Bästa säsongen jag har haft på år (nystartat spel) gjorde flest mål, släppte in få. Men kom fan fyra, 3 poäng efter ettan, det var sjukt jämn toppen strid, blir nästan aaah!
Don't!
Haha, diggar det som står när jag laddat mitt spel "Att vända underkläderna ut & in gör det lättare att tvätta" Haha wtf liksom, ja jag har spelat ett tag
be the change
Behöver man någon jättedator för att spela Fm eller funkar det med någon halvrisig laptop?
Börjat lira igen...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag är inne på 2013 tror jag :D Förra säsongen vann dock United PL och jag CL.. året innan vann jag trippel.. Men nu har jag köpt Borja Navarro och Bojan. Så denna säsongen ska jag gå igenom utan förlust. Bojan/Vela-Adebayor M.Fernandez/Nasri - Veloso/Ramsey/Navarro - Fabregas - Walcott/Wilshere Clichy/T.Parks - Caceres - Fazio - Sagna -----Lloris/fabianski.. -- Riktigt späckat lag jag har nu.. nu kan jag fan inte misslyckas :D
be the change
HAHA.. Grad av beroende: Jösses jag måste nog beställa ännu en hemkörning av Pizza! :D
be the change
Glömde att jag har S.Aguero på bänken också, och jag är förbundskapten för brazil.. :)
be the change
Haha, där skruvade Navarro in en hörna! Snyggt :)
be the change
Har du odlat fram några talanger än då Jackie? Btw, ladda ner patch 9.3.0 - då man inte behöver starta om!
Don't!
nja inte så mkt talanger, jag kör fortfarande på första patchen :) (om jag uppdaterar krävs det cdkey huhu) hahaha aj
be the change
Jack Det finns en lösning på det där...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Tänkte droppa lite stats om min Chelsea save. Är inne på år 2015 och har vunnit nästan allt som går att vinna under de gångna åren. Har utvecklat en äckligt grym 4-1-2-1-2 taktik som spöar skiten ur allt. Akfineev De Silvestri - Alberto* - Sakho - Kirby* ---------------Veloso-------------------- --Michael Davies* ----- Enrique*--- --------------Aguero--------------- --------Balotelli------Vela Bänk: Marcelo David Luiz Carlos* Essien Lorenzo Polito* Higuaín Nicoló Matera* *=Regen Mina regens är otroligt grymma i denna save måste jag påpeka. Enrique är en bättre version av Fabregas. Killen är 21 år och redan vunnit Världens bästa spelare och är en ofantlig tillgång till mitten,snittar nästan aldrig under 8.0 i en match. Carlos är en 18 årig supertalang som jag spelar mer och mer så att han utvecklas. Kirby har tagit över rollen som VB efter Marcelo. Michael Davies är också en otrolig bra mittfältare,21 år och presterar ofantligt och har redan slagit sig in som en ordinarie i det engelska landslaget(Kirby har gjort det i ENG samt att Enrique har gjort det i Spanien). Alberto är 19år och skapar ett otroligt stabilt mittlås med Sakho. Veloso är en favorit då jag haft honom sedan första säsongen och killen käkar upp motståndarnas anfallare gång efter gång. Aguero är en diamant som jag byter med Higuaín som också är en favorit. Roligaste måste nog vara att jag har Carlos Vela på top med en målsprutande Balotelli. Köpte Vela under första säsongen,ett antal miljoner+ Anelka. Balotelli har redan slagit antal mål för spelare i ligan för Chelsea och sprutar in i genomsnitt 30+/säsong. Bästa av allt måste nog ändå vara min nya arena som jag fick 2010, The Zola Arena! Byggts ut och har en kapacitet på 65.000. En till utbyggnad är planerad inom en framtid för att göra plats för 10.000 till. Utöver min startelva så har jag grymma u-18 samt reservspelare, vissa kan få plats i vilket a-lag som helst. Dessa försöker jag utveckla och ska på sikt ta över olika spelares roller. Essien tågar upp i 34 års åldern men är en ovärderlig klippa, inga hinder med åldern!
