elem Menade ett offsidemål fel av mig! Ni åkte ur de internationella cuperna ja, men jag menade att ni trots uefacupspel(vilket inte kan ses som lika tufft som CL) inte kunde ta en titel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade turneringen hetat Champions League istället för UEFA-Cupen kan jag garantera dig att vi inte hade åkt i en åttondel mot Werder. Viljan fanns helt enkelt inte där.
your heart pump project kool-aid
Ni ställde upp med ett riktigt grymt lag och ni åkte inte ens i åttondelen. Det var omgången innan den. Viljan att vinna skittitlar har alltid funnits i Milan så varför inte nu ? Ni kan ju seriöst inte värdera VM högre än Uefacupen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orkar inte. Du vinner.
Viljan att vinna skittitlar har alltid funnits i Milan så varför inte nu? Årets Quote fick du till också.
Jag råder alla att kolla på senaste Eurotalk, Italien-delen. En hel del sanningar om dagens Serie A och bland annat Inter och Juve sägs. Om Inter och Moronho sägs bland annat att han blivit "en parodi på sig själv" vilket är spot on. Det finns ingen charm över den mannen längre. Han var en rolig liten uppstickare i England och man kunde skratta med honom över hans små utspel och bittra attityd. Nu är han enbart arg och vevar med sina armar åt alla håll. Det är uppenbart att han inte vill vara i Italien, alla hatar honom där. Ingen media som gullar med hans människoföraktande beteende, ingen som skrattar med honom, han sprider bara dålig karma omkring sig. Han är bevisligen en duktig coach, men helt ärligt... vem vill ha honom kvar? Jag tror inte ens Interisti mår bra över sin klubb i dagsläget. Som det sägs i programmet, det var nog roligare för Inter när man var den eviga 3an men ändå en ganska charmig klubb. Nej, det blir som jag sagt länge nu. Ibra lämnar i sommar, Moronho efter halva nästa år och sedan blir det tredjeplatsen för evigt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Haha vilket struntprat. Jag är en av de som fortfarande tycker att Mourinho är det bästa som har hänt Inter på länge. Bevisligen funkar inte hans 4-3-3, men hans uttalanden i media och hans agerande under match är underbart att se. Det må ha varit en roligare tid under sent 90tal och tidiga 2000 talet. Men vi vann inga titlar, för oss fans så är det tacksamt nu med titlar. Dock de som tillkommit nu på senare tid förväntar sig väl mer. Mourinho är grym, hellre han än er döda tränare som inte gör ett skit under match och som försöker utmana Mou till kamp i media, men blir totalt våldtagen.
Producent
2009-05-05 15:54
men jag menade att ni trots uefacupspel(vilket inte kan ses som lika tufft som CL) inte kunde ta en titel. Efter att Gattuso och Kaka blev skadade började allt gå fel, ungefär som er förra säsongen då Zlatan skadade knät. Men vi behövde tydligen mer Offside mål :/
Lil_H..
Kaka har ju varit sämst hela säsongen. Man trodde att hela City affären skulle tagga han lite när publiken var så otrolig, men icke. Dock var han bra senast. Men Gattuso håller jag med dig om. Han var överallt innan sin skada.
Riktig bra avsnitt av senaste Eurotalk. Var ett tag sen dom hade Italien-fokus och jag vette fan om det finns någon i Sverige som kan mer än Hussfelt om Italiensk fotboll (möjligen Nordahl). Norrmanen är också alltid grym.
Xtremesia P16 haha..kaka sämst hela säsongen?!..bara för att han inte når upp till världens bästa spelare kallar du han sämst?!.. Xtremesia årets whoare?
hejja
Om man kollar på vad han KAN åstadkomma och hur milan presterar när Kaka är på topp så säger det ju ganska mycket. Kaka har enligt mig inte ens varit nära sin normala standard iår och har utöver sina bleka insatser börjat filma otroligt mycket. En klasspelare är han, men enligt mig har både Pato och Inzaghi varit bättre.
Xtremesia P16 helt klart men långt ifrån sämst. han här ändå gjort 15 mål...
hejja
Hälften är nog straffmål.
Cannavaro klar, Ranieri out.
Ranieri vilket skämt, Rubentus hade nog klarat sig bättre utan en tränare
och vem fan är du?
