I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Arsenal-Liverpool, 3 matcher på rad!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-03-31 15:32

Arsenal-Liverpool, 3 matcher på rad!

Dags o värma upp, två möten i CL och ett möte på lördag i ligan, tre heta möten om man säger så...

tycker det e omöjligt o säga hur detta ska sluta, arsenal är ju egentligen ett bättre lag men vi får hoppas att liverpool gör som dom brukar i CL..

tror det blir 1-1 på onsdag, arsenal vinner på lördag och liverpool vinner veckan därefter med 2-1

gerrard och torres tar hand om det...

http://www.youtube.com/watch?v=DUjRQfJ3f74

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-03-31 16:52
Arsenal vinner på onsdag minst med 2-0, sen förlorar de dom två andra matcherna men går ändå vidare.

2008-03-31 20:59

Jag är riktigt taggad, nu när PL är lite avlägset så ska det satsas 300% på CL! Fast det kommer bli tufft, bara vi vinner hemma på Ashburton så vi inte behöver göra en massa mål på Anfield.

Go Gunners!!!

"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-04-01 00:17
ashburton...lol

2008-04-01 17:47
det här är ren och skär galenskap, tre matcher på en vecka.. cp. jag hoppas på tre segrar, detta är väl inte rimligt men båda hemmamatcherna ska vi fan vinna gör vi detta kan vi förlora borta och ändå komma ut med maximal vinst. tror att arsenal hittat tillbaka efter vändningen mot bolton och därför blir det 2-0 seger hemma imorron. 2-1 på lördag för att sen avsluta med en förlust med 2-1 eller 3-1 borta. dock är pool äckliga i cl då man får se upp som fan, personligen hoppas jag mer på cl seger än i ligan för i ligan är det i princip kört. att jag hellre vinner ligan än cl är en annan sak. men som sagt med massor av tur och skicklighet är min tippning inte helt far out.

torres oroar väl en hel del och arsenal har inte samma övertag på pool som united har på dom. dock minns jag med glädje förra årets möten och hoppas på upprepning. gerrard kan alltid filma till sig en straff här å var så man kan aldrig vara säker. resten av pool är jag inte det minsta rädd för.

come on gunners!!

2008-04-01 20:38

Lol, det var längesen jag hörde det ordet. Du visste väl att den hette från början ashburton grove?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-04-01 22:39
hoffa

du är född 91, ingenting är längesen för dig...o sen är det som är lol att du sa ashburton för att du "inte vill vara en del av det komersiella konsumtionssamhället"

2008-04-02 00:29
Jag tror Arsenal vinner 2 och spelar 1 lika.
be the change

2008-04-02 00:53
Jag tror Liverpool vinner båda CL mötena och spelar lika i ligan.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-04-02 11:50
Heja Arsenal!

Vill helst att det blir 1-1 i kvällens match s¨man har chans att vinna på både bomben och lången, I'm in the zone för tillfället!

2008-04-02 11:56
Det är som att välja mellan pest och kolera, men jag avskyr arsenal mer så heja pool då
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-04-02 16:14
Åkersberga X0 

Det var faktiskt längesen jag hörde det. Säkert 2 månader sen och det är långt för mig.

Nej precis, jag gillar inte att Emirates köpte namnet för 15 år framåt, nått problem med det?

Go Gunners!!

2008-04-02 17:10
det e så jävla ovisst ida, intressant läsning i AB, vi har inte vunnit där på 8 år, de e fan makabert..men som dirkan sa så har vi slagit både inter o barcelona borta så varför inte lilla arsenal oxå..

hoffa..jaaa ja

2008-04-02 21:36
hade de vart materazzi som tackla torres, när han skrek som ett litet barn hade han fått rött kort direkt. Fast kul, matchen är öppen o allt kan hända.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 22:11
Kul att domaren precis snodde en straff från Arsenal! jävla fega hordomare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 22:41
Där kom krysset, nu vinner vi dom 2 andra..
be the change

2008-04-02 22:41
Jag utnämner här med liverpool till världens tråkigaste lag att kolla på. 9 man i backlinjen och en filmande spanjor på topp. Okej de är effektivt men hur fan kan man hålla på ett sånt lag? Om jag var en liverpool supporter så skulle jag skämmas av att se en sådan match. Turmål? Ja, men de var väldigt snyggt utav gerrard där. Backarna går bort sig totalt. Men hur fan kan domarn fria straffen?
Börja spela fotboll liverpool. Jag hatar United mer än alla andra lag, men visst fan kan dom lira boll iallafall. Skäms!

2008-04-02 22:45
så jävla bedrövligt, känns orättvist som fan. domaren skulle gett arsenal straff inget snack om saken. hur mycket pengar har bendtner satt på liverpool? räddar en boll på mållinjen, fast, domaren signalerade en tokfel offside så det hade väl inte räknats ändå. hur kan man ta ut v. persie istället för eboue? eboue var sämst. alonso hade skön statistik när han gick ut, 22 complete passes, 0 attacking passes.  vad ska adebayor ute på kanterna o göra, in i boxen, reina har inte en chans på höga bollar.

2008-04-02 22:51
håller med.

Och jag säger också, Fler bollar på Walcott ffs!!!!!!!

nästa tisdag tar vi dom dock

2008-04-02 22:57
Asså FYFAN VILKEN JÄVLA HOR DOMARE!!!! Fan att han ska förstöra hela kvällen och resten av champions league ja e så jävla förbannad på idioten
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2008-04-02 23:00
synd att fabregas inte gjorde en av sina bättre matcher hade behövts Men att domaren snodde straffen ab Hleb är ju förjävligt, den grabben får inte domsluten med sig som vanligt.
Blir roligare fotboll på Anfield då pool anfaller och Arsenal kan kontra o inte möta på en 9 pers köttmur.
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-04-02 23:06
liverpool behöver ju inte anfalla med tanke på att 0-0 tar dem till semi, vi får nog se en liknande match
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-04-02 23:10
straff skulle det ha varit....men tack o lov så blev det inte det! =)
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2008-04-02 23:12
pellepotter P19

kul att vinna på fusk?

