I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GTA IV Tråden 2 (alla nya inlägg i del 3)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-04-02 01:35
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/196969.html?playlist=featured

kanske har funnits redan :P är det sant asså. damn rösten passar inte alls i såfall :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 01:36
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 01:36
eller är det bara ett april skämt ? haha i mitt huvud känns det som ett april skämt :P

2008-04-02 01:37
sorry för den fjärde.. tänkte in riktigt på vad jag hörde.. men nu kom jag på att det var fake eftersom att ljudet är taget ifrån rush hour :P

2008-04-02 02:17
nej det är inget april skämt. klart chris rock ska snacka niko, och poliserna ska få rösten från Persbrandt.

2008-04-02 03:17
aina_spanar X0

Enligt disczone.se får man det dagen det släpps om man bokar där.

Har bokat där någon gång förut och det har funkat bra,
dessutom kostar den 539:- där =)

GTA4

2008-04-02 03:23
föresten så måste jag tipsa om

http://community.whoa.nu/community/www.gtanytt.se

de kommer med mycket info där.

2008-04-02 03:28
thanks

2008-04-02 08:15
NY GTA FILM

GameStop and Rockstar Games partnered to create this commercial showcasing some of the unseen features from GTA IV. In the commercial, which lasts just over a minute long, top celebrity "Jeremy St.Ives" takes you on a short tour of Liberty City. Check it out:

http://www.youtube.com/watch?v=w0fVl0MDCoo&eurl

Gta gamestop reklamen, ingenting speciellt men iaf en film med lite humor i :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-04-02 11:54
Jag har bokat 2 spel, Saints row och medal of honor airborne. Båda på discshop.se. Saints row fick jag dagen den släpptes och medal of honor fick jag 2 dagar innan den skulle släppas ;).
jag har alltid rätt.

2008-04-02 13:56
JonkaGOO P19

är Saints row likt gta eller??? tänkte fixa de som uppvärming isf.
men är det likt??? asså kontroller och själva spelet och?
ren kopia kanshe rent av?
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-04-02 13:57
Inte många dagar kvar nu :D

2008-04-02 14:06
Saints row är samma sak som GTA fast inte lika bra..
jag har alltid rätt.
Producent

2008-04-02 14:19
Saints Row är en riktigt bra GTA klon. Ja, köp, kommer antagligen kännas sjukt fattigt efter GTA 4 släpps.

2008-04-02 14:30
doggson P22

känslan i början är ju enorm förfan

Saints row går fan inte ens att jämföra med gta

2008-04-02 19:54
Saints row suger juh det blir så tråkigt snabbt. gta blir nästan aldrig tråkigt :P

2008-04-02 20:39
Nu har iaf april börjat.

2008-04-02 21:19
potatissuger, yes, jag antar att det är något positivt, även om jag själv aldrig stört mig på laddningstider bortsett från några gamla extrema pc-fall på för dåliga datorer.

Visst är exlusivitetsprylen synd, men vad ska man göra.. Själv har jag bara en 360 och kommer spela det på den till PC-versionen kommer, om det är så bra att jag pallar.. :)

2008-04-02 22:00
Sluta diskutera saints row i gta tråden QQ

annars kan vi lika gärna gå offtopic och diskutera sexliv etc

Kolla gamestop Gta reklamen och skratta lite istället
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-04-02 23:02
"Sex references also occur during cut scenes, including references to strong sexual behaviour. During gameplay the character can pick up prostitutes and pay for three different levels of service. What follows is an un-detailed portrayal of masturbation, fellatio and intercourse. The character can also visit lap dancing clubs and request a private dance. While the game contains sexualised dancing and the portrayal of sex, there is no sexualised nudity."

Haha fan va kul
// be the change you wanna see in the world

2008-04-03 00:52

jag vill fan ha hastighetsmätare på gta asså! :P
någon som vet om de kommer gå att lira online på xbox360 ?
ni kanske redan snackat om de, men jag pallar inte läsa så jag hoppas på ett svar istället :)

2008-04-03 01:07
man lär ju inte kunna köra hur som helst när snuten ser än med tanke på hur seriösare det här spelet är! Hoppas iaf att man blir tvungen att köra lite diskretare ibland vore kul

2008-04-03 02:28
ErranP

Jao det kommer gå att lira online......

fan vad jobbigt att köra diskret... men det skulle juh nte hindra mig iafl :p

2008-04-03 12:34

Om dom vill satsa på realism så ska man ju inte kunna köra runt som ett jävla jon när snuten är brevid, utan att det kommer vara lite mer som driver! Då kan man köra om snuten lite kaxigt så dom börjar jaga en ;)

2008-04-03 13:16
Så jobbigt, i mafia fick man böter om man körde för fort.. Skitjobbigt att behöva stanna och kolla på en cutscene hela tiden.
jag har alltid rätt.

