haha! Fler frustrerade komentarer, det är som knark för mig just nu. aaah
Är ändå stolt över Wenger som håller i att spela fin fotboll. (dock går det inte när man möter ett div.3 spelande lag som Liverpool oftast). Jag ser hellre att mitt lag spelar underbar fotboll, än är allmänt kassa som pool. Tack för mig, ni gick vidare, och det borde vi hindrat. Grattis..
be the change
så jävla nice! och alla som var så säkra på fenerbahce. kom liverpool för fan
Haha. Ojj vad min skadeglädje flödar just nu, älskar att se storlag gå på nitar. Det ger ett jävla perspektiv när man går och hoppas på topp nio innan säsongen.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
FYFAN VILKEN JÄVLA IDIOT FRÖJDFELT ÄR. SKÄMMER UT HELA SVENSKLA DOMARKÅREN! Klart som fan att inget lag vill spela vackert när världens bäst spelande och vackraste fotbollslag är hatade av alla domare. Fyfan säger först får de inte en helt solklar straff? Kan en straff bli mer solklar? Till och med Glenn Hysen skällde ut domaren och han e ju liverpoolare in i graven. Och sen nu ser man att Fröjdfelt ska va domare, kul tänker man kanske då men det är ju som upplagd för en skandal och man är ju inte särskilt förvånad. Så säger råttan som tror han kan allt bara för han spelat i Sveriges skitigaste klubb att det är starkt av Babel och lägga sig, vafan är det som är starkt med det? Han tappar balansen samtidigt som han drar i Toure?!? Idioter är va de är!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
one Ja jag såg på 6an, men jag tycker att det såg ut som att Babel drogs ner. Tycker att det borde varit straff, nu är jag ingen fotbollsexpert jämfört med Engelska expertkommentatorer. Så om de inte är säkra så kanske jag har fel då.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Tre horor till holländare och en svensk som avgör Arsenals väg genom Champions League
rkellyone X2 jo såg ut som straff i flera vinklar, men i en från linjedomarens sida ser man typ armar som slåss och det är väldigt tveksamt... men visst, 50/50 och det dömdes straff...
jag är frustrerad...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
straffen är SOLKLAR! haha
Klart som fan att inget lag vill spela vackert när världens bäst spelande och vackraste fotbollslag är hatade av alla domare. Ohh my....
Kvällens korkaste var iaf Essien, hur fan kan man vara så korkad när man vet att man missar nästa match vid ett gult kort, otroligt korkat
http://duckdown82.tumblr.com/
Bättre att missa första semin än en eventuel final, men förstår din poäng
Hilario, håller han verkligen i en CL semifinal, det är frågan
one Med tanke på hur viktig han är på mittfältet och med en nästintill avgörande match om att haka på ligaracet till helgen så ser jag det inte som något annat än en dubbelsmäll. Men visst, din frusration gör dig blind i dagsläget.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Absolut ingen straff. Kanske frispark i första momentet men Toure gör inget fel. Lider med Arsenal.
your heart pump project kool-aid
liverpool är värdiga vinnare. arsenal levererade inte över två matcher. liverpool gjorde det.
Chel$ki kanske får signa Hedman igen.
Skönt att äckliga Arsenal åkte ut! Bra jobbat Liverpool!
fan finns det videos på alla mål och straff situationen eller måste jag hålla på vänta?
"life's a garden, dig it."
Hajjaru Har du sett matcherna eller är du bara mentalt efterbliven?
Levererade inte? De gjorde lika många mål som Liverpool i första matchen så vitt jag vet PLUS att de skulle ha den solklaraste straffen i världshistorien.
I andra matchen har de så jävla mycket mer än liverpool som gör ett av sina mål på en feldömd straff, och det sista målet kan fan inte kallas för att leverera när arsenal ändå har insett att de blivit utdömda!
arrivederci arsenal, i mina ögon är pool värdiga vinnare. kan redan se finalen framför mig, united - pool (riktigt ballt, 3-1 till united, ballaste blir ju om mina föraningar stämmer precis)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Är det några som är äckliga så är det liverpool. Arsenal kan i alla fall spela fotboll med någolunda värdig passningsspel. Ah well, vi tar dem i final, three time in a row, you scouser arses!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
är bitter som fan, tänker dock inte gnälla på att det var orättvist. faktumet kvarstår dock att arsenal blivit berövad en straff och fått en feldömd mot sig. babel gör en bra framryckning, ska ha frispark när fabregas drar honom i tröjan, resten är bara skådespel. sen om fabregas ska ha kort eller inte, eller vilken färg det ska vara det skiter jag i. det avgör matchen och nu är den avgjord. måste säga att jag aldrig förstår benites, han har spelare som kan spela fotboll och han låter dm bara göra det på hemmaplan. för en gång skull spelar liverpool fotboll. flaminis skada tyckte jag avgjorde mycket också, gilberto tar inte en offensiv löpning på hela matchen. senderos backspel ska man inte prata om. säsongen är över för arsenal, nu vill jag se kidsen i de sista matcherna (undantag för united då det är ett prestigemöte). jag slipper också må urdåligt i x antal matcher innan 08/09 börjar.
har de så jävla mycket mer än liverpool haha what
JOHANNN P23 - tack jag vill pussa dig.
sen alla som säger att det inte var straff, ni hade ju tyckt precis tvärtom om det var nån i erat lag som blev ner riven, och det vet ni själva.
