I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-05-30 11:41
Boriello tror jag kommer funka om Becks stannar. Det skulle vara magiskt att ha Boriello+Beckhams precisa inlägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-31 21:07

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-31 21:27
zlatan vinner skytteligan, stort!

och så såg jag att diego milito värvats till inter...!? (stämmer det?) det kan bli grymt med milito och zlatan på topp nästa säsong!

appropå ingenting, var det någon som såg palermo - sampdoria idag? en fråga: var det verkligen rätt att döma bort cassanos mål?

2009-05-31 21:39
Härligt att se Rossoneri vinna mot Fiorentina. :) Nu har vi la säkrat en plats i CL? Synd att det inte blev en andra plats dock...
Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-05-31 21:52
Siveri
Yep det har ni! Grattis till er. Sjukt bara att ni kom efter Juve haha.

Grazie Figo!

2009-06-01 08:00
Nu är det alltså Leonardo som blir Milans nya tränare. Vet inte om han är bra eller ej, då detta blir hans debut som tränare. Dock så har han spelat för Milan innan vilket ändå är ett plus.

Länk till http://www.svenskafans.com/italien/milan/artikel.asp?id=299928
Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-06-01 17:07
Siveri
Det är väl han som legat bakom värvningarna av pato och kaka?

Quagliarella till napoli! :O

2009-06-01 18:41
Hernanes sägs vara en av Leonardos favoritspelare och med tanke på hans goda relation med Sao Paolo känns det inte alls orealistiskt. Hoppas han inte gör om Milan till ett mini brasilien bara.

Quagliarella är en sopa!
your heart pump project kool-aid

2009-06-01 19:07
Xtremesia P16

Vad är det sjuka med det? Vi har legat före dom i princip hela säsongen.

2009-06-02 00:30
Yamo
Ni hade sju raka utan vinst inför läggmatchen mot Siena, kändes som att milan smög iväg och förbi er men icke. Eller så är det bara jag som varit förblindad av vår överlägsna säsong.

Elem
quagliarella är skön ju, Hernanes ska tydligen vara en riktigt intressant spelare.
Sångare

2009-06-02 01:21

Lite bilder från Nedveds sista säsong.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-06-02 13:46
quagliarella är skön ju, Hernanes ska tydligen vara en riktigt intressant spelare.

Skön, han gör ju sina två tre fantastiska mål per säsong men någon stor målskytt är han knappast. Har aldrig riktigt förstått varför han får chansen i landslaget.

2009-06-02 14:26
Xtremesia P16

Förstår inte vad du försöker komma fram till. Milan har också haft segerlösa sviter.

Och hur fan kom "er överlägsna säsong" in i bilden?

Snälla bara skippa skitsnacket. Vi var de enda som verkligen utmanade om scudetton, vi var "anti-Inter". Och detta endast något år efter återkomsten från B. Först trea, sen tvåa.

Till nästa säsong blir vi ännu starkare. 30:e scudetton ska hem.

2009-06-02 15:43
Yamo
Vi har varit etta sedan omgång 11 eller 12. Vi har varit överlägsna i serie a hela året, trots att media och andra tränare hela tiden gjort sitt bästa för att rubba balansen i Inter lyckas vi vinna med en tränare som experimenterar med truppen. Vi vann ligan tillslut med 10 poäng. O grattis ni är nya anti-inter, men ni kanske borde fokusera på att vinna över bottenlagen istället för oss. Det gick ju inte så bra iår. O scudetto nr 28 får ni vänta ett tag på.

2009-06-02 16:27
Ok, vi får väl se. Forza Juve
Sångare

2009-06-04 14:23
D'Agostino klar. Detta börjar bli löjligt. Om vi inte vinner Serie A nästa år så ska jag radera mitt whoa-konto. Se det som ett hot.

2009-06-04 14:57
Verkligen imponerande mercato så här långt från er sida. Napoli sägs ha gjort klart med Cigarini, planerar man att sälja Hamsik och Lavezzi?

