Each area of the city needed to be distinct and characterize the real area and it needed to be populated by the right cars and the right people doing the right kind of things. åhhhhhh fuck asså..så fett.. kan inte vänta.. tänk va kul o gå runt o se alla hipsters i williamsburg eller guidos i bensonhurst eller puerto ricaner i el barrio!!!!! goddamN!!!!!!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Kan någon förklara hur de har tänkt när de inte gjort det till PC?
I tego arcana dei!
diZZySWE P17 PC kommer nästa år... kanshe till jul om du har tur men de tror jag inte...
fixa 360 :D ... 2000kr på elgiganten.
assåååå.. AAAABBBSSSS. och då menar jag inte bromsarna.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson P22 Vem har sagt att jag tänkte köpa det? Vem har råd med konsol?
Solid P24 Säljer ElGiganten svart helt plötsligt? ;)
I tego arcana dei!
diZZySWE P17 : "Vem har sagt att jag tänkte köpa det?" Piratkopiering tjänar alla på, speciellt spelföretaget
Vem har inte råd med konsol? Vill man ha något så ser man till att kunna köpa det på ett eller annat sätt.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson P22 Alternativen till piratkopiering är ganska få när man måste köpa sig en svindyr konsol först, sen ett svindyrt spel. Hellre köper jag ett PC-spel än köper xbox 360 och spel till det. Alldeles för dyrt för mig, tyvärr.
I tego arcana dei!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Solid P24 Det ska jag göra, 2000 är nästan inget alls. Då blev det genast mer intressant.
I tego arcana dei!
ooops såg inte att den redan blivit postad...
jag har alltid rätt.
haha gtanytt.se va fan är det för skräp?
varför är det dåligt med online achievements? :P btw finns det MP funktioner i spelet? .. med tanke på "beat a friend in pool" , kanske MP småspel online?
Get Random!
ett hett tips, har ni ngn liten mindre spel butik. gå då å fråga om du kan få det lite tidiagre.. gjorde jag, och blev lovad att få det ngra dagar innan släppet. om jag höll tyst om det, vilket jag inte gör nu. mohahaha
Polski
"You Won! 60G Complete the final mission." 2:a april nån? Wanna bet? No? C'mon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
doggson P22 haha jo abstinens i alla ära, jag syftade på GTA abstinensen.
kul dock att du jämför den med snus :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fast nu såg jag det att det fanns en achivement för att klara stirymode under 30 timmar, den måste man ju ta. Så 30:e april anyone?
Antingen april skämt eller jävligt gött. Det innebär ju att det är en utmaning att klara storyn på under 30h. Jävligt osannolikt dock
jag har alltid rätt.
Varför skulle det vara ett aprilskämt? Så du menar att det visar hela listan för två dagar sen, där en av grejern är ett aprilskämt? What?
Fett fett.. Fett fett med online achievments, klart de måste ha sådana med när de betalat så mycket som de gjort för onlineprylarna.. God damn jag bajsar på mig i förväntan
Graffare
2008-03-31 20:15
hoppas man kan fixa styrningen o sånt själv:) men den vanliga styrningen duger också
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Fattar inte hur dom kan släppa extragrejer endast till 360, hur kan dom svika playstation på det sättet, speciellt när ps3 pippar 360 allday everyday!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jaha, då drar det igång igen då..
It's on!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Var det inte av den enkla anledningen att Microsoft betalade för extragrejer? Har man kunder som betalar för onlinespel så förtjänar de lite extragrejer, och vipps: GTA blir roligare på xbox.
Pigglaen PS3 fan boy!
nån som kan länka till listan med achievements ?
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Den är redan länkad.
nja länken funkar inte
pigglaen P19 : "Svika playstation" gråt mer din dumma fan och passa på att börja läsa varför Xbox får sin exklusiva fucking content din dumma jävel
Dom pengarna som microsoft pröjsade för sakerna är sakert en fet kniv i ryggen
PS3 vs. 360 i någon annan tråd, tack. GTA ÄR Playstation. Men kul att Xbox anhängare också får ta del utav denna episka spelserie :) Jag längtar mer och mer för varje dag, det börjar mer och mer likna besatthet. Då kan vi snacka bra marknadsföring.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
gta är (var) pc nu är det xbox tack vare extramaterialet, finns ingen som helst anledning till att spela det på ps3 om man har fler val
Gta 1-2 är pc
Gta 3-SA är PS
Gta IV är xbox
thats it.
jag har alltid rätt.
Producent
2008-04-01 15:34
GTA = Playstation, så är det. Men man är ju blåst om man köper det till Ps3 om man har ett val, så är det.
Våga Vägra Boxen. Kommer införskaffa mig ett splitternytt PS3 dagarna innan GTA IV releasen, och självklart kommer jag inte betala 4000 + utan snarare 1500-2000 kr. FUCK THE SYSTEM!!!
Gta 4 demo är ute på Powerbits, spelar det nu , fast dom nyaste TV kommer inte klara för det är NTCS
vad snackar vi om nu robeatz? ps3 xbox?.. för hur kan du spela ntsc på xbox i såfall.. eller har du en usa maskin i det fallet :P
Åh fan vad idiot jag är nu skämms jag :P hahahahahahha glömde bort vilket datum det var :P
R-O-Beatz du vet verkligen hur du ska göra.. fatta jag var skit glad och började med att regga mig på powerbits av nån anledning, när jag är medlem på bättre sidor.. sen stannade jag till och tänkte efter sen började jag nästan gråta haha :P fyfan asså
hahahah tror ni det e april skämt jag drar? ladda ner demot jag ber er, det har läkt från en tidningsrecencent nått sånt. kolla själva, postar screenshots ikväll.
det finns inget gta-demo
du är kär i mig.
duuh
nu är det xbox tack vare extramaterialet, finns ingen som helst anledning till att spela det på ps3 om man har fler val Jag antar att PS3-versionen kommer att innehålla den vanliga valmöjligheten att installera delar av spelet på hårddisken, vilket brukar leda till mycket kortare laddningstider och smidigare spel. Kolla bara på Devil May Cry 4. Det är väl den fördel som jag kan se med PS3-versionen. Självklart är det najs för 360 att få exklusivt nedladdningsbart material, dock så är det synd att konsolkriget har gått så långt att speltillverkarna säljer sig till ett storföretag som Microsoft.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
skiter i vilket. e ju bara ni nördar som tror det är sån grov skillnad att ni gråter er till sömns. Jag köper konsoll ENDAST för gta och spelar på den tills det släpps på dator. 360 är billigast, jag köper en sån. andas lite förfan