2008-04-03 14:32

har inte stått något om att du inte kan köra hur snabbt som helst nära snuten dock..
Krockar du och kör över folk då kommer snuten, men hastighetsskit tror jag dock inte på

Senaste infon: Deathmatch handlar inte om frags utan du ska plocka upp cash efter snubbarna du knäpper

Dieallot

2008-04-03 14:40
har inte stått något om att du inte kan köra hur snabbt som helst nära snuten dock..
Krockar du och kör över folk då kommer snuten, men hastighetsskit tror jag dock inte på

jävla triviala detaljer. vem fan bryr sig? rockstar säger själva att de inte försöker göra något realistiskt, det är ju fortfarande ett spel...

2008-04-03 23:24

jag tänkte faktist på när man var nära snuten....annars så är det klart det inte spelar nån roll

2008-04-04 00:41
det skulle nog bara bli drygt i längden :)
Graffiti is like music for your eyes.

2008-04-04 00:53
Det skulle juh faktist vara lite mer reality då .. men asså det är ett spel och jag gillar att köra snabbt och ovårdslöst i trafiken på gta spelen, så det vore ganska jobbigt :P

2008-04-04 00:58
GTA är ingen autentisk verklighetssimulator och har aldrig varit. Sluta vara oroliga.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-04 01:16
exakt

2008-04-04 02:36
Oj oj oj oj

Dykt upp massa intressanta saker om multiplayern :O

Jag vill ha en vapenlista :( måste veta vilket vapen jag och polaren ska jaga en snubbe med ><

Dieallot

2008-04-04 03:07

2008-04-04 04:42
multiplayern intresserar mig inte det minsta närmaste halvåret / året

2008-04-04 04:51
one:är du full ? multiplayern verkar ju så satans smek :D dock ska jag inte ljuga och säga att jag längtar mest efter den, ska dock bli asfet att bara glida runt med polarna :)

Vilken konsol har du btw? sexbox eller ps3?

Dieallot

2008-04-04 11:29
Multiplayern är juh nästan ett måste. men single player duger mkt väl :)

2008-04-04 15:02
doggson P22

nej tack, jag spelar hellre spelet som det e än att kriga mot småkids. det kan jag använda cs till eller något annat online spel...

har inte köpt konsoll än, nästa vecka antagligen. köper billigaste (360) bara för GTA

2008-04-04 15:09
one  : haha så bitter du är pöjk, hooka live så kan vi köra free roam sen över live :) jag lovar att inte bete mig som en snorunge ;)

Dieallot

2008-04-04 15:28
doggson P22

hehe nej tack. Och nej, jag är inte bitter för att jag inte vill leka med dig.

2008-04-04 18:19

2008-04-04 22:37

If you had to pick a favourite out of all the games in the series now which one would it be?

GTA IV. By a country mile. It craps on all the others – even the mighty Vice City – from a height equivalent to the Statue of Happiness. Believe me, GTA IV is even better than the hype suggests.

Det låter otroligt bra :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-04-05 00:14
Tjockt nice :D
Producent

2008-04-05 00:19
Fan jag vill bara ha det nu. Inte längta eller läsa mer om det. Tröttnat på att hypa, vill bara fucking spela skiten nån gång! April går så sjuuuukt långsamt...

2008-04-05 10:34
Frågan är om jag ska börja nöta multiplayer redan innan singleplayer.. :)

Producent

2008-04-05 11:23
Jag tror det kommer bli at man glider in och ut  från multiplayer just därför det är interegerat med singleplayer. Man kommer ju inte välja "Multiplayer eller singleplayer" inann man börjar spela. Därför kommer det nog bli rätt svårt att hålla sig borta från storydelen när den alltid finns där och stirrar en i ansiktet ;P

2008-04-05 15:55
johanone P22

du e fan inte en riktig gta spelare om du ställer den frågan. spela cs eller nåt istället vafan

2008-04-05 15:55
The_Donut P17

inte en chans. är inte ens i närhet lika spel

Producent

2008-04-05 16:51
Användaren är inte inloggad one

Jaha ok, förståg inte att du hade spelat spelet.

(sluta vara så jävla trångsynt)
Manager

2008-04-05 16:58
jag hatar folk som spelar gta för att döda 100000 människor och typ spränga saker.
det roliga är ju fan att leva sig in i spelet och låtsas att det är verkligt.. haha.

ni är fan inte riktiga gta spelare.. speciellt ni som klagar på att det inte finns flygplan.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit