Nån som vet när nya patchen kmr btw?
Don't!
Vad för patch? jag har inte patchat mitt nångång haha..
be the change
Nästa, 9.3.0. Nu har jag 9.2.0 & 9.1.0. Då antar jag att du får sjukt mycket skador, hehe.
Don't!
Hehe, jo det händer att det är en del skador ja? Haha
be the change
www.fmsweden.se -> Ladda ner patcherna, så slipper du alla skador + mycket annat. Dock får du börja ett nytt spel, (tror jag). Sjuka ungdomar som kommer, sånna "egna fm spelare". Otroligt bra, spana efter sådana!
Don't!
men det kmr ju egna spelare till mitt u18 lag nu oxå varje säsong? :O Men jag pallar inte starta om nytt spel nu.. fan
be the change
Behöver du självklart inte göra heller! Ja, det är klart. Men det finns godbitar som dina scouter (eller du) hittar som nästan går in startelvan direkt efter ett par matcher (90-91-92-93-94 osv osv).
Don't!
Kan ta lite screens och visa dig sen..
Don't!
Hehe ok. Jag har en 94 nu med lovande stats faktiskt
be the change
Hm, klipp http://www.speedyshare.com/157522858.html.
Don't!
Jadu.. Dom var inte dåliga:P
be the change
Några av dina andra talanger blivit något "stort"? Som var med från början.
Don't!
Hehe inte från början. Isåfall fabregas ;) Men det visste man ju redan haha.. men jag tror på en 16åring jag har nu, låter han spela då & då, han lär sig just nu från van persie oxå
be the change
har efter några säsonger nu ett fantastiskt lag med hsv, vinner jag inte ligan i år så tar jag livet av mig frank rost srna-alex silva/m sakho-mathjisen-marcell jansen mascio-de jong thiago neves/witsel-van der vaart-trochowski/arsjavin Hunteeeelaaar mascio kan vara den bästa unga spelaren någonsin, fick han för 2 mille, o han gör succé, sätter nästan alla frisparkar...riktigt bra sen van der vaart, la alla mina pengar på att få tillbaka han första säsongen...jag älskar honom
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Efter 4 säsonger i dif med 2 sv cup guld och 1 ligaguld(sista säsongen) gick jag till Watford 2013 som va nära nedflyttning när jag tog över, nu år 2016, har jag just tagit dom till PL efter att ha tagit den 6e och sista slutspelsplatsen och slagit ut Leeds och Middlesbrough :D dags att lira nu:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har en fråga! Nu när jag lirar i england får jag aldrig någon förfrågan om reservlagsserien, bara u18... Vad beror det på? Har inte haft alla spelare liggandes i resevlaget utan dom har vart i a-truppen så kan det bero på att det har funnits för få spelare i den truppen? Vad ska jag göra med alla dom nu? ligger bara och "skräpar", aldrig matchtränade om man åker på skador etc... :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HampaaH - Jag håller med dig, det är samma sak för mig.
be the change
okej, det är jävligt skumt...
Regens pajjar ju spelet lite, iom att dom flesta nya som kommer har löjliga stats för en 15-17 åring.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
1 cupvinst och 2 ligasegrar med AIK, gick sedan till Everton, 1 ligaseger semi-final i CL och 2 andraplatser i ligan är det jag har att skryta om hittils. på 5 säsonger ;)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rapsodisk P20 Hur fan kunde du få erbjudande av Everton efter några säsonger i AIK haha?
Jaadu, bra fråga. Det gick väll ganska bra för mig. Kom ganska långt i Uefacupen. Kan ha med det att göra. och Everton gick det inte bra för förräns jag kom dit ;)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
hehe okej! Men är det ingen som vet ngt om reservlagsserien i england? Varför får man ingen förfrågan?
Det är en bugg. Varje gång ni ska starta en ny save så starta den alltid på "Engelska". Efter att gamet finns så kan ni välja svenska igen,detta löser buggen med alla lag som inte får sina b respektive reservlag att spela i sina ligor.
Meep meep
haha okej men nu orkar jag inte börja om hehe
Jack? Hur går det med Vela?
Här har du screen på hur bra/värd han blir & stänker in mål ifall du inte har tro på han :)!
Hur han är 2011 & Historik.
(Jöpp, har grymt tråkigt) Carlos Vela
Don't!
Första blev fel, tänkte göra dubbel först men orkade inte ändra så tänkte jag inte på det.
NY
Don't!
Hur fan fick du han för 72 mille? Aldrig fått han under 150m
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Han bad om ett nytt kontrakt och var missnöjd ett tag. Då tröttnade Wenger och erbjöd han till klubbar, som tur var fick jag han! Alla, seriöst, alla klubbar bjöd. Jag har försökt att få på andra saves, omöligt, bjuder dock aldrig över 200.
Don't!
Hehe, han gjorde 18 mål och 16 assists denna säsongen bredvid Adebayor som alltid pumpar in minst 30 mål för mig :D Dock fick ju jag punga upp 300 någonting för honom..
