I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GTA IV Tråden 2 (alla nya inlägg i del 3)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-04-23 13:23
det är ju typ värt att köpa ett chippat 360 och DL-brännare bara för detta !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-23 14:00
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-23 14:05
Sticker och spelar nu, jag kommer tillbaka ikväll och spoilar

2008-04-23 14:11
Midas

banna johanone

just in case ;)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-23 14:13
Det skulle jag gärna kunna göra, han köper ju inte spelen den jäveln!
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-23 14:28
Go midas its your birthday

Banna kräket, den jäveln som tankar gta spel borde brännmärkas på ollonet
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-04-23 14:37
Jag vill ha fler ingame klipp på nätet som man kan se på, så jag har inget emot det =)

6 Dagar kvar !

2008-04-23 14:38
Jag vill inte ha massa med jävla spoilers, räcker med det som skrivits hittils.

Vänta tills gametrailers review på lördag den ska ju ha massa ingame klipp och liknande
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-04-23 14:42
Aaa, GTreview längtar jag som fan till också!

2008-04-23 14:51
http://videos.onsmash.com/v/XRMIJushUeaSfH1n

Låt som kommer vara med i spelet :)
Prodigy från mobb deep

Dieallot

2008-04-23 15:30
SPOILERS!!!!

Men ser GRYMT ut; http://au.youtube.com/watch?v=oNNTfOs6TDM
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-23 15:34
Filmen finns inte längre. bara bra för jag vill inte ha spoilers men kan inte låta bli att titta haha
jag har alltid rätt.

2008-04-23 15:36
Min "kontakt" ringde mig precis.
Han sa att det hær ær den størsta dagen på året før mig, lite hemligt.
Frågan ær om han syftade på min fødelsedag...
Jag ær sjukt nyfiken.
svar ikvæll, ifall nån bryr sig. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-23 15:56
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-23 16:15
satan, han se ett ingame klipp på youtube innan den försvann! FYFAN VAD DET SER UNDERBART UT även om kvaliten på klippet var sjukt kass!!!

2008-04-23 16:27
Yes, animationer och sånt ser nice ut!
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-23 16:33
Aja, men det var ändå grymt att Rockstar att de lyckades hålla allt så hemligt(att bilder/videos inte läckte) såhär länge, det är inte många som lyckas med det =)

2008-04-23 16:33
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-04-23 17:04
Ahahahahahahah ni måste checka detta så jääävla ballt!!! =D

Gametrailers

2008-04-23 17:13
http://www.tubemall.net/undeletube.php Kolla på borttagna youtube videos ;) 
jag har alltid rätt.

2008-04-23 17:16
In-game klipp för er som vill se.

2008-04-23 17:31
Kan ingen klara det och berätta för idioterna utanför Webhallen vad som händer?
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-23 17:37
Midas P26:

Spelar det roll? De får fortfarande konsollen plus spelet gratis ;)

Producent

2008-04-23 17:56
Daaaahh jävla tortyr, vill se. Men vill inte se.

Fuck it jag kollar på introt.

2008-04-23 17:59
Meh det är väl acceptabelt att se hur INGAME ser ut innan spelet släpps, det är ju inte direkt spoiler egentligen, sen kan jag säga att blir mycket mer sugen på att skaffa spelet när man ser de klippen som e ute ;)

2008-04-23 19:08
Fan skiten går ju att tanka nu, atleast asiatiska versionen... Nu ska vi inte stödja illegal nedladdning, men jag kan tänka mig att alla som tankar spelet kommer köpa skiten när det släpps endå. Nån som lirat?

2008-04-23 20:28
jag sitter och lirar just nu... det är riktigt bra faktist :P och det är inte en japansk version den är på engelska iafl :P

det blir lätt att köpa det sen iafl :D

2008-04-23 20:52
berätta mer!! ge oss en whoa exklusiv review ;)
jag har alltid rätt.

2008-04-23 20:58
nej banna alla som kommer hit och berättar att de spelar spelet
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-23 21:04
ääh det är ändå inte samma sak att spela ett nerladdat spel..
jag har alltid rätt.

2008-04-23 21:10
haha vilka hycklare. jag väntar på att det laddas ner sen ska jag spela. kommer dock köpa det till ps3..

dags för en ny tråd kanske?
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2008-04-23 21:12
Nä ny tråd när spelet kommer. Denna är inte ens hälften så full som förra va.
jag har alltid rätt.

2008-04-23 22:23
Det har ju kommit. Ska vi inte få prata om det bara för att det inte släppts i affär?

Fan också, typiskt att man satt hela dan och trodde att man hade DL skivor hemma, och sen inte hade det..

2008-04-23 22:39
nej dom som spelat det redan kan hålla käften. jag som inte sitter med en chippad hycklarmaskin ska väl inte behöva höra saker som jag inte kan genomföra förrän på tisdag.

