Fan i helvete vad det är jobbigt o vänta, GT's review gjorde det inte lättare precis!!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent
2008-04-27 20:47
När han står på skyskrapan med snipern... Brrr fyfaaaaan vad man vill hoppa...
Hype som fan nu! Glider till webhallen runt 10 imorgon bitti så får vi se hur läget är där då! :D
Spelet har allså den där jävla v
arningstexten.
jagvillocksåhaenblog.com
Fick spelet igår!! DET ÄR NIIICE! =) dock lite segt från början! Men helt klaart vääärt !
23 timmar och 44 minuter kvar!
jag har alltid rätt.
Värt att folk är efterblivna och postar gamla skitsaker som spoilers Polisregister? no shit du var bara 2 månader sen med din "spoiler" mp3 spelare? icke dom drog bort musik skiten på fot, läs saker posta "spoilers" sen Och hur svårt är det att trycka på xbox guide knappen och få upp musik skiten tror folk? Idioti
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Nej jag har inte följt varenda liten skitgrej om detta spel som er andra fanboys. Jag skulle poängtera att man kan använda kameran i polisregistret för att frågan var vad man kunde göra med kameran. Detta visste jag genom att spela spelet, så jag skrev spoiler bara för att försäkra mig om att inte förstöra något för de som inte vill veta, jag skulle lika gärna kunna posta nåt stort om storyn och inte varna nån för skit. Det skulle lätt vara värt en ban om jag förstörde ens bara lite av det roliga för självupptagna arroganta idioter som dig.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Synd att du inte följde vad som sagts för då skulle du sluppit bygga din lilla mur med text :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Lägg ner, vissa läser ingenting eftersom man vill bli överraskad. Jag hade ingen aning om det där. Hoppas jag får spelet denna vecka så man kan spela i helgen.
jagvillocksåhaenblog.com
Det blir till att fira Valborg i Liberty City..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Det blir bara bättre och bättre! :D Woohoo! Mycket intressanta karraktärer i detta spel!
Henka P17 hahaha, woord. kan supa i GTA så de blir väl några Bira å lite biljard i Liberty =D
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Z0mGz Spoiler Man kan tydligen ta skydd bakom saker också
Solid! hahaha det låter niice! jag har dock inte fattat hur man super eftersom jag har blivit full en gång och då drog jag med bruden på en resturang.. och vart steeenknaaall! Biljarden är fan ett rent nöjje.. kan sitta flera timmar! And the Strip clubb.. maa good!
doggson P22: Spring du runt och starta och stäng av musik manuellt genom Xbox Guide knappen varje gång du sätter dig och går ut ifrån en bil, det lär ju bli jätte roooligt =P
btw, PS3 versionen av GTA4 är fullbokad nu på Webhallen :|
Har den inte varit det rätt länge? Själv ska jag köpa så många ex av ps3-spelet jag har råd med, för att sedan lämna tillbaka dem om 1 vecka 360 ftw!
haha fan vilken tråd detta har blivit! Visa lite kärlek
jag har alltid rätt.
vilken version ska man köpa då? enligt gamereactor så har ps3 bättre grafik medan 360 får väl mer extra material och har achievments.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Jag beställde just PS3 versionen från Canada! PS3an är inte fullbokad längre på Webhallen. Intressant att se att även GTA bundlingen med PS3 dykt upp på bokningstoppen.
jagvillocksåhaenblog.com
INTE LÅNG TID KVAR NUUUU. blir galen
haha e strip clubarna nice eller? ;p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GAAH! Pallar inte vänta. Vill sova tills 00.00 inatt. Men jag är för hypad för att sova. haha
Fyfan, nu är det inte långt kvar. Spelet är skickat och är på väg. Jag har lite ont i magen fan, haha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vissa får vänta till klockan 10 imorgon o köpa det på El-Giganten >_<
Producent
2008-04-28 14:09
Jävla kukar på Game. Måste va 18 med leg för att köpa där. Fan hur många spel med 18års gräns har jag inte köpt där innan? Jävla bajs, måste låna pengar av nån och köpa på Elgiganten. Fett jävla antiklimax. Kuuuuuuuuken
ska köpa PS3 imorgon bara för GTA 4 :D /Peace
-.-DMX-.-
Dmx_4ever P21 : Bra val ;D
Slå en fet, käka och sova till tolvslaget nu då.
Haha leg. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Eyy! Ger ni mig typ 30spänn extra så köper jag ut till er? Walla vad säger ni?? Vah?
Tydligen ska GTA4 kosta 399 på PC City!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Damn, 399! Fan att det ligger i köpenhamn >_<
Midas vad kostade det från canada? visst kan man köpa bundeln där ifrån också? nån som har koll på pris?
du är kär i mig.
Men varför finns det inga ps3 60gb bundles. Sämst! Snackade med en polare från staterna nyligen och där rockar folk tom 80gb bundles. Tänkte beställa en bundle därifrån nu när dollarn är bajs men så sa han att då kanske jag inte kan spela bluray filmer som jag köper här. Stämmer detta?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2008-04-28 15:39
Jag och min kompis kommer försöka köpa på Game i Lund det trots halvår kvar till 18. Ställer till en jävla scen om vi inte får, köpt typ alla GTA sen vi var fan 13 bast utan probs och typ 1000 andra 18+ spel. Fan sjukt om vi inte får köpa, har ju fan haft det förbokat i en månad och fick reda på det idag. Så om ni ser två killar stå och gapa med dom i kassan vet ni villka det är :P
annars kan ni fixa nån fyllgubbe som får en slant till folköl om han går in och köper ut liret åt er smågrabbar
Graffiti is like music for your eyes.
Producent
2008-04-28 16:06
Grejen är att jag måste utnyttja Games erbjudande va och då måste man förboka va... Flesta av mina kompisar är 18 så de är inte de va.
402,69 betalade jag för GTA från Canada, enbart för att slippa varningstexten på omslaget. :P
jagvillocksåhaenblog.com
jobbigt med en varningstext? :)
Hur funkar det i övrigt med att tjacka ps3 från staterna? är 80gb lika högljudd som 60? 40 är ju tydligen "bättre"? och hur är den i övrigt? nån som har koll på allt sånt?
du är kär i mig.
tror inte dom kommer be er om leg på game asså...
huset röd
Får de runt 5 imorgon kväll :) rätt dyrt här runt 700....
Producent
2008-04-28 16:32
169cm P19 var inne och kolla att allt var lungt idag, då sa dom att dom skulle vara stränga, kolla legg och bajsa sig
HAHAHAHAHA
Vart ska ni köpa era? Några butiker verkar ha nattöppet, blir nog Game i Kista för mig
åh titta, one är tillbaka med sina givande inlägg!
du är kär i mig.
Fyfan jag har varit skitnödig hela dagen pga GTA abstinens. :D Så jävla stressad över att få tag i ett ex imorrn. Vad har man för chans om man är i ett köpcentrum och stampar vid öppningstid?
svensson likaså
poorks P23: Alla elektronikaffärer. El-Giganten, Siba etc.