Producent
2008-03-20 12:49
TheMatt P26 Fysiken kommer styras av Havoc (antar jag) och en ny motor som kallas Euphoria. Den gör att gubbarna t.ex. tar emot sig när dom ramlar, hänger kvar i räcken osv.
The_Donut. Korrekt, Euphoria gör så att AI'n är mycket smartare också, tex de vet var föremål finns, är medveten om sin omgivning osv.
Nu fick jag stånd igen. Kan det inte vara april snart!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan va nice film donut! Har längtat efter att folk inte bara försvinner/glider över bilen när man kör på dom + snyggare / verkligare när man skjuter folk.. Kommer bli överfett!
jag har alltid rätt.
29:e april är dagen jag blir eremit
// be the change you wanna see in the world
fy fan vad värt EB games erbjudande är...
Esshå P19 haha
29:e april är dagen jag slutar duscha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahaha Word på one!
hehe, var så jävla irriterande i tidigare gta när man körde förbi en grym bil man ville sno så vänder man om sig och den är borta.. Gött att det är slut med det.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Word på caliber där , det var jävligt irriterande ... hoppas styrningen är naajs på bilarna , för fan jag är ganska petig med det.. men det har juh inte hindrat mig från att spela dom förra spelen endå :P
Det roliga med är att hela världen kommer stanna när GTA IV släpps. Inga kommer gå till jobbet, ingen kommer lära sig saker i skolan och ingen kommer sova alls. Kommer blir nice :)
undra om dom slängt in en liten hastighetsmätare ??
one Jag skulle vilja se dig ha sex. Din partner säger "Det är tydligen en riktigt bra fysikmotor i nya GTA", och du stönar lite dovt. Din partner säger "Jag vill se ett stort jävla raketgevär i nya GTA", och du säger "Snart kommer jag". Din partner säger "Undra om de slängt in en liten hastighetsmätare?", sen kommer du. Humor.
I tego arcana dei!
Hahahah.
:D
Om multiplayern är som dom säger så är jag helt galet hype på den nu. 16 pers free roam, gaaaah hittar man några schyssta snubbar kan det ju bli hur galet bra som helst.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
när man bokar på webhallen eller vilket som helst, betalar man då åxå? eller dras cash när man får spelet.. SNART SNART SNART!
Bokar du på Webhallen kan du ju ta faktura. Då får du en räkning med spelet, som du sen betalar.
om 3 dagar kommer ny trailer =D
jag har alltid rätt.
Lite old saker från ett amerikanskt xbox mag - Ped are able to phone you by mistake - Phone bills are payable - They had the chances to use multiplayer - In multiplayer you can use boats and helicopters ... - The solo game starts in a taxi gowing to broker - You can Activate or disactivate Multiplayer option whenever you want... - Cheats are more than last GTA - LC Tours are possible by helicopter, Tourist Buses and boats - Internet Navigation In Cafes are taxed + and prostitutes are noticed in the back of small streets of Algonquin - Mafia Is Very Dangerous in Broker with arms. - To Go to Algonquin you must first complete a number of mission. - Taxi are expensive - Carburant are not confirmed - 4rd Trailer is longer and will be ready by 10 PM GMT( New Stuff on website too) - Peds can kiss togheter in streets - Security Guards are availble in rich properties of the last part of the city - The game is longer - PS3 Download Content are underconstruction (not officialmaby there are Down. Contents) - In pack papers are more artistic - There are also a section of what they think about multiplayer Betala teleräkningar? haha sån jävla feeling, kul om man inte kan göra uppdrag pga att man inte har cash på luren. Skulle vara så klockrent
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hoppas det inte blir för mycket "micro management", som i det förra. Ok att man måste betala räkningarna, men hoppas inte man måste sitta och ladda batteriet på mobilen i flera timmar.. =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Haha det skulle ju vara så äg, då lär man sig iaf hur det funkar i livet. Räkningar ska betalas och mobilen ska laddas. Jag har en grotesk gta abstinens och har precis insett att jag kommer ha 0kr på release dagen, försöker komma på en plan så att jag kan tjacka det direkt på morgonen ><
pantburkar är ju alltid en fet moneymaker... ;P
Producent
2008-03-26 07:30
"Will work for GTA IV..."
bör inte en demo släppa snart då? o släpps inte spelet 25? kanske någon som skrivit men orkar inte läsa igenom allt.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Ingen gta demo, demo behövs inte och släpps därför inte och spelet släpps den 29e nästa månad..
Precis. Lägg ner skitsnacket om demo. Demo tar bort charmen från rls:en.
1 dag kvar till trailer :D
Ny trailer idag! pepp!
jag har alltid rätt.
Yaaaay.. längtar till trailern..
Om nån vet vilket klockslag den kommer idag så posta gärna :)
fan bara måste ha detta spel just have to have
fuck you and have a nice day sucker
23:00 kommer den :D 20 timmar kvar haha daem feels so long
doggson P22 förhandsboka det och betala via faktura :)?...annars är de ju lön den 25:e eller vad det nu brukar vara
för varje dag känns det som det tar LÄNGRE tid för den att släppas... börjar bli jobbigt... jag är mäst orolig för knapparna... asså det lär ju va över 100 kombinationer för knapparna asså. håll den här, tryck på den, dra där sammtidigt som du håller in den...... aja, bara å vänja sig...GLÖM EJ ATT LÄNKA TILL TRAILERN SÅ FORT DEN SLÄPPS tack på förhand
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
snart :)
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Blir ju att börja lära sig kartan nu, no doubt!
fan va segt släng upp trailern nu! Hoppas det är lång och bra haha
jag har alltid rätt.
kolla kartorna så länge. bra grymt!!
Förbokade mitt exemplar häromdagen, får 500 ms points när man förbokar på webhallen med, som kan vara bra när DLC:erna kommer :P
Det är helt jävla sjukt hur killarna lyckas toppa varje GTA alltså.
SnaeeerRT äreeee DaaeeegsSS!
jag har köpt chips och läsk till trailern 8)
jag har alltid rätt.
Laaaal, vi köpte öl :D
Laaaal, jag har värmt upp med öl sen 2 timmar sen :D
jag har alltid rätt.
Laaaaal, hela eftermiddagen har gått åt. Trailervaka fan :) Laaaaal!
Ska ni se den på internet eller i xboxen?
jag har alltid rätt.