Kop skivan nu, idag ar den ute. In Stores today. Sa han har 7 dagar pa sig att salja en mille han har fortfarande min respekt om han saljer 500 000. cop that sheet
Shuu
One night och Doctors advocate ger fan rysningar. Game låter som om han har hjärtat i halsgropen och på väg att gråta, på Doctors advocate (påminner om Start from sctratch), så sköööön Har inte lyssnat igenom skivan så noga än men tror inte att den slår The documentary
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
hans drunken voice på doctors advocate och start from scratch :)
en jävla "I miss u dre" skiva är vad det är....
http://www.homage.nu/
Älskar hans låtar med "gråtande" flow. Han borde köra mer på den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
playa hata mer...han kommer inte sälja mindre för de. game kommer va kvar i några år till :P
Special edition finns en het dvd (watching) CHEA
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Doctors Advocate (låten) är nog bland det bästa jag har hört i år. Till och med radioteatern funkar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vet inte, me ndet är en DVD där man ser juice freestyla, och han reppar BWS lite och dom snackar om albumet vad DOCTORS ADVOCATE står för och så får man se hur dom signar Reggie P (skit tufft) Reggie P (black boy) är på Hot 107 när The game är där, och så sa han där att R.P får gå in och freestyla om han vill (ATL's bästa freestyler) så han ba ok, han går in och freestylar och verkligen knullar sönder asså och game är så mållös och säger.. inget. han bara tar av sig BWS kedjan och ger till reggie och säger "ur signed" haha
Den var ganska nice faktiskt
Fidelista F22// Kan alla sluta vara så jävla old-school och sluta säga att hiphop är död. Fan, du levde ju knappt under större delen av den perioden du snackar om... Det var säkert lika mycket skit-hiphop som släpptes då. Det är fan samma skit hela tiden. Dessutom är det fattigt att säga att hiphop är död, det finns artister som är jävligt bra och politiskt insatta om det är det du syftar på. Du gör ju knappast nåt när du sitter och klagar på whoa iaf... Wankers!
www.projectedwin.blogg.se
snälla, skapa inte detta till en sån där diskussion igen :(
Okej, förlåt. Men det finns ett bättre sätt att säga att man inte gillar skivan än sådär..
racapp Vad var det för DVD med J.u.i.c.e och Reggie P?
den som kommer på limited edition med albummet
Fan, hur kan man skaffa det? Finns det att köpa eller? (Limited dvs)
ah de finns och de finns att ladda
ok jag har inte läst igenom här på tråden å jag är inte så insatt i det här me TheGame... men jag måste fråga är han kompis me Dr.Dre eller inte? jag fattar inget han snackar bara om dre i sina låtar verkar det som :)
http://www.youtube.com/watch?v=gbmq39FB5CE
eller är hela skivan en hyllning till dr.Dre :)
http://www.youtube.com/watch?v=gbmq39FB5CE
Hur går skivan i försäljningen någon som har siffror att komma med?
ye ye ye
första dagen var 160.000, haha mer än banks första vecka typ, rätt så bra fan
aa fan men den finns ju inte upp på billboard?
ye ye ye
de står inte efter en dag, de e efter en vecka elel 4 dagar om jag minns rätt
"Doctor's Advocate" sold 150,000+ units during its first day in stores. These are speculative numbers and can be affected by sudden increased publicity or additional promotional pushes.
The Game will debut at #1 on next week's Billboard charts.
http://www.hhnlive.com/news/more/610
låter bra grymt bra att han kan göra det utan en tung första singel.
ye ye ye
Antligen en hardcore westcoast gangster rappare uppe i billboard listan. fucking nice
Shuu
bra skiva.. av det jag hört änsålänge!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Jag kan dock inte skaka av mig känslan som är exakt samma jag fått av Mobb Deeps senaste album t.ex. Det är bra, lite bättre än det mesta som släpps, men kommer inte lyssnas på om 5 år t.ex? Vi snackar liksom inte The Chronic, Illmatic etc...
GAIA P24 Sant som du sager, fast man far mer westcoast kansla i denna album om man jamfor med Snoops nya och The Documentary
Shuu
150.000+ forsta dan ar bra for han har direkt inga club bangers som singel.
Shuu
Fidelista F22 Doctor's Advocate ar wack? Ar du trög? Den har plattan är fan bättre än vad många artister släpper idag. Skriv inte att ett album ar wack bara för att du inte klarar av den. Den är för rå för dig. HipHop är inte bara the hippie the hippie to the hip hip hop, a you dont stop the rock it to the bang bang boogie, say up jumped the boogie to the rhythm of the boogie, the beat HipHop can also be niggas talk about me they don't know when to stop i got the louis vounton beltbuckle holdin the glock no beam no salinecer i kno when to pop i wait till lil john come on to let off a shot i had the number one billboard spot niggas steped on my fingers and i climbed right back to the top
Shuu
GRYM GRYM GRYM, hela skivan skriker västkust, och att sälja så mycket utan att ha några fjantiga pop hiphop låtar är en enorm bedrift, alla stora hiphopstjärnor lutar sig allt oftare mot en allt mer kommersiell sida ( Pharell, Jay-Z mm ) men inte Game, ändå flyger han upp till första platsen på billboard
Så The Roots, Immortal Technique, Common, Talib Kweli, Ghostface, J Dilla, Little Brother, Big Pooh, Murs, NaS och Sways senaste skivor är dåliga? Jag kan göra listan hur lång som helst, men det släpps riktigt bra skit hela tiden. Vad jag menar är att om alla skulle tänka som du skulle hiphopen vara död. Tur att alla inte gör det säger jag bara... Det är bara löjligt att vara så trångsynt som du verkar vara. Du gillar säkert ny hiphop, bara att du vill vara så cool och old school att du inte erkänner. Eller hur? Peace!
Kan ni ta er "Underground Vs Mainstream" konversation i gb?
skian släpps imon för fan! 2006-11-20.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Det är fan inte underground vs mainstream!
jaja orka läsa er kovnersation men med fidelista är de oftast det MazTheHustler, nej , skivan släpptes 14:onde
den här skiten is the re-birth off hiphop om ni nu snackar om att hiphopen har dött. Detta är den typiska skivan som bara blir bättre och bättre. Documentary var samma fenomen den var ok i början nu är den ovärderlig. Tror denna skivan kommer gå samma väg ialla fall i mina öron.
SKU - SKU - SKULASON!
Hur mycket har den sålt?
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
inte lyssnat mycket men hur skön är inte scream on em! :)
ye ye ye
styGGE 150.000 första dagen, mer får vi reda på imorrn
"It is confirmed by The Games manager that he has sold roughly 452,000 copies of the Doctors Advocate in its first five days of release."
fight crime shoot back
the inc, källa
The_Inc nej , de va fejk och det stog så, men dom har tatt bort de!,
fattar inte hur folk kan säga att denna skivan e dålig. så mycket 50 cent kuk kan ni inte ha i flabben? eller :O
Nya skivan är över het, lätt en kandidat till årets album!
Arsenal
Den har skivan har en westcoast kansla sa det skirker om det
Shuu