Snoop greps i Stockholm
Snoop Dogg kom aldrig till sin efterfest på Scandic Anglais efter spelningen med P Diddy i Globen. På Centralbron i centrala Stockholm stoppade polisen ett flertal bilar med stjärnan och hela hans följe. Klockan halv två i natt greps Snoop Dogg och en väninna, misstänkta för ringa narkotikabrott.
Tidigare på kvällen hade polisen gjort en razzia mot ett hotellrum på Grand Hotel där Snoop Dogg bodde, enligt uppgifter till Aftonbladet. Där hittade man en låda med cigaretter som man tror är marijuana. Sent i natt höll polisen fortfarande kvar Snoop Dogg och hans 23-åriga väninna på Södermalms polisstation...
Läs hela artikeln på: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1019963,00.html
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
hehe only in sweden!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Graffare
2007-03-12 08:08
Man kan ju undra hur länge polisen har planerat det här.
Producent
2007-03-12 08:17
Det är nästan så att man skäms över att man är från stockholm. Inte undra på att vi får mindre spelningar här. Kunde inte polisen bara frågat efter hans autograf istället som alla andra, det här hjälper inte någon och polisen blir knappast poppulärare bland ungdomar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Löjligt, att få sitta häktad för ringa narkotikabrott. Hade det rört sig om tyngre droger visst, men lite maja för fan, det luktar illa det här, riktigt illa.
http://www.myspace.com/dirtydonline
typiska svennegrisen!!!!!!!! det är fruktansvärt pinsamt. hur orkar man hålla på såhär?, riktig jevla nolife cop som planerat in detta. sinnes!
Bmtf
Han kanske får betala några tusen kroner, måste kännas värt för polisen!
ye ye ye
"Tillslaget var planerat. – De gripna luktar marijuana. Misstankar hade av olika skäl uppstått redan innan , säger Jens Mårtensson vid Södermalmspolisen." ja, det är ju snoop vi pratar om.
Det är nästan så att man skäms över att man är från stockholm. Inte undra på att vi får mindre spelningar här. Kunde inte polisen bara frågat efter hans autograf istället som alla andra, det här hjälper inte någon och polisen blir knappast poppulärare bland ungdomar. dom nöjer sig inte me hans autograf, odm vill ha fingeravtryck me...
/Shadow
haha oväntat.
SKU - SKU - SKULASON!
haha aa hoppas han slutar knarka för d här. dom har ju visat att dom bryr sig om honom iaf :D
Visa vad ni går för,<br> visa vad ni står för...
visar ju också hur mycket dom har för sig.
tack polisen för att vi kommer få massvis med bra spelningar i framtiden.
"gotcha back like a chriopract"
bra jobbat polisen ! fan va härlit ni tog en stor stjärna dem måste känna sig som LAPD nu haha....snoop lär jue komma tebaka till sverige oxå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick ett samtal av min far som löd "Your not the only one who has to piss in a can, snoop got caught in sweden last night.."
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jaha då ska man som skattebetalare behöva betala en operation som detta för att aynaziz vill va med i TV, verkligen långsiktigt tänkt...
Han åker dit för samma småsaker en gång i veckan, varjegång skrivs det lika mycket. Nu råkade det vara i svergie, och polisen läser väll kvällstidningarna dom också.
fcuk spleling
Det löjliga är att polisen lika gärna skulle kunna ha åkt till nåt ställe på Stureplan och sytt in 20 svenska kändisar för innehav av tyngre droger än Marijuana och det hade dessutom varit relevant eftersom det rört sig om folk som bor i Sverige. Att plocka Snoop föra några grams innehav är fan sanslöst slöseri med skattemedel.
www.plaingold.com
så jävla fjantigt, så stod det i artikeln att det va planerat..haha kan se de framför mig, "öj,har du hört att snoop dogg ska komma till sverige, han har säkert knark!", "a kom igen vi syr in han!!"
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Producent
2007-03-12 11:30
word på Rubio. och flera andra i tråden.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Lönt att göra ett tillslag mot honom och ge böter för ringa narkotikabrott. Mängden var ju för eget bruk. Knappast att han skulle komma hit och sälja lite röka. Surast måste fan ha varit att missa efterfesten, både för honom och för folket som var där. Kunde iaf väntat till efter efterfesten.
säkert nån feministsnut som tvinga fram tillslaget.
feministsnut.. klart de inte var. sådana behöver vi fler.. men Chuck-Chirac.. träffa jag en känslig punkt eller? haru en farsa som polismästare eller vad är det frågan om? tkr du det var en nödvändig "operation" att plocka in 2k för innehav till statskassan?
Bmtf
BlackScorpion P23 hahaha, ja du, vem vet?
