Green lantern..fan va nice. 46 dagar kvar.
Producent
2008-03-14 20:06
Magaaad, multiplayer madness
Fan va najs caliber! Jag bokade idag, fan vad man längtar nu då!
Förlåt att jag är lat och inte läser igenom några hundra inlägg, men har de släppt någon tracklist för någon radiostation ännu?
jagvillocksåhaenblog.com
finns på hemsidan tror jag:S
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
nu har jag förbokat... så jävla braaaaaaaaa lämna in 3 spel,,, forza 2, vegas, PES 06. sen köpte jag tillbaka PES 06 med 100kr presentkortet man får hahahaha, (pes kosta 79kr)så vegas och forza 2 som jag hade fått 200-300kr (om äns de) för bytte jag in mot 699kr spelet GTA4 . HIHIHI.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
nja, d står i level att d kommer kosta 538...
• De första kunderna som förhandsbokar GTA IV till Xbox 360 hos Webhallen får en förbokningskod via e-mail så man kan kvittera ut 500 Microsoft Points att använda fritt i Xbox Live Marketplace! Ett tips är att spara dem till de nedladdningsbara extraavsnitten till GTA IV som enbart släpps till Xbox 360. Du får även koder så att du kan hämta exklusiva GTAIV-spelarbilder också. Förbokningserbjudandet är begränsat, först till kvarn gäller! Vi kommer att uppdatera websidan så fort erbjudandet är slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan det där låter ju inte helt fel!
Jess, känns ännu bättre nu att man förbokat hos webhallen och sitter på sitt 360 :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Midas: har för mig att jag sett några låtar som ska vara med, fast det var riktigt gammal info dock. Ska försöka gräva upp dom, enda namnet jag kommer ihåg nu från listan är Beastie boys "straight outta brooklyn" eller något sånt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
sitter inte i sverige. köper en 360 dagen innan spelet släpps enbart för det här spelet. sen sjukanmäler jag mig 2 veckor :D
Schysst med gratis "poäng" antar jag, jag kommer dock aldrig förstå mig på allt annat skräp som man kan smycka sin dashboard med. Ser bara förjävligt ut! doggson Ok ok, de brukar ju komma låtlistor innan spelen släpps, kanske kommer snart då.
jagvillocksåhaenblog.com
risfaktor aaa, inte i EB games iaf som jag bokat på... MINSST 599kr, det tvivlar jag på... kanshe 649kr men troligen 699kr.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Ny trailer den 27e om man ska tro signaturer. Känner mig jävligt hypad över multiplayern, speciellt free roam. Samla ihop ett gäng polare och sen ha fightclub eller liknande uppe på ett tak kommer ju tokäga
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
ah my bad ny trailer den 27e om man ska tro officiella gta sidan :P
Aja, jag skiter nog att förhandsboka spelet. El-Giganten kommer säkert sälje spelet för 499 på release dagen som vanligt =P
Jo det är det jag också har tänkt, men det är nån av Siba/onoff/elgiganten som har nån policy skit och inte tar in rockstar spel (Pga manhunt) Vore bra om man kom på vilken ><
(VERY) POSSIBLE GTA 4 INTRO
Producent
2008-03-17 21:34
Rysningar på slutet där alltså :) Men svårt att tro att det är äkta...
Snälla, varför skulle det inte vara äkta? Troligen är det rockstar som har postat ut den, viral marknadsföring är något rockstar varit mästare på länge.. Dessutom kommer spelet väldigt och snart och innan dess ska recensenter ha hunnit spela igenom det.
brackigt jävla klipp gav mig inte ett skit
håller med one Dessutom kändes det mer som introt till nåt skräckspel. Hoppas det var fake haha, inte för att introt spelar någon roll men ändå
"I lay chicks like mother goose"
känns fake som fan faktiskt
Producent
2008-03-17 22:40
valero
För att 99,99999% av alla liknande videor är fake. Och om det var Rockstar som läckt ut den tror jag fan att dom skulle gjort det snyggare. Om det inte är Rockstar, varför slutar han filma precis när introt tar slut? Varför filmar han fodralet men klipper precis innan han ska ta ut skivan?
