ok, hittade den nu. Låten är "Home" av Alexi Murdoch
så är det med det som det är med det som är.....
grymt avsnitt c-note bölar lite väl mycket för min smak älskar familjeintrigerna för psykot
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
c-note kan dö eller åka fast nu, sjukt tråkig story runt honom.. Samma sak med T-Bag så extremt tråkig story runt honom nu, kan inte sonen bara ta död på honom så man slipper se den smörjan(synd på en så i annars skön karaktär) Vad har hänt med LJ? Sucre känns oxå onödig, kanske inte behöver ta död på honom, eller joo skjut honom, hans jävla winande om sin brud är ju så jäääävla tråkigt. man märkte verkligen vilken stel och dålig skådis wentworth miller egentligen är i det här avsnittet, mer obekväm kan man fan inte bli som han var i hans och tancredis lilla lööv scen på toan. eller han är bra på sina stela "hmm jag tänker scener, kolla vad jag är mystisk" men det är ju hans enda face.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lr hur, han har bara en min, oavsett om han är ledsen arg eller överaskad.... Lite fucked up tycker jag iaf...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
ser ju likadan ut/agerar precis likadant nu som han gjorde i Buffy avsnittet från 97, det där med simmingslaget som vart dopade så dom förvandlades till monster typ:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej,heywire får inte dö!,men han gjorde verkligen jobbet mer enklare för mahone :D, men man visste ju att han skulle ta livet av sig, man fatta ju de :D Btw här är trailern till näste avsnitthttp://www.youtube.com/watch?v=wNNyEffMamg
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
Exorsixten P60 du kan ju lika gärna säga att dom ska lägga ner prison break för att du winar på alla karaktärerna. va är det som är bra dårå?
-.-DMX-.-
DMX: serien borde ju inte få en tredje säsong, dom borde hållt sig till en andra bara. och ja dom borde ta död på dom andra rymmarna och bara fokusera på själva huvudhandlingen. inte för att den är så briljant men då resten suger anal.
Diggade det här avsnittet. I promoen (har jag för mig) säger de att nästa avsnitt kommer om 2 veckor. Är det uppehåll? ngn som har koll?
Tüffü was here!
hatar T-bag!
T-bag är riktig skön, men lite fucked up med allt skit kring bruden och allt, men aja, hoppas att dom dödar killen, vill ha mer scofield och sånt:P
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
inget nytt avsnitt idag va? :/
Forumsignatur:
alltså det finns en avsnitt som heter 17 ute.. det kan inte vara äkta va?
är det uppehåll igen???????????
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
nää det är troligen fake... för enligt nforce så har det inte kommit ut nåt! joo jag trro det är uppehåll i en vecka:/
Forumsignatur:
ja det är uppehåll den här veckan, men om ni hade läst i tråden hade ni också fått veta att det är dubbelavsnitt nästa vecka... fattar inte varför folk inte kan läsa i tråden innan de frågar om uppehåll etc
har du sett hur många fucking svar denna tråden har?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Näsdag tisdag är julafton!!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Chico Jag börjar tvivla på att du är läskunnig? Sen att du använder ordet fucking... känns inte det en aning aggressivt?
"Som klockrenh säger." - oneoo
Chico: ja men det är ju bara de senaste inläggen som handlar om det kommande/föregående avsnittet... svårt att scrolla upp max 10 inlägg? annars håller jag med klockrenh, förutom att jag tycker det är gulligt när en 11 åring använder ord som "fucking"
vad händer?
kommer ut om några timmar :)
jag tror inte det kommer ett dubbelavsnitt. Det stod det efter förra avsnittet för 2 veckor sen, men de har ändrat nu, så det är bara ett avsnitt som kmr om jag fattat rätt. enligt epguides och tv.com iaf
doubt it... tror inte de skulle ändra något sånt
gissar på att det var något oplanerat som gjorde att de var tvugna att inte visa prison break förra veckan, och därför har ett dubbelavsnitt nu... tvtablåerna brukar ju egentligen vara planerade länge liksom såå ändra anledningen jag kan tänka mig iaf
Kan ju, som jag egentligen redan gjort, bekräfta att det är ett dubbelavsnitt och ingenting annat.
det är inge dubbelavsnitt iaf.
varför skulle det inte vara det?
det är inget dubbelavsnitt...
som sagt inget dubbelavsnitt.
CREDD för att han misshandlade Kim (:
I'll see you in another life, brotha!
Haha ja!
Det som inte dödar, det härdar!
neeeej. varför läser jag tråden innan jag kollar för? samma sak varje vecka. idiotcp
fan att det inte var dubbelavsnitt :@
Riktigt bra avsnitt! Bigupz:D
Hmm... är själv väldigt förvånad över att dom inte sände två avsnitt men enligt min källa så skulle det varit två avsnitt av Prison Break den 19:e (igår) men att dom tyckte att det var så få Prison Break-avsnitt kvar så då ville dom hellre mjölka ur det. (typiskt Fox) Sen fick jag reda på anledningen till VARFÖR det inte var något Prison Break förra veckan. Det var för att dom sände två avsnitt av 24... orka, 24 är ju bland det sämsta som gått på Tv någonsin. Ajja, ber om ursäkt för falska/ändrade uppgifter.
prison breakkkkkk dreggel...fan va nice det kändes när dem slog kim
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
drygt avsnitt.. palla med c-note , Tbag kommer att ta livet av sig skänns det som;(
-.-DMX-.-
jag trodde sucre skulle vara i säkerhet nu typ, med tanke på att han är i mexico... tycker dock synd om c-note samtidigt som jag tycker han e dum i huvudet som rymde... och aa, det verkar som t-bag tänker ta livet av sig
Verkade som T-Bag var ett intelligent barn eller något sånt. En pluggis iaf. ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
känns som t-bag blev antastad av sin farsa som barn
känns som att pigeon blev antastad av sin farsa som ung <3
Det som inte dödar, det härdar!
vem fan e du? kommer knullarej bre