de tråkigaste storlagen i världen är kvar. förstå hastigheten och fotbollen i en final mellan roma och arsenal men det blev vi snuvade på ....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad pool och chelski ska möta varandra i CL...
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
ni är patetiska
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Klart som fan att inget lag vill spela vackert när världens bäst spelande och vackraste fotbollslag är hatade av alla domare. Grattis till trådens näst dummaste kommentar.. sammanfattar vad alla arsenal fans tycker typ, och undrar vem det är som utnämnd er till "världens bäst spelande och vackraste fotbollslag" hahahha pinsamt.. Aja, kvällens dummaste kommentar går till pool supportrarna, dem s.k "experterna" i studion och alla andra som tyckte att det var en straff.. Tom som united supporter som älskar att se arsenal få stryk så kan jag lätt säga att det där inte var straff på långa vägar och att arsenal inte förtjäna det där med tanke på förra veckans straffsituation.. iaf, nu blir de två riktiga sömnpiller på gång, dubbelmöte chelsea-liverpool, kommer säkert aldrig kunna hålla mig vaken.. tror på chelsea faktiskt, har gjort de hela tiden... trodde oxå på liverpool i denna match.. aja.. imon gäller det för oss united fans, hoppas rio är tillbaka :D UNITED WE STAND, AND WE SHIT ON SCOUSERS ...and arsenal fans too!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förstå hastigheten och fotbollen i en final mellan roma och arsenal men det blev vi snuvade på .... Den var rolig
http://duckdown82.tumblr.com/
TopDogz147 P18 Vill bara försäkra mig om att du är medveten om att det inte var jag som skrev det där om att alla domare hatar Arsenal. Jag citerade det däremot högre upp i tråden.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
"hellre gå under med ett vackert skepp än att överleva på en trasig flotte."
i'm always telling the truth even when i'm lying.
arsenalfans är så jävla griniga så det finns inte.
Troligt att alla domare hatar er? herregud kom över det. ni blev lästa idag
yeah yeah
Mike_ You learn fast young Padawan.
Fortsätter du i det här tempot kommer du kanske också snart förstå att man spelar fotboll på två planhalvor och inte bara en. Oavsett hur rolig one-touch man lirar så ska den egna försvaras också.
Boyz n the wood
allt är så jävla svart och vitt för vissa, era resonemang funkar inte. ni säger att det ska va frispark för att fabregas drar han i tröjjan? knappast, det är straff för att toure drar ner honom precis som kuyt drog ner lebben. otur, shit happends osv, inte så mkt o göra åt..fröjdfeldt hade ju blåst för den straffen i london oxå, och då hade ni hyllat honom istället för o hata honom nu... och ska man se de så jävla svart och vit så vann liverpool med 5-3, ta bort den "feldömda straffen" och det blev 4-3 till liverpool, så vi vann ändå, men då är det ju så att babels mål inte hade kommit om inte arsenal satte allt frammåt...bla bla bla ni förstår, man kan vända o vrida på skiten hur mkt man vill..men arsenalfansen saknar helt uppenbart verklighetsförankring. LIverpool och Arsenal är jämnbra men de e små saker som avgör, en nick i krysset, ett skot i krysset och en straff i krysset.. we´ll win it six times!
Det största felet vi dom gjorde idag var att sparka upp lång bollar på Adebayor när pool hade pressen, istället som dom brukar o låta almunia rulla ut bollen till närsmta back o rulla upp bollen med fart. Men nästa år då kommer walcott kanske få starta en match för en gångs skull.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
de är läskigt o se walcotts driv i steget, det är så skrämmande likt en ung owen..fantastiskt..
åkersberga undra vart du placerar krysset på ett fotbollsmål.. Torres mål var ju bara så flyt så det finns inte, studsar på back back back nämen oj här står jag..
be the change
oh ja, walcott börjar bli riktigt farlig..
be the change
jackvegas men haha, ska du börja säga emot om det oxå..
JackVegas- P21 hehe börjar bli farlig??? har du inte sett honom tidigare?
han har varit farlig länge.. men jag skrev RIKTIGT farlig om du läser engång till..
be the change
Okej, Arsenal skulle haft straff i förra. Liverpools straff i denna var tveksam. Granted. MEN. Det var rättvist i alla fall. Arsenal var helt ägda efter första 30 och att Walcott gjorde en bra prestation och fixade en kvittering för Arsenals på det enda riktiga anfallet på 60 min - är det den lysande fotbollen - 60 minuter jaga boll, triangelpassar och en rusning av Walcott? Sluta nu. Liverpool gick på knän i förra, Arsenal i denna - men Liverpool var bättre på att gå på knä. Så.
BomDub X1 är du på riktigt?
släkt med domaren?
liverpool supporter?
Han är realist
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
STORT grattis till Pool som slog ut Arse_al SPURS
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Fårskalle
Liverpool är ett lag med medgångar i cl, det ser man också då de inte behöver spela glänsande grym fotboll för att gå vidare, utan bollen studsar rätt. Mot inter så fick vi 4 tveksamma gula på samma spelare vilket resulterade i 2 utvisningar och 100/180 minuter med en man mindre. O mot arsenal händer detta, klantigt av inter o arsenal o tur för liverpool. Säger fan inte att det är rätt och kan förstå arsenalfansens arghet, samma kännde jag när det hände mot oss..Sånt får man ta o nu är det vidare vad kan vi göra? Men måste ändå kännas äckligt att gå vidare på att muta besiktas o sedan få så mycke fördelar.
