ZLATAN :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hands, offside och farligt spel
Läste du det på Juventus forum på Svenskafans eller. Varken offside eller farligt spel, hands vet jag inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken pajas du är... Samme Gilardino som gör ett mål ståendes 1 meter offside mot er och nu klagar ni på en offside som inte ens finns.
Hur du får det till offside vill ja hemskt gärna veta. Frey boxar den på handen, finns inte mkt Zlatte kan göra.
Zlajman Tar den verkligen på handen..? Ser mer ut som ryggen
Länk till http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21662&a=1481652&lid=puff_1481656&lpos=bild Zlatan gjorde handbollsmål Publicerad 15 mars 2009 - 20:43 Uppdaterad 15 mars 2009 - 20:52 Mållös mot Manchester United men i ligan fortsätter Zlatan Ibrahimovic göra mål för Inter. Men 1-0-målet mot Fiorentina lär bli omdiskuterat. Hans nick föregicks av en tydlig hands. Efter elva minuters spel nådde Zlatan högst på en frispark från vänster. Målvakten boxar ut bollen, som tar på anfallsstjärnans arm innan han sticker fram huvudet och nickar in in 1-0. Målet var Zlatans 16:e i årets serie. Bara minuten före ledningsmålet brände gästernas Adrian Mutu ett friläge. Intermålvkaten Julio Cesar avvärjde med en distinkt benparad.
Fan va coolt att den studsar uppåt av att ta på undersidan av armen... Men grattis Yamo, ett rätt av tre. Spring tillbaks till Juventus Konspirations-forum nu
Värsta karatesparken av Zlatan
http://duckdown82.tumblr.com/
Han är ju knappt nära bollen.....
Fan jag visste inte att Santon hade svart bälte i karate.
your heart pump project kool-aid
Så otroligt fult av Santon. Men han o Balotelli verkar skydda varandra lite, Comotto beter sig som ett rövhål mot Balotelli flera ggr i rad.. Santon gets his back and whops that fool.
Men grattis Yamo, ett rätt av tre. Hahahahahaha? Du erkänner ju att målet är felaktigt.
Yes, såg inte handsen vilket jag också sade. Var tveksam ;) Detta är den sämsta matchen jag har sätt på länge..
VILKET JÄVLA MÅL!!!!!!!!!!!
Snyggt mål av Zulle. Ett Viola i gammal god form hade straffat Inter idag. Vad fan hände med Mourinho fick han rött eller?
Ingen aning.. Han gömde sig på sin lilla secret space på bänken ändå :P
Haha, vilken jävla frispark.
Vi är överallt!
Ingen aning.. Han gömde sig på sin lilla secret space på bänken ändå :P Haha såg det, Milan spelarna som inte vill hoppa in brukar också gömma sig där ibland.
Ett perfekt exempel på Inter. Uselt spel men ändå skrapar man ihop tre poäng (givetvis lite kontroversiellt genom Ibrahimovic), och slutligen avslutar man kvällen med en utvisning på Mourinho. Vettefan om jag skulle vara stolt som interista idag.
Klart man inte är stolt, de spelar pinsamt dåligt. Sen att de vinner Serie A med stor marginal får mig bara att må illa, visar bara vilken sandlåda Serie A har blivit.
Har inte med det at göra. Enda anledning är att Agnellis är borta (dom enda som kunde hålla dessa korrupta element i schack). Nu är det MoRATti som härjar fritt med sina sedelbuntar. Något han inte vågade göra tidigare. Grattis till ett par "ligasegrar", Inter. Ingen tar dom på allvar. Förra säsongen var den smutsigaste i Serie A:s historia och denna är bara hårsmånen bättre. Har aldrig förstått mig på människor som säger sig stödja detta Italiens avskum.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Mjaa, är mer att det inte finns några bra lag i italien. Juve - För naiva i sitt spel och tappar mot pisslag. Milan - Kommit igång, men för gammla spelare. Roma - Ett mittenlag. Inter - Pinsama i sitt spel och lever på Zlatte.
