"gråt mer din dumma fan och passa på att börja läsa varför Xbox får sin exklusiva fucking content din dumma jävel"
Det var fan det värsta jag hört, din efterblivna jävel..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
valero Har man förbokat borde man väl ha förtur? Dom lägger väl undan ett spel till varje person som förbokat? Jag har förbokat från webhallen förut och då har jag alltid fått det i brevlådan på releasedagen.
pigglaen P19 : ps3 pojkar som gråter borde läsa på istället :) och värsta du hört? känns som du skumläser trådar på whoa i såna fall eftersom 90% är total skit
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Första reviewen 10/10 i betyg verkar lovande
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Producent
2008-04-14 13:23
Hehe palla bo på gatan i 11 dagar för 4500:- :D
Jag hade lätt gjort det om jag pluggat fortfarande hehe.
Syer: Det beror på hur nördig man är. De som redan är där gör det nog inte för att de får ett xbox/ps3 för 1kr utan för dom är jävligt nördiga och detta är deras egna lilla roskilde. Kan sätta en femma på att alla dom som redan är där har ett ps3 och ett xbox360 (inkl trådlöst headset, ratt/pedal och trådlöst nätverkskort)
jag har alltid rätt.
Borde vara olagligt att få en konsol för en krona om man redan har konsolen i fråga! Fyfan!
Trevlig läsning:)
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
speciellt det om kändisarna :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varsågod
Oj efter att ha läst detdär blev jag fruktansvärt sugen måste jag säga.
kolla med eran lokala spel butik om ni kan få spelet några dagar innan släppet, för dom får in spelet ngra dagar innan.. här hemma får jag det så fort han får in det..
Polski
"han" haha... fy fan undrar om det här spelet inte blir lite väl bra... hur blir det då med motsvarande uppföljare, vice city och san andreas är ju egentligen långt före 3an.
du är kär i mig.
Kommer detta bli slutet på serien tror ni?
jag har alltid rätt.
Fan heller. GTA V!! :D
Producent
2008-04-15 15:45
"Kommer detta bli slutet på serien tror ni?" Om Rockstar helt plötsligt börjar ogillar pengar så ja.
Det handlar inte bara om pengar. De driver ju med allt och alla när de gör sina spel, de får alla att lacka på deras produktioner medans de sitter på sitt kontor och ler åt det hela.
Producent
2008-04-15 15:51
Det handlar inte bara om pengar. De driver ju med allt och alla när de gör sina spel, de får alla att lacka på deras produktioner medans de sitter på sitt kontor och ler åt det hela, och håvar in lite pengar på sidan om?
Som sagt, dessa grejer är inte bara pengar. Läs ordentligt istället.
Producent
2008-04-15 16:15
Jag gillar också Rockstars fuck you stil. Men det handlar bara om att dom ska framstå som badboys och dom coola barnen ska köpa deras spel. I grund och botten.
eller så är det ironi och ett sätt att undgå copyrightlagar duuuuh
JonkaGOO Hur är du funtad egentligen? Donut påpekar någonting klockrent: GTA är en av de största kassakorna som existerar i spelvärlden - så varför skulle man överge hönan som värper guldägg (pengar).
Spelserien är dessutom en av de absolut populäraste och har enorm community.
Sen är nog chansen att själva kunna jävlas med folk och komma undan med det som är grädden på moset.
The_Donut Sant att mycket kretsar kring pengar i dagens samhälle, men tveksamt att spelen görs bara för pengarnas skull. Det här är mer en sätt att skapa ett otroligt omtyckt spel som blandar känslor och att få betalt för det. Dream comes true.
WHO FUCKING CARES???
Producent
2008-04-15 17:06
one Sluta vara så jävla dryg.
klart dom inte bara gör det för pengarna...dom hade inte behövt göra det så sjukt detaljerat som dom gör,men dom gör det,för dom strävar efter att göra det bästa spelet på marknaden..unnar dom varje dollar
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
13 dagar kvar :)
Att ni inte har snackat om den första reklamen, som bara nämner Xbox 360 ännu i denna tråden förvånar mig, skärpning! :P
FInns säkert i bättre kvalité. Grymt att de har LCD Soundsystem i reklamen. Bådar gått för soundtrack i spelet.
jagvillocksåhaenblog.com
fan va nice reklam den vill jag se i bättre kvalite
jag har alltid rätt.
Producent
2008-04-16 11:17
one Hur fan var jag offtopic och om man är inne på ett tv-spelsforum och disskuterar GTA IV är man fan nörd som defaultläge.
Midas: den där filmen är ju några timmar old! slacker officiella ps3 maget ger gta 10/10 också tydligen
Jävla massa spoilers i den andra recensionen
doggson Haha, jag såg den inte här i tråden. Måste ha missat :D
jagvillocksåhaenblog.com
Midas: Du var först på det här forumet med den :P Någon som läst på om det som cuttades från Au och NZ versionerna? :D den lilla cutscenen verkar fresh
bokmärke... sluta skriv massa trams här, bara NYHETER tack
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Sluta förvänta dig att få allting på silverfat och leta lite själv, typiskt jävla bittra slackers
är inte ditt inlägg rätt onödigt då också? och det finns en bokmärkesfunktion.
du är kär i mig.
Jag väntar fortfarande med att köpa PAL-releasen. Alla GTA hittills har haft varnings-text över halva omslaget och det vill jag inte ha. ÄR det så här får jag importera!
jagvillocksåhaenblog.com
varningstext på omslaget? jag köper spelet för att spela det, inte onanera till omslaget...
hahahaha orka bry sig om omslaget:SS
b0b0b0b0
1up preview :
"You'll likely notice the same graphical "quirks" that the series has dealt with since the jump to 3D. The same filmlike, grainy framerate exists and usually holds steady, but it can momentarily dip when things get frantic. There's some long-distance graphical fade-in as well as some street-level hazards that appear only after you hit them. Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle)." För i helvete, har de fortfarande inte lärt sig nånting?
Just den buggen har jag irriterat mig över som fan i tidigare GTA-spel. Skrev tidigare i tråden hur glad jag var att de hade fixat det, men sen läser man det här..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Är väl egentligen ingen bugg. Skulle ta mycket datorkraft att beräkna var alla bilar i hela staden är exakt hela tiden. Det är väl så att världen bara existerar i en 100-meters radie runt en eller nåt.