Pigeon_ P18 : Saints Row är samma sak, och det kom som demo. Man kunde köra 3 missions och man kunde bara köra runt på en typ 5e del av staden. Kan mycket väl komma en demo, speciellt eftersom spelet har blivit så försenat.
jag har alltid rätt.
Jag satsar min högre kula på att det inte kommer ett demo :)
Dom behöver inte släppa demo för GTA då det kommer sälja som fan ändå.
Producent
2008-01-31 22:59
Absolut inte en demo innan realese.
Saints row hade inte samma marknadsvarde som gta :P inte samma fanbase och inte samma hype som omger varenda Gta titel :P Klart det behovs en demo da
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
fan va folk väntarv på det spelat dom kommer ju bli svin rika.men det störande är att dom SÄKERT kommer flytta framm det
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
Sakert? Det har ar typ det enda gta spelet som inte har kommit pa forsta utannonserade tiden....
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jämför inte wannabegta och ett pisspel som saint row med gta, tack
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Lite updates:
Ny hemsida med nya screenshots har öppnats:
http://www.rockstargames.com/IV/ Nya videos PSM3 har previewat PS3-versionen och skriver bl.a.:
The preview was based on the PlayStation 3 version of the game. This is the first time that the PS3 version has been seen by journalists. The faster you tap X, the faster Niko runs. He doesn't appear to get tired. Major collisions on motorbikes cause the helmet to fall off. You can see it fall onto the ground. Niko gets in trouble with 10 bikers in a street fight, some of them had knives, Niko runs away and a police officer sees him getting chased by the biker gang, the police officer thinks Niko is an innocent pedestrian and helps Niko out and shoots at the bikers. The PS3's version seems to be exactly the same visually as it's 360 counterpart The frame rate on the ps3 version is extremely smooth Niko's clothes get bloodier after you take more and more damage You can ring 911 to get the police, ambulance or fire brigade to create a diversion or simply steal their car and anything else you can foster up When you fail a mission, you receive a text message asking whether you want to replay the mission, even a 'skip trip' feature is included Multiplayer will be accessed from the phone The phone can also be used for messageing, photos, reminders and music. R1 will be the 'into cover' button for the ps3, many variations of getting into cover apply You can dangle from Helicopters, just like vans and trucks When your about to die it fades into black and white, just like in gears of war and uncharted. Ne-Yo and R Kelly were heard on the radio 18 radio stations available Niko is able to ask the cab driver to change the radio station Niko pays the cabbie double (which adds up to $39) to speed up Bums on the street ask for money, you have the ability to give them money Niko raises his arms when cops try to 'bust him' out of say a car, but he can move freely and can run or retaliate Vill ha!
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Fyfan vad fett det kommer bli!! The phone can also be used for messageing, photos, reminders and music. Musik när man går alltså, som mp3? Woohoo, det har jag väntat länge på :D18 radio stations available Holy crap. Hoppas det är samma sköna humor som alltid också. Tack för länken till filmerna Caliber!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sa javla galet :(
Producent
2008-02-10 02:36
"jämför inte wannabegta och ett pisspel som saint row med gta, tack" Saints Row var mycket bättre än GTA på många punkter. FYI (dont get me wrong, GTA är fotfarande ett bättre spel)
tydligen ny info pa onsdag :O
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=311378 Screens och en hel del ny info oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh GAH JAG VILL HA NU :(
Verkar ju bli överfett alltså. Små små detaljer som gör hela grejen. Underbart, i love it!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sma detaljer och ett oerhort detaljerat nyc kan ju fan inte bli battre :D
Rockstar lär ju inte tjäna lite pengar på det här spelet
// be the change you wanna see in the world
Game of the year redan nu imo
Fucking hell, här kommer minst en veckas semester vissla iväg :D
en vecka? har sjukskrivit mig för resten av året bre
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
fan, får ta o tjacka ett ps3 asså!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
fifan, nu kom en otroligt stor peppvåg alltså! verkar ju bli hur bra som hellst!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
ska komma info idag men jag hittar inget nytt :(
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså d kommer bli så jääävla bra!!!!!
Producent
2008-02-14 18:21
Funtar på om man ska vara nörd nog att boka collectors edition. Någon annan som ska göra det?
Nja tycker inte den ger speciellt mycket coola saker, slang in en extra dvd med massa prylar och liknande sa kanske det hade varit nagot
alla eller hur, vem fan bryr sig om väska och soundtrack? det är ju spelet man vill ha!
Menar att jag inte tycker det ar varda saker for extra pengar, men slang in en cool dvd med massa skit sa koper jag nog collectors :)
Va fan ny info :(
doggson, kolla gtaforum.net, inte här ;S
Producent
2008-02-18 18:16
Maah, sluta uppa tråden, man blir bara påmind om att det är sån jävla lång tid kvar :P
Du jag kollar fan 5 olika forum varje dag :( Jag vill ha ny info blir fan tokig snart :( vet iaf att det ar 69 dagar kvar till gta 4 nar jag kommit hem till sverige :P
är det fastställt att 29 april är release datumet?
JA! 2 månader och 10 dagar kvaaar! :D
Tror inte det. Inget jag hört om iaf. Det hade varit fett med årstider dock =)
jag har alltid rätt.
Ska tydligen Inte finnas sno med i spelet, men ingenting ar sakert
hade varit schyst men inget jag bryg mig om faktist....regn räcker gott och väl
Snö hade iofs varit fett nice. Kasta snöbollar på snutjäveln :D
fan, det verkar som att dom skippar cykeln till gta4. Helvete, det var ju sjukt roligt att cykla i SA :(
"I lay chicks like mother goose"
Mjo, men cykeln var så överdriven i SA... man cyklade snabbare än bilarna... bunnyjumpade högre än tex trafikljusen...
cykeln va dryg jag fick alltid kramp :P
jag har alltid rätt.
Otroligt mycket i GTA som är överdrivet, så har det alltid varit. Det är ju mer än halva grejen, att det är en parodi på verkligheten. Jag tyckte iaf det var sjukt ballt att cykla :\
"I lay chicks like mother goose"
Jag kommer sakna cykeln utav helvete, latt roligaste fordonet i gta sa tillsammans med 4hjulingen
Producent
2008-02-22 11:42
Rockstar brukar ju vara bra på att hålla grejer hemligt till sista sekunden. Så ränka med att upptäcka rätt stora grejer först efter spelet släpps...
Yep. Stod på en sida att rockstar brukar dela ut ungefär 30% av info från sin sida, dom resterande 70 är upp till spelaren själv att hitta. Dock får man ju tänka på alla gta "nördar" som överanalyserar alltifrån några skabbiga wav filer till screenshots i hopp om att hitta något nytt. Skulle vilja ha en ny trailer eller något :P
finns 2 nya trailers här
länk
Damn,, det blir inge skola för mig när det kommer ut haha :P