Bann på den som spoilar eller yppar sig om vad fanskapet gjort i spelet. Ni är inga äkta GTA fans hur mycket ni än vill skrika att ni är det haha

hade ni varit äkta hade ni köpt det och inte chansat på halvtaskiga buggar som kukar ur erat spel etc etc

2008-04-23 22:40
SPOILER! tror jag! LÄS INTE!

Blev lite besviken efter att ha sett några gameplay trailers, syftar på bilhandlingen då för er som sett bilarna köras. Vinglar för mycket i kurvor, påminner fan om Driv3r. Men man har ju inte spelat än, kanske annan känsla då.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-04-23 22:50
one du är bara avis. läs inte om du inte vill veta nåt då? tror inte att det är några buggar heller, eftersom det är rippat från ett original, och de flesta köper det väl när det kommer, och anstränger sig mer för att få lira, det tycker jag är mer äkta än att sitta o vänta som vem som helst.
du är kär i mig.

2008-04-23 22:52
SPOILER! tror jag! LÄS INTE!

Blev lite besviken efter att ha sett några gameplay trailers, syftar på bilhandlingen då för er som sett bilarna köras. Vinglar för mycket i kurvor, påminner fan om Driv3r. Men man har ju inte spelat än, kanske annan känsla då.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-04-23 23:11
Svensson: Ska vi snacka äkta och gta-moral så hjälper man faktiskt till att sprida spelet när man laddar ner det vilket leder till att fler kan ladda ner det vilket i sin tur leder till att de får in mindre pengar. Det är nog ingen hög procent av de som laddar ner det som kommer köpa det sen. Jag hade nog inte lagt 6-700 spänn på ett spel jag redan hade. jag tycker det är jävligt synd att det har läckt, och one har faktiskt en poäng. SPOILA INTE okej! Att skriva att det är skitfett och så är lugnt men skriv INGET om vad som händer och saker vi vanliga dödliga inte vet än. Någon admin, förslagsvis Midas som hänger här i tråden borde banna den som spoilar.
jag har alltid rätt.

2008-04-23 23:19
Svensson X18

lycka till att spela live din lilla råtta. nu lämnar jag den här tråden, så blev ni av med mig.

2008-04-23 23:26
Just därför det borde skapas en annan tråd, så att de som inte vill läsa inte ska behöva det. Och lägg ner attityden one, vi respekterar din önskan men fan om jag inte är sugen att PMa dig med alla spoilers jag kan komma på efter det där utbrottet. Chilla.

Och fanboysnacket är ju bara patetiskt. Jag har varvat alla gtaspel flera gånger och köpt alla förutom London på releasedagen, så även om jag inte är ett "gta fan" som jag tankar detta spel för att jag vill SPELA det, inte idolisera, så visst - jag är väl inget fan. Få se nu.. nej... nej, jag kunde inte bry mig mindre. och vänta nu.. jo.. jo, jag kommer kunna sova idag också.

2008-04-23 23:45
Management X1

hahaha du var bara tvungen att skriva att du spelat mer gta än mig !! patetiskt!
Producent

2008-04-23 23:52
one seriöst CHILLA

Det verkar som du aktivt letar efter saker att bli hysterisk över.

2008-04-24 00:02
Trist att det läcker ut så tidigt, man vill ju på något sätt att folk inte ska tanka detta spelet.. Det bortde vart PS3 exklusivt, då hade dom sluppit det här

2008-04-24 00:33
one är whoa's dummaste användare. 5e gången eller vad är det nu som du har sagt att du lämnar gta-tråden? jag har inte ens ett xbox dit jävla beppo, så droppa attityden och fortsätt tjata på mamma så kanske hon hyr spelet åt dig om du städar bort allt runkpapper från golvet i ditt rum.
du är kär i mig.

2008-04-24 00:43
alla klagar på Car handlings.. efter man spelat ett tag vänjer man sig och börjar tycka att den är bra .. jag tänker inte spoila nånting.. eftersom man vill juh veta så lite som möjligt , innan man spelar själv haha :P

2008-04-24 01:02
hahahaha jag utser härmed one till årets gta FREAK hahaha..

2008-04-24 01:13
Efter den 29'ende kan ni spela live i think för då släpps det? :D
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA

2008-04-24 01:22
en fråga bara till er som redan laddat ner och testat. hur är grafiken? jag är itne alltför imponerad av stillbilderna. ska bli sjukt nice och lira nästa vecka.

2008-04-24 01:22
Fattar vad One menar

Så sluta posta skit, visst posta links eller whatever men inga jävla fitt kommentarer

Dieallot

2008-04-24 01:27
One e ju slut i huvvet...
Låter som en 5 åring som grinar för hans lilla syster ulla på 3 år fick en lite större kakbit än han :D

One, har du aldrig laddat hem nånting i hela ditt liv?, du kommer förlora pungen om du ljuger, de e sant, jag har läst det i expressen...
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA