I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dina pinsamma åsikter om hiphop?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-02-18 12:42
R.A The Rugged Man låter som att han är totalt efterbliven. Även om han hade världens bästa texter skulle jag fortfarande inte kunna lyssna på honom.

2007-02-18 12:49
Han är ju så smutsig så man vill hoppa ner å skeda honom i sängen med crackopipan i käften.

Rappare

2007-02-18 15:24

jag verkligen älskar punchline-baserad och underground hiphop

och jag hatar viss komersiell hiphop men nån enstaka låt kan vara bra.

JONIS REST IN POWER
Rappare

2007-02-18 15:25
oj missupfattade hela tråden..:P
JONIS REST IN POWER

2007-02-18 15:58
olik P21
Jasså?
Ja, kanske inte är så mycket snack om Cypress Hill, men aldrig fattat det som folk ogillar dem.
Jag gillar dem skarpt. En utav mina första hiphop-favoriter och är fortfarande (sett till de äldre släppen, inte hängt på så mycket de senaste åren).
Jag håller fortfarande Muggs som ett geni och en utav de absolut bästa beatmakersna någonsin.
B-Real är väl ingen jättestor textförfattare, men enligt mig en sjukt duktig floware med skön karisma.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-02-18 17:15

2pac - changes = en av de bästa rapplåtarna

Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Skivsamlare

2007-02-18 19:41
1). Jag tycker, Live your life med Bomfunk Mc är asbra. Dessutom cool video också har låten ett bra budskap :)

2). HipHop är egentligen en dålig musikstil på så vis att det mesta som släpps är skräp som det inte finns en enda nyskapande ådra i.

3). Svensk HipHop är sjukt överskattad. Inte konstigt att den säljer dåligt då det bara finns ett få antal akter som håller klass.

4). Va på din vakt med Trippel Ett är grym.
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!

2007-02-18 20:23
"Jag får stånd av varje öppningslinje av Evidence sen blir jag fett uttråkad av honom."

Word!!
Västkust Rockerz

2007-02-18 21:14
Att jag tycker vuxna män som kallar alla kvinnor för horor, röker hash, inte har nått jobb, går runt med pistol, har alldeles för stora kläder etc etc är coolt
You already know, den e on lean!

2007-02-18 22:11

Är inget som speciellt står för hiphopen utan snarare för hur jag fungerar.

Men jag leker jätteinsatt hiphopare men när det kommer till låt-titlar kan jag typ ingen. Säger typ: " Femte låten på Nas senaste skiva..."

Kallar mig hiphopare nu när jag har tighta kläder men gjorde inte det när jag gick runt med baggy kläder.

Tycker det är sjukt kul när de drar ett visakort genom en bruds skinkor i den annars värdelösa Nellyvideon. Så bisart hahaha.

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2007-02-19 00:04
Rensat lite från en del skitsnack.

Snälla, håll er till ämnet eller låt helt enkelt bli att skriva.

2007-02-19 03:03
jag lyssnar hellre på lugna favoriter än southern rap...
jag tycker 50 cent är den mest slätstrukna jävla skitrapparen som nånsin blowat...
lyssnar på minst 80% svensk hiphop...
har hellre ett hiphopalmbum på mp3 än cd eller vinyl...
har absolut inget till övers för texter som handlar om att pimpa hoes, röka knark eller begå brott...
What would macgyver do?

2007-02-19 12:35
Tycker hip-hop på svenska är sjuuukt tråkigt.

*springer och gömmer sig*

2007-02-19 13:58
Tycker tvärtom att hiphop på svenska just nu är roligare än den på engelska

Och ang. Cypress hill så går det inte att lyssna på mer än en låt i rad med dom(och dom har inte gjort många låtar värda att lyssna på heller, skulle aldrig köpa en skiva med dom) samma gäller busta rhymes

Äger It takes a nations of millions to hold us back med Public enemy, har aldrig lyssnat igenom den från början till start. mest irriterande oljud(beats och flava flav)

2007-02-19 15:31
jag gillar Wu tang, Har fubu t shirt, Old school hiphop e skönt som fAn, ÄlskaR bling, Kan intE lyssna på brudar som rappar, fiFFlar allTid med albumen istället för köpa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-19 16:52
^^ Inte så konstigt..

LOL @ subliminal

2007-02-19 16:56
Pilsner P20
gud så pinsamt, du är ju som halva whoa!

eller det är ju iofs ganska pinsamt när jag tänker efter

2007-02-20 15:37
Wu-Tangs senaste plattor ar inget o hanga i julgranen, U-God suger mest kuk av alla. RZA borde inte rappa och Raekwon borde gora sig liite mer tydlig.
I be around, just out of sight

2007-02-20 16:54
"Och ang. Cypress hill så går det inte att lyssna på mer än en låt i rad med dom(och dom har inte gjort många låtar värda att lyssna på heller, skulle aldrig köpa en skiva med dom) samma gäller busta rhymes"

har du ens hört te.x hela temples of boom med cypress? har du det och tycker likadant så grattis, du har en av dom mest pinsamma åsikterna här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-20 17:18
Jag tycker guru och Rakim är ett par sömnpiller.  Tycker beatsen är bättre på Reasonable Doubt än på illmatic. Jag drar så gott som all söder-hiphop över en kam som otroligt intetsägande. Jag dömer ut tjej-rappare innan jag lyssnat på dom.

2007-02-20 17:54

Jag drar så gott som all söder-hiphop över en kam som otroligt intetsägande. Jag dömer ut tjej-rappare innan jag lyssnat på dom.

word!

Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.