Min Arsenal-save från 2012 som jag slutat med nu pga att laget blev för bra:
Taktik Priser (endast över £25m):
Sergio Ramos £118m
Karim Benzema £70m
Bojan £56m
Hugo Lloris £47.5m
Sergio Agüero £44.5m
Lionel Messi £35.5m
Miralem Pjanic £25m
Marquinhos Benzema Bojan
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
mascio är ju helt fantastisk, sätter nästan varje frispark, låt honom spela regelbundet så gör han runt 18 mål på en säsong
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Diego Capel hade jag ett par säsonger men han var för dålig så jag sålde honom. Mascio skulle aldrig platsa. På mitt spel har han bara 18 i free kicks och är en medelmåtta i Sampdoria. Snittar 6.7 per säsong typ.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
JackVegas- Ja! För att se hur långt man till slut kan komma :)
Don't!
Haha ok :D .. Jag funderar på göra en ny och Köra med Lyon, försöka göra kimsan till gud =D
be the change
Fan va fett att man kan leda ett landslag och ett klubblag. Nu blev det iofs mexico för min del oxå.. har blivit tillfrågad av sverige men visste inte att man kunde ha 2 lag då :D nu jävlar
be the change
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe fan, jag hade velat snabbspola en säsong och börja typ 2015 det hade varit kooolt
be the change
42 poäng på 45 matcher den här säsongen och 12 mål på 13 matcher förra säsongen:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe ja han var söt
be the change
Fitta. Adebayor borta 4 månader.. Nu får vi se hur den här säsongen går.. Har iallafall 5 raka vinster nu i början på säsongen, ska se hur länge det fortsätter, har spelat 40 matcher utan förlust i PL nu tror jag det stog :D
be the change
Nä nu jävlar, nu blir det ett försök med West Ham.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Lycka till! De åker nästan alltid ut ur PL för mig, skön utmaning.
Don't!
Macio, Santon och Lewandowski in Bellamy och Faubert ut. Kan jag bara klara mig kvar så :) Spelade precis 2-3 borta mot Chelsea, Essien gjorde 3-2 i 89:e... det var surt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
3-3 mot United hemma... hade 3-0 i halvlek... fy fan va bittert.
Problemet är, som nu. När jag tänker mig en "karriär" på spelet. Försöka få West Ham till mitten/övremitten eller bättre. Tar alla presskonferenser själv, det beror iof på att min ass. tränare är kass men det gör ändå det hela ... "mer verkligt?". Jag berömmer vissa tränare, dissar andra precis som det görs i PL på riktigt. Kanske får jag ett erbjudande från Chelsea nångång osv osv. ... problemet är att det tar sån satans tid :)
Kalla mig feg, men nu gav jag upp, startar en ny med Blackburn. Varför frågar ni? Fick United i Liga cupen, dom sparkar ner 6 av mina spelare varav 3 får 3månaders skador. Inga kort fick dom heller, Ashton är den största glaslirarn jag sett, han har inte spelat en hel match än, utan att bli skadad. Dyer kommer tillbaka, gör en B-lags match och ryker på en 6 månaders skada... JiPP....i. Så nä, Blackburn är väll lite bättre men jag tror det är samma mål för laget på båda.
Haha najs.. Jag kör med stoke förtillfället, har fifflat till mig ett mer eller mindre drömlag ska se hur det går ala real style ;D
be the change
Psycholess P28 Pröva på Everton, de har riktigt bra lag & bra chans att ta sig upp till CL plats och kan med lite tur komma till toppen. Har alltid velat, men aldrig vågat!
Don't!
som liverpoolare så bär de ju emot något så fruktansvärt att spela med everton, eller någon av dom andra stora lagen...det blir lixom inte på riktigt...
Lirar med Chelsea och har ett sjukt bra lag. Kör 4-1-2-1-2. År 2010.
--------Cech---------
Santon--David Luiz--Terry--Cole
------------Veloso----------------
-------Finn(Sjukt bra regen)--Lampard
-------------Aguero------------
--------Balotelli---Vela-----------
Bänk: Asenjo,Santon,Sakho,Mikel,Essien,Deco,Higuain
Balotelli har vunnit skytteligan 2år i rad. Köpte Vela för 12miljoner+Anelka,ett av de bästa köpen jag gjort.
