sjukt bra avsnitt... och nej det är inte säsongsavslutning! det är säsongUPPEHÅLL... säsong 2 forsätter i januari! bra avsnitt som fan iaf...nån som fatta vad sarah gjorde med knivbladet? kanske jag som är trött :P bra avsnitt som fan iaf...
just de, den 29:e januari har jag för mig att de börjar igen.. och jag hade fan hoppats på lite heywaire fan :/ längtar iaf..
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Fan vad nice utveckling!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
jag gillade mahone också, han gjorde allt mer spännande
Jag avgudade mahone, fan att han dog då... Han ville ju liksom bara få tillbaks sin familj :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte säkert att han e död än =)
tror inte han är död faktiskt .
ROB
fett kul att belick sitter som en regular prisoner på fox river tillsammans med tweeners gamla cellie... karma anyone?
Mahone är inte död, fan kellerman är ju en hitman så fall han skjuter så gör han det för att döda, MEN han sköt ju fan i axeln.. Så jag kan nog sattsa 100 kr på att han inte är död. Någon mer än mig som märkte ett misstag i detta avsnitt? när T-bag haffat den här nya tjejen och har hans båda händer mot henne sådär lite o säger att han vill ha henne för hennes inre. Där så ser han ju hans trä arm på högersida, när dem sedan byter kamera vinkel så det ska typ se ut så som hon ser han, så e hans höger arm rörlig. haha det va lite synd faktist! KOLLA !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså helt seriöst, tyckte fan synd om bellick. när han kollade med sina puppie eyes ut ifrån cellen .. haha fifan asså !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
haha belleck e fucked ! tycker nästan synd om honom, han är ju så gullig
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
va vare för tomte som sa att de va sista bara uppehåll jue !
nej, det kommer att vara 22 avsnitt
Jävlar va bra! Ett perfekt avsnitt för ett uppehåll. Klart fan inte Mahone dör redan efter halva säsongen.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
visste att kellerman skulle skjuta mahone eller tvärtom där i slutet :) men från att hata kellerman så jävla mycket, i säsong 1 typ, till att gilla honom för det här? hur fan kommer det sig :/ hoppas fan att linc bankar skiten ur honom eftersom han dödade hans fru och försökte döda hans son, men då blir ju inte linc fri direkt :/ oh fan bellick, han e ju helt körd där inne :/ gillar honom inte, men att han ska få 25 år i finkan, nää :( låt han komma hem till sin mamma istället :) aja då blir det väl att vänta ett tag nu då :( precis som i lost:/
Forumsignatur:
Att kellerman dödade hans sons mamma räcker väl.. Och att han försökt döda Lj också.. Men men.. kommer säkert komma nån sån vändning så småningom.. Förstår bara itne vad kellerman behöver Lincoln o Scofield till.. Han skulle ju kunna hålla sig undan från The company lättare om han inte var med dom 2 mest efterspanade i Usa.. Och att avslöja The company behöver han väl inte deras hjälp för.. Fast han kanske vet att han behöver Scofield för att få tag på Sarah som han är säker på vetnågot.. hmm så är det nog! :P
Phew, tur som fan att inte detta slut sög. Trodde det skulle sluta precis när dom står med pistolerna, höll på att dö. Men så hände det väl nåt iaf, så jag är nöjd med detta slut. ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
a men sjukt att dem tar ett uppehåll på 2 månder för ett avsnitt dem måste komma på nått helt sjukt grym isf. alla kommer bli galet besvikna iaf. odrygt o sitta o vänta på ett avsnitt 2 månader.
riktigt fint var detta.. men vad snackar alla om uppehåll?`det kan ju inte sluta så här sen uppehåll en längre tid?. Men fan alltså 10dar har det bara gått i serien sen dom försvann från fängelse. ändå ser de ut som dom har kunna göra massa saker.. tex higwire(stav?) han borde redan vara klar med sin båt och vara på väg mot amsterdam
Men fan alltså 10dar har det bara gått i serien sen dom försvann från fängelse. ändå ser de ut som dom har kunna göra massa saker.. Den där Kellerman odlade en fin skäggstubb på ett par timmar mellan dagens avsnitt och det föregående.