2009-06-04 16:42
Ser ut att bli en riktigt härlig sommar med fina köp. Fortsätter ledningen på den inslagna vägen så kan man nog räkna med Juventus som stora guldkandidater anno 09/10. Jävligt nyfiken på vilken tränare vi kommer få nu.
Sångare

2009-06-04 19:19
Det känns som att Napoli planerar att sälja dom två, ja. Lavezzi känns som ett typiskt Inter-köp, Hamsik som ett typiskt Juve-köp. Men nu när vi har D'Ago och Diego så tror jag vi lugnar oss.
Skön mercato så långt med Cannavaro, Diego och D'Agostino. Hoppas vi plockar hem Criscito så att man slipper se Molinaro ett år till.

Fan vad underbart mittfältet ser ut nu, om vi spelar 4-3-1-2

Marchisio Sissoko Camoranesi
Diego
Amauri Del Piero

Zanetti Poulsen D'Agostino
Giovinco
Iaquinta Trezeguet

Räknar med att Tiago lämnar och att Pålle blir kvar.

2009-06-04 22:34
Santon till confederations ! :D
Sångare

2009-06-05 02:31

Vad diskuterade dom tro? Vädret kanske? För Ibra skulle väl stanna... lärde jag mig i den här tråden.

2009-06-05 14:52
Hur oväntat var det? Han har ju sagt flera gånger att han vill bort.
Ajja även om mercaton inte hunnit långt så hoppas jag på bättre värvningar än Motta och Milito.
Oroande är att Juve börjat mercaton sjukt bra.

2009-06-05 15:33
S-oteric
Du har ju ingen aning när bilden är tagen... Kan lika gärna vara vid ett annat tillfälle :)

2009-06-05 15:46
Men om Zlatan går, då får han gå. Det enda som är fel med det är att s-oteric har rätt..
Sångare

2009-06-06 11:18
Det är alltså viktigare för dig att jag inte får rätt än att ni får behålla er bäste spelare och enda chans att vinna Serie A. Jag får nog sluta posta här, vill inte ha så stor inverkan på folks liv.

Och den där bilden är från den dagen jag postade. Det är bekräftat att Moratti var i Barcelona och träffade Laporta. Det har du säkert läst överallt vid det här laget. Men det betyder inte att det är klart. Det enda som är klart är att Zlatan vill lämna. Det står utom allt tvivel. Gäller bara att klubbarna kommer överens vilket kan bli svårt då Zlatan är världens bäst betalde och förmodligen kommer att kosta en galaktisk summa pengar. Får se om någon är villig att betala. Men sen så tror jag ju iförsig inte att varken ni Inter-fans eller Moratti vill ha en omotiverad och sur Ibrahimovic som vill bort i laget nästa år, så det kan tänkas att Moratti tvingas sänka priset något i slutändan.

2009-06-06 11:28
CIRO! CIRO! CIRO!

Fan vad skönt. Mot den tredje stjärnan :) Forza JUVE!!!!!!

2009-06-06 11:50
S-oteric
Var mer på skoj det där. Jag förstår vad du menar. Skulle va kul att ha honom kvar iaf för Serie A och Serie A:s skull i sverige, annars kommer det väl bli värre med tv sändningar än det redan är..
Sångare

2009-06-06 12:57
Jo du, om Zlatan drar så är Serie A snart likvärdig med tyska och franska ligan vad gäller svensk mediabevakning. Serie A är däremot för stor för att försvinna för all framtid, nya tider kommer. Det är trots allt den största och mäktigaste ligan sett till historien.

2009-06-06 12:59
S-oteric
Det har du rätt i. Dem enda matcher som kommer visas kommer väl vara derbyn och stormatcher. Gud förbjude att Serie A följs bara för Mellberg. Vi får hoppas på ett gyllene 2009/2010
Producent

2009-06-06 13:03
Om Kaka lämnar Milan så kommer Milan att sikta in sig på Fabregas.

skulle vart trevligt att se honom i Milan :)
Lil_H..