2008-04-02 23:41
Även fast inte pool kommer att anfalla så lär dom ju inte ställa upp laget 5m framför Reina på hemmaplan under 90 min.
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-04-03 09:34
Fyfan vad orättvist!!! Vi borde defenitivt gjort mål på någon av våra chanser och Hlebs uteblivna straff finns inga kommentarer, jag skulle spy på domaren om han vatt i närheten.
Hoppas verkligen rättvisan segrar i detta möte.

2008-04-03 10:23
one
det är ju inte fusk. det är en utebliven straff, vem vet om arsenal hade gjort mål. dessutom vann inte liverpool och det är inte deras fel att domaren inte blåser. besvikelsen är dock enorm. får eboue spela från start istället för walcott på lördag så är det nått fel på världen. van persie skadad?

2008-04-03 11:53
one de är vana

2008-04-03 12:54

Äsch, Hleb filmade ju, backen rörde han knappt

2008-04-03 14:27
duckdown
med tanke på att du skriver backen så har du inte visat duellen ngt större intresse. drar nån dig i axeln på ett friläge är det straff, no matter what. för övrigt var "backen" kuyt. men men det går inte att ändra resultatet nu, ser framemot de två nästa matcherna

2008-04-03 14:30
Just det, det var Kuyt. Får skylla på att jag låg och halvsov när jag såg matchen.

2008-04-03 14:42
duckdown X25

med andra ord var du inte heller särkilt uppmärskam vid straffen heller...

haha

2008-04-03 15:08
Fast det viktigaste var ju ändå att United slog Roma med 2-0 :)

2008-04-03 16:06
Dommarna i PL har redan bjudit USA på guldet ska dom ge bort CL nu också?
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2008-04-03 16:11
Åkersberga: Ditt första tips gick in. Bra där. Spåman :) Satsade du några pengar på resultatet också? 
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2008-04-03 16:42

asså, folk här borde rannsaka sig själva..vad vet ni om fotboll? syftar nog mest på
m ooongo, ni andra arsenalfans e ganska vettiga men ja måste ju tycka illa om er...nåväl till saken

Liverpool i Champions League, på bortaplan är ett annat liverpool, det är ren och skär taktik från rafa, säga vad man vill om det, jag gillar det inte då ja vill se underhållande fotboll, men han vinnr matcherna så han lyckas ju..

näe, ni e dårar, o de e ni som ska skämmas för att ni är så fruktansvärt okunniga..sen ni som säger att det inte spelar någon roll att dansken stod ivägen för bollen för att det ändå var offside..om han hade gett fan i bollen så störde han inte spelet o då hade det inte blivit offside och därmed mål..

men vem bryr sig om detta, Allbäck har kommit hem och vid tillfället då straffen skulle ha givits så va jag tillräkligt onykter för att inte komma ihåg de..men men..

nu kommer vi förlora på lördag o då säger alla Arsenal fans att ni är så himla mkt bättre, men glöm inte att ni aldrig har vunnit CL och kommer inte göra det i år heller..

2008-04-03 16:45

boobytraxx P21

näe ja spelar inte om pengar, ja e redan så tokigt rik...typ..

btw

glenn hysen, fina slingor han har lagt i sitt gråa hår, fick det bekfräftat förut idag när jag stötte på honom på danska vägen..

2008-04-03 17:06
Åkersberga X0

lite trist att försvara liverpool med att de ska vara taktiska på bortaplan och därför ser det ut som det gör. Arsenal spelar lika rolig fotboll, borta som hemma. Vänta och se :)

2008-04-03 17:56
One
kul att vinna på fusk?

äh...det var ju inte deras fel att dommaren är helt blind och bäng i huvudet... =)
jag klagar som sagt inte. Hade jag varit Arsenal supporter skulle jag vilja stycka dommaren. Detta kommer såklart inte ske =)
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2008-04-03 18:27
pellepotter P19

ja man ser det väl som man vill se det

2008-04-03 21:36
one

läste du ens vad jag skrev? det var en förklaring, inte ett försvarstal...

2008-04-04 00:12
Dommarna i PL har redan bjudit USA på guldet ska dom ge bort CL nu också?

Vad menar du?

2008-04-05 11:56
äh, vi kan väll lika gärna vinna idag med

2008-04-05 12:26
idag med var det...
aja, ställs torres och gerrard över tror jag inte pool gör mål, och då vinner man inga matcher. kul att van persie är skadad, det har han ju knappt varit denna säsongen. allas vår favoritdansk stoppas väl in och räddar några bollar på mållinjen och walcott får börja på bänken igen, ingen vet varför, det bara blir så.

2008-04-05 12:43
Heja Liverpool

2008-04-05 14:02
Hejjah Bendtner!
be the change

2008-04-05 14:07
Härligt avslut Riise

2008-04-05 14:11
Haha ellerhur, kunde blivit farligt.. Härligt att se Crouch spela så bra, det var längesen..

GOGO GUNNERS
be the change

2008-04-05 14:30
yesssssssssssssssssssssssssss

2008-04-05 15:49
booOring
be the change

2008-04-05 15:52
kom igen chelsea!! det e väl vår enda chans nu :(