Meep meep
Måste för övrigt tillägga att jag har gjort en hel del sjuka inköp under åren! Det sjukaste måste nog vara förra säsongen då köpte jag Fernando Torres för 14miljoner euro,ja det är sant, då Liverpool var i ekonomisk kris. Vid säsongens slut sålde jag honom för 42 miljoner euro till Barcelona. För övrigt så är top 4 lagen i premiern irl sjukt skuldsatta. Man utd är nästan alltid i någon slags ekonomisk kris och slutar runt 4-10. Liverpool undvek förra säsongen att åka ner en division efter att man fått en ny tränare när det var ett fåtal omgångar kvar. Tottenham, Manchester city och Everton är de lag som tagit en kamp om platserna kring spel i europa.
Meep meep
Jag la ner spelandet ett bra tag och fokuserade på annat världsligt som plugg och sånt skit innan jag ens spelat halva säsongen med mitt Braintree. Men jag tog upp det igen för någon vecka sen typ. Vi gick ganska långt i cuperna, minns inte exakt vilka omgångar, men vi var nära att lottas mot Arsenal i FA-cupen (tänk på att vi spelar i BSS, vilket är 4 divisioner under PL). Tyvärr fick ligan lida en hel del för att vi satsade så hårt på cuperna, så jag höll på att inte lyckas med det realistiskt uppsatta kravet att ta sig till kvalspel och vi låg på ca: 15:e plats. Men så åkte vi ut ur alla cuper och då var det bara att spotta sig i nävarna och fokusera på ligan, och det gick bra. Mina unga talanger (måste satsa på såna för att klara mig i the long run med mina lågprofilsklubbar) började leverera mycket tidigare än vad jag hade trott. Mot slutet hade jag en run med 10 vinster på rad! Men som alla FM-junkies vet så betyder det bara att en lång formsvacka är på G. Vi hade då 3 matcher kvar och vinst i en av dem skulle innebära serieseger. Förlorade första, släppte in ett mål och var på väg att förlora andra då vi fick en straff, två straffar, tre straffar och gjorde mål på alla! Killen som satte dem fick även in en fjärde balja! Helt orealistiskt och ingan klagade på någon straff, alla var rätt bedömda! Så jag spelar nu i BSP, andra säsongen jag är vid rodret, och jag värvade praktiskt taget en helt ny startelva från fria transfers från PL-klubbar som gjorde vårstädning. Tänkte att det skulle gå skit i ett halvår tills de spelat ihop sig och sen ge resultat. Efter typ 7 matcher i ligan nu är vi obesgreade och leder! Nu kommer ju detta inte att hålla i sig, men förhoppningsvis klarar vi vad styrelsen vill "att tappert kämpa mot nedflyttning" och medias tips om att vi ska hamna på 22:a plats. Det går så sjukt bra för tillfället =D Go Irons!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jp du är speciell du, fan ända som kör med ett dåligt lag ;) :)
be the change
JackVegas- Vadå dåligt? Vi vann vår liga förra året, det var mer än vad ditt lag gjorde! ;þ Men jag tycker att det är den bästa funktionen med spelet, att kunna börja arbetslös och helt utan anseende och bara jobba sig uppåt. Enda problemet just nu är min ekonomi som är körd helt i botten. Nu får fan Braintrees invånare börja stödja sitt lag lite.
Hahahaha du nu passar du dig ;)
be the change
HAHAHA Ronaldinho fick rött kort för han sparkade cambiasso i magen HAHAHA
be the change
Vad kör ni med för uppställningar? har kör nästan alltid 4-2-2-2 --------------Mål------------ Back - Back - Back - Back --------MF-------MF-------- OMF--------------------OMF --------A--------A---------- Brukar funka grymt med alla lag..vilken är er favorit?
