Skönt med lite negativ kritik. Det känns nästan fel att var såhär hypad inför ett spel. Även om det är skitbra så blir man ju lite besviken, eller kanske inte lika överväldigad om ens förväntningar är sjukt jävla galna. Ska sluta läsa reviews nu iaf, jag vill upptäcka grejerna själv :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2008-04-16 23:28
"Skönt med lite negativ kritik" Faktiskt, let some steam out...
the_real_apa: det är väl i allra högsta grad en bugg? De behöver inte hålla reda på alla bilar på kartan, bara de som är inom synhåll
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Var ju snack om att just det skulle vara fixat iaf i tidigare previews, aja man kan inte få allt. Medans folk stod och gnällde över den buggen i tidigare spel så sprang jag istället
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Det är ju lite av en besvikelse att det inte fixats, men har man kunnat leva med det på dom gamla spelen så varför inte nu. Tvivlar på att jag kommer bli särskilt besviken i vilket fall. Men det börjar bli jobbigt att vänta... måste köpa nåt nytt lir jag kan spela så länge...
Ärligt talat 1up är alltid överdrivet negativa.
De ska alltid hitta fel som inte finns. Har läst på flera andra ställen att problemet med bilar som spawnar bakom ryggen är long gone bla.
Jävla pms tidning är vad det är.
http://www.gtanytt.se/?page=com&id=251 Reklamen i bättre kvalite.
Fan va snyggt skiten yrar runt helikoptern =)
jag har alltid rätt.
Älskar klippet där Niko går från helikoptern med flashiga kläder och flippar upp luren. Sååå nice :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävla brända lirare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gratis X-box!? - vafan ... får man välja så väljer man ju ps3:an gillar man inte det sedan så säljer man den och köper sig en box vid sidan om ...
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
hmmm köa i så många veckor för ett spel jajaj verkar vara beroende av spelet
fuck you and have a nice day sucker
mangan P24 beroende av ett spel de inte ens har
slående logik
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Finns redan 10 pers på PS3 kön, dock finns det 4 platser kvar på Xbox 360 kön.
Producent
2008-04-17 18:01
Jävla mysig och ligga i tältet där mitt i natten i stockholms innerstad och spela. Sjukt kallt och rätt nervöst också iof :P
Fan vad coolt. läste att man ska kunna besöka komediklubbar och se komiker uppträda. bla rick gervais ifrån the office komer att spela sig själv. sen kommer man att kunna bowla. hoppas bara de har fått till en bra känsla på alla såna minspel. biljarden i san an var itne alltför vass.
Producent
2008-04-18 00:30
"bla rick gervais ifrån the office komer att spela sig själv." Fyfan vad nice
Producent
2008-04-18 08:41
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
fan 11 dagar kvar nu!!
fy fan va nördiga nördar i kön!
jag har alltid rätt.
gah jag måste ha ett jävla ps3
du är kär i mig.
Moderator
2008-04-18 12:08
Jag tror inte det kommer komma. Någonting såhär bra som man längtar efter såhär mycket kan fan inte inträffa på riktigt. Eller så dödar spelet min ps3a så jag aldrig kommer få spela det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
sant fan. det känns nästan lite overkligt :)
du är kär i mig.
Jag är skitnojig att min 360 ska börja lysa rött precis innan det släpps (är ju inte så att det är särskilt ovanligt) funderar på att vakuumförpacka den och linda in den i massa isolering för att vara säker på att den är hel tills releasen.
7 days 21 hours 45 minutes 11 seconds
jag har alltid rätt.
Någon som vet om något ställe i Lund/Malmö kommer ha öppet vid midnatt till den 29e för att sälja GTA IV?
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P20: Japp, Game i Lund har nattöppet.
säker? Jag har inte sett något och det står inget på hemsidan.. Isf ska jag fan sticka dit, sen blir det GTA hela natten :D
jag har alltid rätt.
Hoppas på att ha det på Fredag, om inte primadonnorna på Rockstar skickar ut spelen i bepansrade bilar den 28:e..
hur får du tag på det på fredag? =O
jag har alltid rätt.
kont-akter, madda-facker! Men som sagt, beror helt på nær lagren & budfirmorna får det runt om i skandinavien. Kan lika gærna ha mega-oflax o få det en vekca senare..
klart det inte kommer hit fredag
Jamen då så. Då vet jag.
JonkaGOO P20: Yes, men du får nog ta o förboka spelet, har hört att det är rätt många som har bokat.
ok ska boka det idag då. Ska du ner vid midnatt?
TheMatt: Troligtvis kommer det på måndag, inte fredag. Hade releasen varit på tisdag hade du kunnat räkna med att få den på fredag eftersom det är helg, men nu kan bilarna komma på måndagen.
jag har alltid rätt.
Trailer 3, i mitten någonstanns. Blå bil, är det en
Chrysler 300 ?
jag har alltid rätt.
trailer 4*
jag har alltid rätt.
Vad heter låten i sista reklamen?
JonkaGOO P20 någonstans i mitten??
ja i mitten av trailer 4 är det en blå bil.. kör igenom en vägspärr och sen kommer ett till klipp med bilen. Visst är det iaf lik en chrysler 300c? Kanske inte mönstret på grillen men annars så...
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P20 ser en chrystler och en chrystler limo i den senaste reklamen...
JonkaGOO P20: Hm, jag vetefan, jag vill det men känns som att spelet kommer finnas på El-Giganten för typ 100spänn mindre =P men men jag kommer förmodligen inte kunna hålla ut så det blir kanske Game allafall.
btw, man kan skapa konto på Rockstar Social Club nu för er som inte viste om det.
Länk
Kommer bli en nice sida det där :) Tack för tippet.
sotaren: Jo game är inte spec billiga.. kommer nog gå på 700 kr, och 600 på el giganten. Å andra sidan kan man köra redan måndag natt. Inte riktigt värt 100 spänn, men jag är så jävla peppad att jag är nästan säker på att jag kommer stå där nere kl 12 ^^
jag har alltid rätt.
Så nu ska vi se.... Vi tar PS3 versionen nu.Game(webpris): Standard - 579:- Special Edition - 1199:-Webhallen(webpris/butik tror jag): Standard - 579:- Special Edition - 1499:-El-Giganten(webpris): Standard - ? Special Edition - 990:- Så om man kollar på allt här, så kan man väl ändå tänka sig att El-Giganten kommer ha Standard spelet billigare än alla andra. Eller vad tror ni? Fan jag måste veta priset hos El-Giganten! >_<
får hela ps3an plats i den GTA väskan tro?
579 bara hos game? kommer nog kosta 599 i butik då.
Har inte elgiganten nattöppet då? Hade dom inte det när halo3 släpptes?
jag har alltid rätt.
Frågan är om nån som inte förbeställde kommer få spelet på releasedagen.. Lillebror sa att han läste att kanske inte ens folk som förbeställde efter 1/4 kommer få spelet på releasedagen, men det kanske var T2 som driva på beställningar. Jag hoppas iaf det är det, för jag har inte förbeställt..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com