Ranieri har under sina två år i klubben lyckats med att föra skutan på rätt väg i 5-årsplanen efter Calciopoli. Ingen annan klubb i världen hade klarat att repa sig så snabbt efter en så gigantisk käftsmäll. Detta är ett faktum som många glömmer bort då man istället tänker "Juventus. Ja, dom ska ju alltid vinna ligan". Så är det inte riktigt efter Calciopoli. MEN. Ett stort men. Han har lyckats förstöra allt det han byggt upp på bara ett par månader genom usel matchcoachning, brist på ryggrad bevisligen då han inte förmår visa vem som bestämmer utan låter t ex Nedved spela från start även om Giovinco går in och leker och levererar vareviga gång han är på planen. Han har sedermera lyckats förlora respekten hos det äldre gardet, Camoranesi, Del Piero och Trezeguet har haft sina duster med Claudio, Buffon har visat sitt missnöje både en och två gånger. Han skall ha tack för det han gjort, faktiskt. Men han har även visat med all önskvärd tydlighet varför han aldrig vunnit någonting, han är helt enkelt en begåvad taktiker men en helt otroligt patetisk matchcoach och han blev förmodligen kastrerad vid födseln för något mod har han inte.
Ska jag vara ärlig så tycker jag att Juventus har överpresterat sen dom kom tillbaks till Serie A.
nah, de har tillräckligt med rutin och kunnande för att kunna tillhöra toppskiktet i Serie A.
Det var ju inte direkt några lingonlirare som man behöll året man åkte ner i serie b.. Man har haft en trupp som ska kunna utmana både iår och förra året och haft alla förutsättningar att förstärka truppen, men icke. De borde ha tagit andraplatsen men iochmed Milans lilla smygning så lär det bli 3e som bäst..
Diego... kom igen succo ro det i hamn!!!
Bari klara för Serie A. Hur stort vore det inte om Cassano gick dit i sommar?
KUNG ANTONIO CONTE!!!!! Hit med dig, så vi kan skicka ner Ranieri till Bari istället.
Hade varit ännu coolare ifall att Conte skulle stanna i Bari + Cassano. Är lite kluven i fallet Milan-Juve... Milanvinst och vi har inte säkrat ligan, men chansen att Juve missar CL blir större. Dock har de läggmatchen mot Siena kvar så de lär ändå klara det. Juvevinst och ligan säkras :)
Snälla orka bry sig. Inter har vunnit ligan hur det än går. Och Juve missar aldrig CL.
Inter: 12 Julio Cesar; 4 Zanetti, 2 Cordoba, 25 Samuel, 6 Maxwell; 5 Stankovic, 19 Cambiasso, 20 Muntari; 7 Figo, 18 Crespo, 45 Balotelli.There are approximately fifteen thousand Inter fans here at the Stadio Marc'Antonio Bentegodi for our seventh away match against the Flying Donkeys. On our six previous visits here we have won 3 games, drawn 2 and lost 1.
kryssa mot chievo .. (Y) . varför såg ballotelli så sur ut ?
Survival of the fitest only the strong survive.
Afropolack Chievo har inte torskat på 17 matcher. 2-2 borta är ingen shame! :) Balotelli tystade ner delar av publiken som buade ständigt när han fick bollen. Har dock positiva vibbar, när vi väl spelade gick det jävligt bra och man får ifrågasätta valen att slå långa när inte Ibra är med. Den spelare som saknas mest idag är Maicon, inte Ibra. Hans eviga energi behövs på kanten.
Fansen vill ha bort Zlatte, vi ser ju hur det blir. Inter har för dålig bredd på anfallssidan. Även om Balotelli blir bättre och bätrre. Tycker knappast det är maicon som saknas mest. Även om han hade en sjukform så var han rätt dålig de 3-4senaste matcherna han var med i innan han blev skadad.
Eftersom att Crespo, Cruz, Zlatan, Balotelli alla är riktigt farliga på huvudet och 1.90 långa. Så är maicons löpningar och inlägg otroligt farliga. Eftersom att mittfältarna i inter har slutat fylla på i boxen så är Maicon OTROLIGT viktig. Sen hade en Jimenez i form suttit otroligt fint.
Fattar va du menar men Maicons inlägg blev bara sämre och sämre efter hans formtopp. Cruz spelar ju inte, Balotelli har väl inte gjort mål med huvudet på hela säsongen? Crespo är den enda vassa på skallen av de 4.