Ja kör alltid 4-3-3, a la barca.
www.twitter.com/addthissss www.addthismusic.com
Okej, update för alla er fans av Braintree. Låg på kvalplats hela första säsongen av Blue Square Premier (BSP) tills sista matchen. Vi var inne i en grym formsvacka pga alla gnällspikar som inte fick spela längre. Andra säsongen kom vi 7:a (femma är kvalplats) och nu är vi tvåa på tredje säsongen i BSP, efter 9 omgångar spelade (snart en fjärdedel). Jag saknar egentligen bara lite i mittförsvaret för att på allvar utmana om titeln, har dubbelt på alla andra positioner (minns väl att detta är en grymt låg liga för ett lag och inga pengar alls till transferfunds). Har dock fått massa erbjudanden från svenska klubbar, den mest noterbara är Örgryte som iofs låg i div 1, men som med största sannolikhet skulle ta sig upp. Hade tackat ja om jag inte hade mitt mål med Braintree att ta dem upp en liga, efter det får vi se. Coca Cola league 2 känns inte så avlägset, men vi får nog vänta en säsong till för att ha det extremt starka laget som krävs. Min uppställning är nu förtiden en vanlig 4-4-2 med en offensivt och en defensivt inställd innermittfältare. Kanstspelarna har offensiva inställningar men låga utgångspositioner så de får löpa oerhört. Förut spelade jag gärna med 4-2-2-2 med två innermittfältare som balansspelare och två yttrar eller med 4-1-2-1-2 med alltså en diamant på mittfältet. Problemet var att man släppte in så mycket mål.
Brukar ofta köra 4-3-3 á la barca men viker inte undan för min egna 4-1-2-1-2 taktik samt 4-2-2.
Meep meep
4-2-2 är en mycket underskattad taktik, gillar personligen 4-4-2 mer mest för att man spelar med 2 spelare till. Det är bra.
Hahah :D Jag kör oftast 4-4-2 med offensiva yttrar samt ytterbackar och en defensiv mittfältare och en fabregas med friroll typ.
be the change
kör med barca, CL semifinal mot manchester united 6-0 totalt, finalen mot arsenal 4-1... helt ok xD
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
haha fainns ett lag som heter "AlbinoLeffe" i italienska serie B... hahahaha xpekt visa ditt lag då!
be the change
kör barcas 4-3-3 taktik ---------------Love--------------- :Bojan,Marquinhos ---Mata-------------------Messi--- :Marquinhos,Adu ----------Xavi------Iniesta------- :Anderson, Vukcevic --------------Veloso-------------- :Marquez -Marcelo-Demichelis-Córdoba-Alves- :Srna,Abidal,Puyol,Piqué -----------Valdés/Akinfeev-------- första gången ja värva Veloso från start o han vann skytteligan på bl.a frisparkar Sen fick ja Marcelo och Anderson på billigt erbjudande som ja inte kunde tacka nej till. ja skiftar spelarna ofta, så ja slipper långtidskador o sura spelare Men varför jag vann 6-0 totalt mot Manchester United är mest pågrund av att Mourinho är ledare där xD dom slutade 6:a i PL o lirar just nu Euro cupen !
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
JackVegas-
haha fainns ett lag som heter "AlbinoLeffe" i italienska serie B... hahahaha Old news ;)
Nu har jag installerat senaste patchen. Ska börja om med Everton igen då. Gick bra i förra saven, kom faktiskt 3'a första säsongen. Ändå la jag ingen större tid på att hitta de riktigt bra spelarna, lägga bra träning eller finslipa taktiken då jag visste att jag ändå skulle få starta om när jag installerade patcher. Men efter denna patchen skiter jag i att installera fler om de kommer och om man måste ominstallera (jag kör pirat).
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
jag kör fortfarande första patchen :P Jag kör med Inter nu, toppar ligan med 10-15 poäng före roma/juve.. Och har ett fruktansvärt starkt lag. -------Benzema----Adebayor-------- Balotelli--Essien----Fabregas---Walcott Clichy----Chivu-----Fazio-----Bosingwa ---------------Lloris-------------------- Vann precis mot Bayern munchen med 4-1. Så får se hur det går i cl-slutspelet nu..
