Hangaround
2007-01-22 17:14
VAH!? Släpps et också ikväll? Wieee, 2 flugor i en smäll. UNDERBART!
Nedräkning snart klar.
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhiahgadg... blir o vänta uppe iaf. brukar komma vid 4 tiden väl?
DING DONG
simpelicious Ja om du inte har ett arbete/skola att gå till i morgon bitti så dyker den nog upp vid 04.30-05.00... :)
"Som klockrenh säger." - oneoo
nope, jobbledig :D
DING DONG
vi snackar om epison 14 i säsong 2 va?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
oki bra. för ja hittade nämligen den..
fakk, dubbat till franska whatafakk!
*tankar*
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
alltså, helt sjukt bra! längtar ju en smula till nästa vecka......
frågor på det?
Håller med ovanstående, längar jävligt mycket till nästa vecka..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt jobbigt slut....
frågor på det?
buuu, va dåligt :(
I'll see you in another life, brotha!
Ett steg fram och två steg bak i huvudploten som vanligt, trist. Det enda som fick mig att höja på ögonbrynen var Mahones drag. Det ska bli intressant att se vad han hittar på.
haha hur ska dom klara dehär nudå?
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Jävla Michael. Min kärlek har vänt till hat. Han trodde han visste bäst, se hur jävla bra det gick. Mahone's going crazy. Snart ligger Kim i hans bakgård. Det här avsnittet var bra tills sista scenen. Nu är dom fucked. Fast hur många gånger har man inte sagt det? Frågan är bara hur dom ska bevisa konspirationen nu när Steadman är död.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
varför tycker ni det var ett dåligt avsnitt för? :P det var ju skit spännande, hände ju ganska mycket i samma avsnitt :) självklart kommer ju mahone hämnas också, alla kommer ju bli ett stort lag snart:P men vad kan dom ha för bevis nu? skönt att man slipper vänta i månader nu :)
Forumsignatur:
ja men grejen är att man fattar ju att det antagligen löser sig på något sätt! jag tycker det var grymt bra avsnitt asså... synd bara att man fatta att terrance skulle dö pågrund av namnet på avsnittet :/ men som sagt, tungt avsnitt som fan! undrar vad mahone tänker göra nu?
T-bag är som vanligt skön , hoppas han inte dör bara;(
-.-DMX-.-
Ganska otroligt att vissa civila fortfarande inte känner igen Scofield, Burrows, T-bag etc..
Fan va jag gillar Mahone alltså, mer och mer för varje avsnitt. Sarah är deras riktiga utväg ur allt detta, hon och hennes nyckel !!! Nästa vecka får vi se Haywire också. ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Halvbra avsnitt. :/ Mahone lika skön som vanligt, alltid gillat han. Tråkigt slut dock.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
grymt avsnitt rätt igenom, känns som det bästa på länge enligt mig.
Pigeon I det här fallet handlar det inte om en rättslig process utan det dom associerar till i senaste avsnittet är ett "okänt lik" som i USA kallas just en John Doe.
ja, avsnittet va ju riktigt grymt rakt igenom! nån mer än jag som nästan börjar tycka lite synd om bellick nu?
så är det med det som det är med det som är.....
aight... jag bara tog det första jag läste på wikipedia
Pigeon hehe, gjorde samma sak när jag skulle förklara fär en vän för något år sedan...
tycker avsnittet var rätt fett...
man vet att demdär jävla bröderna kommer lösa skiten förr eller senare. Men handsvettet flödar ju endå!
ja tyckte det var ett grymt avsnitt. no doubt. så nästa avsnitt kommer på tisdag eller ?
älskar "boss" ska bli kul att se hur han klarar sig ur detta nu ..
gillade avsnittet.. Mahone lär ju byta sida! sweet
För övrigt är väl John Doe mer en okänd identitet? Det behöver väl inte vara ett lik liksom. Tänker på serien t.ex. där Linc va huvudperson, serien heter John Doe
IMDB
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
polyphonic Ja, det sa ju Pigeon innan. Sen drog jag det andra exemplet men det behöver inte röra sig om en rättslig process.
Haha Bellick gjorde det enda rätta fast han är ju solklart fuckad p.g.a det! haha Sucres del i avsnittet tog bara upp tid inte ett dugg intressant! Haha Socifield klarar inte av att inte bestämma.. haha ganska korkat att ens tro att nyheterna skulle kommit dit utan polisen haha.. Inte likt honom att va dum.. Fattar fortfarande inte varför kellerman vill ha med linc o scofield.. hur kan dom hjälpa honom, det är ju uppenbart att han kan hjälpa dom men d skiter väl han i och så fort han gjort d kommer säkert linc döda honom efter kellermans tidigare dåd på veronica o Lj mamma m.m... När mahone kommer ut från sjukan o hör tråkigt det där med din son typ av den andra agenten.. Hahaha det va ju solklart att han skulle döda honom så jävla nice! T-bag fattar jag inte varför folk gillar.. det e bara trist nu!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
t-bag e kung... men sucre var väl inte med i avsnittet?
börjar bli FÖR långdraget nu..terrence tar hans vapen och skjuter sig..nja känns inte lika bra nu,dom borde blivit klara med serien för ett tag sen
Meep meep
Sjukt bra avsnitt, ett av de bästa i säsong 2, älskar verkligen Mahone, trodde han var död, sjukt sorgligt. Tycker det är kul att en är tillbaka i fängelset, saknade gammla Fox River, undrar hur fan han ska klara sig från det här
Linged P18 sucre var inte med , men du kanske menade c-note
-.-DMX-.-
Pigeon_ P17 Dmx_4ever P19 Jepp jag menade c-note My bad!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
ah ja tänkte det, men ja glömde bort hans namn så jag frågade inte haha =D
fett skööönt avsnitt, man kan inte bara längta till nästa avsnitt, men e de sant att den visas 5 feb?! kan väll inte vara ett till uppehåll, folk som jag kan inte vänta! :D
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
jupp, en veckas uppehåll... nästa visas på min 18års dag :D nice födelsedagspresent eller? haha :D
Helt värdelöst avsnitt, värdelös intrig, vågar knappt tänka på hur dålig säsong 3 kommer bli.
trsilern till avsnitt 15 har kommit! heywire och sucre e tillbaxx :D
haha heýwire har verkligen kommit långt med sin båt :D
30 sek trailer 2 min trailer
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
Det är ju knappast spoilers... snarare aptitretare! Nu vill jag bara spola fram tiden några dagar så jag får se avsnitt 15!
SNAAAART KOMMER NÄSTA!
på natten ungefär, 3-4 nån gång.... känns som att det bara är jag som väntar på subtitle:P
Forumsignatur: