Fan läs tråden innan du frågar såna grejer, Nej det kommer inte till PC, kanske i framtiden, men just tnu är det bara PS3 och X360
fan.. då blire ju att haffa ett Xbox360 då :(
http://www.myspace.com/micman123
Det lär antagligen släppas till PC cirka ett år efter precis som dom andra spelen i serien.
Walking the street of dreams
Huvudkaraktären verkade lite tråkig i början, men nu höjs mina förväntningar efter varje trailer!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Såg på Webhallen nu att det ska släppas 25/4! Skönt att det äntligen finns ett datum!
Det är länge till som satan... får kolla in frontline, fules of war så länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla som säger att de kommer 25/4 , fel! Rockstar har inte ens sagt något datum självaa....
Alla online butiker har olika release datum så det är inget o lita på. Hoppas på att det kommer nu i januari!
Julmust
fules of wars demon sög ju tyvärr hårt som fan
tycker du? tyckte det var soft, speciellt dem där små helikoptrarna man kunde skicka iväg haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite ny info(tror jag) :
LÄNK! ska tydligen vara en preview på demon.
Julmust
Helt sjukt vad hypat ett spel kan bli egentligen.
undrar om man kommer få den där känslan som man fick när man lirade Gta 3 för första gången!
// be the change you wanna see in the world
Inte så långt kvar alltså!
jagvillocksåhaenblog.com
Fan vad nice! Nu kan nedräkningen börja på riktigt!
jag vill ha :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Shit, det här är spelet är största anledningen till att jag ska skaffa ps3. Det och team-ICO's nästa titel. Jag hoppas man kan klättra rätt mycket. Mer än bara lyktstolpar och biltak. Nico behöver ju inte kunna le parkour direkt, men det skulle ändå göra sandlåde grejen så mkt fetare.
"I lay chicks like mother goose"
MC_kiprono: De har redan berättat att man kommer kunna klättra upp på byggnader för snipermissions etc... tror de kallade det "vertical gameplay" eller nåt liknande...
Hoppas staden är grymt stor nu också! Har stört mig på att i tidigare spel kunna köra tvärs över staden rätt fort. San andreas var perfekt med flera städer och stort landskap. Men detta är väl bara en, eller har jag förstått fel?
Skall tydligen var lika stor som gta:sa, men betydligt mer detaljerat, enligt ign.
Men va fan! kommer det inte komma till PC?? Isf varför?? Och är det sant att man inte kan flyga flygplan på GTA 4, har läst att man bara kan flyga helikopter...
nej man kan inte flyga flygplan och nej ingen PC-version är annonserad. Har för mig att jag till och med läste att de itne skulle släppa spelet till PC någonsin.
Hoppas allt kommer vara sjukt överstort! "Happiness Island" verkar f.ö. intressant :P
Från vad jag sett av bilder o trailers så skulle det inte passa så bra in att flyga flygplan i gta4. Helikopter verkar bra mkt smidigare. Fast det ska ju finnas en flygplats har det ju sagts. Så man vet väl aldrig, de kanske ändrar sig eller det hemligt så man får upptäcka ett flygplan själv :S
FY FAN JAG VILL HA :( HYPE HYPE HYPE HYPE! :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
På nått sätt skulle jag inte direkt sakna av att inte kunna flyga. Tyckte ibland att SA blev lite för mycket
Synd det där med att det inte finns flygplan. Skulle vara kul att flyga runt lite i en stad lik new york och leka terrorist
jag har alltid rätt.
Anledningen till att de tog bort flygplanen var ju att de vill ha det så verklighetstroget som möjligt och att dra ett varv i en Boeing runt Manhattan är inte speciellt mycket så.
Men vafan är ni för människor som vill flyga flygplan mitt i en storstad? är det bara jag som gillar realism och att leva sig in på riktigt i spel? jag lovar att ni är såna som tycker slagsmålen är roligast i NHL och tycker hårdheten i skotten är viktigare än en spelares teknik.. NI ÄR SÅNA!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Regeringen hota dom att ta bort flygplanen pga 9/11
hoppas bara att man far nan slags fallskarm eller liknande, vill kunna hoppa lite fran hoghus och liknande :P
Tycker dom borde smyga in en Dodo med kippta vingar dock. :D
eller en ubåt!
jag har alltid rätt.
nice till 360 också!
satan va länge det är till 29:e april...
cykel behovs ocksa Dodo flygning var ju sjukt drygt i 3:an :P
ZOMG Give GT4 :D
Electro&HardCorE! Thats Big consistancE! ^^
doggson Ska ju vara lite sport! Efter en hel jävla del kraschlandningar så blev jag riktigt säker på att styra den där saken till slut! ^^
Hur är det med en demo? kommer det komma eller skippar dom det?
Julmust
på tal om cykel skippar dom det den här gången eller vadå? lite tråkigt isf
Kommer inget demo iallafall. Har aldrig kommit något GTA-demo p.g.a. att det är freeroaming. Går inte riktigt att göra ett demo.
Det har visst kommit demon till GTA. Minns iaf att dom släppte ett till GTA2 där man hade tre minuters speltid.
Walking the street of dreams
Man skulle ju kunna göra ett demo som utspelar sig innan Nico? kommer till USA vore riktigt ballt faktist...
haha jag var sa javla fail pa dodon, langsta jag klarade var val 15 sekunder sen blev man ju kaxig och skulle borja styla :(
hehe, jag lyckades iaf att flyga över till den andra ön! :)
undrar när dom offentligör PC versionen då.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Det lär nog dröja ett tag just därför att de vill slippa så mycket illegal fildelning som möjligt. Enligt mig är juh dock PC roligast till FPS spel.
Hur får du GTA till ett FPS? Eller menar du att du itne skulle vilja spela GTA på PC då det inte är ett FPS?