Jag gillar inte heller Big L..
Eccan: du låter faktiskt exakt som en överlägsen tönt.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Kos116: Common värdelös & fult klädd? Han är snubben med mest speciell stil & mest soul, och en av dom bäst klädda i hela gamet. Skön snubbe som inte rappar om bitches & cash.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
common är en SELLOUT!!!!
1. Jag tycker att It Was Written är lika bra som Illmatic om inte bättre. hehe tycker likadant ;) varje gång man säger det så tror folk att man är dum i huvudet hehe
Haters gon' hate...
Jakpuk: på vilket vis menar du att common e sellout? Famous: av ren nyfikenhet...om man dissar sådana artister så blir ju givetvis följdfrågan ...vad d gillar du för hiphop? inte dert minsta pinsamt men åsikt är att hiphop anno 2007 suger på många plan då bizniz dödat själen...mest av allt hatar jag nog söderskiten som väller fram & irriterar mina trumhinnor...
jakpuk P23 "du låter faktiskt exakt som en överlägsen tönt" Ja, har jag sagt något annat? Sade att jag inte ville låta som det."common är värdelös, fult klädd och ful" Vad mer kan man förvänta sig av någon som har Camron som press-gif?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Supaficahl : common har gjort reklamer för coca cola och the gap. säkert andra saker också. Eccan: ok, jag tänkte bara så att du är medveten om det.
Eccan, smaken är väl som baken inte sant? Alla har vi våra värderingar. Hiphop för mig behöver nödvändigtvis inte vara hiphop för dig kompis. Det jag tycker är fascinerande med Tupac är hans struktur på sin musik. Hans lyrik är enligt mig, något utav de bästa som någonsin sagts musikmässigt. Hans texters uppbyggnad, alltså sättet han för fram sina budskap/åsikter på är enligt mig också bland det bättre som hittills träffat mina trumhinnor. Bara för att jag började lyssna på Eminem betyder inte att jag tycker om hans musik längre. Nuff said.
Yeah, you know..
jag gillar jedi mind tricks, trots att det är den fånigaste gruppen ever. Ikon verkar ju vara en lite lätt efterbliven, white trash science fiction nörd som spelar World of Warcraft på fritiden. Ändå diggar jag deras musik rätt bra, främst pga Stoupe. Shit, visste inte att de är fånigt att digga JMT.. antar att bara den saken gör mej fånigt pinsamm.. sen att ja tycker JMT är grymt bra ger mej väll ännu mindre respect då antar ja
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
Producent
2007-02-12 00:54
Jag tycker att Nas album "Nastradamus" är en av hans bästa.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag tycker att tupac är för överskattad.. han var/är inte så jätteduktig..bra texter.. but whack ass flow.. Jag tycker att eminem är en hiphop legend.. då han har skönast stil..och kan ha hur mycket avancerade respektive komplicerade texter som helst.. bästa vitingen. Jag tycker också att K-fed (Kevin Federline )är oerhört skön.. hade atmosphere droppat, samma skiva som han.. hade hela whoa hyllat honom som en gud.. playin with fire är fet haha=)..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-02-12 01:48
Jag tycker det låter coolt när de samplar/spelar in hur det låter när man laddar ett vapen eller osäkrar det eller vad det är...
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag skäms inte för mina åsikter, men jag tror det anses ganska inkorrekt these days att ogilla Outkast. Sen tycker jag I'm A Hustler med Cassidy och Purple City Byrdgang är grymma och det ses inte med blida ögon av alla...
jag gillar Black Eyed Peas "Where is the love"!
Västkust Rockerz
vadå pinsamma åsikter? hiphop straight är ju att man just har sina åsikter utan att skämmas för dom?
oh no he didn´t!
Jag har brutalt svårt för Ghostface, ODB och Method Man. Jag lyssnar aldrig på Big Pun eller Fat Joe och skulle aldrig få för mig att börja. Graffiti har i mina ögon inte någon som helst koppling till dagens hip hop. Nas-spår med Fifty-features är sanslöst bra. Jadakiss har bara en handfull spår som ens är lyssningsbara. Jigga är en stor textförfattare men jag uppskattar egentligen bara Reasonable Doubt. Svensk hip hop är usel. 8 av 10 omslag till hiphopskivor är löjligt fula. Jag gillar T.I. skarpt. Det fanns en period då jag lyssnade på en del på västkust från mid-90's. Och tyckte att det var bra. Jag har aldrig fattat grejen med Detroit. Det är bara dåligt.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
jag har skrivit in G-unit som "Gorilla Unit" på min iPod så folk inte ska märka att jag lyssnar på 50 cent.
Västkust Rockerz
lången den var pinsam faktiskt men det var väl ingen pinsam åsikt att pumpa g-unot?
oh no he didn´t!
KRS-ONE och LL Cool J har nu varit dåliga mkt längre tid än de egentligen var bra och kan därför inte längre räknas på några top 10-listor el. dyl. Ice T suger och är pinsam och har alltid varit pinsam. Samma gäller Too Short. Pimpgrejen är enbart larvig. 98% av all hiphop som ens är värd en lyssning kommer från östkusten. Common har blivit jättetråkig. Jay-Dee är grymt överskattad på Whoa, trots att han var grymt underskattad på Whoa för fem år sen...
"
Jay-Dee är grymt överskattad på Whoa, trots att han var grymt underskattad på Whoa för fem år sen... "
haha word!
seeuontheflipsyde Tveksamt!