Producent
2008-03-17 22:44
"Snyggare" som i inte lika fantasilöst, inte som i bättre kvalite.
Om det inte är Rockstar, varför slutar han filma precis när introt tar slut? Oj, där sa du visst emot dig själv, förvirrad?
Därför att det är Rockstar Tro vad ni vill :) , diskutera vidare med kotakus redaktion
HÄR
valero well. ät upp din meningar när spelet släpps istället. och som jag sa, VEM FAN BRYR SIG???
Producent
2008-03-17 23:14
"Om det inte är Rockstar, varför slutar han filma precis när introt tar slut? Oj, där sa du visst emot dig själv, förvirrad? Därför att det är Rockstar" "Om det inte är rockstar" som i "Och om det inte är Rockstar , utan någon annan random Jornalist som läckt den"
Producent
2008-03-17 23:16
Smått förvirrande mitt inlägg blev...
Någon som vet eller har en humm om vilka systemkraven är för spelet. kommer dem vara extrema eller typ som oblivionIV eller kanske crysis? Kanske en dum fråga men skit samma.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Producent
2008-03-17 23:27
Ingen vet när/om (det lär det väl göra men inte oficciellt än) det kommer till PC.
valero huh? skrev ju att det var skit och man inte såg något.
- du är elak- nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du
Producent
2008-03-17 23:43
"- du är elak - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du - nej , det är du - nej, det är du"Välkommen till varenda forum på the hela interwebz
Jag satt under hela introt med en tanke i huvudet: "Wtf?" Va fan var det där för något? tror jag såg en vit båt men kunde lika gärna vara typ en val eller något annat random skit. Skabbintro och folk borde skaffa bättre kameror Dags att fortsätta be för multiplayern nu ;)
Jag tror att det är fake. Varför filmar han inte skivan , och varför filmar han inte baksidan? När han sätter i skivan tar det ett tag innan själva bakgrunden för GTA kommer fram och precis innan den kommer fram hackar det till ( Troligen klippt ) sen är gta bakgrunden framme. Det brukar även ta någon sekund innan själva bakgrunden för spelet brukar komma fram på ps3, även att man ska sen en liten skiva ladda när man stoppar in spelet... Texten där det brukar stå vilket spel det är verkar ganska lång och jag skulle tro att det inte står " GTA IV Grand Theft Auto IV " på den... men det är mycket möjligt att det står det men det tror inte jag...
Det kan mycket möjligt va sant, men jag går lite på zapthods teori där :P
fake lr inte så var de ett riktigt segt å dåligt intro
zzz upprepningar
Jag måste hålla med
valero om detta, kan mycker väl vara riktigt. Kan mycket väl vara fake också, det finns ingen direkt anleding i att spekulera men typiskt R* skulle det kunna vara.
Vi får se om drygt en månad.
360 GT: Beezwaax
Hoppas det inte blir uppskjutet bara!
// be the change you wanna see in the world
8 dagar kvar till nästa trailer!! Good Lord, What Are You Doing? Aka Everyone's a Rat
jag har alltid rätt.
först köpa ps3 sen gta4, jag vill ha en bättre ekonomi -_-!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Har de släppt något video på gameplay än? Tycker fan det börjar bli dags, att se fler cutscenes ger mig inget..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber P23 tror du verkligen att allt du sett i trailers är cutscenes lär du ju aldrig spelat gta?
Men har de visat nåt klipp alls där nån springer runt och spelar ett par minuter och man ser HUDen och så, så att man ser hur själva spelet blir?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber: Så vitt jag vet har brukar inte R* visa gameplay videos innan release... så du kan hålla tummarna, men jag tror du får vänta tills spelet kommer trots allt... :)
vill påminna mig om att vi sett det i nån av trailersarna?
Typ i en sekund när han smashar en bilruta, men fysik, smoothness och framerate etc lyser ju, fanimig tyvärr, med sin frånvaro. extremt nyfiken.