jag tror jag börjar få igång de, men vågar inte ropa hej förens jag döpt om alla munchens spelare till Råttan i förnamn.... fick inte hem det idag, beställde de av cdon i måndags, de e dåligt, så ja sprang ner till siba o köpte det raaakt över disk..jävla cdon, dom höll på o förstöra min helg, o mitt liv
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
haha :), om du får igång det får du mer än gärna berätta hur du gjorde! Men kan du skicka tillbacka det då? Eller på något sätt avbeställa de?
Don't!
ah men nu måste man ju installera patchen först så allt blir rätt o de tar ju typ 2 timmar, räknar att vara igång lagom till dobidoooo iallafall.. det spelet kommer på månda, får la lösa de då, man måste la få skicka tillbaka skiten? ångerrät o grejjer, skit i de, har sådan sjuk fm abstinens..det kommer bli en fantastisk natt..fm är bättre än analsex
Jo det är klart. Men du fick igång det alltså? Fan, jag vill också!
Don't!
njae, de vet jag inte, ja kom förbi aktiveringskoden iallafall, de gjorde kanske du med?
Nej, det har jag inte gjort. Får väl sitta hela natten och försöka ':('.
Don't!
aja, men va fan, följ de som står på www.fmsweden.se så borde de la funka?
Det med att skicka aktiveringbegäran? Alla har ju tydligen problem med det? Hittade inget om HUR man skulle gå till väga. Men grattis :P
Don't!
fan va skoj det är för övrigt, heja blåvitt!
Käft då.
vad fan händer, ja kommer ju inte alls in..ska online regga mig via nån skit som heter softanchor. o jag har ju redan aktiverat min kod, o nu funkar de inte, o dom påstår att jag inte har någon uppkoppling, men de har jag..vad fan e grejjen? hjälp mig..skjut mig
Detta är så jävla pinsamt. När ska de fatta att DRM inte är lösningen. Kul att de sabbat kvällen för en.
de här är fan skandalöst, pissa på mig bara, pissa på mig bara..nu tar jag till flaskan
vafan jag haajr inte...förösker installera nu men det har sått steam - skapar konto i typ 1 timme nu...vafan ska man göra??
BOIA CHI MOLLA
den jävla semester buggen är kvar , går inte och ta semester=(
feel tha beaaat maaan
Haha skojar ni? Jag kom in vid 7 igår & spelar nu :P
Don't!
SilenzioStampa vafan jag haajr inte...förösker installera nu men det har sått steam - skapar konto i typ 1 timme nu...vafan ska man göra?? använd det andra alternativet till att installera!
Käft då.
aja jag fick det att funka igår...nu tänkte jag lira lite men fan steamen öppnas inte....vafan har dom gjort allt så jävla krångligt för, ska man behöva brinna i pallet varje gång man ska spela eller.....
BOIA CHI MOLLA
FAIL!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jag fick igång det igår kväll faktiskt, spelade fram till 4 i natt o nu kör vi igen samtidigt som vi laddar inför berlin -HSV... hur som helst, presskonferenserna är ljuvliga tycker jag, även om man säkert tröttnar på dom. men matcherna går långsamt, de laggar när man ska se i 3d, kan bero på min dator oxå, hur är det för er??
3D är sjukt bra på min dator tycker jag , har en rätt grym dator dock men är det bara för mig man inte kan ta semester?
feel tha beaaat maaan
laggar en del på min dator också, med 3D funktionen alltså. men sen har jag en rätt gammal dator. kör på den klassiska 2D funktionen, fungerar utmärkt.
Käft då.
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Asså det är jävligt mkt buggar i spelet har man ju märkt. Men den värsta och mest katastrofala grejen som SI gjort är ju att om man patchar Strawberry demot och crackar det så har du hela spelet haha.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Aja, kunde spela en dag sen ballade det helt.. Krashar så fort jag går in i en match. "xml parsing error" eller vad det står.. Horungespel.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Börjat spela med Gateshead i BSN och lyckats få Newcastle som parent club, sjukt nöjd. Lyckades precis ta mig till första rundan av FA Cupen riktigt nöjd. Har inte stött på några buggar än och 3d motorn flyter på bra hos mig. Kör alla alltid med storlag eller?
kör aldrig med stora lag...sjuukt mkt roligare att bygga upp ett riktigt skräplag till toppen =D
tut!
hur går de för er? btw, vill någon köpa ett oöppnat paket för typ 300 kr? till pc
Skitspel... Fortsätt på 2008....