2009-06-06 13:16
Lite inbjudning på Lil_h där, men det är nog den fotbollspelare som hade varit mest perfekt för Inter.
Producent

2009-06-06 14:39
Kanske det, men vi behöver en playmaker nu när inte Pirlo är lika bra som förut.
Lil_H..

2009-06-06 15:16
Aldrig, aldrig vill jag se en spanjor i Milan. Flyttar man upp Pirlo lite så kommer han börja briljera igen, precis som han gör i landslaget.
Sångare

2009-06-06 19:11
Pirlo dominerar väl dock inte i landslaget heller, these days? Mannen har varit värdelös sedan VM 2006 då han faktiskt var bland dom 3-4 bästa i världen i min bok. Känns som han blev för mätt efter Milans CL-guld 07.

2009-06-06 19:24
Han var ju bra i EM sista matchen mot frankrike och blev sedan avstängd? Om jag inte missminner mig. Men han känns slut..

2009-06-06 22:27
Någon som kollar Azzurri? Otroligt bra spel. 3-0 mot Nordirland som inte varit dåliga i matchen säger det mesta.

2009-06-06 22:42
Såg en liten del av andra halvlek inkl Pellissiers mål. Vet du om D'Agostino gjorde bra ifrån sig?

2009-06-06 23:09
D'agostino var bra det mesta jag såg. Riktigt lovande, bra nyförvärv från er. Men Rossi var helt grande, Foggia också. Hela laget förutom dossena .. Pellisiers mål är bara att klappa händerna på, riktig anfallarinstinkt. Skall tilläggas att Italien missade straff och hade en hörna i stolpen..

Santon var bra, lite försiktig dock. Men debuten i Azzurri var klart godkänd, med guldstjärna.

2009-06-07 00:26
Kul. Ser att många spelare vars lag härjar i mitten/botten av tabellen visar stor potential. Bådar gott för Serie A. Santon kommer bli jävligt grym förresten.

2009-06-07 00:32
Exakt. Som Lippi sa efter matchen, riktigt kul att se. Pellisier, mascara m.fl. gör riktigt bra insatser. Den fart och fläkt som visades upp idag hoppas jag få se i VM också.
En fiffig drömelva jag har filat lite på:
Santon-----Materazzi-Chiellini------Grosso
----------------Gattuso----------------------
------------Pirlo----D'agostino-----------
Rossi---------Balotelli------------Cassano

Materazzi, Chiellini, Gattuso tillsammans, i ett lag. Hade fan vart det mest brutala någonsin. Samtidigt som jag tycker att Balotelli faktiskt tar platsen som striker i Lippis trupp, om inte han väljer att spela med Iaquinta där

2009-06-07 00:34
oj oj oj, det där laget kommer dom inte långt med i nästa mästerskap.

spanien/argentina eller england kommer ta hem det.. fittirackarn.
be the change

2009-06-07 00:35
inget negativt mot er. Bara att jag tror att England verkligen kommit igång och att spanien/argentina är tjockt najs.

puss :)
be the change

2009-06-07 00:40
Spanien är nice. Men inte England. Enda sättet England går långt på är tack vare Lippi+ att elvan var lite mer skämtsam.

2009-06-07 00:42
Sant.

Men England har fan varit bra nu.
be the change

2009-06-07 00:46
Har inte satts på nå större prov.

2009-06-07 00:54
Sant, men ändå inte.

Jag tror England går långt iår, har den känslan.
be the change

2009-06-07 01:09

Kolla och njut

2009-06-07 01:20
snajs
be the change
Producent

2009-06-07 08:10
fyfan säger jag bara. Santon kommer verkligen bli den bästa ytterbacken om ett par år.

Tyvärr tror jag inte att England kommer gå lång. Dom håller nog inte mot Spanien, Brasilien, Argentina, Tyskland, Frankrike, Italein. Fast å andra sidan har dom ju Cappello
Lil_H..

2009-06-07 10:26
Det som är kul med dessa highlights är att de inte ens visar målchanserna, det var verkligen fart och fläkt från Italien, hoppas Lippi vågar ge många av dem unga hungriga spelarna chansen i VM och confederations.