be the change
kör med leeds nu, går lite för bra, har satsat på unga spelare, gick upp till championship, som jag leder efterr 20 matcher..siktar på PL nästa år. bästa startelvan i mitt leeds Alex manninger jordan spence-michalic-sorbon-enza yamizzi (eller nått) rafael carioca-mascio ljungberg-sergio motta ola toivonen-jermaine beckford sen på bänker finner vi ken fagerberg, niklas bärkroth, fabian delph, mattock som alla gör bra ifrån sig... de går bra nu
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
När jag satt där och startade spel så ändrade jag mig i sista sekund. Det fick bli Exeter i Coca-Cola League 2. Försäsongen gick bra resultatmässigt, hittade en taktik som känns stabil. Exeter är nykomlingar i ligan och förväntningarna är inte särskilt höga, vilket är skönt.. Ligger nu 11 av typ 24 lag efter 5 matcher, vilket får räknas som godkänt då jag hade väldig otur på transfermarknaden samt fick 3 spelare i startelvan skadade på försäsongen. Men men, det är bara bita ihop. Tredje säsongen ska jag upp.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Marquinhos är en sjukt bra spelare, testade honom i Chelsea med en 4-4-2 formation, han och drogba på topp med drogba som spjut och Marquinhos som bollhämtare etc. Simulerade en säsong och han slutade på 33mål och 17 assist, första säsongen, språk och anpassningsproblem medräkade. Och då var det alltså Drogba som var spjut och inte Marquinhos
Haha i mitt lag så ska Messi lära sig av Walcott nu! Haha! Det är rätt!
be the change
Hur simulerar man en säsong? :P
be the change
Välj taktik och lag och ta semester, välj att asisterande ska spela med samma lag och taktik eller som han vill, som han vill kan bli väldigt konstigt. Men jag brukar sätta min taktik och hans spelarval, då får dom flesta spela och ingen är sur när säsongen är klar. Ta semester på obestämd tid eller till ett fast datum.
Aha! Men tror inte min semester funkar tyvärr :)
be the change
Nu har jag spelat 4 säsonger till. Jag lyckades flytta upp från BSP till Coca-Cola League 2 med ett frisparksmål i 89:e minuten i kvalet på Wembley (tack Steve Feeney, din underbara regen). Jag värvade en hel del nytt, tänkte att etablerar jag mig här så är mitt jobb i Braintree klart och jag kan söka mig vidare, uppenbarligen tyckte inte mina spelare det för de blåste förbi hela tabellen, slutade tvåa och fick en direktuppflyttning till League 1. Nu började alla mina talanger verkligen blomstra så jag värvade bara lite nytt, slutade första säsongen på 9:e plats trots att styrelsen ville att jag skulle kämpa för att hålla mig kvar. Säsongen efter slutade jag 5:a, det betyder kvalplats. Halva den säsonge kunde jag dock inte vinna några bortamatcher, jag kryssade en jävla massa, men jag vann typ en bortamatch på halva säsongen, riktigt kasst. Så kval till the championship, första matchen möter jag Reading hemma, slår dem med 3-0, hoppas att jag kan hålla det andra matchen trots att det är fucking U-21 landslagssamling och min högerback drar. Min andra högerback blir skadad och jag slänger in hans ersättare som spelar som en jävla kratta. De gör 1-0, jag gör 1-1, de gör 2-1, jag gör 2-2, börjar bli lite småsäker. Andra halvlek kör de över oss, jag får en kille skadad när jag har slut på byten och min högerback sjabblar upp allt. De vinner matchen med 5-2 och går till förlängning. 