gUCCI MANE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste rapparna vara relevanta idag? Annars säger jag Lil Zane.
whoa är en skam för hiphop... Så många hatar på ett och samma ställe... Helt otroligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konstig diskussion om Soulja Boy när ingen ens nämnt faktorn STORBOLAG. Det e inte så att han e stor pga sina skills. Det är en produkt, skapad för att tjäna pengar snabbt. Så visst kan man kalla den här typen av hiphop för skam. Lil Wayne o Cash Money däremot är en heeelt annan sak. Det är independent artister som pushat sitt shit i mååånga år innan det stora breaket kom. Dom har sina egna producenter, sina egna rappare, sina egna allting o äger skiten själv o DET e fan inte skam för hiphoppen nånstans, det e EXAKT så det ska vara. Sen e smak o tycke nått annat
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Vill tillägga nästan alla med ett "lil". Dock inte Lil Wayne, Carter II är faktiskt bra. Sen är väl även Mike Jones ganska skamfull.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
just nu tycker jag Rick Ross är en stor jävla pajas
Tical P20 skojar du hans nya deeper than rap e skit bra eller den är bra och kommer vara bättre än 50s nya. De sämsta är soulja boy,florida , 50 cent och gayho (yayo) sen är game också dålig han nämner minst 10 rappare på varje låt. Game jump of dres dick , game jump of tupacs dick , game jump of biggies dick , game jump of 50s dicg och game jump of snoops dick skulle gärna skriva det tilll honom om jag visste hans msn hehhehe peace
lär dig lite engelska först BBKing.. En dålig rappare är melachi the nutcracker...men diggar honom ändå.
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
BBKing Absolut sämsta anledningen någonsin! "sen är game också dålig han nämner minst 10 rappare på varje låt." vad fan har det med någonting att göra?!
Jag tycker fortfarande att Soulja boi är så mycket hiphop man kan vara (dansmusik med små rim om att motivera folk till att ha kul, exakt som hiphop va från början)... Bow Wow är en modern LL Cool J, Lil Wayne gör sin grej och har kämpat för det i över 10 år han förtjänar all uppmärksamhet han kan få. Birdman och cashmonne har också kämpat för Wayne. Puffy har också kämpat så länge och har en sjuk arbetsmoral! Visst han har behandlat en del artister som skit. Men utan Puffy ingen Biggie, Mary J Blidge, LOX, Jada, D-block osv... Sen Rick Ross kanske ljuger skiten ur sig men har bra beats exakt som Rappers Delight... Bow Wow ÄR inte LL, Biggie och Mary J hade varit kände utan Puffy tro mig. Rick Ross ljuger ja men om inte musiken känns trovärdig whats the point lixom.
Jag förstår vad du menar men vi kommer att få artister som är "den nya" nas, jay, cube osv.. men ingen kommer att mäta sig upp till dom. Killer Mike påminner mig om Cube men han kommer aldrig att vara på Cubes nivå om du förstår vad jag menar. Jag tror inte att det räcker att säga han är nya LL. Han måste mäta sig upp till artisten inte bara flowa som honom eller henne.
Men för att hålla mig till ämnet så ser jag ingen artist skam för hiphop. Hiphop är så mkt större än många av dessa artister som anses vara heta.
Shuu
Anenkefali han kan inte göra några låtar utan att nämna någon rappare behöver man någon bättre anledningen?? pss vilka konstiga människor det finns här på whoa ps jag kan eng och har G
Allt och alla med kopplingar till Anticon, givetvis. Om det inte enbart är de tekniska variablerna vi pratar om för då ligger Gucci Mane illa till, hans freestyle försök är ju redan legendariskt...
Nästan alla "moderna" rappare är pajaser, speciellt i Sverige
Jag postar inte ofta här på Whoa. Men jag måste bara säga. Hur kan någon nämna Chamillionaire? Det var de sjukaste ja hört. Skulle gärna vilja se vad den personen gillar för artister.
http://www.aktivdemokrati.se/
det e coolt o hata på det som är inne... många mähän här inne... speciellt då Tical, jordnötssmörshjärnan.
HAHAHAHHAA FAN! D'Lil - I Told Ya, var ju sjukt dålig, vilka dagis rim. Hur fan fick han till en musik video? Föresten är inte han snorungen som är med i våra värsta år?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
soulja boy, jim jones & slim thug e helt sämst inte värda att va kända ens.. sämst sämst sämst finns iiingenting bra med nån av dom o lil wayne o chamillionare tycker ja inte alls passar in här.. dom e tunga asså Word_Em_Up ah det e Bud i våra värsta år men så dålig va den väl ändå inte? lät som vilken old school låt som helst i mina öron.. såg bara jävligt komiskt ut att han va rapper
50 cent å rick ross båda e clowner
Things arent easy at my old home.
blaze we - nån svarade rätt bra på det efter mig. har ingen koll på vilken låt du snackar om men den är säkert skit ändå. lil wayne är bög. hiphopen blir mer korkad för varje år som går
I'm watchin all of ya because your game is so poor
hoppas ni inte är vuxna män som skriver här. dagis varning på allt som sägs här alltså, pinsamt!