Det bästa med denna save är att alldeles nyss så fick jag en ny arena!
Länk till http://img15.imageshack.us/img15/2124/nyarena.png Har alltid utgått ifrån att man inte kan få en ny med Chelsea men har alltid haft en grymt bra ekonomi,köper billiga spelare,säljer dyrt,slutsålt på varje match och vunnit 2 CL/PL titlar samt 1 FA/ELC. Livet leker med Chelsea!
Meep meep
Det var som fan, Zola arena? :D Haha, det hade varit nice. Gör ont i magen att se Essien på bänken, jag har också haft Veloso i Chelsea men han har aldrig spöat Essien som DMC för mig, tror inte Essien gick under 7.2 i snitt någongång. Hur funkar Aguero där? Jag hade också honom som AMC ett tag i CFC men han gjorde typ 5 mål på 30 matcher eller nått sånt, kostade 500m och var totalt, värdelös för dom pengarna... Hmm, 2010 förresten, kolla upp Daniel Aquino, ung spanjor. Öser in mål. Spelar i Real Murcia har jag för mig.
Ja,underbart med en ny arena:D Jodå,Aguero fungerar alldeles utmärkt. Brukar aldrig köpa honom då jag använder mig av min egna 4-4-2 eller 4-2-2-2 taktik med TT&F,men testade Chelsea för att jag ville pröva något nytt. Köpte in aguero,något dyr,men levererar. Brukar förövrigt inte köpa sönder mitt lag,kommer ha denna startelva fram tills mina egna produkter kan ta över!
Meep meep
Fixade spelet igår först. Startade som alltid arbetslös med bara korp-erfarenhet i Sverige och Englands lägsta ligor. Fick ansvaret för
Braintree som lirar i Blue Square South. Började fel tid dock, trodde jag skulle få en svensk klubb så matcherna har ännu inte hunnit dra igång, vilket iofs är bra för nu har jag tid att bygga truppen. Har kirrat en ganska bra scout för min standard, hittar dock ingen ass. manager som vill ställa upp med mig så jag får fortsätta med min spelande ass. manager ett tag till. Hittat några framtidslöften som ska få en del speltid också. Så snart jag får ihop lite pengar i klubben, vilket jag brukar få då min lönepolitik får Wenger att framstå som slösaktig, så ska jag bygga en ny ungdomsakademi.
Mitt mål är att få upp Braintree åtminstone en division inom några år, sedan får vi se, förhoppningsvis spelar dem i någon coca-cola liga innan jag lämnar klubben.
Nu gäller det bara att spelarna klarar av den enklaste av 4-4-2 som jag tvingas spela med mina begränsade tillgångar och inte åker ur ligan första året.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Avundas sånna som dig JP :) Men det låter hur ballt som helst :) Har precis blåst ut min dator så jag ska installera om FM och börja arbetslös långt ner som fan jag också... Hmmm... sugen.
Har nu 49matcher utan förlust irad i PL, undra hur länge det håller i sig. Iår ska jag fanimej vinna allt.
be the change
Nu när nya patchen är släppt har liverpool bara två bra anfallare, så jag värvade Trezeguet (för en jäkligt billig peng) och han har hitills gjort ett mål varje PL match & inget annat förutom några assist, galet.
Don't!
Det börjar bra i Braintree, är på försäsongen och har hittills vunnit alla träningsmatcher. Vi har ganska starka kanter, men högerkanten är ändå lite svag så jag vill värva en winger dit, har span på en jag kan få graits, men styrelsen är pissed på mig för att jag ligger 400 kr över lönebudgeten så jag får inte signa någon ny, min lösning får bli att sälja en 40k spelare med lön på 4200:- och ge den nya killen 2500:- typ, hoppas det funkar, två flugor i en smäll =) En sak som är lite rolig, jag får avancerad feedback av min ass. manager hela matchen, till och med när han själv är på plan och spelar, en sak SI inte tänkte på =) Det här ser ljust ut, kan jag styra upp stabilt försvar och en defensiv mittfältare så kommer vi nog avancera om nåt år. Önska mig lycka till. GO BRAINTREE!
