min pappa är större än din. nu lämnar jag den här tråden och inväntar spelet. hej då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
one, äh, det blir ju sp direkt såklart, men vafan, måste bli psykosbra på mp direkt :)
måste fan skaffa xbox! =)
Get Random!
fuck fläskbox 360 kg o respekt till ps3
Gaze Fanboy :D
Inte långt kvar nu, men jag får erkänna att jag längtar mer till Juni då MGS4 släpps. GTA-serien är alltid sjukt bra som avslappning, men vill man verkligen sugas in i spelet så krävs det en mer kreativ och djup handling.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
MGS4 = neerd.. sorry ^^
jag har alltid rätt.
Jag hoppas verkligen att det inte blir uppskjutet igen!
// be the change you wanna see in the world
kommer det nog inte bli med tanke på att det är klart typ. Tror jag iaf, en kille har redan spelat ut skiten iaf..
jag har alltid rätt.
Producent
2008-04-07 01:15
rykten om att det ska bli uppskjutet igen pga EAs upp köpning av Take 2.
men dom har väl sett till så att inte EA kan köpa upp dom ? eller ?
Jaha så EA ska alltså köpa upp take2 nu? även fast take2 sa att EA får vänta tills efter gta 4 är släppt Tror icke det Potatis: Rockstar är ju kassa på storys jadu.....
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Nu ska jag inte anvænda før stora ord, men med lite, eller ganska jædra mkt tur har jag GTA IV i handen tidigare æn er andra!
Jasså varför det ?
Berættar jag det måste jag døda dig ;)
Men om så sker så ska jag sitta o reta arslet av er... moewhahaha.
doggson Ja, det kan knappast ligga särskilt mycket tankekraft bakom de tunna storys som dem hittills kört med i serien. Fortfarande är GTA-spelen skönt avslappnade och ofta riktigt beroendeframkallande, men handlingen är som sagt den svaga länken.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Men svårt att få tag i den lite tidigare :P har man en flashad xbox så kan man väl oxå få tag i det tidigare :P
jasså? du tror torrenten kommer innan världspremiären, ja kanske det.
jepp jag fixade darksector 1 vecka tidigare än världsreleasen :P släpptes 4 överallt :P
4:dje april mena jag :P
Producent
2008-04-07 20:55
Skillnad på Dark Sector och GTA...
Självklart men jag tror ändå att det kommer ut nån dag innan :P thihi :) men men
checka detta nattevent från Webhallen :D.. 10 första i varje kö får köpa 360/PS3 med GTA IV för 1kr ! http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=905
Jag förutspår en massiv köbildning :o
STHLM va?
jag har alltid rätt.
För min del oslo, till inköpspris via en polare på en importmediafirma... därav föhoppning om lite tidigare våldsrunk. men det lär väl skita sig.
vaaa! 1 krona! De första kommer vara där en vecka innan!
De som vill ha sitt GTA har nog fixat en femhunka tills dess va..?
jo tack en fråga bara... vad är xbpx 360 Arcade Console? mycket billigare än standard konsoll och jag vill ha billigast möjligast för jag kommer kasta den på grannkatten när gta kommer till dator i vilket fall...
Satan, Konsol + spel för en krona :O kanske är denna stund jag väntat på för att skaffa en ps3:a också :P
haha fan jag är sugen på att dra dit och köa redan nu, en ps3 för 1 krona är fan värt det
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
x360 Arcade är billigt för du får inte med mågra spel. Bara ett par arcade spel..
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P19 ska bara ha gta ändå så då funkar den konsollen bra med andra ord?
Yes det lär den ju göra, men varför inte satsa på någon med hdd så du har de när DLC kommer?
har inte den hd?
jag har alltid rätt.
Jag har en 360 arcade, den är likadan som de andra fast utan hårddisk, man får ett 256 mb minneskort med istället..
ah ok, var det jag läste, men jag tror det räcker för mig... ska bara spela gta på den ett tag
inte ens gta är enbart värt 3000 :P
du är kär i mig.
jag har ingen kolla på svenska priset. sitter i ett annat land
Det finns bara ett spel 08
20 Dagar kvar :D
20 svettiga dagar kvar!!!
Mm.. jag nöjer mig med mario kart så länge, ohh sånt får ni inte spela förens den 11 april suckers! GTA och driveby med en uzi, nej fan en tjock gubbe med mustasch som drivebyar med ett stort grönt skal, grejor det!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Att skaffa xbox arcade är sunk, minneskort? wtf? Duger inte om du ska ha DLC, och om du nu ska spela gta så ska du väl ha allt som kommer till antar jag? Polaren tjackade ny xbox för nån vecka sen, 1 extra handkontroll + Halo 3 + Hdmi bla bla för 2600 Alla previews igår på multiplayern har gett mig kramper, helvete så taggad jag är. Även fast singleplayern är det mest intressanta så känns multiplayern som en schysst fallback, dom tidigare problemen i serien kommer inte finnas kvar. Tyckte alltid det var segt när man klarat allt och bara gled runt, nu kan man bara glida med polarna och har alltid folk att snacka med <3 Multiplayer