vilka jävla diskussioner. 40 spänn hit och dit. trodde ni vara gta fans?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svårt att tänka mig att spelen tar slut, är ju lite vart man bor iofs. Men jag bor i gbg och har ganska många el-giganten butiker att välja på.
Förbeställde hos Game i december. Ringde dit direkt när jag fick höra att det var spelbrist i Europa för att höra. Tack vare att jag boka så tidigt så låg jag lugnt till men dom som bokat efter 31 Mars eller ngt fick förmodligen inget spel sa dom (detta gäller ps3)
b0b0b0b0
JonkaGOO P20: El-Giganten har inte nattöppet, hade inte det för Halo3 heller. Jag kommer ihåg att jag stack till Giganten klockan 10, när de öppnade, och köpte Halo 3 för typ 450spänn på releasedagen utan att behöva oroa mig för att det skulle ta slut =)
äh det är nog ingen fara att man inte får tag på ett ex på releasedagen. Finns det inte där du bor så är det bara att åka någon annan stanns. Är det slut inne mitt i Lund är det bara att sticka till typ burlöv center, för vem fan sticker till burlöv center för att köpa ett spel? :P
Ska gå ner och kolla på game imorgon. Är jävligt peppad på att spela hela måndagsnatten. Onsdagen kan man ju inte spela och torsdagen har jag reserverat för ångest och illamående.
jag har alltid rätt.
7 dagar kvar till spelet släpps! Helt sjukt
// be the change you wanna see in the world
Producent
2008-04-22 00:38
BLir faaaan lack om jag inte får på realese. Grejen är att jag är lupank och är fast med Game då dom har "byt in två spel få GTAIV + 100 spänn" dealen. Bokade till 360 i början av April... i Lund.
Tänk på att det måste vara någorlunda nya spel. Körde den dealen med condemned 2 men dom nekade Saints Row och need for speed carbon. Fan va många GTA nördar från lund btw.
jag har alltid rätt.
Okej den ända viktiga frågan överhuvudtaget just nu:Jag har beställt GTA4 med postförskott från Webhallen... kommer jag då kunna hämta ut det på posten nästa torsdag?!?!? Är det 100%?? OMG I'M DYING HERE!!! abstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinensabstinens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vafan e fel på er?
när jag förbeställde wow tbc från webhallen så skickade dom det på releasedagen.. alltså så jag gick vänta ett dygn mer än dom som gick och köpte det i affären :(
Graffiti is like music for your eyes.
förhoppningsvis får du den innan nästa torsdag, eftersom det släpps på tisdag
jag har alltid rätt.
6 d 12 h 57 m 13 s THIS IS SPARTAAAA !!!!
Klart man bryr sig om omslaget.
jagvillocksåhaenblog.com
2 Recensioner som scorat under 10/10 nu verkar läskigt detta
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Någon som vet vart man kan få tag på scans av PS3 recensionen? Har redan läst 360's. PMa mig.
varför? De är ju identiska...
jag har alltid rätt.
Okey, tänkte att det kanske stod något annat som inte stod i 360 tidningen =P
Sjukt att det bara är en vecka kvar? Känns inte som det, sjukt skönt att man liksom inte väntat extremt mycket i tre månader eller så. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Denna e väl inte så gammal?
Va nere på game precis och bokade spelet. 700 spänn kommer det kosta. Den stora frågan är om det är värt 150 spänn att få den 8-9 timmar tidigare än om man köper det på el giganten. Låter jävligt korkat, men måndakväll lär jag springa ner ändå haha.
The donut: Jag kollade med dom vilka spel man kunde byta in. De måste ha ett nypris på över 350kr, så räkna med att du måste byta ganska nya spel. Ha med några i reserv ;)
jag har alltid rätt.
jag har också bokat. jag kommer ha betalat 50 spänn allt som allt för spelet pga av deras deal på eb games här.. som kanske andra eb games också har?
fuck specialerbjudande! jag ska ha det fööööööööööööööööööööööööööörst! ska fan ta ledigt på måndag och bara stå och trampa utanför EB.
http://www.myspace.com/localexpressions
Producent
2008-04-22 22:46
JonkaGOO P20 Jo, ska ha med ett par osäkra kort och några säkra.