Balhoo nej? det finns några som inte är helt färgblinda här. det är en sak att tycka det är straff och det är en annan att vara glad över att man har fått en straff.
Balhoo X62 du vann just priset dagens mest korkade citat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Balhoo X62 Inte om man kan vara ärlig och se på det från två håll vilket vissa tydligen inte klarar av dvs. fröjdfelt och den där jävla holländaren som lekte pajas i första matchen
Har alla arsenalfans här gått i gnällskola hos Wenger eller vad är det frågan om?
Boyz n the wood
jag hitatr fan ingen sida som visar straff situationen... vill se från olika vinklar igen, enda jag kan tänka mig är att det var strax utanför sraffområdet hann inte kolla noga på det.
Arttack har du gått i komediskola hos Shan Atzi? mongo
hann inte kolla noga på det. men ändå tycker du att du kan kommentera?
duckdown X25 Kvällens korkaste var iaf Essien, hur fan kan man vara så korkad när man vet att man missar nästa match vid ett gult kort, otroligt korkatjag kallar det inte korkat, snarare lamt av domaren. i fotboll visar man känslor, det är inte som att han sparka iväg bollen utan han dunkade den i marken och den landade på samma ställe igen. jävligt barnsligt av domaren tycker jag.
Hilario, håller han verkligen i en CL semifinal, det är frågan svårt att säga... idag visade han iallafall att han förtjänar kontraktet. han har väldigt lite matchträning men han har grejat det relativt bra sist både cudicini och cech var skadade.
jag hoppas dock att cudicini bara åkte på någon form av streckning, han kunde gå ut från plan utan några större problem så någon veckas vila räcker kanske.
Inga höga studieskulder i här inte... Känns som att det här bara bekräftar det fakutm att Benitez är en skickligare cup-coach än vad Wenger är.
solklart????? när kameran är på övre motsatta läktare?? kolla en närbild så ser du att fabregas drar babel i tröjan utanför straff området och sen snubblar både kolo och babel vidare
all_ya du har rätt angående cupcoachningen, sen är väl det smartaste att inte ta studielån över huvudtaget?
frankie: Jo iofs, men dagens regler inom fotbollen är lite sjuka så man får gult kort för såna där grejer och det vet spelarna om.
Det var inte riktigt där min poäng låg.. Vi fick i alla fall se en svensk spela en avgörande roll i CL igen.
mm lika härligt varje gång
mike_ P23 - men är du dum? jag skrev DÄR ser det iaf solklart ut. jag skrev även att jag inte hittade bättre videos. så hjälp mig med det då plz om du nu vill att jag ska kolla och kanske vika mig.
Ännu en gång åker Arsenal ut pga slarv. Liverpool spelade bättre denna veckna än förra men överlag va ju Liverpool riktigt dåliga jämfört med hur de brukar spela. Arsenal skulle ha punkterat mötet förra veckan när man va totalt dominerande. den här veckan hade Liverpool störst övertag men dom presterade fortfarande inte några farliga målchanser, det va nästan arsenal som va närmst att göra mål på sina chanser. sen kom den 80 minuten, säg vad man vill om straffarna jag ska inte börja gnälla, Arsenal borde ha säkrat vinsten redan. that's football. Synd bara att Liverpool som egentligen går vidare mest pga tur inte kommer ha en challe att ta hem skiten, möjligtvis kan man ta chelsea men knappast Man-U i en ev Final (omman går händelserna i förväg :)
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Balhoo DÄR ser det inte solklart ut för fem öre. jag hänvisar dig till att följa matcherna ordentligt och om du har belägg dvs. sett närbilderna kommentera.
Mike_ Arttack har du gått i komediskola hos Shan Atzi? mongo Jag trodde han hette Shan Atci. Jag ger dej 6.0 för förolämpningen i slutet och 0.0 för originalitet.
Boyz n the wood
Arttack håll dig till alfapet, simhopp, konståkning och rytmisk gymnastik.
Står det redan klart vilka som möter vilka eller blir det lottning?
mike_ kunde inte, var stressad som fan kom just hem från jobbet och höll på med käk :( ska jag berätta mer? men nått som borde irritera er Arsenal supportrar mer än detta är att ni inte fick straff i ett relativt (nä inte helt jag vet) liknande läge i förra matchen...
all_ya yes, chelsea möter pool och vinnarna i de andra matcherna möter varandra
Balhoo det är lugnt, som du förstår är man inte i gladaste läget direkt. helt rätt ang. förra matchen också, den ligger inte närmst till hands bara.