Västkust Rockerz
fergie - fergalicious en av förra årets bästa raplåtar.
Jag tycker att, Ken, petter, ayo , blues etc. är värdelösa, även f
ast dem skall ha cred för att "startat" detta vackra fenomen. Kan inte med dem alls!
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
98% av all hiphop som ens är värd en lyssning kommer från östkusten. < Ord
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
*jag gillar inte busta *jag tycker no way out är ett bra album
"Men det finns en sak som jag inte gärna talar om med andra "hiphoppare": Outfits. OSV" Tycker jag inte är konstigt alls.. Håller helt med dig om att vissa kläder kan INTE en vit man bära utan att se dum ut, så är det bara. Och självklart är jag ju vit hiphopare själv!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Fidelista , hela 'Warning Shots' är värt att kolla upp, annars har du klopckrena bangers som 'yes', 'kiss the babies', 'favorite thingz', 'huh mama' osv.. hela albumet är en orgasm för trummhinnan.
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Jag tycker papoose är en av de bästa ute just nu!
Just Blaze är bättre än Kanye Little Brother och Slum Village är överskattade Immortal Technique, Slug, Sage Francis, Aesop Rock och alla Anticon-rappare suger Li'l Jon, Neptunes, Cash money, No Limit, Timbaland och 99% av alla "dirty south"-rappare suger Hard Knock Life är en klassisk hiphoptolva LOX och Dipset har gjort många bra låtar Necro är en bra producent, men en riktigt, riktigt usel rappare Diamond D och Beatminerz är mkt bättre producenter än Dr. Dre Is Dead är dubbelt så bra som 3 Feet High KMD-grejerna och Operation Doomsday är det enda materialet med Doom som är helgjutet Madlib, Jay-Dee och Doom har släppt ALLDELES för mkt halvdana grejer Ras Kass, Killah Priest, U-God, Canibus och Planet Asia är tråkiga
soul_survivor du e verkligen pinsam
racapp: Bra då lyckades jag uppfylla trådens syfte då
"såg en cool tråd på allhiphop där folk skrev om sina åsikter inom hiphop som man inte gärna talar högt om så ja tänkte att jag gör en själv."racapp, det är hans åsikter vafan. get the point.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom där konstiga södernlåtarna med olika danser är det roligaste som hänt hiphop sedan three six mafia fick en oscar Rakim och alla andra five percenters-rappare är fan helt dumma i huvet Timbaland är fullt jämförbar med James Brown.
bara påpekade att jag inte höll med hans åsikter :)
"Timbaland är fullt jämförbar med James Brown." Nej, där gick gränsen, så kan man ju inte ens säga...
Jag vill vara lika snygg som Young Buck, ahaha.
word pigglaen
jag anstränger mig mer för att gilla kvinnliga rappare än manliga. dvs, jag ställer högre krav på manliga rappare för att jag gärna vill att kvinnliga ska vara bättre än de är. det leder till att jag flertalet gånger köpt skivor med kvinnliga rappare och lyssnat trots att jag inte gillat det och försökt hitta bevis för att de faktiskt är skickliga rappare trots att jag egentligen inte varit alls imponerad. detta är på allvar något jag inte skulle säga högt i några diskussioner i verkliga livet.
Jag tycker Jibbs - Chain Hang low är as feet.. de e lite pinsamt..
pigglaen : jo, det kan man visst. timbaland på nittiotalet gjorde samma sak som james brown gjorde på 60-talet. han revolutionerade rytmen i kommersiellt gångbar musik.
"Timbaland är fullt jämförbar med James Brown." Hahhahahaha.. Eller ska jag gråta?"Little Brother och Slum Village är överskattade" Oja.. Bra, men överskattade. Jay Dee och 9th som tilltalar mig mest dem ändå..
näsblod F23 Hehe.. Vet inte om jag ska göra detta till någon större könsfråga, men hade jag varit kvinna/tjej så hade jag nog gjort samma sak. (Och skämts för det lite med)
jakpuk P23 Så jävla aslångt från samma sak, och så värst revolutionerande tycker jag inte han har varit heller..
Timbaland är fullt jämförbar med James Brown Haha bäst hittils! Och Pharell är jämbördig med Lee Perry?
PS. Your cunt is in the sink
jag lyssnar inte på nånting som släppts efter 2001. inget jag inte pratar om dock.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Med vissa undantag iofs, t.ex. som wu grejer och sånt.
Hahaha lången den var fan pinsam. Här följer lite saker jag tycker är pinsamma: Jag tycker att Talib Kweli kan bli lite jobbig att lyssna på. Dock gillar jag hans röst och texter men det är jobbigt att höra t.ex 5-6 låtar i rad bara från han. Jag tycker det är pinsamt att säga att man är hiphopare då alla kommer tro att man är någon wannabe 50 cent med stora kläder och att man lyssnar på G-Unit. Jag kan ibland lyssna på dem franchize boyz, rich boy och liknande för att de sjunger saker man direkt sätter sig i hjärnan. Har dock inget album ifrån någon sådan grupp och jag tycker även att det är de som "förstör" hiphopen.
hurt jag är ganska säker på min sak. å de e inte varje dag jag e de
Static is the last thing ya need when ya see me
lil-mcd, word. jag tycker det är sjukt jobbigt att bli kallad för hiphopare för direkt folk hör frasen "hiphopare" så kopplar dom det till g-unit och hela dirty south hypen..