Psycholess Det är jätteroligt, man får en sån tillfredsställelse när det går bra, som i förra spelet när jag förde Forward BK upp i allsvenskan och fostrade bra spelare som styrelsen sålde dyrt (jag vägrade) och en av dem spelade i Arsenal och hade fortfarande Forward som favoritklubb och mig som favoritpersonal. Och jag vände ett underskott och skulder till 50 mille upp. Det ger så mycket mer när man lyckas liksom. Men visst ibland spelar jag som United också, men när man vinner PL första året och tar sig långt i CL, känns som att, visst kul att vinna, men det är ju inte jag som byggt laget.
Ja man kanske borde testa ett lag som ligger championship kanske..
be the change
Jaja, jag startade med Leeds nu, får se hur det går.
be the change
Leeds är för lätt, går du inte upp är det DITT fel, för där kan du simulera en hel säsong vinna för att truppen är såpass mycket bättre än alla andras... Jag ska nog starta en imorgon, är upptagen som fan idag...
Jaså? Har inte kollat på dem andras trupper, men min är inte så bra iaf haha
be the change
Njae, i verkligheten ligger väl Leeds precis vid något kvalstreck. De är inte direkt bra nu för tiden, vet inte hur de är i spelet dock. Men du lär väl inte ha så stabil ekonomi, men ta ett lån du så löser det sig ;)
Sådärja, 9.3.0 och laddat engelska, spanska och äckel italienska och alla ligor neråt. Startar som arbetslös. Får se vad det blir.
Hahaha, Braintree Town för mig också. Intressant intressant.
shit, vågar man prova på de? de som e kuken är att när man väll jobbat upp sig, o får ta över ett storlag, så är alla favoritspelare gör gamla, o då får man leka med regens o övrigt..de e lite synd
Psycholess Oh vad kul! Hur går det för dig då? Lyckades du hotta någon ass. manager förutom Quinton?
Tycker Quinton gör bra ifrån sig, en av mina bästa spelare än så länge men det har börjat gå knackigt :( Kör 4-3-3 offensiv.
Psycholess Som spelare är han en klippa, men som ass. manager, njae, känns som om jag vill ha någon som är lite mer taktisk kunnig. Vilka positioner har du förstärkt? Jag försöker hålla så tätt som möjligt, för trots att jag förstärkt backlinjen är de inte så solida, så jag försöker anfalla längs kanterna, släpa lite med innermittfältarna och hålla bollen inom laget så mycket som möjligt.
Efter 52 matcher utan förlust i PL så kom den.. Fyfan. Jag har inte förlorat mot Tottenham på 7 möten och hade 16-4 i målskillnad mot dom. Men nu smällde det, jag förlorade med 3-2. Fick 3 nyckelspelare skadade, och fan säger jag. Nu ligger jag bara 3 poäng före united och tottenham knappade in på united. Aja, bara att köra på.
be the change
körde med spurs nu, o jag vet inte, men jag kan inte lyckas med dom, o kan verkligen inte lyckas med liverpool..hatar PL tacka vet ja bundesliga
JP Hämtade hem en stor stark britt på 19år gratis, fansen blev tokglada för honom samt en 17årig mittfältare som får hoppa in i låsta matcher.
Nä, nu blir det att pausa och starta en ny Chelsea i 9.3. Precis som åkerberga kan jag inte starta i PL med något annat än "mitt" lag. Bortsett från med Underdogs då...
Första säsongen med CFC klar. Kom 2:a efter United. Lampard vann skytteligan :) 47 matcher, 31 mål. 18 i ligan. Bra för en av 2 OMC
Fabregas har för mig denna säsongen: 26 matcher+4 inhopp - 19 mål & 7 assist 18 matcher i ligan, 15 mål & 5 assist. -- Kan lova er att den grabben kan panga frisparkar osånt :) Han är faarlig
be the change
Psycholess Meh! Din jekla svikare! ;þ Det blir ju inte roligt med låga lag förrän en bit in i spelet, men då känns det awsome!
och han sätter kanske 7/10 frisparkar känns det som i farligt läge .... och han har bara 14 i fast sit
be the change