Jag spenderade sista timmen av jobbet idag på att ringa runt o kolla cd / dvdbutiker. det ser helt kört ut.. uppbokat överallt. "kom in om 10 dar" Jäääää!!! :( Sätter sista gnuttan hopp till polaren på media-lagret. (om ja inte orkar ta t-banan ut till typ Furuset..) Om inte får ja kolla youtubeklipp i typ två veckor. kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan webhallen skickade mitt GTA4 i fredags. Hoppades som fan på att det skulle komma fram idag.. var förväntasfull som ett barn på julafton när jag varpåväg hem från skolan, men det låg inget GTA och väntade när jag kom hem. :(
Producent
2008-04-28 17:38
poorks P23 Typ 90% seriöst. Det är alltid snack om att man måste stressa för att få ett spel innan stora realeser. Är alltid helt lungt att bara knata in dagen efter. Iaf dom gånger jag kan minnas...
Dom säljer som Halo 3 Legendary för 700 spänn fortfarande, och det var
Halo 3 .
Om man inte bor i en håla så är det som relativ lungt egentligen.
Producent
2008-04-28 17:40
TheMatt P27 Verkligen? I Lund kan man fortfarande boka. Iaf till PS3.
The_Donut P17 eller inte. e ju lika osäkert som säkert att det e slut. vi har ju ingen aning förrän imorrn vad du än säger eller varit med om förut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Börjar få lite ågren över hur jag ska göra ikväll
Producent
2008-04-28 17:48
one Ja analysera historia är fett överskattat. Eller hur var det nu...
The_Donut P17 ? det blir ju inte mer sant för att du gissar fler ggr.
Producent
2008-04-28 17:56
one "Ja analysera historia är fett överskattat."haha töntigaste jag sagt på länge btw...
Om man släpper en boll 100 gånger och den faller varje gång så är sannorlikheten att den faller aven den 101a gången rätt stor jo.
Klart man inte kan vara helt säker, men jag säger bara att det
brukar vara så.
alltså, om jag glider in på el-giganten och köper mitt spel för 600 imorn (ej 399 till PS3). Kommer de börja jiddra om att jag inte beställt det i förväg?
huset röd
Producent
2008-04-28 18:06
Om spelen inte är slut är det ju lungt. Om allt är förbokat så är ju ju dock effed.
fan är det värt 150 spänn extra att få spela det inatt? (nattöppet på game) =/.
jag har alltid rätt.
Alla game eller bara vissa?
huset röd
ja det är det. dum fråga
Jag bor ca 300 m från en game butik, som håller nattöppet. jag funderar ärligt på att gå ner till kön ikväll o försöka köpa spelet för typ tusen spänn av nån knatte. lutar åt att ringa norska elgiganten imorrn o be dem hålla ett tills efter jobbet. kostar 399 till ps3 i Oslo btw.
Fyfan nu är det inte långt kvar, verkar som om webhallen skickat mitt ps3 samt gta4 nu!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
TheMatt P27 ska kolla samma. bor i london och ganska nära en game
Producent
2008-04-28 19:07
Bara jag som har en fet jävla grå fyrkant över 169cm senaste och ones näst senaste inlägg?
if only....
du är kär i mig.
Imorrn ska jag jobba, sen ska jag handla droger och flyga till LIBERTY CITY!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Svensson X18 fan vad du bidrar!!!
Midas... är det du på bilden med kartongen?
Nu står det att Elgiganten har GTA inne på butiken som ligger ca 2km från mig. Så imorgon vid 10 så är det bara att knalla ner å köpa de =). Frågan är bara hur mycket man kan lita på att deras sida, om att det verkligen har det inne på butiken
Tror ni man måste gå ner lång tid innan 12? Jag va på plats 108 på förhandsbokningslistan, men alla kommer ju inte hämta ut det kl 12. tror jag går så jag är där 15-20 i =) SNART DAGS YEAH!!!
jag har alltid rätt.
släpper dom det inte försän vid en viss tid eller vad? har inte hängt med i tråden.. men jag har iaf förbokat så ska hämta ut det imorgon, fan vad kul det ska bli.. heldag framför boxen
om man inte har förbokat, och har tre butiker i stan att välja på när det gäller att köpa spelet, vilken av dem ska man gå till.. vilken är troligtvis inte fullbokad? Kandidaterna är; SIBA Game Playzone (lokal spelbutik)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.