Zlajman Kan lova dig att om han spelar i någon av våra sista matcher så kommer han att vara avgörande :) Nej, just därför sa jag att när någon av dem spelar så är han alltid farlig maicon. Hur många ggr har vi inte sätt att det är han som assisterar till mål. Maicon kan göra det mesta på sin kant, spela in snett inåt, slå ett inlägg eller gå själv !
Fyfan vilken hora Claudio Ranieri är. Den mannen har skrivit på sin dödsönskan. Eller iaf sin avskedsansökan. Ett historiskt värdelöst coachande. Fyfan, jag mår illa. Fysiskt illa alltså. Maldini går på knäna, Milan har 10 man, Senderos (Serie A:s sämste fotbollsspelare alla kategorier) är inne och Milan har inget mittfält kvar som jobbar hem. Vad gör man då? 1. Man tar in Sebastian Giovinco. 2. Man tar inte in Sebastian Giovinco. Svara rätt på frågan och avancera till Kurs 1B i tränarskolan för mentalt efterblivna.
Det är bara att inse att ni inte är bättre än såhär.
Idag gjorde Milan och Juve dålig reklam för Serie A. Sista 10 minuterna gick spelarna konstant på planen. Luckorna var oändliga, lagdelarna var längre isärdragna än Jan Koller. Pinsamt och man kan bara fundera på vad ett lag som Manure hade gjort med Milan i det skicket. Men som sagt, om två-tre år är Serie A tillbaka på toppen och då är det dessa två lag som står längst fram i ledet, precis som vanligt. Precis som det skall vara.
Sluta dröm. Ni är så himla kassa o det beror inte bara på er looser till tränare. Det beror på er inkompetens till att spela fotboll. Det enda ni kan är att spela som ett lag och en bra inställning, det har ni kommit jävligt långt på iår.
Ranieri: I'm very satisfied Sunday 10 May, 2009 DRA ÅT HELVETE RANIERI DU ÄR SÅ JÄVLA USEL
Xtremesia P16 Inkompetens är det rätta ordet ja. Gäller Ranieri, ledningen och en hel del spelare i truppen. Skärpning
Xtremesia P16 Har nåt annat lag än Inter gjort någon bra match i år?
hejja
Många. Men Inter är det enda av topplagen som gör en bra säsong;) Då räknar jag inte heller Roma som topplag.
Diego Ribas Da Cunha klar för Juve. Platini, Zidane, Del Piero, Diego... dags för en ny era.
Däremot blir det utlåning till Empoli första året för att få lite erfarenhet av italiensk fotboll.
Det är klart eller? Läste idag på SF att viola uppges ha signat Crespo... Väntar dock tills det kommer ut officiellt. Krossa Siena i helgen.
Atalanta har många frånvarande imorrn. 6 startspelare bland annat Floccari. Vinner vi inte där efter 6 matcher utan seger så vet jag inte riktigt om jag mår så bra. Hoppas på Milan-tapp ikväll.
Siamo sempre i veri campioni, åt helvete med Inter!
Ni är fucking sämst era patetiska pappskallar. 27 o inget mer. Var glada att de inte tog fler från era era jävla smutsiga puckelryggar. Gobbi di Merda.
17 17 17 17 17. Nästa år går vi förbi Milan också. Mourinho, första säsongen kröns med en scudetto förutom supercoppan. Får juve att se ut som bajs i båda matcherna mot oss iår. Får resten av tränarna att koka över.
I början av säsongen lackade alla på Mourinho för att han kallade Ranieri en loosertränare, nu i slutet kräver 90% av Juventini Ranieris avgång för att.... han är en looser.
Roma, Juve, Milan, Viola 0 Titoli. Lazio tar coppan. Blir inte mycke bättre.
28 29=Borta
Cent'anni di storia di Serie B non ho Memoria Grazie Ragazzi, Grazie Moratti, Grazie Mou & Grazie Curva Nord. Samt ett tack till Juve för att ni är så jävla kassa. O ett grattis till Milan för andraplatsen!
Sono 29 gli scudetti vinti sul campo. Punkt. Vi vinner vårt på planen, ni vinner ert i rättegången. Torneremo sempre, Juve kommer alltid tillbaka. Bianconeri olè!