Richard Dunne, hur många självmål har han gjort i sin karriär nu? Useless cunt
http://duckdown82.tumblr.com/
ja ja, vi hade varsin halvlek så 1-1 e la rättvist.. gött med crouch
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Inte för att jag tror att Chelsea har någon chans så är det ju bara Man U och Chelsea det står mellan nu.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
psycholess tror du inte att chelsea har en chans, eller vad menar du? räcker ju att dem kryssar mot arsenal och förlorar på SB
Nä, jag tror nämligen inte att United tappar poäng på fler ställen än på SB. Jag är ödmjuk.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
dem kryssa mot middlesbrough idag ju så visst finns där en chans....
psycholess e ödmjuk..... LOL
Åkerberga kan fotboll...... LOL
men lol det är det uppenbart att jag kan
känns inte som nån fördel för pool att arsenal inte vunnit hittills, dock har man hemmaplan, så det akn gå hur som helst. alltid lika tråkigt att titta på på pool som dock överaskade med att spela fotboll en halvlek i lördags. 2-1 till gunners är mitt tips!
det är kuken att ja missar kvällens match, men men..får följa den på något sätt det blir 2-1 till liverpool, torres gör båda..dansken missar öppet mål på stopptid och wenger blir lite upprörd och skyller på det tuffa spelschemat
Blir 1-1 ikväll med, förlängning som Pool tyvärr vinner =(.. Kolo utvisad.
sug balle. arsenal ska väl kunna peta in ett av sina 20 chanser och inte samma dom på danskt sätt som sist :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*sabba
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ryktet säger att Hyypiä tänker nicka in ett mål ikväll.
Snyggt mål! Kom igen nu Liverpool, vänd det här!
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
JA :D Underbar nick!
fan jag mår psykiskt dåliut av att se sånna här matcher. fotboll kommer döda mig när jag är old och mitt hjärta är svagt.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Go Liverpool! 1-1.. men snart så ;)
Hur kunde ryktet känna till målet i förväg? Luktar uppgjort.
Såja Torres!
baah.. får man ha mer flyt
be the change
His armband proved he was a red TORRES TORRES You'll never walk alone it said TORRES TORRES We bought the lad from sunny He gets the ball he scores again Fernando Torres Liverpools number nine
faaaaaaan.. men det var fan mäktigt framspel.. 2-2...
3-2!!! oj oj oj :)
Fan får hjärtinfarkt ju! Kom igen nu Liverpool!
hahahahahah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-
Du driver med mig.. Dom vinner på skitmål och en osäker straff, dra åt helövete
be the change
så ;)
Den var Babel värd!
det är så jävla sjukt att det är sant, lär er spela fotboll jävla fittpool.. Oså vinner dem pga ett JÄVLA FITTSKITHELVETES Mål och en jäääävligt osäker straff i mina ögon.. nån har visst gått i skola i italien tycker jag.. helvetes helvete..
be the change
Helt jävla underbart!!!! :o)
sista målet spelar ändå ingen roll, så jävla tråkiga är dom dra åt helvete
be the change
4-2 till Liverpool. Helt jävla otroligt. Hatar den tråkiga fotboll de spelar.. men den funkar ju tydligen
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Oj oj oj va skönt... kom då chelsea
haha fy faaaaaaaaan. vilken match!
Arsenal var så jävla värda att vinna efter walcott's ägning av liverpool. Men det tyckte inte domaren. Av alla nationaliteter så ska man bli sviken av en svensk.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Walcott kan dra alla spelare i Liverpool, och Babel kan filma en straff. Duktigt pool!!!!!
Snälla lägg ner, det var en straff. Ni kan inte klaga på den straffen. Och till Chelsea: You aint got no history!
en utebliven straff och en feldömd, då går man inte vidare i cl. alltid lika roligt att se pool på 6an, fan man kräks av hela högen. suger glenn av dom varje dag?
rkellyone måste undra om du är halvt eller helt efterbliven? kamma dig för fan
haha vilken jävla match! Oj oj oj, svettigt värre. Dubbelsmäll för Arsenal som fick Flamini utbytt också.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
rkellyone X2 det var ett par armar som slogs. här i england var ingen kommentator säker, men kan gissa på att hysen och den andra tomten du lyssnat på var övertygade om att det var straff.
en utebliven straff och en feldömd, då går man inte vidare i cl. yep det är tyvärr där det brister och det är förjävla tragiskt
http://duckdown82.tumblr.com/