vilken rnb refräng? och klrt man säger man skriver jsälv :D
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
off fan vad tungt, west west on the rise
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
"anledningen till att de inte är cool an dre låtar och att inte mary j blige är med är för att dom var med när han var på aftermath, game gjorde 20 heta låtar med cool n dre och 3 av dom skulle vara med på albummet men ingen fick komma med dom var tvungen att "scratch em all " enlight intervju med cool n dre" Om aftermath har mer osläppt matrial, kanske det finnas ett nästintill färdigt The game album som Aftermath igentligen bara kan släppa ju.. :) nice!! hehe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte så ajg menar, jag menar att själva "idén" han var signed till aftermath och så gjorde dom ju tillsamans upp en plan hur skivan ska se ut, alla låtar godkände inte aftermath att han fick göra, dom spelades inte in! fast såklart finns de ju faktiskt (enlit coolk an dre) 40 game låtar inspelade!
Skivan är heelt galen, bättre än den första tror jag faktiskt..bästa i år hittils!
HL.
Efter en första genomlyssning tyckte jag den här var ganska kass. Fruktansvärda refränger, rätt trist rap. Fast jag kanske ändrar mig efter att ha lyssnat mer.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
lyssnat på den ganska mycket nu den e cp tung asså !
Bra platta, men ingenstans i närheten av debuten, beat eller rap-mässigt. Känns mer som en förfinad mixtape detta, inte för att det är dåligt, absolut inte, men detta håller ju absolut inte måttet jämfört med förra plattan. P.S.: Hans hooks är sanslöst dåliga, så går det när 50 inte skriver åt en längre.
FUCK FIFTY! nu har jag den vettigaste åsikten i den här tråden..
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
shiet hooksen e fan off the hook.Ol' English (Produced By Hi Tek) jag drack min första old'E när jag var 17 något alla borde prova haha loss reff.Too Much (Feat. Nate Dogg) (Produced By Scott Storch) denna kommer vara loss å få höra på krogen, haha nate lägger de fett hame lägger de fett.Doctor's Advocate (Feat. Busta Rhymes) (Produced By Jonathan "J.R." Rotem) säger bara when doc say its a rap its a rap
SegiRoten Åh fy fan mannen...... fy fan mannen.
weiner ja det är faktist jag på bilden hur visste du?
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
att folk fortfarande hatar för att 50 inte är med han är ju patetiskt...
har albumet och vet att jag hört en låt där som går "got guns in the trunk man. ??? in the trunk man. ??? in the trunk man" någon som vet vilken låt jag menar? :)
NEe asså ju mer jag lyssanr på den så blir den bättre 'n The Documentry asså den har bara en bättre WESTCOAST känsla aahahahha tror den kommer sälja skit bra ....skönt att han inte gjorde några pop låtar asså d e ju bara Lets Ride som e lite udda jämfört me resten som påminner mej om gamla West Coast
I'm Rich Bitch
Let´s Ride är ju lätt en av de bästa låtarna på plattan! Lissna på biiiten!
han fick otroligt grymma beats på skivan.. har än så länge bara skum lyssnat igenom den
Rätt ok, aldrig gillat sån hiphop. Men den är lättlyssnad och lätt att gilla.
jaa asså lets ride e skön men e inte som resten av låtarna helt enkelt
I'm Rich Bitch
första lyssningen: gillar den andra lyssningen: gillar den mycket mer. han har fixat en mycket bättre westcoast kännsla i denna, enligt mig bara bra, tycker den slår documentary. trodde inte att han skulle kunna göra bättre än documentary men man kan inte ha rätt alltid. peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
California Vacation dööödarrr
ROB
fet skiva asså, den e hård.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BOKA SKIVAN GRABBAR! SUPPORT THE GAME!!! FÖRRESTEN JA TYCKTE VERKLIGEN OM LÅTEN MED TONY GAYO....IAF G-UNOT ,THE GAME BEHÖVER INTE G-UNIT FÖR ATT SLÄPPA EN FET SKIVA SOM 50 SA
Första lyssningen var för mig en besvikelse och jag tyckte inte den var alltför bra, särskillt inte jämfört med the games debut. Andra lyssningen kändes däremot bättre (antagligen på grund av att besvikelsen lagt sig lite) och skivan är helt klart bra, dock inget som jag känner att det är det bästa jag hört. Summeringen är väl att skivan är helt okej och bättre än det mesta som släppts iår men den når inte upp till förväntningarna.
California Vacation - vilken slinga är det där??? Vilken låt är den slingan med i; hjälp för fan!!
TeKoNe P23 wow, när du var 17?! hehe du får det att låta som att olde english är värsta grejen...