Shuu
HELA VÄRLDEN VET OM ATT HAN RÖKER! VARFÖR? måste våran jävla polis ta fast honom.. nu lär han ju inte komma tillbaka och showen var ju extremt bra! Fuck the police! Och ett sidspår, journlisten Jonna Sima skrev att deras show var som en förfest som aldrig drog igång, hur fel kan en och samma människa ha på samma dag? Neh huvva för svensk polis och media *packar resväskan*
facebook.com/idiomatisk - fan page
haha somsagt only in sweden, bra jobbat grabbar ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skäma över att va svensk nästan.. mmm skämmigt... no more super stjärnor till sverige snart. drömde om snoop inatt.. han fråga efter min myspace url hahaha
Kokain är inte vanebildande - Jag vet, jag har använt det i flera år.
Får hoppas att han tar lätt på saken! Jävla idiot poliser..
let a nigga smoke!
jag gick fan bredvid snoop igår
Hela världen vet om att han röker, han kanske borde fatta att det finns en risk att polisen tar honom. Tycker han får skylla sig själv.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
dundermannen P11 Käften! Polisen kan använda våra skattemedel till annat än att skrämma bort storstjärnor.
Fast iofs, även om det var onödigt skulle jag vilja ha samma stöd om jag åker dit för ringa narkotikabrott. Tack på förhand.
Tror inte att polisen är ledsen för att dom skrämmer bort storstjärnor som förespråkar narkotika och sedan kommer till sverige och knarkar. Och jag tycker det är rätt rimligt att man tar honom, det är inte så att man har immunitet för brott bara för att man är storstjärna.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
jag tycker polisen kunde lagt skattepengarna på något vettigt. men samtidigt så kan ju snoop inte direkt vara förvånad över att det händer med tanke på att han gjort det känt för världen att han röker gräs. så lite får han allt skylla sig själv som dunder säger.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Förespråkar narkotika? Till skillnad från folk som kommer hit och svinar på gammal hederlig alkohol, drogen som får t.o.m robbie williams att bli en livvaktspöande galning?
Whattup så bara för att robbie williams och många andra blir cp när dom dricker stora mängder alkohol så förespråkar inte snoop cannabis?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jo, men jag ser inte felet med det? Skillnaden är att snoop inte gjorde nån nåt... Det finns inga brott utan offer.
jag håller med dig men förstod inte logiken i ditt förra inlägg bara. dumt att alltid ta upp alkohol när man ska argumentera för cannabis, man ser oftast bara dum ut. speciellt när inte alkohol har någonting med det hela att göra :)
De flesta weedheads är så nerrökta att det är logiskt i deras hjärnor att argumentera för knark med "öööh, vahettere, men alkohol är ju också farligt".
Jo, men det är relevant för uppskattningsvis 80 procent av alla som argumenterar mot cannabis dricker själva, och då ska man bara hålla käften. Jag dricker själv, men sen så dömer jag inga andra heller... Anledningen till att jag drar upp det är att jag lackar över att dom drar ur en massa personer ur sina bilar, där dom inte gör nån nåt, medans folk får svina bäst dom vill på alkohol. På det sättet hör det ihop.
Soul_Survivor: Det handlar inte ens om det, det handlar om attityden i samhället, folks dubbelmoral och att en betydligt farligare drog är laglig. Jag vill att dom ska sluta ta in folk och jävlas med deras liv för att dom gör nåt som bara påverkar dom själva. Jag är så trött på folk som låtsas som att alkohol inte är en drog, som tror att bara man kollar på cannabis så får man psykos och tror att man blir dum i hela huvet om man röker. Fakta: Alkohol dödar hjärnceller, röka gör det inte.
Dessutom så är väl 75 procent av dina förebilder användare av cannabis... jobbigt att se ner på sina idoler.
Det är lite kul att läsa "det handlar om attityden i samhället, folks dubbelmoral" i en tråd där folk propagerar för att en snubbe inte skulle blivit plockad och motiverar det med att han är kändis :D Om någon vill bruka illegala droger är det hans problem om han åker fast. Om någon missbrukar någonting behöver han / hon hjälp, oavsett om det är legalt eller illegalt. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Tja, du gör dig själv en björntjänst att citera mig i det där sammanhanget, för jag snackade inte direkt om snoop nu, och dessutom sa jag, och jag citerar:Fast iofs, även om det var onödigt skulle jag vilja ha samma stöd om jag åker dit för ringa narkotikabrott. Tack på förhand. Jag tycker också att det är lite konstigt att alla helt plötsligt tycker dom har gjort fel, men skiter i alla andra.
Om någon missbrukar någonting behöver han / hon hjälp, oavsett om det är legalt eller illegalt.' Jo, men vem försvarar ett missbruk? Om någon vill bruka illegala droger är det hans problem om han åker fast. Jo, det blir ju mitt problem om jag åker fast. Det där är inget argument för / emot en legalisering utan bara förskjutande av skul, och lägger helt skulden på dom som egentligen bara gör det som känns rätt för dom själva, och inte skadar någon annan. Hade det varit lagligt hade man inte åkt fast, doh.