Riktigt starka spår. Blev väldigt positivt överraskad. Schysst att någon fortfarande försöker få tillbaka "gangsta/westcoast-soundet. The gaaaame!
Hur tänker du nu?
racapp man hör ju klart o tydligt att de är hon orka bws som denyar det, klart som fan att de är hon.. hörselskadad 95åring skulle ju höra att de är hon till och med ;b
nigganigganigga im from
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAr lyssnat igenom den ett par gånger och jag måste säga att jag är lite besviken... Min smak har ioförsig ändrat sig rätt drastiskt sen förra albumet kom, men allvarligt talat så var The Documentary väldigt mycket bättre. Men eftersom jag har väldigt svårt att ta Gangsta Rap på allvar så är väl "Ok" ett rätt bra betyg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han blir bara större, kan tänka mig att 50´s öga svettas lite nu...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
kan nån ge mej en sida ja kan tanka hela hans album ! Tack på förhand !
Bulleribulleri bock hur många horn står opp ?
read the rules, man får inte länka eller fråga om vart man kan tanka låtar/album
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Har lyssnat igenom skivan några gånger nu och håller fast vid att den är bra, dock tycker jag att de första låtarna är ganska svaga... Stör mig ordentligt på tjejen i Lookin at you och det där jävliga gangsta boogie i Compton som inte alls är den stilen The game brukar ha.
hur fan kan folk ha hört skivan när den släpps imorgon?
Mind>Money ...
SammBoy1: Fundera på det :)
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
När släpps den egentligen?? Hörde den 21:a??
My environment wasn`t ghetto, but I was
14:e November star det pa alla afficher och skyltar
Shuu
Skivan är helt galet bra. Gillar speciellt G-funk-slingan på "California Vacation" med Snoop. Annars är sista spåret "Why You Hate The Game" med sin old school-beat fet, mest för att QB's finest öppnar upp. Överlag grymma producenter och främst Jus' Blaze, JR, Swizzy och Storch. Game glänser med snäppet bättre flow än på förra plattan.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
na guys its solved, game hade tydligen läkt den cleana versionen själv.. '' you gotta let the niggas have a taste before they buy it '' http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=6359
tror nog han läckte den cleana skivan, men dirty släpptes en dag efter typ
ja tror han gjorde, men ha nvisste nog att retail skulle komma dagen efter så 1 dag spela inte roll
weiner är ju mycket möjligt att han släppte den cleana, så varför skulle han inte ha gjort det?
om det är så att det är den cleana versionen ni hört så lär ni digga den riktiga mer! speciellt om hans gjorde de separat
Mind>Money ...
weiner du kan ha en poäng där. han kan ha sagt att han läckte för att få det att verka som om han gjorde det för att va schysst
Mind>Money ...
tycker han låter lik Dre på rösten i vissa låtar, nån annan som tänkt på det? tex på california vacation och old english.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
han låter dre överallt spec på "Lookin at you"
i början av california vacation MÅSTE det ju va dre som säger "the Doctors Advocate" ! måste :P
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
nej det är inte dre och skivan släpps 14
Crunk_Dude P16 Afficherna ar uppe over allt i London
Shuu
haha precis läst 3 heta intervjuer hahah denna grabben är rolig på intervjuer :D första så var de typ nån som ringde o dom ba "who is this" dom skulle intervjuva game så sa han "banks" och snacka om att ahn floppa fast sen gick han tillbaka till atth an va game sista jag läste hahah lekte dom "sant elle falskt" så sa domB: True or False. You got in on with Olivia. G: No, no, no. Olivia's a transvestite. I know that isn't a true or false answer, but it is true. B: Wait, wait, wait. Olivia's a man? G: Olivia's a man. B: True or False. G: True. hahaha shiet,
vart kan man hora den interjuven racapp??
Shuu
du kan läsa, den svarar rätt så mycket faktiskt http://www.hhnlive.com/features/more/146.html
haha sant, diggar hans kommenterare om rass kass haha
nämen, varför får vi inte veta varför han tog bort fjärilen :D fniss.
Skivan är inte alls i samma klass som Documentary. Skivan är en besvikelse, och han kommer inte upp i samma lyrik. Men den håller trots allt några riktigt sköna spår.
ja tycker en del lå¨tar på skivan är riktigt bra men ja tycker d e så synd att det känns att the game int ehar en egen stil utan bara tar andras lite av varje...i hälften av låtarna låter han som dre på skivan..nämner han i hälften av låtarna oxå...lägg av me all namedropping är mitt förslag till bätre game låtar...
tack recapp. intressant Dr. Dre's the only doctor in the world, man. And I just felt like hip hop needed surgery, so I'm the doctor on this album. And the advocate; the act of advocating is to speak for someone, something or someplace and I'm advocating for a lot of people. Y'know what I'm sayin'? I'm advocating for my hometown, my movement, the West Coast. Y'know what I'm sayin'? I'm advocating for hip hop and the fans. So there you go. The Doctor's Advocate. The definition behind the title. You own it. källa. http://www.hhnlive.com/features/more/146.html
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
fråga var alltså. So why call this album Doctor's Advocate then?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
tung jävla skiva 1000% bättre blir den utan 50 cent också
David VS Goliath
Skivan släpps ju idag, finns det inga skits eller liknande? :p
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Folk som säger att skivan e dåligt och inget jämfört med hans första måste ju va blåsta ( etc. rider east coast dick ) Denna är mycket bättre och den låter mer westcoast. och det är bra för han är ingen east coast rappare so get of new york dick.
Jävligt bra som sagt, skall köpas!
www.projectedwin.blogg.se
den släpps 14:onde vad är det ni inte förstår?
haha eller hur, fan vilket tjat om nar den slappas.
Shuu
Har bara hört Ol' english än så länge, älskar refrängen. Nehe, om man skulle köpa denna skiv kanske..
Albumet är riktigt skönt Doctor´s Advocate låten är riktigt tung Med Busta Och California Vacation med X-Z och Snoop Dogg riktigt grym
I dont care you´re demonic. i just chill and lit up the chronic. or take some speed that makes me fast as sonic.
Kokalina P18 Alla tycker inte samma sak. Förstår inte vad det har med "New York dicks" att göra. Men, det här är trots allt Whoa, och du är den typiska användaren.
ni har missförstått mig, jag avgudar 50 cent nästan så jag är kär i honom
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Jag har lyssnat pa skivan ett tag nu, jag maste saga att scream on 'em ar fan skonast. Javlar vilket flow han har. Sick flow
Shuu
Word på EnemyOfMankind! uhuhuuuuh fuck yeah vad jag diggar detta albumet!
EhsanK P21 Nej du är en typisk whoa andvändare.
skönt album, too much bästa spåret
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Tyngsta albumet. Bästa låtar: - Doctors Advocate feat Busta Rhymes. - Good ol English. - One Blood. - Let's ride.
"blowin money, throwin money, its snowin money " - - Lil Wayne - -