Faaan inte långt kvar nu. Sista veckorna har gått grymt snabbt... Ska nån på nattöppet på game i Lund? Funderar på att dra dit med en kompis. Börjar iof 8 dagen efter men vafan, GTA!
Producent
2008-04-22 22:48
"som kanske andra eb games också har?" Jorå, stor kedja vettu...
The_Donut P17 haha jo tack jag vet, har inte läst igenom tråden heller om någon nämnt erbjudandet.. men enskilda affärer kan ju göra egna erbjudanden också. tänkte om någon ville springa till sitt eb och göra sig en bra deal
eb games har något erbjudande liknande games, men eb tar 3 spel och ger 100 kr på ett presentkort och inte i handen. Däremot tar eb in äldre spel än game (tror jag iaf. På affishen står vilka spel de inte tar in och det va bara 5-6 st, typ de första spelen). Vi borde ha nörd-whoa träff på game i lund kl 12 på måndag. Vi är väl ändå 3-4 st som ska dit?
jag har alltid rätt.
btw nya screenshots:
media
jag har alltid rätt.
Oj, det blev länk till bilden.. 4 till finns
här
jag har alltid rätt.
uuuf, 700? aja, det blir nog El-Giganten för mig isåfall.
damn bilden på han som ramlar var niiiice
Producent
2008-04-23 07:58
Tråkiga är ju dock bara att jag inte kommer kunna spela direkt när jag kommer hem... jävla tortyr och ha spelet i handen och 360 i nästa rum. Och låter ju 360 knappt någonting så...
skit i eb games. gå till TRADIOTION (uppsala) dem tar vilket spel som hälst förutom 4-5 st typ. jag fick byta PRO EVULOTION 6 som kostar 79kr i butiken lixom. pluss 2 andra riktiga skit spel. FUCK EB GAMES. dem suger. klagar på minsta repan sen säljer dem själva spel som e 10 gånger värre. skiter jag i bara spelet funkar lixom, lite repor gör inget, bara skivan inte är helt CP. det är den sällan. GÅ ALLTID TILL TRADITION!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Producent
2008-04-23 08:27
Finns ens Tradition kvar? Trodde dom blev uppköpta av Eb Games...
Hehe precis.
jagvillocksåhaenblog.com
hahahahaha
eb games har en lista på 5-6 spel de inte tar in. De vill ha 2 ps3 eller 3 xbox 360 spel. Jag tror nogeb games där du bor inte har bytt namn.. de kanske har kvar tradition som en liten tradition (höhö)
jag har alltid rätt.
Ytterligare 2 recensioner under 10 :O Aja snart har jag nått mitt mål iaf, måste ha 9000 gamerscore innan gta kommer så jag kan nå 10000 med gta >< 8300+ nu iaf ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag bokade mitt på webhallen i september förra året. Men om jag nu går dit så jag får det för 1kr natten innan, vad händer med min beställning? Valde att hämta ut i butik..
SaXoR P18: Det är de 50 efter de 10 första i varje kö som får spelet för 1kr.
Eller nevermind, gissar på att du viste det redan, men om du inte har betalat för spelet på webhallen, så kan du avboka den.
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-iCON
ARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! *river mitt (snaggade) hår*
insdel: På riktigt?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
om releasen är äkta, vore det inte höjden av råhet å åka ner till webhallen kön å starta upp spelet på en tv och lira mitt framför ögonen på folket.
its fo real fo shizzle my gta4-playzizzle frizzle
tror dig ej
Den skulle ju kunna läckt, så varför inte.. Men hittar den inte på mina trackers så jag är tveksam :P Men kul för för er med chippade 360 anars :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Bokat upp en polare med chippad, han sliter hem nu, ska o handla munchies Lalala
Btw, ska bli jävligt skönt att vara klar med singleplayern när ens ex kommer .)