"Our purpose is to educate as well as to entertain" - Curtis Mayfield
Och du tillförde så mycket mognad till denna diskussion eller?
rip stephen perry
A.S.N.O.M
han skäller ut oss..
Min åsikt - alla som kör med autotune ska ju bara bort...på en gång! Jag kan inte sjunga - så jag ger fan i att sjunga! Skitenkelt! Så djäääävla less på all satans autotune, vare sig det är svenskt, U.S., franskt eller var det än kommer ifrån. Lägg av med skiten bara! Det är ju avskyvärt på alla sätt och vis! ...Akon "Convict" är ju inte den bäste heller. heh heh. Vad är det med hans röst anyways? Rökte han för mycket helium i sina yngre dagar eller vad gäller saken? ...fan vad bitter jag är.
We are Whoaiters and we come to hate on youre ass
http://www.aktivdemokrati.se/
kanye west skjut han!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Flo Rida
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Jag skulle säga: Jim Jones - Han är keff som fan. Mike Jones - För mycket "Dipset", "Gangsta", "Bloods". Lil' Wayne - För mycket: "Money, money, money, money, I'm the best, I'm the best". Birdman - Ännu mer: "Money, money, I'm the best, I'm the best och även I love Weezy". Soula Boy Tell 'Em - För mycket skit i hans text fan, behövs en avloppsrensare i de. The Game - Fetaste backstabbern som fucking finns och gillar bara ett par av hans låtar, resten är ju bara BULLSHIT. Och han är fylld med skit, mer än en fucking toalett. 50 Cent - Textmässigt är jag inget fan, däremot gillar jag hur låtarna låter genom flow och beat. Tony Yayo - Get the fuck outta here, nigga, du SUGER. Go back to jail. Young Buck - Fuck off jävla 2Pac wannabe, shit. Lloyd Banks - Fuck away, hora, hans texter är BULLSHIT... BULLSHIT. De som är bra enligt mig då är: Eminem - Hans texter är så jävla bra. Dr. Dre - Hans beats är bra, däremot tycker jag att han är OK som rappare. Nas - Ett geni, hans texter är bra som fan. Jay-Z - Gillar hans texter med och även hans flow. Snoop Dogg - Gillar hans stil och flow som fan. Ice Cube - Älskar Ice Cubes texter och alla beats han droppar på. DJ Khaled - Gillar bara hans beats, däremot är han jävligt irriterande som reklam. Scott Storch - Älskar hans beats mest av alla producers på denna jord. Young Jeezy - Gillar att han är originell och hans flow är tungt. Diggar hans röst också ^^ Chamillionaire - Hans texter är ju helt enkelt grymma och hans rim... knullar. Det är bara vad jag tycker. De som dock är SKRÄP och skämmer ut hip-hop enligt MIG, är: Alla i Cash Money Records Soulja Boy Tell 'Em Jim Jones Det är som sagt vad jag TYCKER. Du tycke vad du vill, jag tycker vad jag vill. It's called Freedom of Speech. Tack för mig... Pzzzzzzz
The only time you feel alive is when you're dead
Saint08: : )
"Who the motherfuckin' bawse?"
Pinsamt att nämna The Game i denna tråd....
saint08 håller med dig
Things arent easy at my old home.
Kolla i min signatur, allt som behövs sägas finns där. puss
Lulz på Saint08 alltså.
- Välkommen till Illuminati, vad vill du ha? - Jag vill ha bas!
k9 han hör hemma här.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Tical Sen kan man ju diskutera hur "real hip hop" Eminem, Jay-Z och The Game är.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Ännu mer lulz på Qnivqast!
Jag tycker att alla haters som lyssnar är den största skammen för hiphop..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
saint08 håller med dig skit bra lista men dre rappar bättre än bara OK peace
Qnivqast Diskutera då, hur "Real" är dom sin hiphop ?
Jag orkar inte diskutera, men de du nämnde var fett mainstream för en "real hip hop"-lista imo.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Någon skrev Lorentz! Tack gode gud, han och hans bror är långt ifrån OK. Jag mår dåligt av att se dom gör reklam på MTV.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
såg att de stod utländska men många som även har sagt svenska. Den sämsta svenska rapparn som finns ska nog vara Fonkey Fresh. En stor fjortis till rappare.. Jag tycker inte om honom,och en anledning varför behövs nog inte. Ni borde förstå själva varför..
Fronda kanske även är värd att nämna här.
JATACK.
Tony Yayo, Lil Wayne, Birdman, Souljah Boy, OJ Da Juiceman, Tyga, Gucci Mane, Drake, Young Keno, Wiz Khalifa, Lorentz och M.Sakarias, Houman Sebgathi, Fronda, Critical, Mike Jones, Brisco, Ace Hood.
hur fan kan du säga Houman Sebagthi? han är ju skön och inte ett skamm för hiphopen :O
Haha typiskt att Whoa ska nämna framtiden (Drake) i en sån här tråd. Episkt. Lol. Etc.
Producent
2009-05-05 22:48
Jag säger inte att han är skam för hiphopen men rappare jag inte har gillar är Jermanine Dupri. Han är bra på att producera RN'B låtar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Aja jag ser inget fel hos honom, han är sjukt skön och rappa kan han absolut göra till skillnad från många andra, och han har sköna texter, jag kan itne klaga på han men smaken är som baken delad i två delar.