Detta är sjukt, bästa hiphopskivan på riktigt jävla länge. California Vacation är en ny klassiker!
Demento haha nu snackar jag riktigt old'e å inte cidern man kan köpa på systeme, nä men när man väl testat en old'e så blir man fan kär. Jag lekte O'dog med min 40oz flaska haha
TeKoNe P23 haha jag VISSTE fan att det handlade om menace II society på ett eller annat sätt! den filmen har förstört en hel generation :D
Den har skivan ar mkt battre rapmassigt and debut skivan. plus sa far man mer westcoast kansla i den har skivan mkt mer.
Shuu
VinceB P1 kan du inte berätta vad som är äkta westcoast hiphop?
Mycket bättre än förväntat, den var riktigt tung.
VinceB gillar säkert fronda och snook och tycker de är west west y'all
lookin' at you, da shit,doctors advocate, california vacation. det är väl dom första som fick min uppmarksamhet. men sen har ju it's okey vart runt en ett tag, så den är inte lika intressant just nu känns det som. peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
Graffare
2006-11-03 16:15
Det här är inte ett exempel på tidernas bästa släpp som någon nämnde i den här tråden, isånnafall väx upp. Plattan är dock fet, tyngre än vad jag väntade mig. Dock sämre än Change Of Hearts....
Jävligt fet skiva. måste bara säga att ja blir lite irreterad på att han hela tiden, i varje låt ska babla om dre. visst 1 -2 helt Ok . men C´mon varje låt? sen som någon nämnde tidigare tycker jag också att games röst känns hur lik dr dres som helst i vissa låtar. men men. Detta diggas !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Ol' English är klart tyngst
tycker att beatsen på dettaalbummet är mycket MYCKET bättre än förra, och refrängerna är mycket MYCKET bättre än förra, och textmässit också mycket bättre bara de att hans röst är fuckad och så gillar jag inte iden om att ha ett "Mörkt" album, inge fart i de elle nått, men de e de han vill ha så
Nån som vet skillnaden på den vanliga skivan och den "limiterade" versionen? Dvd som förra gången eller?
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
jag såg fram mot nån timberland och dre produktioner men detta var juh inget specielt tycker jag nästan. let´s ride tycker jag btw e klart bäst.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Hard Liquor fan! Grymt fet...
www.projectedwin.blogg.se
imathug inte konstit, beatet är ju samplad ifrån en dre sång "puppet master "och en public enemy sång "minnsi nte namnet" :D
Gangsta rap is hot again! ^^
www.projectedwin.blogg.se
Weiner när du hör Compton, tänk på att han säger "GANGSTA BEGIN" de får mig att må bättre :D Too much : den e fan stört skön! Scream on em : ah beatet e fuckat, men tycker den e soft o lyssna till California vacation : nja, ja venne, xzibit lägger till en soft känslka, fast såklart, dre skulle vart mycke bätter att ha Around the world : vet inte ens vad jamie foxx gör där Looking at you : nah ja venne jag diggar hennes gangsta attityd, och han där kill rösten som snackar måste va de grymmaste på hela hans album, haha :D så jävla smart sagt
är ju fergie som är med i looking at you :p
nah bws säger att deni te är de, men de låter ju fan de
Lite utav en besvikelse faktiskt. Beatsen imponerar inte. Textmässigt bättre än the documentary, men som helhet når den inte alls upp till den. Tyvärr faktiskt, hoppades det skulle bli bättre. Men samtidigt känns det lite som en skiva som kommer växa på en.
Bästa: Remedy = Just Blaze är kung. Riktigt fett beat. The Game låter hungrig. Kommer definitivt att pumpas i bilen. It's Okay ( One Blood) = Fett beat och bra lyrik. Wouldn't Get Far = Roligaste och skönaste låten på skivan. Bästa avbräcket ifrån gangstaattityden. Kanye imponerar med både beat och text. Outshinar Game faktiskt. One Night = Skön låt. Bra beat och refrängen är riktigt fin. Lite väl tråkig text, men vad fan. Skön stämning. Doctors Advocate = Se ovan, men lägg till bättre text. Kan vara skivans bästa låt. Why you hate the game = Ångrar mig, detta är skivans bästa låt. Game visar att han kan spotta bra shit, Nas är kung som vanligt. ............................ Många låtar som är bra alltså, men tyvärr så är de inte riktigt lika bra som de bra låtarna på föregående skiva. Sen är nästan alla andra låtar riktigt tråkiga. Det blir lätt samma skit på varje låt, med olika beats som bara är sämre. Skivan kunde vara 4-5 spår kortare.