I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prison Break - Säsong 2 *spoilers* Del II

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-11-21 05:28
fan vilken cliffhanger det var i det här avsnitter. helt galer sugen på nästa avsnitt nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 05:29
Fy fan vad jag hatar mahone han vet allt, kan allt, jävla wondercop..Men bra avsnitt ändå :>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 07:39
han kommer snart få äta sin egen skit är jag rätt säker på.

2006-11-21 09:09
Okej....dags att inte gå in i tråden på ett par timmar :)
Passion found

2006-11-21 09:41

fan va spännande det ska vara :P

SKU - SKU - SKULASON!

2006-11-21 12:59
Såg dom inte bilen komma drämmandes rakt in i dom?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2006-11-21 13:01
tror inte dem checkar högeregeln när dem är ute på vift och försöker komma ut från landet

2006-11-21 13:04
Den kom väl ifrån sidan? Som det var en korsning. Och det var mörkt, och Mahone har lysena på.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2006-11-21 13:11
jag vet inte, jag hatar iallafall serien nu, ja kommer ha abs i 1 vecka nu och blir så jävla irriterad att dem ska försöka få scofields bror "fri" scofield kommer ju liksom endå få sitta i finkan osv, det där jävla bandet kommer icke att hjälpa!

2006-11-21 14:53
mYspersSon

Det var ju lysena han inte hade på
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2006-11-21 15:33
Snacka om att serien gått ner sig, börjar nästan bli pinsamt.

Nu vore seriens räddning att få se Tancredi, C-notes flickvän idka älskog. Nevars men lite mer av t-bag och tweener tack. Annars bojkottar jag serien.

2006-11-21 16:01
alltså palla, serien börjar bli dålig, händer ju bara samma sak hela tiden
-.-DMX-.-

2006-11-21 16:50
whine..

zooge bara för att mahone körde in i dom betyder inte att dom åker tillbaka.. troligtvis gör dom det inte..

devv P1.. du vet att tweener är död va?
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!

2006-11-21 16:50
Fooshizzle P35

Haha hur fan dog han? Glömmer i princip bort all handling när jag sett klart avsnittet.

2006-11-21 17:58

devv P1

snitchen, the rat, tweener han blev skjuten av mahone .
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/

2006-11-21 19:12
åh nej, åh nej.. slutet ftw

2006-11-21 19:14
Fan säger jag Tweener för, jag menade givetvis Haywire. Han är la inte död iallafall? Älskar de små klippen man får se med honom, så skönt förvirrad. :D

Tweener blev ju fan pepprad av Mahone vid bilen.

2006-11-21 19:34
haywire borde vi få se i ngn av dom två nästa avsnitt..

och nej zogge, försöker låta bli att kolla i previews..
ok om dom åker in igen så börjar nog jag också tappa intresse för den här serien..

2006-11-21 20:02
var det här slutet för bellick eller?

jävligt bra avsnitt ju :D den här serien är ju så underbar:D aah så bra:D

hoppas fan inte att sucre blir ned skjuten :(

och vad händer med c-notes brud? kan hon hamna i finkan för det där eller?
Forumsignatur:

2006-11-21 20:31
är de mnågon som vet vilket avsnitt dom visade igår

2006-11-21 20:48
bellick kommer torska och hamna i fox river. det fattar man ju.
sen kanske nån mördar han där eller nåt

"smaka sin egna medicin" typ
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.

2006-11-21 21:20
fan va scofield delen gått ner sig.

det mesta andra e ju intressant men just nu vill ja bara att mahone ska dö . så jävla tråkigt att han lyckas lista ut allt hela tiden å så blire blast å bazz å nu ere runkish PEEEEEEEEEEEJZ

2006-11-21 22:16
Det här avsnittet var ju skituselt.. Visst får man slut på idéer efter ett tag, men det här är löjligt.. Inte bara att det är så förutsägbart, men även riktigt lamt.. Känns verkligen som att serien har "jumped the shark" nu.

Hoppas de gör en helomvändning i säsong 3. En sitcom om Linc & Michael som lever i Panama och driver sin lilla dykaffär eller vad det var, men löser brott om nätterna.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2006-11-21 22:32
Det här avsnittet var, som Caliber ovanför mig säger, helt värdelöst.

Riktigt jävla tråkigt. URMJÖLKNINGEN HAR BÖRJAT!
Passion found

2006-11-21 22:56
Jag lovar att säsong 3 kommer o handla om deras barndom elr något sånt:P
-.-DMX-.-

2006-11-22 01:34
vaddå uselt? jag satt på nålar hela jävla avsnittet!

I love this shit! night
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2006-11-22 01:35
tycker också att det funkar fortfarande.. klart att det är sjukt orealistiskt och att mahone _alltid_ lyckas hitta scofield precis i rättan tid osv. Men det är ju det som är nice.. spännande.
Gerdaman

2006-11-22 01:36
Var fett nervig hela avsnittet också, tyckte det var riktigt nice förutom slutet. Farsan förstör också, skönt att han dog, så jävla usel karaktär och skådis.

2006-11-22 08:23
ja vad ska man säga, vilken idiot vänder om bilen för att kunna ringa ettt samtal, och samtidigt säger till lincis att det spelar ingen roll dom behöver lite spänning typ, så mahone är så välkommen att ta dom

michael bad om det och han fick det
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-11-22 08:37
and1: För du tror att mottagning på mobil är nått som finns exakt överallt just där? Han sa inte att dem behöver spänning va?
va väl mer att dem mer eller mindre ska göra allt för att få bandet. "We may as well go down swinging".

