahaha. Lycka till utan il genio ;-) Forza Juve
Vi klarar oss utan Zlatan........ ... .. Haha. Nej men han utgör såklart en stor del av laget iochmed vilken klasspelare han är. Ska bli kul att se va du säger om han är kvar.. Då går ni säkert tillbaks till "Zingaro" stilen..
Kan redan nu iaf förutspå aftonbladets rubriker Ifall att Zlatan väljer att vara kvar i Inter: ZLATAN ZTANNAR Zlatan lämnar: ZLATAN ZTICKER.. -.-
Ska bli spännande att se vad Juve värvar i sommar. Jag är positiv till Cassano och hyffsat positiv till David Silva som dock känns lite som en chansning. Diego är jag emot eftersom han inte är en kantspelare. Antagligen blir det väl dock någon helt annan.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Får ni Cassano kommer jag börja gråta. Silva kommer nog floppa i Serie A.
Första jag tänker på när jag hör Great Champion är Ribery.. Fråga mig inte varför. Tycker Cassano är så Pazzo att han skulle passa bra i Pazza Inter :D
Maicon skadad! Inte bra.. Men han har inte varit bra alls nu på senaste tiden. Dock så har vi bra ersättare, Santon får gå över på sin vanliga högerbacksplats istället för att spela på fel kant och Maxwell tar vänstern..
Vart hittar jag info om vilka spelare som riskerar avstängning vid ett gult kort den kommande omgången?
CAMPIONI!
Brukar oftast finnas på lagens officiella hemsidor inför match.. Annars bör du väl kolla vilka som har fått 3 gula men inte fått ett rött än(?)
Producent
2009-03-31 18:41
Maicon skadad! Inte bra. Nu är eran näst bästa målskytt skadad. Eller tredje bästa, orkar inte bry mig..
Lil_H..
Nästan. Delad 3a med balotelli, stankovic har gjort 5. Ser dock inte vart du vill komma med ditt inlägg.. ?
Xtrem.. jo men det e jobbigare än om det bara skulle finnas nån sida där det redan stod. gazzettan hade ingen info. e det efter 4 gula man blir avstängd?
CAMPIONI!
Såg att både Balotelli och Giovinco var med i U21 igår, kan nån ge mig hela startelvan`?
S-oteric : Consigli; Santacroce, Marzoratti, Criscito, Santon; Dessena (De Silvestri 64), Cigarini, Marchisio (Morosini 89); Balotelli (Poli 75), Giovinco (Di Gennaro 89); Acquafresca inhopparna inom parantes.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Nån som kollar på Italien-Irland, vad gjorde Pazzini egentligen?
http://duckdown82.tumblr.com/
Duckdown Filmning av Oshea..
Mycket smart, han gjorde en italienare, psykade ut domaren :)
Iaquinta målskytt för Azzurri!!!!! Fan vad bra alla Juve-spelare gör ifrån sig under landskamperna. Grygera har gjort mål för sitt Tjeckien och Poulsen tryckte dit en relativt ful balja på hörna för Danmark. Sen kan vi inte glömma Mellbergs heroiska insats mot Portugal och Giovincos mål för Azzurrini. Juventus är hur heta som helst i dagsläget. Hoppas formen håller i sig och att spelarna för med sig detta till ligan. Forza JUVE
...och sheva gjorde mål för ukraina! hahaha!
Typiskt Italien att förstöra tipset, som vanligt, FAN
O'shea filmade att det skulle börja blöda, var det så?
trist för pazzini som börjat lysande i landslaget.... appropå ingenting, ursäkta att jag skriver i serie a-tråden, men orkar inte göra en ny tråd: bolivia slog argentina ikväll med 6-1.... någon som prickade in det på oddset?
Duckdown Jag förstår inte. Ska Pazzini ha ögon i nacken eller ? Han tittar ju bara boll och går in för att ta bollen på bröstet, han kan ju omöjligt se att O'Shea kommer bakom. Ett gult kort är OK. Men ett rött var att ta i från domarn. Priyan Jo, jag satte ett resultattips på 6-1. Naaaat
Känns konstigt att se Xtremesia försvara en italiensk spelare. Trodde han höll på Inter...
Så bitter så bitter.. Men jag förstår. Det är svårt att vara glad när det är vår för oss andra medan istiden härjar för er.. -7 och prata sen.
Asså nej nej. Ärligt. Varför bryr du dig om Italien. Du håller på Inter. Internazionale? Och allt det där du tjatar om när folk gnäller på antalet utlänningar. Gäller inte längre? Nu vurmar du plötsligt för det italienska? Bestäm dig, lillgrabben.
Bara för att jag säger som det är, betyder det absolut inte att jag tycker det är bra att vi har så få Italienare som vi har. Vad jag förklarat för dig är en av anledningarna till att det ser ut som det gör i Inter. O btw, om Materazzi kryar på sig kan vi för första gången på jag vet inte hur många år ställa upp med 3 italienare i startelvan. Nämligen Santon, Balotelli o Matrix. Things are getting better ain't it. Sen tycker jag det är jävligt löjligt att folk sitter i Sverige och agerar Italienska fascister men det är väl upp till var och en... Sen en sak till, bara för att mitt lag har färre italienare än ditt.. Betyder det inte att jag avskyr Azzurri eller Italiensk fotboll. Jag älskar fortfarande Calcio.. Gå o frys till is nu för helvete
Precis när jag tänkte skriva att jag hoppades Chievo skulle hålla.. Så gör Chiellini sådär..
PELLISIER!!!!
Ringer Moratti nu o säger till han att ge Pellissier ett livstidskontrakt för VIP platserna på San Siro. Där ska han sitta med en fet lön i hela sitt liv för detta och ingen ska fråga varför- O en sak till. Buffon är inte världens bästa målvakt.