haha så sant så han lyckat läcka ihop sin hand helt fungerande också oh förlora den igen. håller inte de där dem akn aldrig hinna med så mkt saker
fy fan ljuvligt sa katten
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
trailern till nästa e fett nice;D
-.-DMX-.-
det är TV fridge... TV :)
många grejer e ju iofs inte särskilt trovärdiga... dessutom har de ju haft asmycket tur
Nästa avsnitt heter John Doe... lite kul att Linc har varit med i en serie som heter "
John Doe " :)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
fan vilken underbar serie, jag fattar inte hur den kan va så jävla bra och ändå är jag 24år *ler brett lite på sniskan*
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Jag kom o tänka på en sak den dära snitchen dog ju , o t - bag har man fått följa likadant med sucre N tha niggah o självklart lincon o scorfield. men va hände med han psykopaten? det sista ja minns är typ att han cyklade o tog sig in i en butik o käkade glass medan ett par pippade. vad hände med honom? har fan helt glömt bort dog han? :s
a juste a ja minns men blev han tagen av snuten eller kom han undan? fan nu minns ja att han typ gick till vattnet? va hände ?
vadå har man inte fått se nå mer om honom? var det allt. eller var det allt du minns?
OKi thanx dude !
Jag har hört att haywire ska synas i episode 14.. är det ngn som vet det säkert? vet ngn när preview kmr?
skjukt bra avsnitt Bästa avsnittet om man säger så. jag gillade mahone han gav serien en extra ''lyft'' . fan asså man längtar ju stort till avsnitt 14,
trailern by the way . haha va grymt roligt när bellick zommas ut när han e i finkan:D
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
Nästa avsnitt kommer i slutet av januari :(
rök miljövänligt, rök grönt
ewah P17 ja, fett kul att han hamnade med den ashåriga galningen..
undrar om hans penis har läkt från det att tweener gjorde sitt, jobbigt läge för bellick isf :p
john doe kan även syfta på gubben som inte sa ngt som (b)ill kim verkade så rädd för..
fridge: t.ex. att de lyckades springa från polisen en hel natt i första avsnitt av S2.. ;)
tänk om kellerman tänker så här: 1. mahone är värdelös och det är värt att offra honom för min plan 2. jag ska ta tillbaka mitt jobb och komma högre upp än kim 3. jag får linc och michael att hitta sarah åt mgi, tll dom skulle hon kunna anförtro vad det är hennes pappa gav henne, alternativt hota döda michael om hon inte berättar. han måste ju fattat att kim inte skulle låta honom komma tillbaka så easy efter allt, och efter han "nämnt" att han vet allt om presidenten. så han vet att det kommer take mer än o bara hjälpa mahone o döda bröderna. så han spelar schysst tills han får tag i den viktiga informationen och täpper till den riktiga läckan. och saves the day...... nåt sånt eller så är han bara arg på presidenten på riktit.. hoppas det för michael och lincs skull. plus att de hade vart coolt o se nån från the inside göra det svårt för kim och gänget. men känns som de kommer vilja dra ut på det mer med ännu en set back för bröderna.
kommer take mer hahah. vem fan skriver så.
nu är det trots allt andra halvan av säsongen kommer nog gå lite bättre för micheal o linc nu ett tag åtminstone... brukar vara så på tv-serier( i alla fall de jag sett) sen avslutar de kaosartat med värsta cliffhangern
fan vilket bra avsnitt jag ryser, underbar story där blako blakoww
zogge, man har ju fått se hur steadman ser ut.. och han såg inte ut så där ju..
när kommer nästa avsnitt
It's not a cap, it's a flag
När Mahone frågar i bilen innan tunneln.. okey what do I need to know så tror jag kellerman sa att han skulle skjuta honom i västen lr liknande.. Just för att få tag på sarah och den information dom tror hon har.. lr vad säger ni :D
Linged: Det samtalet handlade om hur dom skulle döda Michael och Lincoln innan dom kommer till fängelset i bilen, när dom lämnade nycklar o dörren öppen osv.. det var dom planerna dom diskuterade, inte att skjuta varandra.
rip tweener http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,945935,00.html
lal han är inte död:P
-.-DMX-.-
jo, tweener är död, men inte Lane Garrison ;)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
"Prison Break-stjärnan Lane Garrison var med i en bilolycka på lördagskvällen. Garrison klarade sig undan olyckan med lindrigare skador, men en 17-årig pojke dog och ytterligare två tonåringar skadades vid olyckan, rapporterar Reuters." Testa läsa lite mer än bara rubriken? C:
22 januari - Prison Break S02E14 "John Doe" <3 Hoppas jävlar att Kellerman verkligen vill poppa presidenten.. vore riktigt sjyst att se bröderna och han kötta lite tsm :)
fyfan va jag hatar dessa uppehåll!