Xtremesia P15 faktiskt, just i cl har liverpool sjuk tur senaste åren
Haha, igår när jag logga ut från Whoa var det runt 60 inlägg i denna tråd. Nu när jag loggar in idag är det 170 nått. Men jag förstår verkligen... Nu hoppas jag i allt mitt hat mot Luckypool att Chelsea totaldemolerar de äcklena. Om inte så får United krossa dom.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
"bra lag förtjänar tur" som chelsefansen brukar säga efter att lampard slått en frispark som studsat i muren och stället målvakten för 1500e gången...
har surfat runt lite på olika nyhetssidor bland annat dn goal.com osv osv.
Det komiska är att ingen skriver någonting om att det var någonting konstigt med straffen?
Såg nu också att Wenger gick ut och grinade i pressen som vanligt.. suck
yeah yeah
Straffen var 50/50 tycker jag. Men som sagt, gnäll-Wenger. Lite därför Arsenal torskar. Arsenal är bättre på snabbt spel och bättre på små ytor. Liverpool har mer mental stabilitet och är bättre slitvargar. Och de senare är viktigare i såna här matcher mellan två så jämna storlag. Liverpool hade all anledning att bli frustrerade efter Arsenals mål med 10 minuter kvar efter att ha dominerat helt, men stog Benitez och stampade i marken som ett barn som Wenger gör? Nej. Det är den styrkan som blev vinnande i slutet även om Arsenal skulle äga Liverpool i inomhusfotboll vilken dag som helst. Att Liverpool dessutom har en underdog-stämpel trots historiska framgångar är i och för sig också en enorm mental fördel. Hursomhelst tror jag att Liverpool får stryk av ManU i finalen...
haha nä Benitez står och gör konstiga nervösa tecken som ingen annan än han fattar...
one
Jag håller med dig fullständigt om att de tråkigaste lagen i världen är kvar. Helt skamligt dålig final som väntar nu..
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
mm tyvärr
Arttack du har tydligen inte läst vad jag har skrivit och du har inte tillfört den här tråden något så piss off. åkersberga ibland skriver du vettiga saker, men du bevisar med din enögdhet att du inte förstår fotboll. du skriver att om man tar bort straffen så vinner liverpool ändå och visst gör dom det. men varför gör dom ett extra mål på slutet? jo för att arsenal har 9 spelare på pools planhalva, något man inte haft om inte straffen hade inträffat. eftersom du går med på att man hade kunnat ta bort straffen antar jag att man kan stryka hela din utläggning om att det inte var straff. BomDubLiverpool hade all anledning att bli frustrerade efter Arsenals mål med 10 minuter kvar efter att ha dominerat helt, men stog Benitez och stampade i marken som ett barn som Wenger gör? Nej. vart vill du komma? att reaktinoer på frustrerande situationer inte ska få förekomma, att det är tecken på svaghet? mänsklighet som tar sig uttryck, usch vad äckligt. antar att du tycker att sir alex är en idiot som står å skriker sig röd vid sidan om linjen också? jag hade varit mer rädd om jag hållt på liverpool som har en tränare som varken ler eller blir glad när hans lag gör mål. hans naturliga reaktion är att skälla ut närmsta back för att han gått över mittlinjen men men pool e vidare
mike_ Vad dillar du om? Folk får vara hur frustrerade de vill för min del. Min poäng var ganska enkel - lugn och kyla är en större fördel än fancy footwork i sådana här matcher - vilket bidrog till att Liverpool tog segern.
Xtremesia P15 haha en serie A fantast som kritiserar ett engelskt lag för mutor?
komiskt elr bara patetiskt?
Till alla som gnäller om tråkiga lag etc. fotboll går ut på att göra fler mål än motståndarn, och det har lagen som är kvar lyckats med. Och jag måste säga att när dem lagen som är kvar spelar sin bästa fotboll är det nöje att se på, såväl offensivt som defensivt.
Även om arsenal hade fått straff på den matchen hade Reinat tagit den. Även om domaren dömde frispark istället för straff när babel revs eller föll ner så skulle Gerrard ha gjort mål på den. Att folk inte fattar, Liverpool går vidare i sånna här matcher no matter what.
Shuu
haha en serie A fantast som kritiserar ett engelskt lag för mutor? komiskt elr bara patetiskt? Haha, jo lite komiskt.
mike_ P23 det jag skrev om "ta bort straffen" var ett exempel på resonemanget som försigår här. dock framgick det inte så bra kanske...
ja menade ju såklart att babels mål hade inte kommit om det inte var så att vi ledde med 3-2...
babel e en sopa, det säger t.o.m mina liverpool-bögar till vänner
one mm exakt.. det är bara tråkiga lag kvar.. hahaha.. eller INTE... ojoj ska bli jättejobbigt att kolla på en så tråkig match som Barcelona-Manchester.. fan fan fan varför är det bara skitlag kvar i turneringen? lol...
one finns säkert roligare, men det finns absolut fler tråkigare matcher oxå :)
:P