Sarah är väl inte efterluyst?
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Är hon inte det efter dem sprejade ner hon bruden vid telefonautomaten?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
FBI tror att hon är död. Däremot så är hon inte lyst av polisen då hon har släppts efter förhör etc...
Passion found
tycker fortfarande att PB är en sjukt värd serie. Lite mycket trampa vatten över den men fortfarande jääävligt bra. Sitter som på nålar varje avsnitt.
jobbe> varför tittar du ens på serien det är den stora frågan? och varför skapa en ny användare för att skriva skit om prison som du tom verkar titta på och ladda ner ganska febrilt så fort det nya avsnittet kommer i US
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
zogge aKan du först förklara för mig var du fått idéen om att det pitchades som en 9-avsnittsserie då jag vet att det pitchades som en serie på 12 avsnitt. Sen, om det nu är så uppenbart vad som Michael och Linc kommer göra nu och vad deras plan är så berätta det för mig...please.
Passion found
3 dagar kvar till ett avsnitt som heter ''killing box'' oooo undra vem som ligger i den lådan :D
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
4hela dagar hmmm . va fan kan en till säsong ineehålla skulle vart perfekt med en hel säsong 2 , till 22.. hittar bandet , nån dör , dom avslöjas,, sen kanske man kan följa vad som händer efter allt..typ sista 2-3 avsnitten småscener dom tattbort men kan visas för att få en bättre blick av serien osv . .
ROB
zogge Du har fortfarande inte besvarat mina frågor. Den senaste frågan jag besvarade du med ett svar som du TRODDE skulle hända. Att ens gå till attack mot en hel tråd och en hel serie utan någon som helst grund är ju bara barnsligt.
Passion found
Sen dom kom ur fängelset har det bara blivit tråkigare och tråkigare.. fan dom drar verkligen ut på allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spöket P24 precis, dom nöter bara ut på saker.. men fortfarande en bra serie..
hoppas dom kmr med ngt schyst i nästa avsnitt, som haywire t.ex :D
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Drar ut på allt? Vadå, skulle dom ta sig ur fängelset, sen ta sig till Panama i samma avsnitt då dom rymde och serien slutar eller? Klart det måste hända grejer. Klarar inte en rymmning från ett så välbevakat fängelse på 2 dagar. ^^ Rom byggdes in på en dag. :D
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Rom bryggdes inte på en dag.
Passion found
asså är det bara jag som tycker att denna serie e sjukt bra!? jag tycker ju de bara blir mer och mer spännande medans ni tycker att det blir tråkigare och tråkigare. om ni tycker att PB e tråkigt tror jag inte att denna tråd e för er
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
när skulle uppehållet vara då??
fooshizzle Uppehållet är från och med det att nästa avsnitt sänds (i morgon) tills 7 januari (prelimenärt datum) Jag har förklarat det korta uppehållet längre upp.
Passion found
P-TS P2 aaha ok =/ ganska länge ändå.. lost har iofs uppehåll till februari så..
men då måste nästa avsnitt vara fett me kickass o så va eehheee
njaaa inte så om man jämför med det uppehållet som var tänkt att vara. Men serier har ju i allmänhet ett vinteruppehåll på ett antal månader... så några veckor kan iaf. jag stå ut med.
Passion found
Bra avsnitt, bra serie. Jag tycker lite synd om folk som måste överanalysera alltihop. Det kan inte vara roligt för er att titta på tv? haha. Sucre lär inte gått på planet, btw. Förhoppningsvis byter nu Kellerman sida.. han sitter inne på ganska mycket skön information. Ironi vore om Haywire är den enda som klarar sig och lever ett nice liv i Holland med sin nya hund... Ny episod ikväll!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
rapsodisk Man ser ju på senaste trailern att hanepå planet.. och att dom ska hoppa fallskärm typ..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged Okey.. har inte sett trailern på nästa.. Aja, men han måste klara sig i alla fall..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
kommer det avsnitt imorrn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag glider in med en hemmasnickrad teori inför nattens avsnitt. Kan det inte vara så att han där spaggen gav Mahone fel uppgifter, alltså dom uppgifter som han först gav till Michael. Att ett annat plan lyfter därifrån alltså och att det är det planet dom nu kommer skjuta ned. Sen får vi hoppas att Mahone drar en Boondock Saints on their asses och går över till Lincens och Michaels sida.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
T-Bag ar den skonaste snubben, maste saga att tolvan ar den basta hittils. Sucre kanske dor om de skjuter ner planet. Det far inte handa. Det kanns nu allvaret borjar
Shuu
shit såg just klart sista avsnittet för sesången, fett spännande!!!!!!!!!!!! ska inte säga nåt för många har nog inte sett den än =)
sista de har väl fan inte kommit än de är massa kvar ?
jag tror det var sista för sesången iallfall, nr 13 asså
jo det var sista, nästa är
John Doe 1/29/2007
fast det är en spoiler tråd så jag skulle kunna berätta vad som händer i slutet muahahhahaha =) näää ska inte göra det
woooooooow har fan inte tänk på att de är så nååååra. haha ne fan de lär du inte göra !
Oh spännande avsnitt, fast lite förutsägbart...
yeeees ska kolla de nu, har hört att de va stört bra iaf. får se :D
Efter att ha sett säsongsavslutningen är det enda jag kan göra att skrika rakt ut i luften av glädje: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla gott. Äntligen, ÄNTLIGEN, får man en cliffhanger med positiv vibe. Fyfan vad underbart.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
a de här avsnittet var hetl sjukt bra fan :D
lite väl väntat bara
man har jue nästan väntat på de här hela säsongen !
Låter lovande :) Ska tanka avsnittet nu..
YEAH!!!!!!!!!!! DOM HAR DERAS INSIDE MAN! sååååå bra serie!!!!!!!!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
okej....dags att inte titta in i den här tråden på ett par timmar.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Lincoln vet inte att det var han som mördade hans exfru och försökte mörda hans son?
cva ?
han har inte så mkt till val de är deras ända utväg just nu !
OMG , det här avsnittet lyfte hela säsongen:P... sjukt bra den här gången DIE BIATCH!
-.-DMX-.-
Är jag den enda som gillade Mahone? :(
cva ?
kellerman brushÄÄN :D grymt bra avsnitt.. "..bring the bitch down" :D
KELLERMAN (L)
I'll see you in another life, brotha!
vaaah? var detta avsnittet det sista för säsongen? Fyfan.. jag som tycket det kändes jobbigt att det är en hel vecka kvar till nästa men uh tre månader? Aja riktigt bra avsnitt i alla fall. Kul kul kul slut, har faktist också gått och väntat på det, trodde dock att kellerman skulle bli kär i sarah och försöka hjälpa henne. och så till den ständiga frågan. vart är Heywire?!
Gerdaman