Vettefan, de får väl en gång i veckan där t.o.m.?
jagvillocksåhaenblog.com
Producent
2008-04-25 09:44
"Janco Partners' Mike Hickey said that the game could "conceivably" ship 9.5 million units in one week, while Variety said that GTAIV could make $400 million in revenue in the same period." Hur mycket sålde Halo 3?
Halo 3 drog in 300 miljoner dollar den första veckan och det har sålts cirka 8.1 miljoner ex av det.
sen om man räknar på båda konsolerna så är det ju ganska givet att det säljer mer än så. Skulle jag tro iaf
Läste att av de som förbeställt (iaf. på
ASDA i storbritannien) så har
tre gånger så många beställt det till PS3, jämfört med 360 förbokningarna. De är bra, som jag sa innan..
GTA är Playstation...
Men kul att ni kör, ms ;)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Känns nästan overkligt att det är på tisdag skiten droppar ner i brevlådan :D:D Sticker i fingrarna lite, vill kolla på allt som kommit ut och lite så. Men måste fan hålla mig, det är itne så långt kvar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rapsodisk P20: GTA var till PC från början. Jävla fanboy =P
sotarn: Haha, ja från början. Tills GTA 3 kom.. sen har det varit PS all the waaaaay!
spelar det någon roll?
jag har alltid rätt.
Jonka: Oerhört stor roll!
Oj vad less man blir på all fanboyism. ÖVERALLT! palla bry sig, det kommer till båda konsolerna och är lika bra till båda. kan folk inte vara nöjda med det?
jag är också nöjd. Men man ser ju så mycket hat överallt. Det handlar ju fan mer om konsolkriget än om själva spelet. Ruttet helt enkelt
Inte hata, bara älska.
Det är en stor grej för vissa när de köper en konsoll. De har sparat i flera år! Fan nära nu, börjar kittla i pungen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj ett till forum som jämnför halo 3 sales med gta 4 sjukt win 2 format spelar ingen roll?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Graffare
2008-04-25 16:39
läste någonstans att det ska finnas mera extramaterial och sånt att ladda ner till 360 än PS3, men troligtvis är det nog lika mkt till båda konsollena....
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
viggos P14: Nopp, Microsoft har betallt ett jävla massa dollar$ till Rockstar för att skaffa exklusiv extramatterial, lite större grejjer. Men såklart kommer extra matterial till PS3an också men inte lika stort.
x360 - ps3 1-0 ... PAW!!
jag har alltid rätt.
ni som spelat spelet: Hur är det med egen musik? Går det att skruva in en radiokanal på radion och få musik från ett usb minne/HDn, som i de gamla versionerna till PC.
jag har alltid rätt.
Hm, det skulle varit tufft. Någon som vet det? Ifall man kan välja en speciell radiokanal som spelar upp musik man har på HDD/MP3 spelaren?
Skulle vara en jävla miss av R* annars.
jag har alltid rätt.
sjukt nöjd att El-giganten säljer det för 399kr, synd för er som bokat på Eb, game mm..
Producent
2008-04-25 18:42
_icesoul_ Fan också... vågade inte chansa på att dom...
Menmen betalar ju typ lika mycket på Game ändå, kind of.
700 kostar det på game, men då får man spelet kl 00.00 (i Lund iaf). Jag står fortfarande på listan, men skiter antagligen i att gå ner. Har inte betalat än :P
jag har alltid rätt.
El-Gigantens sida kan bugga så det står 99.999:- hehe, men enligt hemsidan så ska det kosta 549:-_icesoul_ : vart fick du 399:- från?
Shit överdrivet betyg av IGN. Aja ser coolt ut iaf.
Snart kommer GTreview, det kommer bli intressant.
Överdrivet betyg? kolla betyget det fått från i stort sett alla andra ställen GAH HYPE
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
om man byter ut 2 andra ps3 spel på game så får man gta + 100kr i handen.. TISDAG!!!
Locco, gäller det erbjudandet alla spel? Hitta inget om det på games hemsida :S
b0b0b0b0
Nej det erbjudandet gäller spel som de sedan kan sälja vidare för minst 350 kr, dvs endast svin nya spel. Jag gick på det erbjudandet när jag skulle köpa condemned 2 och det slutade med att jag fick 250 kr rabatt istället när jag byta in mina spel.
jag har alltid rätt.
100 kronorna i handen är väl i form av presentkort ändå?
du är kär i mig.
ja asså han sa hyffsat nya spel.. jag tänkte kolla om de går me assasins creed och nåt annat men jag tror inte de går. men o andra sidan så skiter jag i va de kostar,
Producent
2008-04-26 13:46
JonkaGOO P20 Det är spel som kostar 350 att köpa nytt. Inte som du får 350 för. Det behöver alltså inte vara nyastenyaste, men ändå inget skitspel för 100 spänn.
Fan vad jag hatar att vänta! Beställde ett PS3 med GTA 4 medföljande igår, antar att jag får det på tisdag/onsdag.. Så jävla jobbigt att vänta, även fast det bara är några dagar. :O Oufff, vi på woah for fan ta o dra igång lite online lir sen när folk har spelet, och ps3 då. :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Efter att ha kollat några recensioner (senast
IGNs ) tycker jag det verkar som att många av dem överhypar spelet och bara fokuserar på det positiva trots att det har en del brister. I flera videoklipp jag har sett verkade bilarna fortfarande röra sig onaturligt och AIn var si och så.
Och om buggen med bilar som försvinner när man vänder ryggen till är kvar tycker jag att den ensam rättfärdigar ett betyg på högst 9.0.
Jag kommer ändå köpa spelet på releasedagen, men denna överhype a la Halo är bara löjlig. Fast jag förväntar mig ändå att det är det bästa spelet på många år.. =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
det är faaan nära nu asså!!! man kan nästan känna det i atmosfären CAAAAAAAN YOU DIG IT??????????????????????? CAAAAAAAN YOU DIG IT??????????????????????? CAAAAAAAN YOU DIG IT??????????????????????? CAAAAAAAN YOU DIG IT??????????????????????? CAAAAAAAN YOU DIG IT???????????????????????
IGN video review'n var ju ganska kass. Gick ju inte in djupt på nånting. väntar med spänning på gt's
sotarpojken P21 Reklam i Punkt.se
Var ju samma sak med Halo 3, kostade också 399 kr
! P19 IGN's video reviews brukar aldrig gå in på djupet. Läs deras 7 sidor långa skriftliga review istället.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
marvingaye P22 Jag är en lat människa och vill ha allt serverat på silverfat
lol på er som klagar på att bilarna rör sig onaturligt, alla bilar i alla spel har varit sådär svajjiga och vobblar runt.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
när kommer gt's review?
jag har alltid rätt.
... och vad är det som är så spec med den?
jag har alltid rätt.
jag tycker att gt's reviews är bra. simple as that