Förra säsongen var den smutsigaste i Serie A:s historia och denna är bara hårsmånen bättre. Har aldrig förstått mig på människor som säger sig stödja detta Italiens avskum. Ni har varit värre och tro mig, det är ingen som förstår hur någon kan hålla på Juventus heller. Du säger bara sådär för att du vet att ni inte har någon chans att vinna ligan, eller hade de förra året eller året innan dess... oooops. Vi tar poäng det är de som är viktigt, sen hur vi spelar är inte så viktigt. Men det är en annan sak att köra en Juventus att muta domarn men ändå lira instängt 1-0 spel.. Sen som Zlatan sa igår, han är tränare, han har också känslor ska han vara lugn hela matchen? Bara för att vi inte har en senil tränare som är för gammal för att bli arg på domarn så betyder det inte att vi skäms för Mourinho.
Ja, men inte konstigt?!?!? Ni får ju tre poäng på löpande band, när ni i själva verket inte förtjänar en enda poäng!!!! Det är ju klart att vi inte kan vinna ligan. Roma spelade bäst fotboll i fjol och gjorde verkligen allt som normalt sett krävs för att vinna en scudetto, men ändå kom Inter förbi med en ynka poäng. Och det genom lite magi från Ibra. Ni är inte så jävla överlägsna som ni tror. Det är bara domarna som räddar er hela tiden. Ert lag är inte så jävla bra heller. Ljusår ifrån gamla Juventus i alla fall. Skulle faktiskt ha respekt för dig om du bara kunde erkänna att ni inte har förtjänat alla era resultat på senare tid. Men du försvarar ju Inter hela jävla tiden, kvittar vad dem än gör, du står alltid bakom dem. Handlar inte om att Ranieri är gammal. Det handlar om att visa professionalism. Men Inter är ju så "pazza" så det spelar ingen större roll. Vaffanculo inter... ska bli så jävla skönt att spöa skiten ur er på Olimpico. VERGOGNA
Jag säger som jag sade till dig förut. De lag som kom bakom er när Don luciano styrde 94-2006 när ni vann era scudetti under den tiden var då förtjänta vinnare. Roma kom med i leken för att vi bjöd in dem, inget annat. Samma roma som spelar så bra fotboll var 30 poäng bakom oss 06/07 och vi demoliserade de med 1-4 och denna säsong 0-4. Vi kan inte råför för att domarna är dåliga, ni har inte heller förtjänat alla era 3 poängare iår och det är du mycket väl medveten om.
Vi var överlägsna i Italien (och även Europa under vissa perioder) under Moggi. Det laget han byggde upp kommer Inter aldrig kunna mäta sig med. Det kan ni inte göra nu heller trots att ni köpt delar av Moggis gamla bygge (Zlatan, Vieira). Kvittar hur bra Roma presterade året före eller året efter. I fjol var dem bäst i Italien. Kan komma på en trepoängare som vi inte har förtjänat, den mot Fiorentina. Men sen finns det hur många oförtjänta Inter-vinster som helst. Aja, det är bara väldigt synd att du ser allt i svartblått och inte kan inse att ni inte har varit så överlägsna som ni påstår.
För övrigt måste jag säga att Zlatans mål var fantastiskt. Känns som om han lämnar Inter i sommar, och då kommer jag jubla!!! Kolla som han drar undan Muntari, Maicon och den andre snubben. Han lär inte stanna länge till, that's for sure. Grande Ibra, lämna svinen!!!!!!! :-D
Tyvär är Juve för dåliga för att vinna Serie A i år, domarna tänker ja inte skriva om då det finns SF där folk ägnar sina liv åt att skriva om domarna i Serie A.
För dåliga? Juve har knappast varit sämre än Inter. Men ändå leder dem så överlägset? Du förstår väl att Inters "överlägsenhet" enbart beror på domarnas misstag eller vad man nu vill kalla det. Så såg det ut i fjol och i år igen. De är inte så överlägsna som alla tror, och i sommar när Zlatan lämnar dem så ska ni se riktiga Inter. Och då är jag övertygad om att Inter tappar en hel del, både ekonomiskt och sportsligt. Sen kommer alla Zlatanistas följa efter honom också, kommer inte bli mycket kvar av Inter då. ;-) Jag är verkligen inte orolig över Juventus framtid. Det ser hur ljust ut som helst. Kommer inte titlarna i år så kommer dem nästa år. Vi har onekligen potentialen till att kamma hem titlar. Är man interista så bör man däremot vara väldigt och då menar jag VÄLDIGT orolig. ;-) Forza Juve
Yamo Snälla du snackar för mycket skit. Vi har varit mycket bättre än er, kanske inte spelmässigt men vi har varit mer stabila. Medan ni kryssar, då vinner vi och där ni torskar där kryssar vi. Vi har t.ex. inte torskat 2 raka matcher som er(udinese och cagliari) och förlorat poäng i matchen innan. Detta är skillnaden mellan Inter och Juventus, inte domarna. Domaren hjälpte oss i Siena, vilket är den enda händelsen som har varit matchavgörande. Tidigare i tråden så visste du själv att vi fått minst av alla lagen framtill dess, men nu har du börjat ta upp ditt skitsnack om domarna. Kanske börjar du känna av att vi kommer ta vår fjärde raka scudetto? Samtidigt som det är så att Juve inte är oskyldiga, bara såhär kan jag räkna upp Gilardinos bortdömda mål och Militos. Sedan hade ni 4(?) raka 1-0 vinster där ni spelade otroligt kasst. Catania matchen var ni inte heller värda att vinna. Osv osv osv. Sluta bara upp med skitsnacket. Tabellen ljuger aldrig. Ni har haft er storhetstid grattis, vi har vår nu och gud vet när den slutar. Angående Zlatan skakar han ju bara loss Maicon eftersom att Maicon typ rycker sönder honom.
O om du har nå mer att säga om domarna, snälla ta det via Pm. För jag orkar verkligen inte..
Aja, fortsätt förneka allt. "Tabellen ljuger aldrig." Det har den gjort de senaste åren. Inter - evigt Italiens vergogna
Sluta försök få oss att se ut som er. Moggi 94-06 = Vergogna. Det är ni som förnekar allt, även det solklara, förnekar jag allt? Jag ser det för vad det är. Vi har vunnit rättvist senaste 3 åren och kommer ta denna iår också. Du känner bara på dig att Scudetton glider er ur händerna och ska skylla det på fusk. Domarna osv osv osv.
Xtremesia, P16. Du är ett litet barn och du "hejade" inte på Inter innan Zlatan anlände. Du har således ingen rätt att uttala dig om vad Juventus har och inte har haft för sig under Agnellis ärofyllda ledning. Luciano Moggi må vara en ful fisk men han gjorde trots allt ingenting som någon annan inte gjorde. Han var bara bäst på det. Juventus är och kommer alltid att vara den överlägset största och mest prestigefyllda klubben i Italien och inga pengabuntar från MoRATti kan ändra på detta. Detta är information som du måste ha med dig i bagaget om du i framtiden vill framstå som trovärdig då du debaterar italiensk fotboll.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Domaren hjälpte oss i Siena, vilket är den enda händelsen som har varit matchavgörande. Och ni vann inte ligan 2006. Tycker du inte det är lite skumt att scudetton 05 ströks men den 06 tilldelades Inter?
Grattis men vi är bäst just nu. Vi vinner ligan inte ni och nej jag började inte heja på Inter när Zlatan kom. Jag vet att du började heja på Juve när mellberg kom, erkänn det bara. Du är en vikingaälskande Svensk som höll på Aston Villa när mellberg spelade där. Låt det bara komma fram... Du är 22 år och sitter o snackar sån otrolig skit och ifrågasätter om hur folk börjar hålla på lag och använder ord som moRATti, detta bevisar ju vilken nolla du är. Jag kan också sitta o använda ord som JuBe, Rubentus osv osv. Men jag besparar mig det.. Det borde du också göra.
Elem Ska vi dra upp era 10 straffar och ert offsidemål mot oss i förra derbyt. lägg neeeeeeeeeeeeeeer kompis. Lägg ner bara. Jag tycker också det är skumt att 05 ströks, vi kan väl få den också? Eller ge den till roma förresten de behöver den mest. Era framgångar inrikes har ju blivit 0 sedan Galliani inte längre var chefen för Lega Calcio. Ni har också offsidemål mot Lazio t.ex. osv. Fördelarna går jämnt, bara att våra uppmärksammas mer. Manipolazione Intelettuale!