2006-11-22 09:28
zogge; de kan alltid casta om Linc, har funkat för många serier. =)

Hur som helst är jag sjukt trött på alla dessa sammanträffanden hela tiden. C-Notes fruga går in på apotektet, men hon i kassan ser tidningen med bild på henne. Mahony ser planet flyga förbi, men fortsätter lugnt köra och stöter in i våra hjältar, som har bestämt sig för att inte ta planet.. Löjligt hur de suddar ut Pauls historia också genom att radera honom från bilder, jävla CSI-stuk.
Och hur uppenbart var det inte att farsan skulle dö för att gottgöra att han har varit en dålig pappa?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2006-11-22 10:31
Mahone hade ju inte lysena på, det var ju därför dom inte såg han..
Kellerman e fucked :D
Och Farsan e ju för skön.. kommer o dödar snubben som misshandla scofield.. det va ju uppenbart att d inte va han som slog scofield.. haha :D
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2006-11-22 11:48
poly då åker man tills man får signaltäckning, inte vänder om där man vet att mahone kommer med laddade bössor och bara vill döda dessa jävlar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-11-22 13:36
Michael och Linc blir räddad av någon. Någon slår någonting i bakhuvudet på Mahone. Antingen Sarah, Kellerman (sidbyte) eller någon sådan...

Allting börjar bli ruggigt förutsägbart.... trist på en sån bra serie.
Passion found

2006-11-22 13:38
jag tror dom gör upp om en deal, då micke har viss info om mahone som kan bli ruggigugglig för honom

2006-11-22 14:32
aaah det är ett potentiellt scenario... men det är väl seriens svaghet......... Michael har för mycket info om andra som han egentligen inte skulle kunna ha.
Passion found

2006-11-22 14:49
Att dem gör upp en deal tvivlar jag på eftersom mahone enbart vill döda michael och linc... är han man skjuter han dem rakt upp och ner...

jag tycker senaste avsnittet var jävligt bra men det är alltid samma sak i varenda jävla avsnitt tyvärr... 

2006-11-22 16:11
-.-
-.-DMX-.-

2006-11-22 16:50
säsong ett var klart bäst.. inge snack om den saken, men man får hoppas att dom styr upp serien nu så de blir mer oförutsägbart och spännande..

2006-11-22 19:20
det låter troligt när bill/kim så gott som tvingar över kellerman på fel sida.. frågan är bara hus fan kellerman skulle kunna veta vart dom är och sedan hinna dit..

2006-11-22 20:25
ja tror att Fernando Sucre kommer rädda dem på nått vänster eftersom han inte gick ur bilden. Vad tror ni om de. De kommer iaf inte åka in igen!

2006-11-22 21:16
aha de va som fan trodde han var med i bilen. jag måste ha varit helt lost ! hahaha

2006-11-22 21:23
ok vi får se..

2006-11-22 21:51
Vafan...

Om mahone hade velat döda dom, så skjuter han dom ju direkt..
Men det jag tror många har glömt är att, Scofield Eller Linc
har en pistol.. Den pistolen som deras pappa använda?
Den måste någon av dom två tatt..

Sen blir de ju pistol mot pistol och dom kommer väl
snacka om nån deal...

Men, när fan får vi veta hur de går för Pshycot?
hahah, han som tog me hunden :D? Hahha..

Peace
Highfive anyone, anyone?

2006-11-22 22:44
Jag tror Mahone tar med dem i bilen och de lyckas sedan på något sätt rymma...
Jag undrar också hur de har gått för pshycot..var ett tag sen man såg honom...rolig snubbe

2006-11-22 23:09
Vadå mobilen med Sarah uppkopplad ligger ju på markenoch man hör henne ropa Michael is that you.,..

Självklart kommer Michael börja snacka med Mahone hit o dit så Sarah hör sen säger han typ hon har hört allt och då är det inte långre bara Michael som vet om Mahones hemlighet lr någonting sånt skit utpressning iaf!!!! :D
what ya'll think?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
DJ

2006-11-22 23:11
Ge mig en preview nu!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2006-11-23 02:37
haha ja man vill jue veta hur de gick för pshycot han är en klass för sig i serien.

2006-11-23 08:26
Alla snackar om att serien är förutsägba och hit och dit, ändå verkar ni alla vara små "Mahones". Det här händer, det där händer och hit och dot.

För det första: Varför åkte dem inte med planet helt plötsligt? farsan är juredan död och begraven. Det måste ju finnas en ganska säker
plan som dem har som gör at de på så kort varsel tackar nej till panama?

Inte bara serien spårar ur, även den här tråden.

Kan egentligen inte förstå vad man egentligen fick klarare av det här avsnittet, det mesta som hände var ju nytt och hänger fortfarande i luften så man vet ju fortfarande inte vad som händer. Är det omöjligt att serien får en helomvändning nästa avsnitt? eller avsnittet efter det?

vad krävs för att det ska bli en helomvändning? om Mahone dör? är det en bra serie då?

2006-11-23 09:36
Jag ser inte att det är någon skillnad på dem senare avsnitten än dem tidigare. Vad jag kommer ihåg så gnällde vi på whoa i första säsongen med. Men ändå säger folk nu att s01 var bättre. Om PB lades ner skulle ni nog sakna det väldigt mycket ändå.

Linged: Jo hon ligger ju där i telefonen på backen, men vad kan hon göra åt saken? Hon är väl efterlyst hon också? Hon lär ju inte ringa snuten och säga vad mahone har i backen om scofield säger de? Ähh jag flummar.

Jag tycker som sagt att det är en tvärfet serie, för mig får de gärna köra på som dem gör nu! :)

It's all love