10 man som är sjukt trötta. Håller stånd första kvarten, släpper in ett mål andra kvarten och får min mittbacksklippa utvisad. Jag slänger upp allt jag har, och kvitterar 3 min innan signalen. Straffar... Jag missar nån, de missar nån, går till sudden. Min målvakt tar en straff och då går högerbacken som har kostat mig matchen fram till straffpunkten, klarar han pressen? JAAAAAAAAA!!! ... Det stördaste matchen jag någonsin spelat. Tyvärr var det bara den första kvalmatchen, den andra spelas på Wembley mot MK-Dons, min gamla huvudklubb. Anfallsstjärnan Smyth som jag har haft på lån gör två mål, målvakten tappar in en boll, jag anfaller med allt jag kan, gör 3-1, 3-2, men det räcker inte, MK Dons är för starka och Braintree Town F.C. får harva i League 1 ännu en säsong. Säsongen börjar som den andra slutade, kan verkligen inte vinna borta, jag testar allt, är det mig det är fel på, är det spelet? Jag läser rapporter från efter matchen, försöker kontra, försöker äga boll, you name it. Vinner dock nästintill alla matcher hemma. Mina spelare börjar bli pissed för att jag inte säljer dem, går omkring och surar och koncentrerar sig inte på matcherna, smörar lite för dem, mildrar deras moral trots att de verkar hata mig. Sen händer något, jag börjar vinna borta, och mycket, jag gjorde en liten förändring, började spela med en spelfördelare och han gör sitt jobb klockrent på bortaplan, tidigare har han inte tillfört något till spelet när han har fått vara playmaker, men nu är det som ett helt nytt lag. En liten formsvacka och jag är nere på 5:e plats, FUCK, inte kval igen, mitt hjärta klarar inte det. Jag rackar upp fler vinster i ligan och har 8 raka segrar i slutet av säsongen, med en match kvar, kollar tabellen. 2:a, Sheffield United och Barnsley ligger tre poäng under mig med mer än 20 sämre i målskillnad. Jag förlorar sista matchen borta, men vem fan bryr sig? THE IRONS ÄR I THE CHAMPIONSHIP! Sju år mellan BSS och Coca-Cola Championship! Om jag inte blir legend i den klubben är det skam! Hoppas vi kan överleva ett år nu för vi har kass ekonomi, vår arbena, Cressing Road Stadium tar bara 4000, vilket är skam för en klubb i näst högsta ligan. Vi måste bygga en ny för att få in lite pengar och spelarna lär kräva gött med lön nu också. Men jag är överlycklig, vilken bedrift av oss ändå. I'll keep you updated.
Kul måste jag säga, skön läsning också haha.
Don't!
Ledsen, men att fråga om crack och liknande är inte tillåtet, den informationen bör du kunna få tag på utanför whoa också.
Riktigt skön läsning JP :) Keep em comming :)
Haha JP, så jävla skön kille !
be the change
Hur fan håller ni truppen frisk? Jag snittar nog 35% i skador hela tiden, har haft samma elva två matcher i rad då vi vann med 4-0 och 7-0, sedan resten av tiden får jag lira med en massa juniorer och folk utanför position, är det att köpa in en riktig doktor som gäller eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra försäsongsträning är aldrig fel.
9-1
fetlyrik P15 Chilla lite med fysiskt krävande träning när du har tätt med matcher.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag är framme i 2014 nu iaf, i mitt arsenal är dom ända "kända/riktiga" spelarna : Fabregas / Djourou / Fazio / Almunia Tror jag. Hehee
be the change
Ja det går ju inte speciellt bra i alla fall, kör en ny databas med Japanska ligan, körde med Gamba Osaka, hyffsat anfall men värdelöst försvar, det gick inte att stabiliesera det försvaret inte ens med fem försvarare, libero, defensiv mittfältare, det var hål överallt ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha fyfan.. Mitt inter är ju oslagbara nästan, har vunnit ALLT fyra år irad nu, och fick min bästa säsong i serie a denna
101 poäng och 107 mål på 38 matcher, vann alla utmärkelser, låg hade tom med spelare på 2 och 3 platserna, 9 st var med i den bästa startelvan... ja fifan..
Laget:
Länk till http://img507.imageshack.us/img507/8928/mato.jpg Och jag gjorde även en liten ändring i laget under silly season, jag sålde Ronaldo, Essien, Foti och köpte in Lyapin, Bojan, Adu & Fransciso.
Nästa säsong försvinner kanske Adebayor & Torres & Clichy, fast dom får KANSKE stanna 1-3 säsonger till, beror på hur det funkar... Lätt spel! Hell yes
be the change
Jag brukar värva legender när jag startar nya spel. Jag menar, har man tillfälle att kunna knyta till sig Maxim Tsigalko så gör man det. Oki att han inte gör 100 mål som i fornstora dagar, men det är en härlig känsla att plocka ut honom.
9-1