Almunia/Fabianski
Sagna-Caceres-Djourou-Clichy
Walcott/Wilshere-Veloso/moutinho-Nasri/VanPersie
Fabregas
Adebayor-Vela/ Aguero&Bendtner
Som ni ser, jag går runt på ganska mycket rotation. Almunia & Fabianski får spela tills dom släpper in ett mål, sen nästa match är det den andres tur, Samma på mittfältet fast i riktigt vikta matcher spelar jag med Walcott-Veloso-Fabregas-Nasri.
Hehe, jag åkte ut i semin av CL mot inter, snöpligt på bortamålsregeln, samt att jag vann PL väldigt imponerande, ni ska få en screen här:
Länk till http://www.speedyshare.com/894563935.html Hehe.. Så nya tag mot nästa säsong, funderar däremot på att köpa Ramos eller någon och byta ut Djourou. För jag har över 900miljoner hehehe
be the change
För mig gick han från sin lön i Arsenal på typ 15k i veckan eller va fan det är, till att kräva 1,5m/vecka. Han fick det förvisso...
Första gången jag nu lirar FM också. Andra Managerspelet jag har spelat om man räknar bort Managerzone. Gamla CM01/02. Men nu har jag fastnat för det här och lirat 3 dagar tror jag haha
be the change
Kika på Mascio btw, mittfältare som öser in mål på frisparkar. Screena era taktiker btw, eller iaf formationerna om ni är hemlighetsfulla
JackVegas- Jävlar, en förlust, imponerande. Haha, köper aldrig en spelare för över 300, den enda jag har köpt är Messi för 510. Fick dessutom Ribery gratis. Messi minimumklasul var på 510 & han var värd 480 då, lärt värt att köpa han då. Köper inte så ofta, utan låter lagen bygga ut sig själv. Psycholess P28 Oj, hade jag vägrat. Samma med löner är jag väldigt strikt med! Endast Gerrard & Torres som får sjuka löner.
Don't!
Hehe, jo jag tycker oxå det är kul att bygga lag, därför jag har kvar många unga spelare, som dock inte riktigt riktigt slagit igenom än. Men jag får fan inte sånna sjuka spelare som dig, men det beror ju på patchen eller vad vi prata om sist
be the change
2 320 000 000 är messis klausul för lägsta bud hos mig O_O helt sinnes
be the change
Typ alla spanska spelare har sånna sjuka klausuler ju..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Haha, tar upp screens ikväll :).
Don't!
Haha ajuste, jag hade 1 förlust på min säsong i PL nu. Den kom mot Sunderland i ANDRA matchen av ligan.. Jag fick panik och tänkte helvete nu går allt åt helvete.. Men så gick jag 36 raka utan förlust sen :)) Se om man kan slå det denna säsongen, och vinna CL oxå.
be the change
Tips på über vänster breddare är Capel i Sevilla. Första säsongen kan du ta honom för 157,5m på klasul. Jag skulle testa en ren 4-4-2 med Chelsea och iom att jag alltid gör mig av med Malouda så testa jag honom. Kastade in honom direkt i startelvan. Efter 10 matcher tror jag han hade 9ass och 2mål. Som vanlig vänster med pil fram. Han driver stenhårt på sin kant och hans inlägg är magiska. På den saven testade jag lite annat och har faktiskt kvar äckel Drogba som får spela med Anelka och Trezzi från Juve. 3st med riktigt starkt huvudspel. Det kan vara därför Capel har så många ass men jag tror att skulle kunna funka i alla topplag. Som sagt, ett tips. Mycket spelare för den lilla summan. Född 88
det är gött att man är hemmastarka, förlorat en match hemma på nordbank arena på tre år med HSV, de e gött har tatt över Liverpool nu o tog med mig mascio, witsel och sakho från hsv, arsenal rycker i en typ 34 år gammal carragher, haha, han e ju bara hjärta numera, varför vill dom ha honom?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Första spelet, då man köpte & sålde lite för mkt & tänkte inte så ekonomiskt och då gick det åt helvete!
Klassiskt
4-4-2 .
Screen Andra spelet var lite åt samma håll, köpte för många ungdomar.
4-1-2-2-1 Screen Tredje då det gått bäst & försökt värva in rätt spelare & då gick det bättre, dock måste jag fixa ekonomin.
4-2-3-1 Screen Ska starta ny, då nästa patch kommer. Då jag gillar att testa nya saker. :)
Don't!
Hur bra bli Mascio? Jag har bara kört 3-4 säsonger max med han och han har då fått typ 50% av speltiden och öst in mål, fortsätter det så? Sakho vet ju hur jävla grym han är, en av mina måste vävningar.
Mitchy Nästan straff på att som Liverpool:are till och med, spela Gerrard som ytter ;)
Jo, jag vet. Men ville testa någoting nytt, har honom aldrig där annars. Ingen annan som klarar det postionen så bra som han i mitt lag just nu så. :(
Don't!
Ska starta en ny som arbetslös om ett tag hehe.
Don't!
Hehe, kul att börja som arbetslös :O
be the change