Prison Break - Säsong 2 *spoilers* Del II
Kändes som den andra tråden började bli lite seg och jobbig med över 1000 inlägg. Vi väntar alla spännt på episod 12, som jag hoppas kommer innehålla "FBI-snubben"'s smärtsamma död. Någon mer än jag som stör mig otroligt jävla mycket på kinesens (Bill Kim?) förbannat äckliga tillgjorda hånflin? Och Sara Tancredi för ju inte dö! Eller?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Kim är hård! Vad tror ni händer i slutet och vilka klarar sig? Jag tror scofield inte klarar det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om det ska bli en tredje säsong så e det såklart scofield klarar sig... de jag tror skulle kunna dö är sucre, c-note, t-bag, LJ eller farsan typ... från den "goda sidan" så att säga... sen tror jag paul kellerman dör samt mahone och kanske kineskim äh vi får helt enkelt vänta o se
Känns som att chinesen är för ond för att få fortsätta.. Trodde aldrig han skulle släppa ut Mahone btw
Rastasite: Hehe, satt också och väntade på skottet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skönt inga mer spoilarerande från racapp nu längtar man efter avsnitt 12
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
alltså....sarah dör inte, finns inte en chans efter man fått se trailern till nästa avsnitt.
Passion found
Ok? Så numera skak det bara skrivas i den här tråden och inte den andra eller är det här bara för riktiga spoilers eller hur ligger de till?
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Prison break beroende framkallade asså. grymt är det. längtar som fan till E 12. någon som möjligtvis vet hur många avsnitt det kommer vara på denna säsong? eller hur många avsnitt det är till det tar slut ? om det nu gör det. Peyce
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
sarah kan inte dö. hon ska ju bli tillsammans med scofield. mahone är ascool, jag tror han kommer gå över till de "godas" sida. jag såg någonstans att det inte kommer vara så många avsnitt i säsong 2, ca 13 eller 15 avsnitt bara. hoppas det inte är sant! eller så kommer det vara ett uppehåll.
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
Det blir uppehåll sen!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
wtf.. måste ju vara 22 ep? Tycker jag iaf.. och ett uppehåll pallar jag inte, fan, baseball-uppehållet höll på att döda mig.
alltså inget jävla lostuppehåll här också! tancredi får inte dö.. då kommer jag börja böla på rikigt.
Mahone är så jävla cool, han är lätt coolare än Scofield, speciellt nu när man fått reda på lite mera vem han är i person osv.
T-bag är ju lätt skönaste karaktären.
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
precis, t-bag is the man!
t-bag kommer att köpa livvakter och vålta alla :D
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Det är 13 avsnitt i säsong 2. När dom har visat det 13:e har det varit 35 avsnitt allt som allt.
Passion found
Kan väl inte bara vara 13 avsnitt? :S
det är samma sak som att de var 13 avsnitt på säsong 1 och sedan uppehåll
yeah okej. så säsong två kommer alltså också vara 22 epsoder? på fox hemsida såtr det att det är 2 avsnitt kvar innan "the big fall-finale" .. tar det som att det bara kommer vara ett uppehåll.
bra avsnitt men lite för förutsägbar...tror att farsan eller sucrates kommer bli skjuten av mahon. undrar nu också hur sara kommer klara sig......ge mig avsnitt 12!!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
s02 e12 20 Nov 06 The Giving Tree Ovanstående är det enda som är kvar (Rättar mig själv).
Och JA, dom kommer ha ett uppehåll precis som förra säsongen.
Precis som säsong 1 så består säsong 2 av 22 avsnitt.
Passion found
någon som har hittat trailern till 12an?
www.soundcloud.com/arionmusic
nu fatta jag va de va under den där väsxten i början av avsnitt s09 de va nitroglycerin men eftersom de va poliser där kunde han ej gräva upp de . haha de va nu jag fatta va de va hade undrat länge va de va under den där växten. och denna behind the scence som P-TS P2 la upp när sucre blir skjuten så kommer de spoiler elle nåt vad e de om?
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
På spoilerfix.com så har dom riktiga förstörar-spoilers, läste precis om vad som kommer att hända om två avsnitt :P
I'll see you in another life, brotha!
det är så olidligt jobbigt att behöva vänta....en vecka kan kännas som 2 år ibland....sarah får bara inte dö....jag blev skitledsen när stormare dog..inga fler goda får dö nu
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
ngn som vet hut långt uppehåll de blir??
fyfan vad länge. jag hatar uppehåll :(
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
NEWS! Kan droppa lite heta nyheter jag fått från tv-bloaget FOX. Protesterna när dom splittade prison break i två delar visste inga gränser.Och iår så har många av de nya serierna tvingats lägga ner, Fox är därför nere i en liten ekonomisk kris. Därför har dom valt att bara låta uppehållet i Prison Break vara några veckor och nästa del av säsongen kommer upp redan i Januari på TV-apparater runt om i USA. Den här informationen är från säkra källor, ut och fira nu!
Passion found
"redan"? skitgrejer..
någon måste tyvärr dö snart, det är bara att inse fakta jag hoppas personligen på att t-bag för andra handen avhuggen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
T-Bag dör... det måste han göra. Han har gjort så mycket skit efter han kom ut så han borde ju verkligen dö.
Passion found
T-Bag är den enda personen som är skön i hela serien;D utan honom så dör hela serien
-.-DMX-.-
I natt damer och herrar!
Ingen som tycker att dem står lite still att de inte dem inte kommer non stans fast de gått 11 program ?
snart dags.. sweeet
men micheal kan inte åka in igen jjag tror inte dom kommer kunna rymma då . dom kanske lägger honom i ett annat fängelse som han också designat ... :P
a men de går jue itne o göra en story där dem åker in o ut helatiden då kommer folk sluta titta till slut. men de lär jue hända nått drästiskt snart iaf !
zogge: Vart har dom skrivit det? Jag tror inte dom ligger så långt fram.. eventuellt att ett preliminärt manus på en episod av säsong 3 är klart.. Klart dom skulle kunna göra en säsong 3. Varför skulle dom inte kunna göra en säsong där Michael o co. blir jagade kors och tvärs över världen... det skulle säkert bli en succé det också.
men avsnitt 12 vrkar ju bli spännande vem tror ni denna ''pappa'' till linc och mich e? micheal säger ju ''i know this man''. några gissningar?
ja men han vet jue att de är hans pappa han såg honom när Lincon skulle avrättas han var där under non basebolls spelares namn!
Vem var isåfall han som hjälpte dom i Säsong 1 ??
Några timmar till biaaatches ;)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
javisst äre så inte mkt kvar nu alls !