Milan har 6 förluster, 6 oavgjorda och 16 vinster Juventus har 5 förluster, 5 oavgjorda och 18 vinster Inter har 2 förluster, 6 oavgjorda och 20 vinster. Räkna bort siena vinsten och ersätt med X och vi har fortfarande 19 vinster 7 lika. Räkna in Torino matchen där vi bör ha en solklar straff vid ställning 1-1 och du får troligen tillbaks en Inter-vinst. Ska ni sitta o hålla på såhär i all evighet så kan jag lova att vi ändå är först. Denna statistik säger det mesta och lite mer om hur bra vi är, eller som ni vill få det att låta, hur dåliga vi är och hur mycket sämre ni är. Buona Notte ragazzi!
Xtremesia P16 Haha, de bra, stå på dig ;)
Vi är överallt!
Så Adrianos mål är regelrätt för att Milans mål kanske var offside i förra derbyt. Kollar man på repriserna ser man dock att det inte var offside och den väldigt respekterade Moviolan som publiceras i Gazzettan efter varje match skrev att målet var regelrätt.
Era framgångar inrikes har ju blivit 0 sedan Galliani inte längre var chefen för Lega Calcio. Fan det har du rätt i, med en bättre advokat kanske ni hade kunnat sno till er våran scudetto 04 också. Våra resultat i Europa talar för sig själva tycker jag. Senast ni vann Champions League var det fan svartvitt på tvn.
Du måste vara jävligt pinsam om du snackar om att Siena är den enda matchen där ni inte har förtjänat era poäng. HAhahahah, löjligt
Yamo Siena är enda matchen där domarn "gav" oss våra poäng. Om du har andra matcher kan du komma med dem också, men ni har också minst lika många oförtjänta vinster om inte fler.
Fan det har du rätt i, med en bättre advokat kanske ni hade kunnat sno till er våran scudetto 04 också. Våra resultat i Europa talar för sig själva tycker jag. Senast ni vann Champions League var det fan svartvitt på tvn. Äh vadå. Vad ska vi med den till. Era resultat i Europa talar för sig själv, men just nu är det enda som talar åt er .. ... ... Ingenting. Gamla meriter, gamla meriter och återigen gamla meriter. Ert ligavinnande lag iår som bara behövde koncentrera sig på ligan, vi ser ju hur bra det går för dem.
Jag är inte en sån som skyller på skador. Men problemen började när Gattuso skadades. Nesta och Gattuso är två nyckelspelare i dagens Milan och när dom fattas så fungerar inte defensiven bra. Sen så har Boriello varit skadad i princip hela säsongen, som tur är så har Pato verkligen tagit för sig i hans frånvaro. Just nu har vi tre ordinarie mittbackar borta.
Sen köper jag inte det där med att det är lättare att vinna ligan om man spelar i UEFA-cupen det blir ändå minst lika många matcher som i CL. Vi åkte visserligen ut i sextondelen men det gjorde ju de italienska lagen i CL också.
Ingenting. Gamla meriter, gamla meriter och återigen gamla meriter. Inters och Milans trupper är ungefär lika gamla. I Milan ser man tydligt ett framtidsprojekt. Just nu ser jag inte hur Inter ska klara sig om t.ex. Zlatan bestämmer sig för att lämna.
elem P20 Vet du vad meriter betyder? Tror inte det är åldern i truppen han syftar på.
Vi är överallt!
När vi spelar med vår ÄLDSTA startelva, har vi ungefär samma medelålder som er i truppen. Sen så vet jag att Gattusos skada gjorde att allt gick neråt, framför allt då han också hade börjat agera spelfördelare när Pirlo var skadad och var magnifik med bollen. Men skillnaden mellan oss återigen är att ok, vi spelar sämre utan Zlatan. Men vi vinner ändå, vi tar de viktiga poängen.
Tvärtom! Ni tog verkligen inte många poäng när Zlatan var skadad i fjol. Ni tappade ju nästan ligaguldet, tills en viss Ibra gjorde en sagolik återkomst i form av två mål och fixade titeln i sista sekunden. Ni är uddlösa utan Zlatan. Och DET är ett faktum. Ska bli kul att se hur ni ska klara er i sommar när Zlatan lämnar er. ;-)