Åkersberga Vart bor du? För frakt och sånt kan ju gå på en del.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
bor i gbg
Jag tankade ner spelet, och jag älskar det. Har spelat kanske 40 timmar. Ingenting buggar eller så, bara själva simulatorn som är lite slow ibland. Tips på spelare: Adebayor Eduardo Torres Owen Afonso Alves Marcelo -- Det är spelare som verkligen har glänts i PL när jag har spelat nu, fysjutton! -- Om ni kör med Arsenal, gör er av med Van Persie, han är värdelös. Även Denilson. Han skjuter hela tiden och slår bort bollar 8/10 gånger. Rooney skjuter alltid över, och Ronaldo kunde varit bättre. Liverpool är fan bra på spelet alltså.. Torres är sick.
be the change
Igår köpte jag en 16 åring vid namn Dejan Oremo, som anses vara den nya Henrik Larsson! Dock är det en påhittad spelare. Annars rekomenderar jag Michael Morton från Orlando Pirates till allsvenska lag eller mitten lag i tex PL. Defensiv innermitt som får riktigt bra attributer med rätt träning!
Käft då.
Säger bara, köp Balotelli.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Är det bara jag som tycker att juniorerna är lite orealistiskt bra (har bara testat allsvenskan)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Adebayor Eduardo Torres Owen Afonso Alves Marcelo shit, vilka scouter använder du jackvegas? som får fram sådana okända guldkorn?
haha
Åkersberga Hah! :D Jag menade bara att dom har varigt gudomligt bra under min speltid. tillskillnad från spelare som rooney,ronaldo, messi, ronaldinho osv osv :) har inte riktigt börjat scouta på allvar ska göra det idag! Balotelli har jag i mitt lag, men tycker fan inte han är bra =/ Men kanske om något år
be the change
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
jackvegas haha ah ja förstod de, skulle bara skojja lite med dig.. det med straffarna är sjukt, vann mot häcken med 18-17 i straffar, de e ju inte ens ballt...
hehe :D .. Vissa mål är så jävla sjuka, så simpla asså god damn.. straffar är sjukt juh :P
be the change
Skulle 'testa' köra om en gång, så fick jag ett bud på Alonso på 710 mille, så sålde jag han, köpte Aguero, Srna, Veloso & Dirra (från Portsmouth). Haha så underbart!
Don't!
Inga problem för mig att installera.. gick lite segt bara..
Fyfan.. Vann precis min första CL titel, är rätt nöjd. Hade en svår väg dit fan. Bayern Munchen - Chelsea - Roma och sen Manchester United i final.. Men fan jag klara det :D Mitt lag ser ut såhär: Adebayor - Aguero/Bendtner VanPersie/Nasri - Fabregas - Moutinho/Veloso - Walcott/Wilshere Clichy - Cáceres - Toure - Sagna Almunia/Fabianski Jag vet, nu har jag ju inte börjat med det ett lag i låg division, men jag är nöjd. Då detta är första gången jag lirar FM, har bara spelat CM 01/02 innan och USM 98 i managerspel :)
be the change
Vilket säsong var du inne på? Vart har du Vela btw? Blir grym efter 1-2 säsonger, Värd cirka 400 mille då & pumpar in mål. Sen borde du värva en riktig målvakt också, men jag antar att Aguero köpet var dyrt så du kanske inte har nog pengar för det? Men kul för dig :)!
Don't!
Inne på min 4:e säsong med Chelsea. Kommit 3:a varje år efter Arsenal eller United. Bygger för framtiden och har te.x Vela och Aguero på topp. MEN; Aguero är fanimej inte så het som folk säger. Han har aldrig satt igång för mig. Balotelli och Macio är framtiden tillsammans med några regens.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Just ja. kanske skulle poppa upp mitt lag som det är nu. I år känns det bra och precis innan denna posten slog jag pool med 1-5 :D Anfall: Vela (Galet bra just nu 7 mål på senaste 5) - Aguero/Cardozo. Mest Aguero dock. Mittfält: Aquino (Skulle bli en framtids vänster men han tog den direkt denna säsongen) - Essien/Veloso som Defensiv. Lampard offensiv med fri roll (10 mål på senaste 5) - Balotelli som höger mitt. 12 matcher spelade och han har 7.72 i snitt och 6 mål och 1ass, som höger, 20 år gammal. Back: A. Cole, Bosse, Terry och Sakho. Chech, Akinfeev delar på det. Ligger 4:a i tabellen, 6 poäng efter Arsenal. 28 gjorda, 8 insläptta.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Ska börja min 3 säsong nu. Så det gick rätt fort, men jag är ändå nöjd. Lyckas dock inte vinna ligan, United har vunnit 2 år irad, sjukt slagkraftiga. United Chelsea Arsenal Everton Manchester City Liverpool West Brom Så har min liga ungefär slutat nu 2 år irad. Men finaste vinsten är fortfarande 0-2 i CL finalen mot United, god damn =). Så Vela blir skitgrym alltså? Fan jag sålde honom..
be the change
Så.. Har Vela nu igen. 265 mille gick han på.. Men haha jag fick tillbaks 20% av det eftersom det ingick i dealen med affären till barca.. hahahah
be the change